*

Αποστολέας Θέμα: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02  (Αναγνώστηκε 636354 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1904 στις: Ιούνιος 17, 2009, 01:57:51 μμ »
Καλε όχι, μην αρπάζεσαι ;D! Απλά είμαι λίγο φράσκια στο κουρμπέτι και προσπαθώ να αξιολογήσω ποιά από αυτά που ακούω κατά καιρούς έχουν βάση και ποιά όχι... Καλά αποτελέσματα σε όλους σας (για μένα δεν υπάρχει ελπίδα... ;D ;D)
Ωχ, φάνηκε ότι αρπάζομαι;  :-[ :-[ Συγγνώμη! Να θυμάσαι ότι όσο υπάρχει ο απρόβλετος παράγοντας της ειδικής διδακτικής, δεν μπορείς ούτε να αισιοδοξείς ούτε να απαισιοδοξείς  ;) Εν αναμονή μέχρι τα μέσα Ιουλίου, λοιπόν, που θα έρθει και η σειρά μας ν' ανακοινωθούν τ' αποτελέσματα!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:50:46 »

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1905 στις: Ιούνιος 17, 2009, 02:01:45 μμ »
No problem LK !! Ευχαριστώ για το κουράγιο που μου δίνεις, αν και για μένα πραγματικά δεν υπάρχει ελπίδα. εκείνη η Ιστορία με ξέσκισε...!

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1906 στις: Ιούνιος 17, 2009, 02:08:07 μμ »
No problem LK !! Ευχαριστώ για το κουράγιο που μου δίνεις, αν και για μένα πραγματικά δεν υπάρχει ελπίδα. εκείνη η Ιστορία με ξέσκισε...!
Εκείνη η ιστορία φοβάμαι ότι θα με χαντακώσει κι εμένα, αλλά στην ειδική διδακτική!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1907 στις: Ιούνιος 17, 2009, 08:14:19 μμ »
Maryvas, αυτό είναι συνηθισμένο που λες για όσους δίνουν πρώτη φορά, αλλά και γενικότερα για όσους δίνουν εξετάσεις με αξιώσεις. Εγώ διαπίστωσα που έκανα λάθος στην τακτική μου. Περιμένω, βέβαια, και στην ειδική διδακτική και στ' αρχαία να δω τι έκανα. Και εσύ ψάξε να βρεις τι είναι αυτό που δε σε άφησε ν' αποδώσεις, τι πρεπει να διορθώσεις στη στρατηγική που ακολουθείς, γιατί ο ΑΣΕΠ δεν είναι θέμα διαβάσματος, αλλά στρατηγικής!

Όταν λες "θέμα στρατηγικής", τι εννοείς;  ???
Μήπως συνδυασμού τύχης, ρίσκου, καλής ψυχολογίας και διαβάσματος;
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:50:46 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1908 στις: Ιούνιος 17, 2009, 11:54:01 μμ »
Εννοώ, bikini, ότι πρέπει να κάνεις επιλογές στη βιβλιογραφία, εννοώ ότι πρέπει να αποφασίσεις σε ποιο γνωστικό θα στοχεύσεις, εννοώ ότι πρέπει ν' αποφασίσεις πόσο θα ρισκάρεις. Βέβαια, στον ΑΣΕΠ μετράει γενικότερα το γνωστικό σου υπόβαθρο και η διδακτική πείρα που έχει καποιος. Ειδικά το τελευταίο είναι πολύ σημαντικότερο από το διάβασμα. Σε βοηθάει να έχεις αυτοπεποίθεση και να μην αμφιβάλλεις για τις απαντήσεις σου. Ακόμα και στη διδακτική σε βοηθάει. Συμπέρασμα: δεν μπορείς να δώσεις συμβουλές για τον ΑΣΕΠ, γιατί ο καθένας μας είναι διαφορετικός. Πρέπει ο καθένας μας να βρει πώς θα πορευτεί!


Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1909 στις: Ιούνιος 18, 2009, 05:09:31 πμ »
Σ' αυτό που λες συμφωνώ απόλυτα!
Ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο διαβάσματος και αφομοίωσης της ύλης.

