Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 22 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ενω κάποιοι που πλήρωναν την βιομηχανία φροντιστηρίων του ΑΣΕΠ και γνωριζαν τι "περίπου" θα πεσει στον διαγωνισμό δεν ήταν πονηροί!!!Δεν είναι σωστό αυτό που γράφεις, γιατί ΔΕΝ πήγαν όλοι φροντιστήριο (δεν ζούμε όλοι στην πρωτεύουσα κιόλας) κι όσοι πήγαν δεν πέτυχαν όλοι. Μην εκμηδενίζεις τη σκληρή προσπάθεια όσων με προσωπικό διάβασμα και θυσίες κατάφεραν να μπουν στην τάξη από την "πόρτα" κι όχι από το "παράθυρο" (τις προάλλες π.χ. πήραν σε εκκλησιαστικό από τον πίνακα μηδενικής με σειρά 6.000+). Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα κι ας μην βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι. Εδώ άλλοι μάτωσαν να δώσουν εισαγωγικές, για να μπουν σε μετ/κό γενικής το οποίο δεν μοριοδοτείται στους πίνακες αναπληρωτών κι άλλοι πήραν μετ/κό δια αλληλογραφίας στην ειδική αγωγή με δίδακτρα και χωρίς εισαγωγικές χωρίς να έχουν πατήσει στη χώρα διεξαγωγής του μετ/κού. Οι τελευταίοι δουλεύουν κιόλας και σύντομα θα μεταπηδήσουν στη γενική. Φυσικά και στην τελευταία περίπτωση υπάρχουν φωτεινές εξαιρέσεις ατόμων που έκαναν μετ/κό με φυσική παρουσία και κόπο (εισαγωγικές, πρακτική κ.λπ.).
Είπα κάποιοι, δεν είπα όλοι. Και δεν μηδενίζω κανενός την προσπάθεια.
Σού προτείνω να ξεκινήσεις από τα βασικά και να είσαι πιο ακριβολόγος. Μεινοεκτήματα που τα έχω επισημάνει και σε άλλα post σου. Δεν υπάρχει κανένα «σύστημα» διορισμού σε ισχύ, όπως επαίρεσαι, στο πρότυπο της 3Κ/2018. Τροπολογία διάταξης είχε κατατεθεί απο το Υπουργείο Εσωτερικών, η ισχύς της οποίας, όπως οριζόταν νομοθετικά, εφαρμόστηκε αποκλειστικά και μόνο για την Προκήρυξη 3Κ/2018 σε υπηρεσίες καθαριότητας, (κατά κύριο λόγο), κατά παρέκκλιση του παγίου συστήματος διορισμών, το οποίο εφαρμόζεται ως γενική αρχή, σύμφωνα με τον ιδρυτικό νόμο του ΑΣΕΠ, όπως ισχύει. Για τους παραπάνω λόγους υπήρξαν και οι προσφυγές αντισυνταγματικότητας τις οποίες ανέφερα.Η κοινή πείρα έχει αποδείξει καταφανώς πως το τεκμήριο συνταγματικότητας δεν τεκμαίρεται κατ’ ουδένα τρόπο από τις αποφάσεις της εκτελεστικής και της νομοθετικής εξουσίας, που αμφότερες κι αν έχουν προωθήσει και νομοθετήσει, αντίστοιχα, αντισυνταγματικές διατάξεις, οι οποίες έχουν καταπέσει πανηγυρικά στο ΣτΕ, ούτε από το αν μια διάταξη νόμου βρίσκεται σε ισχύ ή όχι κατά τον χρόνο εφαρμογής της, για την πρόθεση περί της παραδεκτής ή μη συνταγματικότητας αυτής, (αυτό κι αν αποτελεί σαθρό επιχείρημα αλλά τέσπα...). Που στην προκειμένη περίπτωση, η ισχύς της εν λόγω διάταξης εξέπνευσε, όπως σημειώνω, με τη δημοσίευση της Προκήρυξης 3Κ/2018. Η εν λόγω διάταξη ορίζει ειδική μοριοδότηση κατά παρέκκλιση του παγίου συστήματος διορισμών, γενονός που δημιουργεί ζητήματα (ή σκέψεις αν θες) αντισυνταγματικότας, επί της αρχής, κάτι που οδήγησε σε προσφυγές. Να μην κάνω καλύτερα τον παραλληλισμό με τα της εκπαίδευσης και το πάγιο σύστημα διορισμών, το οποίο υπονομευόταν επί έτη από πίνακες προϋπηρεσίας κι αν οι τελευταίοι κατέπεσαν τελικά στο ΣτΕ ή όχι. Γι’ αυτό σάς πρότεινα, υπομονή μέχρι τη νομολογία του ΣτΕ για το αν είναι συνταγματική η διάταξη για την 3Κ ή όχι.
