Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 20 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στην 3Κ, και ενώ έτρεχε η προκήρυξη, με ψήφους 12-13 το συμβούλιο του ΑΣΕΠ αποφάσισε να μετρήσει η ειδική εμπειρία για το σύνολο των θέσεων και όχι μόνο για τις θέσεις με προϋπηρεσία. Δηλαδή σε πίνακες που μετρούν μόνο ακαδημαϊκά προσόντα δόθηκαν 400 μόρια, όσο ένα διδακτορικό, σε κάποιους. Εσύ αυτό δεν θα το εκλαμβάνεις σαν αιτία προσφυγής στην δικαιοσύνη;
Μια μικρη αλλα σημαντικη διορθωση :Η ειδικη εμπειρια βαση του νομου Ν. 4479/2017 ΕΠΡΕΠΕ να προσμετρηθει για το συνολο των θεσεων . Το λαθος εγινε απο τον ΑΣΕΠ , ανακαλυφθηκε απο συμμετεχοντες στον διαγωνισμο , οι οποιοι εκαναν αιτηση θεραπειας προς τον ΑΣΕΠ κι ενημερωσαν το υπουργειο κι αυτο με τη σειρα του επικοινωνησε με τον ΑΣΕΠ ετσι ωστε να γινει διορθωση της παραλειψης.@perastikos_kavΑν θα το κοιταξεις πιο προσεχτικα θα δεις οτι συνεβηκε σχεδον σε ολους τους μεγαλους δημους.Αν τελικα μπεις στον κοπο να κανεις το excel , στειλε μου κι εμενα αν θες τα αποτελεσματα που θα βρεις.Παντως οπως και να χει , δεν νομιζω να παιξει ιδιαιτερη σημασια στην προκυρηξη των εκπαιδευτικων το συγκεκριμενο ζητημα . Για τους ΟΤΑ ηταν διαφορετικα γιατι ο καθε δημος ζητουσε τον κοσμο που ηθελε για τις περιφερειες του ενω στους εκπαιδευτικους θα ζητησει συνολικα το υπουργειο παιδειας για ολη την Ελλαδα.@ΓενικαΝομιζω οτι κοιτατε λιγο διαστρεβλωμενα την ειδικη εμπειρια κι εξηγω τι εννοω:Αν δεν υπαρξει προβλεψη ειδικης εμπειριας , καποιος που δουλευει στον ιδιωτικο τομεα ως εκπαιδευτικος θα εχει την ιδια μοριοδοτηση με αυτον που δουλευει στα δημοσια σχολεια. Καποιοι θεωρειται αντισυνταγματικο να μοριοδοτηθει με ειδικη εμπειρια καποιος που δουλευει με 8μηνα στους ΟΤΑ εδω και χρονια (ειναι σαν αναπληρωτης ας πουμε) αλλα οταν μιλαμε για την εκπαιδευση θελετε να παρουν εμπειρια μονο οσοι εχουν δουλεψει στο δημοσιο. Καπου μπαζει ο συγκεκριμενος λογισμος (παντα κατα την ταπεινη μου γνωμη).Αρα λοιπον ενας οδηγος που δουλευει 10 χρονια με 8μηνα στους ΟΤΑ να μην εχει καποια προσαυξηση για αυτην την προυπηρεσια.Αντιθετως ενας αναπληρωτης εκπαιδευτικος που δουλευει 10 χρονια στα δημοσια σχολεια να παρει ΜΟΝΟ αυτος μοριοδοτηση κι ολοι οι υπολοιποι που δουλευουν χρονια στον ιδιωτικο τομεα να μην παρουν καθολου μορια.Και στις 2 περιπτωσεις οι συμμετεχοντες στην προκυρηξη της ειδικοτητας τους , καταθετουν χαρτια μεσω ΑΣΕΠ και λαμβανουν μια θεση σε εναν πινακα προτεραιοτητας αναλογως των ακαδημαικων προσοντων και της προυπηρεσιας που εχουν.Που καταστρατηγειται η ισονομια λοιπον περισσοτερο?Δεν ξερω αν θα ακολουθησουν το μοντελο της 3Κ η οχι, παντως πιστευω οτι τους εχοντες προυπηρεσια τους συμφερει η ειδικη μοριοδοτηση. Σε καθε αλλη περιπτωση για τις μισες θεσεις τουλαχιστον , υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να προηγουμαι εγω απο παρα πολλα ατομα με 40 και 50 μηνες προυπηρεσιας που εχω μεγαλο βαθμο πτυχιου ...και να μην μιλησω και για τα παιδια που εχουν παρει και μεταπτυχιακα, διδακτορικα.Ελπιζω να εχει γινει αντιληπτο οτι δεν επιτιθεμαι ουτε στους μεν ουτε στους δεν . Καταθετω απλως μια αλλη οπτικη ....και που στο φιναλε η ολη κουβεντα ειναι υποθετικη αφου ουτε νομοθετουμε εμεις ουτε μπορουμε να επηρεασουμε καταστασεις μεσω ενος φορουμ κι ενος πληκτρολογιου.