Λες ότι "η διδακτική πείρα είναι πολύ σημαντικότερη από το διάβασμα".
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
Ναι, η διδασκαλία είναι σημαντική, αλλά, αν δεν έχεις διαβάσει και μάθει ότι

Με το Σύμφωνο της Καζέρτας ανατέθηκε η διοίκηση των στρατιωτικών δυνάμεων στην Ελλάδα σε Βρετανό στρατηγό (ερώτηση 68 της Ιστορίας στον φετινό ΑΣΕΠ)

πώς θα σε βοηθήσει η διδακτική πείρα;  ???
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1910 στις: Ιούνιος 18, 2009, 09:18:42 πμ »
καταλαβαινω οτι η LK θελει να τονισει το ψυχολογικο κυριως παραγοντα τη στιγμη της εξετασης.
λεει οτι η διδασκαλια ειναι πιο σημαντικη απο τις οποιες γνωσεις στο γνωστικο αντικειμενο,αλλα οχι οτι δεν ειναι απαραιτητες. θεωρω οτι και οι δυο σας,LK & bikini, "πιασατε"  πολυ σημαντικους παραγοντες για την επιτυχια: ψυχολογια,οργανωση και γνωσεις.
ελπιζω να τα κανω πραξη την επομενη φορα.γιατι κι αν ακομα ειμαι στους επιτυχοντες παλι θα χρειαστει να δωσω.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1911 στις: Ιούνιος 18, 2009, 09:52:54 πμ »
Σ' αυτό που λες συμφωνώ απόλυτα!
Ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο διαβάσματος και αφομοίωσης της ύλης.

Λες ότι "η διδακτική πείρα είναι πολύ σημαντικότερη από το διάβασμα".
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
Ναι, η διδασκαλία είναι σημαντική, αλλά, αν δεν έχεις διαβάσει και μάθει ότι

Με το Σύμφωνο της Καζέρτας ανατέθηκε η διοίκηση των στρατιωτικών δυνάμεων στην Ελλάδα σε Βρετανό στρατηγό (ερώτηση 68 της Ιστορίας στον φετινό ΑΣΕΠ)

πώς θα σε βοηθήσει η διδακτική πείρα;  ???
1)Η διδακτική πείρα σε γλιτώνει από πολλές ώρες διαβάσματος για τον ΑΣΕΠ
2) για ό,τι έχεις διδάξει δεν αμφιβάλλεις την ώρα των εξετάσεων
3) ακόμη και στην ιστορία γνώριζα ερωτήσεις, επειδή είχα διδάξει κάποια πράγματα (για αρκετά χρόνια έκανα σε μετεξεταστέους ιστορία και κάθε χρόνο διδάσκω ιστορία κατεύθυνσης στη Γ' Λυκείου)
4) Δεν ξέρω στη διδακτική τι έκανα, αλλά, αν δεν είχα την πείρα, δε θα ολοκλήρωνα με τίποτα τα θέματα. Ειλικρινά, έγραφα αυτόματα, γιατί φανταζόμουν ότι είμαι σε τάξη και διδάσκω εκείνη τη στιγμή τις ενότητες που μου έχουν δώσει. Το ξέρετε ότι στη διδακτική ιστορίας πολλά παιδιά δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν τα θέματα;

Φυσικά και πρέπει να διαβάσεις, Bikini, γιατί η ύλη που δίνουμε στον ΑΣΕΠ δε συμπίπτει με τη σχολική ύλη, σ' αυτό δε διαφωνώ, αλλά η πείρα σε βοηθάει να σταθείς μέσα στις εξετάσεις. Τώρα, τι είναι σημαντικότερο για τον καθένα (πείρα ή διάβασμα) δε θα διαφωνήσουμε. Όπως είπα και σε προηγουμενο μήνυμα, ο καθένας μας είναι διαφορετικός και δεν υπάρχουν κανόνες και συνταγές.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Katerina Kfd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1912 στις: Ιούνιος 18, 2009, 11:24:35 πμ »
Γειά σας παιδιά, κι εγώ μετά από 2 ασεπ συμφωνώ και με τις 2 σας.Χρειάζεται και η διδακτική πείρα αλλά και το πολύ διάβασμα...Θα κάνω ένα άσχετο σχόλιο στο σήμα της bikini 'λατρεύω τους μαθητές μου'...Μόλις σχεδόν τέλειωσα την πρώτη χρονιά αναπλήρωσης και νιώθω πόσο δίκιο έχει...Και εγώ τους λατρεύω...και όσο περνά ο καιρός βλέπω ότι τελικά είναι υπέροχο το επάγγελμα του εκπαιδευτικού (που δεν είναι επάγγελμα!!!).Άρα αξίζει να προσπαθήσει κανείς με όλες του τις δυνάμεις στο διαγωνισμό αν το όνειρό του είναι να διδάξει!

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1913 στις: Ιούνιος 18, 2009, 11:29:38 πμ »
Με απασχολούσε/απασχολεί αρκετά και μία άλλη παράμετρος του ΑΣΕΠ:

χρόνια φροντιστηριούχοι που δίνουν ΑΣΕΠ και πρόσφατα πτυχιούχοι.
Οι μεν με μπόλικη/τεράστια διδακτική πείρα, οι δε χωρίς.
Οι μεν μπορεί να μην επιτύχουν στον ΑΣΕΠ, οι δε μπορεί να "φύγουν" αναπληρωτές.