Στο πρόσφατο παρελθόν ο υπουργός έχει αφήσει να εννοηθεί ότι τα τρία κριτήρια (προϋπηρεσία, ακαδημαϊκά, κοινωνικά) θα έχουν την ίδια περίπου βαρύτητα. Ίσως να έχει μία ποσόστωση μόνο για τις ειδικές κατηγορίες. Τα υπόλοιπα όλα μαζί. Αν δεν το δούμε το σύστημα τι να πούμε; Άπειρα τα σενάρια. π.χ. ούτε τον γραπτό ΑΣΕΠ απέκλεισε σε πρόσφατες δηλώσεις. Το ΣτΕ θα καθορίσει άλλωστε την βιωσιμότητά του.
Συνάδελφε εσύ επικεντρώνεις μόνο στο θέμα της αυξημένης μοριοδότησης. Εγώ δεν ανέφερα πουθενά αυξημένη μοριοδότηση για τα δυπρόσιτα. η 3Κ και οι υπόλοιπες προκηρύξεις για διορισμούς τα τελευταία 2 χρόνια είχανε πολλά κοινά σημεία. Αυτά τα κοινά σημεία υποδεικνύουν μια συγκεκριμένη φιλοσοφία και αντίληψη και λογικά από αυτή την αντίληψη θα διέπεται και το νέο σύστημα διορισμών στην εκπαίδευση. Τα κοινά σημεία είναι ο πίνακας κατάταξης. Η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας μέχρι έναν αριθμό μηνών, η προσμέτρηση προσόντων σε θέσεις ΠΕ και ο συνυπολογισμός κοινωνικών κριτηρίων κυρίως σε θέσεις ΥΕ. Υπάρχουν και άλλα επιμέρους ή κατά περίπτωση στοιχεία, όπως η αυξημένη μοριοδότηση της εξειδικευμένης προϋπηρεσίας, η εντοπιότητα κλπ. Αν κάποιο από αυτά τα κριτήρια θεωρηθεί αντισυνταγματικό από το ΣΤΕ, καλώς. Αυτό όμως δεν το αποφασίζεις ούτε εσύ, ούτε εγώ, ούτε κανένας άλλος μέσα σε αυτό το φόρουμ. Μέχρι να γίνει αυτό εμείς οφείλουμε να λαμβάνουμε υπόψιν μας αυτά τα κριτήρια ως μέρος της πραγματικότητας που μας περιβάλλει.Συνάδελφε νομίζω πως σε ορισμένες θέματα δεν κατάλαβες τι διάβασες από αυτά που έγραψα, οπότε δεν έχει νόημα οποιαδήποτε απάντηση μου.
Με ενδιαφέρουν οι προκηρύξεις των τελευταίων ετών, διότι το νέο σύστημα διορισμών στην εκπαίδευση θα γίνει με ψήφιση νέου νόμου, δεν θα γίνει με χρήση νόμων που ισχύουν για άλλες κατηγορίες προσωπικού. Μας ενδιαφέρει το τι θεωρούν αυτοί που θα νομοθετήσουν ως κριτήριο που πρέπει να περιλαμβάνεται στο νέο σύστημα διορισμού. Μας ενδιαφέρει οποιαδήποτε αλλαγή έκαναν που μπορεί να υποδεικνύει τους σκοπούς τους και στην εκπαίδευση. Σε αντίθεση συνάδελφε με πολλούς άλλους, δεν φακελώνω, ούτε κατηγοριοποιώ όσους σχολιάζουν εδώ, οπότε ναι δεν ξέρω ποιος επιθυμεί αυξημένη μοριοδότηση των δυσπρόσιτων. Με συγχωρείς αλλά ο ίδιος διατύπωσες στην κουβέντα μας τώρα (δεν ξέρω παλιότερα) ότι η 3Κ είναι αντισυνταγματική.