Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ThaliaTh

Σελίδες: 1234
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 07, 2019, 10:19:58 πμ »
Στο πρώτο ζητούμενο οι μαθητές θα έπρεπε να αναφερθούν σε όσα αναφέρει και το κείμενο δεν συμφωνείτε;
Κάποιος υλοποιεί την δημοκρατία με το να δέχεται την διαφορετική άποψη, να μη καταφέυγει ποτέ στη χρηση βίας, να κάνει χρήση του διαλόγου, και να είναι ενεργός πολίτης. Πάνω κάτω αυτα δεν έπρεπε να γράψουν;

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Φεβρουάριος 20, 2019, 03:42:33 μμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Κι εγώ προς την δοτική προσωπική αντοχαριστική έκλινα, γιατί δεν μου πήγαινε κάτι άλλο.Η μετάφραση που έδωσα προέρχεται από θεματογραφία!

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Φεβρουάριος 20, 2019, 11:39:13 πμ »
Καλημέρα!Θα ήθελα να με βοηθήσετε με τη σύνταξη ενός αποσπάσματος του Ξενοφώντα.Πρόκειται για τον επίλογο των Ελληνικών :
Φευγόντων δ’ αὐτοῖς καὶ τῶν ἱππέων, ἀπέκτειναν μὲν οὐδ’
οἱ ἱππεῖς διώκοντες οὔτε ἱππέας οὔθ’ ὁπλίτας, ὥσπερ δὲ
ἡττώμενοι πεφοβημένως διὰ τῶν φευγόντων πολεμίων δι-έπεσον.
(Μετάφραση: Κι ενώ τους ξέφυγαν και οι ιππείς, οι ιππείς που τους κυνηγούσαν δεν σκότωσαν ούτε ιππείς ούτε οπλίτες, αλλά σαν να είχαν ηττηθεί έμειναν φοβισμένοι πίσω, ανάμεσα στους εχθρούς που έφευγαν.)

Τι θα μπορούσε να είναι η δοτική αυτοις συντακτικά;

4
Καλησπέρα σας!
Για τάξεις πανελλαδικών το 8ε/ω καθαρά (9,54 μικτά) θεωρείται ικανοποιητικό ποσό ; Εννοείται, με δώρα και όλα όσα δικαιούται ο εργαζόμενος...

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 08, 2018, 04:01:21 μμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!!

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 05, 2018, 11:56:23 πμ »
Καλησπέρα!Μια χαζή απορία, αλλά επειδή δε βρίσκω πουθενά την απάντηση!Οι επιθετικές μετοχές των κειμένων που είναι στην ύλη σχηματίζουν παραθετικά;

7
Καλησπέρα συνάδελφοι!Θα μπορουσε να με βοηθήσει κάποιος με την σύνταξη του παρακάτω κομματιού!Η μετοχή παθουσι τι μετοχή θεωρείτε ότι είναι;

τοῦ γὰρ Φωκικοῦ συστάντος πολέμου, οὐ δι᾽ ἐμέ οὐ γὰρ ἔγωγ᾽ ἐπολιτευόμην πω τότε, πρῶτον μὲν ὑμεῖς οὕτω διέκεισθε ὥστε Φωκέας μὲν βούλεσθαι σωθῆναι, καίπερ οὐ δίκαια ποιοῦντας ὁρῶντες, Θηβαίοις δ᾽ ὁτιοῦν ἂν ἐφησθῆναι παθοῦσιν.οὐκ ἀλόγως οὐδ᾽ ἀδίκως αὐτοῖς ὀργιζόμενοι·
Παραθέτω τη μετάφραση:όταν ξέσπασε ο Φωκικός πόλεμος,όχι εξαιτίας μου, γιατί τότε δεν πολιτευόμουν βέβαια ακόμη, εσείς σκεφτόσασταν έτσι ώστε να θέλετε να σωθούν οι Φωκιείς, αν και βλέπατε ότι πράτουν άδικα, και να χαίρεστε για όσα τυχόν πάθαιναν οι Θηβαίοι,αφού ήσασταν οργισμένοι δίκαια και εύλογα μαζί τους.

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Φεβρουάριος 20, 2018, 11:57:33 μμ »
Καλημέρα!Στο απόσπασμα από την Κύρου ανάβαση: "Καὶ πολεμίου μὲν οὐδενὸς κατεγέλα, τῶν δὲ συνόντων πάντων ὡς καταγελῶν διελέγετο" το καταγελών τι μετοχή είναι; Λογικά θα πρέπει να τη θεωρήσουμε αιτιολογική υποθετικής αιτιολογίας αλλά δεν μου ταιριάζει νοηματικά( Ο Τζουγανάτος μεταφράζει: μιλούσε κοροϊδευτικά).

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Ιανουάριος 12, 2018, 02:01:54 πμ »
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!Απλά για να έίναι δοτική προσωπική δεν πρέπει να αναφέρεται σε όλο το περιεχόμενο της πρόταση και να έίναι το νοηματικό υπολείμενο;

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Ιανουάριος 11, 2018, 01:52:46 μμ »
Καλημέρα σας!Μια χαζή απορία αλλά έχω κολλήσει :Στην πρόταση :"
ἐπεὶ δ’ ἤκουσαν τὸ γεγενημένον,
ὅτι μὲν σφόδρα ἠνιάθησαν (ειδική πρόταση ως υποκείμενο) πᾶσι δῆλον ἐγένετο "
το πᾶσι τι συντακτικό ρόλο έχει;

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 17, 2017, 01:34:58 μμ »
Γεια σας συνάδελφοι!Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής :Επιτρέπεται στο άρθρο ο συναισθηματικός λόγος και οι μεταφορές ή θεωρουνται αρνητικά στοιχεία;

