0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Από ότι αχνοφαίνεται, μάλλον μια παρόμοια με την περσινή σεζόν προσλήψεων θα έχουμε. Προφανώς αρχές Σεπτέμβρη προσλήψεις Α/θμια και ειδική σε Α/θμια και Δ/θμια, αρχές Οκτώβρη προσλήψεις Δ/θμια για να έχουν γίνει οι απαραίτητες διαθέσεις, τοποθετήσεις και να έχουν αποδωθεί Β-Γ αναθέσεις.Για αριθμό προσλήψεων εκτιμώ πάνω κάτω ίδια με τα περσινά επίπεδα.Όπως και να 'χει λογικά θα ζήσουμε την τελευταία χρονιά με το υπάρχον σύστημα προσλήψεων.Καλή δύναμη σε όλους.Υ.Γ. Απορία το έχω. Τα πολυδιαφημισμένα ολιγοθέσια του Γαβρόγλου πλημμύρισαν πέρσι από εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων; Δίδαξε κανείς σας σε τέτοιο;
Δίδαξα εγώ σε 3θέσιο και είχε από όλες τις ειδικότητες. Αντιθέτως στο πιο μεγάλο που ήμουν, η διεύθυνση θεώρησε ότι δε χρειάζεται εκπαιδευτικός εικαστικών. Προείχε να συμπληρώσουν οι δάσκαλοι το ωράριο τους...
Δυστυχως ετσι εχει η κατασταση..ορισμενες διευθυνσεις θεωρουν το σχολειο δικο τους μαγαζι..
Το πρόβλημα είναι οι εγκύκλιοι του υπουργείου και οι αναθέσεις. Από τη στιγμή που στα ολιγοθέσια μπορεί να δώσει ανάθεση σε δάσκαλο το μάθημα των ΤΠΕ ή σε οποιοδήποτε σχολείο μπορεί να δώσει ανάθεση σε δάσκαλο τα εικαστικά, αυτά τα φαινόμενα θα υπάρχουν και είναι και καλυμμένοι οι διευθυντές. Προηγείται η συμπλήρωση ωραρίου του προσωπικού που έχει οργανική. Αν θέλουμε πραγματικό αποτέλεσμα θα πρέπει να καταργηθεί η δυνατότητα ανάθεσης σε δάσκαλο μαθήματος που κάνει ειδικότητα.
Η εγκυκλιος λεει....Σε ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ μη κάλυψης των διδακτικών ωρών από εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων κλάδων, τα διδακτικά αντικείμενα της Αισθητικής Αγωγής και της Φυσικής Αγωγής δύναται να ανατεθούν και σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων.Ειδικότερα για τα 4/θέσια και 5/θέσια Δημοτικά Σχολεία η διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ), δύναται να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων οι οποίοι διαθέτουν πιστοποίηση Β ́ επιπέδου στις ΤΠΕ...Και σε ρωτω αληθεια για ποιες περιπτωσεις μιλαει???ειναι αληθεια περιπτωση αυτο που ανεφερε ποιο πανω συναδελφος οτι σε 3θεσιο υπηρχε εκπαιδευτικος ειδικοτητας και στο 6θεσιο ποιο διπλα δεν υπηρχε???Η εγκυκλιος συναδελφε μιλαει για περιπτωσεις οπως πχ ενα 4θεσιο και σε υψομετρο 1200-1500 μετρα οπου το χιονι ξεκινα τον οκτωβρη και λιωνει τον απριλη φυσικα εδω υπαρχει αδυναμια καλλυψης....αλλα δυστυχως εδω στην ελλαδα εναν νομο ο καθενας μας τον μεταφραζει οπως τον συμφερει..
Η συνάδελφος για το πολυθέσιο, αναφέρεται στο μάθημα των εικαστικών, για το οποίο δεν υπάρχει ο περιορισμός των ολιγοθέσιων, όπως στο μάθημα των ΤΠΕ. Η περίπτωση μη κάλυψης των ωρών αναφέρεται στους μόνιμους, αφού όταν γίνεται η κατανομή των ωρών σε ένα σχολείο δεν υπάρχουν αναπληρωτές, οι αναπληρωτές έρχονται με βάση τα κενά που προκύπτουν μετά την ανάθεση των ωρών. Κατά κανόνα οι μόνιμοι των ειδικοτήτων είμαστε πολύ πολύ λιγότεροι από τις ανάγκες σε ώρες. Η ερμηνεία για το υψόμετρο των σχολείων και το χιόνι είναι καθαρά δική σου. Υπάρχουν εκατοντάδες τετραθέσια και πενταθέσια σχολεία μέσα στα αστικά κέντρα, τα οποία έχουν δικαίωμα να κάνουν χρήση της νομοθεσίας. Αν ήθελε το υπουργείο να γίνεται χρήση μόνο στα βουνά θα έβρισκε τον τρόπο του (πχ μόνο στα δυσπρόσιτα) Οι διευθύνσεις και τα σχολεία κάνουν χρήση του κανονισμού, όπως και όπου τους βολεύει και είναι λογικό. Αν πρέπει να στοχεύουμε κάπου είναι στην εγκύκλιο και όχι να κυνηγάμε τους δεκάδες προϊσταμένους και χιλιάδες διευθυντές μεμονωμένα, οι οποίοι θα είναι και καλυμμένοι από την εγκύκλιο. Οι παρατυπίες εκτός εγκυκλίου θα είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού. Φυσικά πρέπει να καταγγέλονται, αλλά το όφελος είναι ψίχουλα μπροστά στο όφελος από μια αλλαγή της εγκυκλίου.