0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
καλα τελικη το ξερω οτι δε θα μπορουσε να ειναι. βουλητικη λοιπον απεμενε αλλα δε μου κολλουσε να εξαρταται απο το ρημα σκεφτομαι. σας ευχαριστω για τις απαντησεις, ειχα κολλησει
Ρώτησα και την άποψη άλλων συναδέλφων στο σχολείο και κάποιοι μου είπαν να μην μπερδέψω τα παιδιά και να μην τους το αναφέρω καθόλου αυτό για τον εμπρόθετο, να τους πω δηλαδή μόνο ότι η αιτιατική προσώπου είναι το άμεσο αντικείμενο όταν έχουμε δυο αιτιατικές ως αντικείμενα και να μην τους πω ότι είναι έμμεσο όταν μπορεί να αντικατασταθεί από εμπρόθετο. Εγώ θέλω να τους πω και τις δυο περιπτώσεις και να κάνουμε ασκήσεις με βάση αυτήν τη θεωρία που υπάρχει στο σχολικό συντακτικό,αλλά και σε άλλα συντακτικά. Αν δεν τους την πώ, τότε οι απαντήσεις στις ασκήσεις του βιβλίου αλλά και σε αυτές που θα τους δώσω επιπλέον θα είναι διαφορετικές,π.χ. στην πρόταση ''για να μας δείξει τόπους, φορεσιές και σπίτια'', το ''μας' είναι άμεσο σύμφωνα με τη γνωστή θεωρία,αλλά έμμεσο σύμφωνα με τη δεύτερη περίπτωση (για να δείξει σε μας, εμπρόθετο). Περιμένω τις απόψεις σας!
ΥΓ. Και στα αρχαία της γ είμαι πίσω,εκεί να δείτε επίπεδο οι φωστήρες μου,πέρσι ο φιλόλογος δεν τους έκανε μάθημα, τους έλεγε ανέκδοτα, ετσι μου είπαν.... Μήπως είναι καλύτερα να πάω σε λύκειο?Τι λέτε ?