*

Αποστολέας Θέμα: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 40830 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #112 στις: Δεκέμβριος 08, 2012, 03:21:20 μμ »
Συμφωνώ με το να διδαχθεί η αρχική συνάρτηση "σφήνα" πριν από το Θ.Rolle-ΘΜΤ, γιατί, για να κάνεις τις ασκήσεις που πρέπει στο ΘΜΤ και τις συνέπειες, θα χρειαστείς και ικανότητα εύρεσης παράγουσας.

Τα υπόλοιπα δεν καταλαβαίνω γιατί θες να τα διδάξεις έτσι.
Π.χ. αφού θα κάνεις τις παράγουσες, γιατί να μην κάνεις το ΘΜΤ και τις συνέπειες όπου κατ'εξοχήν χρειάζονται;;

Ή, αντίστροφα, γιατί να κάνεις παράγουσες αν μετά θα πας σκρότατα-κυρτότητα κλπ, όπου πολύ σπάνια να σου χρειαστούν;

Ο ρυθμός μεταβολής γιατί έτσι μοναχούλης; Μια χαρά συνδυάζεται με μονοτονία-ακρότατα...
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:44:44 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #113 στις: Φεβρουάριος 04, 2013, 12:43:34 μμ »
Τελικά οι αποδείξεις της παραγώγισης των τύπων ημιτόνου & συνημιτόνου σελ 224, 225 είναι στην εξεταστέα ύλη; Πάντως σύμφωνα με την ανακοινωθείσα ύλη η παράγραφος 2.2 είναι όλη μέσα.
Όμως οι μαθητές δεν έχουν διδαχθεί στην Β Λυκείου τους τύπους αθροίσματος τριγωνομετρικών αριθμών.

Από την άλλη στις οδηγίες λέει "αφαιρούνται από την εξεταστέα ύλη ασκήσεις που χρησιμοποιούν τους τύπους αθροίσματος τριγωνομετρικών αριθμών" !! με τη θεωρία τί γίνεται όμως;

τελικά τι ισχύει; Έχει κανείς τίποτα νεότερα;

Αποσυνδεδεμένος miltosmpi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #114 στις: Φεβρουάριος 07, 2013, 12:37:39 πμ »
Είναι εκτός ύλης σύμφωνα με οδηγίες του υπουργείου (έγγραφο με ημερομηνία 07-09-2012
και Αρ. Πρωτ. 102721/Γ2, σελ. 12).

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #115 στις: Φεβρουάριος 07, 2013, 11:13:31 πμ »
Μπορείς να το παραθέσεις; (δεν το βρίσκω)

εγώ γνωρίζω αυτό http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2012/120725_eksetaseis_uli_g_2012_2013.pdf όπου δεν το διευκρινίζει

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:44:44 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #116 στις: Φεβρουάριος 07, 2013, 06:38:33 μμ »
ΘΕΜΑ: Διαχείριση διδακτέας - εξεταστέας ύλης των Μαθηματικών Γ΄ τάξης Ημερήσιου
                 και Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου, για το σχολικό έτος 2012 – 2013

(είναι oi  οδηγίες που αναφέρει ο συνάδελφος miltosmpi)

http://blogs.sch.gr/kongeorgiou/2012/09/08/%CE%B8%CE%B5%CE%BC%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%AF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AD%CE%B1/



Επισήμανση

1.   Οι τύποι  (ημχ)΄= συνχ   (σελ. 224) και (συνχ)΄= - ημχ  (σελ. 225) να δοθούν χωρίς απόδειξη καθώς και
2.   Η Άσκηση 8α της Β΄ Ομάδας (σελ. 96-97) να διδαχθεί ως εφαρμογή για να μπορεί να χρησιμοποιείται στην επίλυση ασκήσεων, χωρίς απόδειξη.
3.   Στο εισαγωγικό κείμενο (σελ. 233) της παρουσίασης της έννοιας της παραγώγου σύνθετης συνάρτησης, η συνάρτηση y = ημ2χ  να αντικατασταθεί από μια άλλη, για παράδειγμα την  y = ln2x
( (ln2x)' = (ln2+lnx)' = (ln2)' + (lnx)' = 0 + 1/x = 1/x)
4.   Από τη διδακτέα-εξεταστέα ύλη εξαιρούνται οι Ασκήσεις του σχολικού βιβλίου που αναφέρονται σε τύπους τριγωνομετρικών αριθμών αθροίσματος γωνιών, διαφοράς γωνιών και διπλάσιας γωνίας.


Οι διδάσκοντες να ενημερωθούν ενυπόγραφα



« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2013, 06:44:09 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #117 στις: Απρίλιος 19, 2013, 08:55:37 μμ »
και επειδή πλησιάζουν οι εξετάσεις παραθέτω (για να θυμηθούμε όλοι) ένα πολύ χρήσιμο σύνδεσμο σχολικού συμβούλου στα Δωδεκάνησα , ο οποίος ενσωματώνει στο σχετικό έγγραφο όλες τις οδηγίες που δόθηκαν στα 2 έγγραφα του υπουργείου σχετικά με τον καθορισμό διδακτέας-εξεταστέας ύλης ΓΕΛ σχολικού έτους 2012-13:

http://blogs.sch.gr/iokaragi/files/2013/04/%CE%94%CE%B9%CE%B5%CF%85%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AD%CE%B1-%CF%8D%CE%BB%CE%B7-%CE%9C%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%93-%CE%93%CE%95.%CE%9B.2.pdf
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος hliaskal

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #118 στις: Απρίλιος 21, 2013, 12:09:33 μμ »
Το πρόβλημα των 5 ακέραιων σημείων

http://oi-grifoi.blogspot.gr/2013/04/blog-post_17.html

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5715
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #119 στις: Μάιος 27, 2013, 01:54:04 μμ »
Πώς σας φάνηκαν τα θέματα που έπεσαν στις πανελλαδικές σήμερα;

Ο ανιψιός μου, που μου είναι πολύ καλός στο μάθημα αυτό, μου είπε ότι ήταν πάρα πολλά και δύσκολα.
Έγραφε μανιωδώς μέχρι την τελευταία στιγμή και το τελευταίο ερώτημα το έλυσε με δικό του τρόπο.
Οι υπόλοιποι στην τάξη δεν το έλυσαν καν.

