0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε όλα τα σχολεία είχε έρθει εγγραφο που καλούσε οποία σχολεία ήθελαν να κάνουν αίτηση Κανένα σχολείο δεν έκανε όποτε ο διευθυντής εκπαίδευσης αν ήθελε έκανε αυτός πρόταση Sent from my iPhone using Tapatalk
Για εμας τους νεους αναπληρωτες που τωρα μαθαινουμε καποια πραγματα υπαρχει καποιος ιστοτοπος που μπορουμε να κατανοησουμε τι ειναι τα οργανικα και τι ειναι τα λειτουργικα κενα που τα αναφερουν συνεχεια?
Δεν πρέπει να τελειώσει και το κομμάτι των μετατάξεων και μετά να γίνουν όλα αυτά; Και οι μεταταγμένοι πρέπει να πάρουν οργανική
Σ' ευχαριστώ πολύ συνάδελφε!Σε περίπτωση που καποιος, μετά από όλη αυτή τη διαδικασία, τοποθετηθεί στις τελευταίες του επιλογές, έχει δικάιωμα βελτίωσης άμεσα ή του χρόνου πάλι;
Γνωρίζει κανείς εάν έχει έρθει στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης οδηγία (ή εγκύκλιος) από το ΥΠΑΙΘ που να θέτει χρονοδιάγραμμα για να γίνουν οι τοποθετήσεις σε οργανικά κενά (πρώτα υπεραριθμίες - μετά τοποθετήσεις οργανικές των μετατεθέντων, αιτούντων οριστική τοποθέτηση ή βελτίωση θέσης); Συνήθως η διαδικασία αυτή γινόταν τέλη Μαΐου ή ακόμη και τέλη Ιουνίου ώστε να εμφανιστούν οι εκπαιδευτικοί στις νέες οργανικές θέσεις τους την 30η Ιουνίου. Φέτος όμως μάλλον όλα θα γίνουν νωρίτερα ώστε να ακολουθήσει υπολογισμός κενών/πλεονασμάτων και να προχωρήσει έως το καλοκαίρι η διαδικασία μονίμων διορισμών.
Βρήκα αυτόhttps://www.minedu.gov.gr/publications/docs2018/%CE%9C%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%82_%CE%93.pdfΆρθρο 781. Ο εκπαιδευτικός, ο οποίος κατέχει οργανική θέση σε σχολική μονάδα που μετατρέπεταισε πειραματικό σχολείο, σύμφωνα με τις παρ. 4 και 5 του άρθρου 75, καταλαμβάνειοργανική θέση του πειραματικού σχολείου που προκύπτει από μετατροπή, ύστερα απόαίτησή του. Αν ο εκπαιδευτικός αυτός δεν υποβάλει σχετική αίτηση, τίθεται στη διάθεσητου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου της περιοχής του σχολείου.2.Το Εκπαιδευτικό Προσωπικό το οποίο καταλαμβάνει οργανική θέση σε πειραματικόσχολείο σύμφωνα με την παρ. 1, θεωρείται ότι κατέχει την οργανική θέση από την ημέρατης πρώτης κατάληψης οργανικής θέσης στο σχολείο αυτό.
Άρα θα χαθούν πάρα πολλές οργανικές .Αυτό μειώνει και τις ανάγκες για μόνιμους διορισμούς.Γι αυτό αυξάνουν τα πρότυπα οι "άριστες" του υπουργείου ;
Και τα πειραματικά μόνιμοι τα στελεχώνουν. Απλά κάποιος θα φύγει από ένα σχολείο και θα πάει σε άλλο και κάποιος άλλος θα πάρει τη θέση του. Θα γίνει μια ανακατανομή οργανικων σε βάθος χρόνου
πώς γίνεται κάποιος που δεν άλλαξε σχολείο σ ένα χρόνο να παίρνει 10 (!) μόρια παραπάνω στον πίνακα των αιτούντων οριστική τοποθέτηση, βελτίωση κτλ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;