12
Μαθησιακές δυσκολίες / Απ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« στις: Οκτώβριος 05, 2017, 10:27:42 μμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Αυτό με την κακοποίηση δεν το είχα σκεφτεί, αλλά και πάλι, δεν ξέρω αν αυτή μπορεί να σχετίζεται με την συναισθηματική ανωριμότητα..Δεν ξέρω αν οι γονείς θα συνεργαστούν, πάντως μου είπαν ότι το παιδί επισκέπτεται παιδοψυχολόγο γιατί είναι "πολύ κλειστό και ντροπαλό". Επίσης μου είπαν ότι στο δημοτικό είχε υποστεί μπουλιγκ και γι'αυτό έχει ένα φόβο με τα παιδιά, αλλά και πάλι μου φαίνεται υπερβολικό για παιδί λυκείου. Θα ξαναμιλήσω με τους γονείς να δούμε τι θα καταφέρω!Ευχαριστώ και πάλι!!!

13
Μαθησιακές δυσκολίες / Απ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
« στις: Οκτώβριος 05, 2017, 12:07:33 μμ »
Γεια σας συνάδελφοι!Προσωπικά δυστυχώς δεν έχω εξειδικευμένες γνώσεις στην ειδική αγωγή και θα ήθελα την βοήθειά σας!Έχω ένα μικρό φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης!Πρόσφατα, ήρθε να γραφτεί ένα παιδί α λυκείου, που ήταν αρκετά "μαζεμένο", αλλά οκ.Όταν ξεκίνησαν τα μαθήματα, το παιδί στο τμήμα έκανε σαν τρελό, δεν μπορούσε να παρακολουθήσει, έτρεμε, κοιτούσε συνεχώς την πόρτα και εμφάνιζε αρκετά τικ. Είπα στους γονείς του ότι το παιδί δυσκολεύεται και δεν μπορεί να ενταχθεί σε τμήμα, και να κάνουμε κάποια μαθήματα σαν ιδιαίτερο για να δούμε αν μπορεί να παρακολουθήσει.Το δέχτηκαν με μεγάλη δυσκολία, καθώς μου είπαν ότι είναι άριστος μαθητής και άνετα μπορεί να μπει σε οποιοδήποτε τμήμα. Κάνοντας του ιδιαίτερα συνειδητοποίησα ότι όντως το παιδί γνωστικά και νοητικά είναι μια χαρά. Όμως, δεν θέλει να τον πλησιάζω για να του διορθώνω τις ασκήσεις, αλλά να μου δίνει αυτός το τετράδιο από απόσταση, δεν με κοιτάει στα μάτια και αγχώνεται πολύ όταν τον κοιτάω εγώ και γενικά όταν μιλάμε για κάτι εκτός μαθήματος, "κολλάει" ή απαντάει τελείως ανώριμα για την ηλικία του (του στυλ στο λύκειο μου έχουμε πολύ καλά παιδάκια, σήμερα κάναμε λίγα ρηματάκια κτλ.) Προσωπικά, αφού το θέμα δεν είναι νοητικό, αλλά στην αλληλεπίδραση με τους άλλους, υποψιάζομαι ότι έχει κάποιου είδους αυτισμό!Η μητέρα του όμως δεν το δέχεται με τίποτα, μου έίπε ότι τον έχει πάει σε κεδδυ και δεν του βρήκαν τίποτα και ότι πρέπει άμεσα να τον βάλουμε σε τμήμα, γιατί νιώθει ότι τον "χωρίζουμε"από τα άλλα παιδιά, γι'αυτό έχει άγχος. Η ερώτηση μου είναι μπορεί ένα παιδί όπως το περιγράφω να λειτουργήσει σε τμήμα; Μπορεί να κάνει μάθημα με κάποιον που δεν έχει εξειδικευμένες γνώσεις; Ή πρέπει απλά να πω στην μητέρα ότι δεν μπορούμε να το αναλάβουμε και τέλος;

14
Φροντιστήρια / Απ: Συμβουλές για προώθηση φροντιστηρίου.
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2017, 11:58:40 πμ »
Ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον και τις συμβουλές!Διαπλεκόμενε θα δοκιμάσω και αυτό που λες με τους γονείς, μήπως φέρει καλύτερα αποτελέσματα! Γενικά έχω απογοητευτεί πολύ, και με ανακούφισες με αυτά που μου είπες!Theodora7 δεν μιλάμε και για πολύ μικρή περιοχή (περίπου 30.000 κάτοικοι) απλά λίγο απομονωμένη, που δε δέχεται παιδιά από άλλες περιοχές.Το λέω αυτό γιατί σε γειτονικές, πιο κεντρικές περιοχές οι τιμές είναι διπλάσιες, προφανώς γιατί η πελατεία τους είναι πιο διευρυμένη!Προσωπικά δε ξέρω αν φταίει η κρίση, το ότι είμαι καινούργια ή το ότι στη συγκεκριμένη περιοχή υπάρχει κορεσμός από φροντιστήρια, αυτό που ξέρω είναι ότι τα πράγματα σίγουρα δεν είναι καλά. Όταν κάνεις διαφήμιση με όλους τους δυνατούς τρόπους και ζήτημα αν έχουν έρθει 2-3 άτομα πέραν των μαθητών σου πώς να τα χαρακτηρίσεις; Και πραγματικά, πόσο να ρίξεις τις τιμές; Όλοι μιλάνε για το "βάρος" των φροντιστηρίων, κι εγώ βλέπω ότι σε λίγο θα πρέπει να τους πληρώνουμε για να έρχονται!

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160715
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 401
Σύνολο: 415

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.