Τι πράγμα είναι αυτό φέτος με τη θετική κατεύθυνση; ::) ::) ??? ??? ???
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος faz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 433
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #120 στις: Μάιος 27, 2013, 02:03:45 μμ »
Και τα παιδιά, που επιτηρούσα, φυσούσαν, ξεφυσούσαν.

Αποσυνδεδεμένος Pink-Panther!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1207
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #121 στις: Μάιος 27, 2013, 02:09:35 μμ »
To ιδιο ειπε μαθητης μου της Θετικης που μεχρι τωρα δεν ειχε πεσει κατω απο 95 σε κανενα μαθημα. Με το ζορι να επιασε 75. Κανας μαθηματικος να μας διαφωτισει? Ηταν δυσκολα? Αναμενεται να πεσουν οι βασεις?

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5715
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #122 στις: Μάιος 27, 2013, 02:10:13 μμ »
Κοίτα, σας λέω ότι ο ανιψιός μου γράφει σταθερά 20/20, γιατί είναι το αγαπημένο του μάθημα και έχει και κλίση σ' αυτό. Και παρ' όλα αυτά, μου είπε ότι σε αντίθεση με τα μαθηματικά γενικής παιδείας, δυσκολεύτηκε πολύ σήμερα και έγραφε σαν τον τρελό για να προλάβει.
Το δε τελευταίο ερώτημα μου είπε ότι μόνο αυτός το έλυσε και με δικό του τρόπο.

Ίδωμεν... ::)
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #123 στις: Μάιος 27, 2013, 02:19:13 μμ »
Η δυσκολία είναι κυρίως στα Β3, Δ3και Δ4. Το Γ νομίζω οτι οι καλά προετοιμασμένοι θα το έλυσαν σωστά!
  

Αποσυνδεδεμένος magda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #124 στις: Μάιος 27, 2013, 02:25:28 μμ »
Η δυσκολία είναι κυρίως στα Β3, Δ3και Δ4. Το Γ νομίζω οτι οι καλά προετοιμασμένοι θα το έλυσαν σωστά!

Συμφωνούμε απόλυτα (αν και δεν είχε Δ4 προφανώς εννοείς Δ2 ,Δ3 :) ) Ειδικά για το Β3 συνάδελφοι, δεν είμαι ακόμη σίγουρη για το τι σκοπό εξυπηρετούσε ένα τέτοιο ερώτημα στο 2ο κιόλας θέμα, καθήσαμε 3 άτομα και το συζητούσαμε καμία ώρα!!!!!!!!! Μου φάνηκαν πιο δύσκολα από τα περυσινά και  θέματα για καλά προετοιμασμένους και με κλίση στα Μαθηματικά μαθητές.

Η πλειοψηφία είναι παιδιά Τεχνολογικής. Η Θετική είναι όπως ήταν παλιά η 2η δέσμη, λίγοι και καλοί. Ας βάζουν άλλα θέματα γι αυτούς που θέλουν Ιατρική κλπ δεν διαφωνώ. Γενικά φέτος Θετική και Τεχνολογική δεν τα πάνε πολύ καλά....
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 27, 2013, 05:26:24 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #125 στις: Μάιος 27, 2013, 03:58:51 μμ »
Παιδια τα θεματα ηταν οπως καθε χρονο απαιτητικα! Ποτε δεν ειναι ευκολα. Σε σχεση με 11 και 12 ηταν πιο λιγα σε ποσοτητα αρα καπως πιο πιθανο να τα προλαβει καποιος. Θεωρω ενα κλικ πιο βατα ως προς τους μεσους και προς τα κατω μαθητες. Δηλαδη φετος (οπως και στη Φυσικη) θα ειναι πιο λιγα τα γραπτα κατω απο τη βαση. ΟΜΩΣ φετος καποιος δε θα μπορουσε  να πιασει με τιποτα ανω του 18.5 μιας και υπηρχε το ερωτημα Β3 που θεωρω πως δε λυνεται απο ενα απλα πολυ καλο μαθητη, αλλα ουτε και απο ενα μαθηματικο που δεν ειναι τρελα μαχιμος με ιδιαιτερα! Οσο για το αν καποιοι συναδελφοι υποτιμουν τα παιδια της θετικης ή τεχνολογικης ειναι και μονο αστειο να ασχοληθει καποιος μαζι τους γιατι απλα δεν μπορουν να φανταστουν γιατι επιπεδο μιλαμε. Προσωπικη αποψη οτι το 3ο και 4ο θεμα μαθηματικων και φυσικης των τελευταιων ετων ειναι σαφως πιο δυσκολα απο τις δεσμες. Απλα στις δεσμες ειχες 4 δυσκολα θεματα.  Επειδη και εγω εχω μια ανιψια πολυ καλη τα γραψε ολα εκτος του Β3. Δεν ειμαι μαθηματικος αλλα φυσικος.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160667
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 880
Σύνολο: 880

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.185 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.