PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ08 Εικαστικής αγωγής
Βαθμολόγηση ΑΣΕΠ
Τελευταία νέα
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Η εγκύκλιος για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές/ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ./Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών της Σιβιτανιδείου
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους και σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Προσλήψεις 106 εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Βαθμολόγηση ΑΣΕΠ (Αναγνώστηκε 4171 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
iole
Νέο μέλος
Μηνύματα: 38
Φύλο:
Βαθμολόγηση ΑΣΕΠ
«
στις:
Ιούνιος 14, 2009, 03:59:29 μμ »
Tweet
Καλησπέρα συναδελφοι, δυστυχως δεν βλεπω κινηση στην ειδικοτητα μας...
μα που πηγαν οι εικαστικοι ...?
και θα ηθελα να μοιραστω μαζι τους το λιγοστο ανχος που εχω πριν την ανακοινωση των αποτελεσματων, μιας και εδωσα πρωτη φορα ασεπ φετος.
Γνωριζω οτι ο παραγοντας τυχη ειναι ο σημαντικοτερος λογος για να γραψει αρκετα καλα καποιος...
Στο γνωστικο αντικειμενο αν και απαντησα σχεδον σε ολα τα ερωτηματα ιστορια της τεχνης συνολο 9,
οπου οι 4 ωρες εμοιαζαν πολυ λιγες για να μπορεσεις να τα αναπτυξεις οσο καλυτερα μπορεις, και γι αυτο ανησυχω,
διοτι δεν γνωριζω τι ειναι σημαντικοτερο σ ενα γραπτο, το να εισαι ευστοχος και ουσιαστικος μεσα σε μια μιαμιση σελιδα , ή να γραφεις πολλα 2, 3 σελιδες μια απαντηση , που πιθανον να καταντα κουραστικη , και βαρετη για τους διορθωτες...
και εαν οντως εχεις απαντησει μονο αυτα που ζηταει , διχως σαλτσες , μπορει το γραπτο να παρει μια σχετικα καλη βαθμολογια απο τους κριτες?
«
Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 30, 2012, 01:13:11 μμ από Stelios
»
Καταγράφηκε
...and the great cold death of the earth
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: μια βοήθεια, πε08??? κανείς?
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 10:14:04 »
eli eli
Νέο μέλος
Μηνύματα: 17
Φύλο:
Απ: μια βοήθεια, πε08??? κανείς?
«
Απάντηση #1 στις:
Ιούλιος 07, 2009, 11:37:58 μμ »
Γεια σου Ιόλη.Ειμαι άλλης ειδικότητας αλλά επειδη έδωσα τρεις ασεπ μεχρι να διοριστώ, αυτό που κατάλαβα είναι ότι ζητούν συγκεκριμένα πράγματα και όχι αερολογίες. Τώρα αν μπορέσεις να δώσεις στο κείμενο μια μορφή και χρησιμοποιήσεις ωραίο λόγο, πάντα είναι υπέρ!καλή επιτυχία.
Καταγράφηκε
ΠΕ 02
OceansPrince
Νέο μέλος
Μηνύματα: 3
Απ: μια βοήθεια, πε08??? κανείς?
«
Απάντηση #2 στις:
Σεπτέμβριος 11, 2011, 09:58:24 πμ »
εξαρταται απο τον εξεταστη που θα πεσεις... Σιγουρα πρεπει να εισαι ουσιαστικός και να μην επαναλαμβανεσαι, σίγουρα δεν πρέπει να ξεχάσεις να αναφερθείς σε ολα οσα περιλαμβανουν την αναπτυξη του θέματος.. Μερικοι εξεταστές δινουν υψηλη βαθμολογία όταν χρησιμοποιείς εκφράσεις ορολογίας που δινουν σαφήνεια και απλότητα στην συνέχεια της αναπτυξης του θεματος.. ή αν δεν εχουν συναντησει ξανα την ιδια γνωστη απαντηση με καινουργιες ομως εκφρασεις..που συνηθως δεν υπαρχουν στα βιβλια αλλα αναφερονται απο καλους καθηγητες..(οπως ο Ιωαννιδης.. - Διδακτικη της Ιστοριας της Τεχνης) και γι αυτο καποιες σημειωσεις τους ειναι σπουδαιες..Για παραδειγμα, οταν εδινα , εβαλαν τις Σχολες Αναγεν. Φλωρεντιας και Βενετιας.. Οι σημειωσεις ειχαν πιο κατανοητη αναπτυξη - κατα την γνωμη μου - απο ολα τα αλλα βιβλια και μαλιστα βοηθουν στη συνοχη των υπολοιπων πληροφοριων απο τα βιβλια...
φλωρεντια = ολοτητα , βενετια= ατομικοτητα..Τι σημαινει αυτο; δειχνεις ποσο εχεις καταλαβει το θεμα βαζοντας δυνατους υποτιτλους που δεν εχουν συναντησει αλλου οι εξεταστες .. Ή μπορεις να αναφερεις συμπερασματικα..: Φλωρεντια, ιδεαλισμος της μορφης του περιγραμματος..
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ08 Εικαστικής αγωγής
Βαθμολόγηση ΑΣΕΠ