Πώς γίνεται να συμβαίνει;  ???

Υ.Γ: Το μήνυμά μου απευθύνεται τόσο στην LK  ;) όσο και σε όσους συμμετέχουν στο θέμα μας.  :)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1914 στις: Ιούνιος 18, 2009, 11:55:21 πμ »
Eγώ θα το θέσω διαφορετικά. Υπάρχουν δύο υποψήφιοι που ο ένας έχει διδακτική πείρα και ο άλλος μόλις αποφοίτησε. Κάνουν το ιδιο διάβασμα. Ποιος έχει τις περισσότερες πιθανότητες (γιατί στον ΑΣΕΠ δεν υπάρχουν βεβαιότητες) να περάσει;
Αυτός που διδάσκει αποκτά μεταγνωστικές δεξιότητες. Όταν διαβάζει, αντιμετωπίζει τη γνώση ως δάσκαλος. Εκεί διαφέρει ο έμπειρος μ' έναν που τελείωσε τώρα το πανεπιστήμιο. 

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1915 στις: Ιούνιος 18, 2009, 12:10:42 μμ »
Δεν απαντήθηκε ακριβώς ο προβληματισμός που εξέφρασα...  ;)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1916 στις: Ιούνιος 18, 2009, 12:24:18 μμ »
Noμίζω είναι αυτονόητο. Αυτός που έχει διδακτική πείρα, εφόσον δε διαβάσει, δεν μπορεί να ελπίζει σε επιτυχια στον ΑΣΕΠ. Αυτός που εργάζεται δεν έχει το χρόνο ή τόσο ισχυρό κίνητρο ν' ασχοληθεί με τον ΑΣΕΠ. Ο νεαρός/η που έχει χρόνο και δεν έχει άλλη διέξοδο διαβάζει περισσότερο. Συνεπώς, δεν μπορείς να συγκρίνεις τις δύο καταστάσεις. Τελοσπάντων, εδώ την προσωπική μας άποψη καταθέτουμε. Εμένα με βοήθησε τρομερά η διδακτική πείρα. Με 5 μήνες διάβασμα (4 ουσιαστικά, γιατί όλο το Σεπτέμβρη ψαχνόμουν με τη βιβλιογραφία) ούτε τη βάση δε θα έπιανα στο γνωστικό, αν δεν ήταν η πείρα.

Ας καταθέσουν και άλλα παιδιά την άποψή τους, γιατί, επαναλαμβάνω, ό΄,τι αυτό που ισχύει για μένα μπορεί να μην ισχύει για κάποιον άλλο
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 18, 2009, 12:32:07 μμ από LK »

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1917 στις: Ιούνιος 18, 2009, 12:45:37 μμ »
ειδικα ο φιλολογος εχει παρα πολλα μαθηματα. συνηθως εξειδικευεται. λιγοι ειναι αυτοι που κανουν ολα τα μαθηματα σε ολες τις ταξεις. επομενως η διδακτικη πειρα θα βοηθησει καποιον σε 1 το πολυ 2 μαθηματα κ ισως καπως στην ειδικη διδακτικη. στα αρχαια πχ με βοηθησε γιατι ασχολουμαι μονο με αρχαια. αλλα με βοηθησε πολυ λιγο αν αναλογιστει κανεις τι ζητανε. ιστορια δε διδασκω για να πω τη γνωμη μου, ομως κ στην αρχαια ιστορια βοηθηθηκα σε καποιες ερωτησεις απο τα αρχαια ελληνικα α λυκειου.
ενα παιδι που μολις παιρνει το πτυχιο εχει ορεξη κ ονειρα. εχει χρονο να διαβασει. ενας ανθρωπος που κανει χρονια φροντιστηριο ακομα κ αν πει "τα παραταω ολα για 6 μηνες να αφοσιωθω στο διαβασμα" δεν εχει την ιδια ορεξη με τον αλλο.
το ιδιο αφομοιωνατε εσεις στα 22 κ το ιδιο τωρα? εγω τουλαχιστον βλεπω οτι οσο περνανε τα χρονια τοσο πιο δυσκολο μου ειναι. κ ας μην ξεχναμε οτι αυτος που κανει χρονια φροντιστηριο ειναι πολυ πιθανον να εχει οικογενεια κ αλλες υποχρεωσεις οποτε δεν του ειναι το ιδιο ευκολο.
οπως κ να χει η καθε μερια εχει τα θετικα κ τα αρνητικα της. θα συμφωνησω με l.k οτι δεν υπαρχει συνταγη.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160855
  • Σύνολο θεμάτων: 19224
  • Σε σύνδεση σήμερα: 954
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 612
Σύνολο: 627

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.