0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διαβάζοντας συνέχεια το άρθρο 13 αρχίζω να καταλαβαίνω ότι, ο λόγος που οι διορισμοί μονίμων με τις ρυθμίσεις 40%, 24 και 30 είναι αντισυνταγματικοί, ώς προς το αναθεωρημένο σύνταγμα του 2001 (που ισχύει τώρα) είναι διότι συνυπολογίζουν προυπηρεσία που αποκτήθηκε από λίστες (ή οτιδήποτε) που δεν ανήκουν στις λίστες του πίνακα του άρθρου 138 του ν. 2725/1999, ο οποίος πίνακας εξαιρείται από την αντισυνταγματικότητα.Συμφωνεί κανείς? Δεν κατάλαβα όμως ποιός είναι αυτός ο πίνακας
Το ΣτΕ χαρακτηρίζει ως νόμιμες τις προυπηρεσίες που αποκτήθηκαν μετά από επιτυχία αε κάποιον ΑΣΕΠ. Περιμένουμε την καθαρογραμμένη απόφαση.
Αν δηλαδη αποδειξουμε οτι η προυπηρεσια αποκτηθηκε μετα απο μορια σε ασεπ τοτε τι γινεται??? μπορει καποιος να μου απαντησει? θα μετραει απλα σαν προσαυξηση η ισχυει ο διορισμος του?
τίποτα δεν μπορείς να αποδείξεις. Η πραγματική σου προϋπηρεσία έγινε μέσα από διαδικασία που δεν ελέγχθηκε από ΑΣΕΠ το εχω εξηγήσει εδώ http://www.pde.gr/index.php?topic=31676.msg848916#msg848916
Δεν συμφωνώ, τα μόρια μας τα έδωσε το ΑΣΕΠ, από τον διαγωνισμό που έγινε από το ΑΣΕΠ.
απο εδω κ περα οποια προυπηρεσια υπαρχει δεν ακυρωνεται εννοειται αυτο...αλλα δεν αποτελει κριτηριο διορισμου μονο η πραγματικη πρυπηρεσια.πρεπει να υπαρχει κ ασεπ οπου η προυπηρεσια λειτουργει προσαυξητικα
Ετσι ακριβώς...το "διορίζομαι επειδή έχω 50 μήνες προυπηρεσία" μάλλον χλωμό...