Προσωπικα δεν με ενδιαφερει τι θα φερει μια παραταξη που απο καρδιας ειναι εναντια στον Διαγωνισμο του ΑΣΕΠ...και εταζε διορισμους με βαση την προυπηρεσια...Αν δεν αναγνωριζονται οι επιτυχιες του ΑΣΕΠ οι προσφυγες ειναι σιγουρες...
Από καρδιάς σου λέω ότι κάποιος που πέρασε τη βάση σε ένα διαγωνισμό δεν θεμελιώνει δικαίωμα διορισμούΕίναι απλά επιτυχών.
...Αν δεν αναγνωριζονται οι επιτυχιες του ΑΣΕΠ οι προσφυγες ειναι σιγουρες...
Προσφυγή εάν ήσουν στους διοριστέους και όχι στους επιτυχόντες.Η περίπτωση "ασεπ" ολοκλήρωσε τον κύκλο της και φαίνεται ότι ο κρατικός σχεδιασμός δεν επιθυμεί ο,τιδήποτε συνδέεται με αυτόν.Η "ανοιξη" στην εκπαίδευση που θα εφερνε ο ασεπ δεν ήρθε ποτέ. Ισως επειδή αυτή ελάμβανε υπόψη μόνο ενα παραγοντα: Την επιτυχία σε σειρά διορισμού στο Ασεπ..(Την οποία πολλοί την εξασφάλισαν όντας απόφοιτοι των παρανόμων φροντιστηρίων ασεπ..Τωρα τι μαθήματα έκαναν εκεί, τι υπέγραφαν ότι παρακολουθούσαν και τι γινόταν...είναι άλλο θέμα και δεν γνωρίζω. Ελπίζω να μην είναι κάτι αντίστοιχο του φροντιστηρίου με τα οποία είχαν διασυνδεση καθηγητές σε ΤΕΙ στη Βόρεια Ελλάδα).Καθισταται λοιπόν ολοφάνερο και στους πλέον δύσπιστους ότι η αξιολόγηση είναι αυτή που μπορεί να φέρει την ανάσταση στην πολύπαθη Παιδεία και τούτο επειδή δεν αξιολογεί μια μόνο παράμετρο αλλά το σύνολο όσων εμπλέκονται με το μαθητή και τη σχολικη δραστηριοτητα γενικά.Λυπάμαι που αποδειχθηκε ότι είχαν δίκιο όσοι θεωρούσαν/με τον ασεπ μία ακόμη ελληνική μπαρούφα. Και λυπάμαι γιατί ένα διάστημα δεκατιών κατάντησε περίοδος χαμένων ευκαιριών και τέλματος, παρόλη την επιχειρηματολογία που στήθηκε περί ¨αξίων¨και ¨αξιοκρατιας".
Ο κρατικός σχεδιασμός επιθυμεί ότι συνδέεται πάντα με το ρουσφέτι και την πελατεία. Για τούτο κι αποκλείεται ο γραπτός διαγωνισμός. Για τούτο κι απ' το '04 άρχισαν να ψηφίζονται οι αντισυνταγματικοί νόμοι Γιαννάκου (40%) και μετά Στυλιανίδη (24μηνα, 30μηνα) καθιστώντας το γραπτό φτωχό συγγενή.
Ποιό ενιαίο σύστημα διορισμών θα θεωρούσατε καλύτερο; Αυτό που έχει τα κριτήρια κατάταξης των υποψηφίων της προκήρυξης 3Κ/2018 ή κάποιο που μοιάζει με το σύστημα αναπληρωτών για την είδική αγωγή , αυτό που θεσπίστηκε πέρυσι;Για το πρώτο εδώ https://www.aftodioikisi.gr/proslipseis/asep-3k2018-afta-ine-ta-kritiria-katataxis-ton-ypopsifion-pinakes/Για το δεύτερο https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/paideia/151794/ta-nea-kritiria-gia-tis-proslipseis-anapliroton-stin-eidiki-agogi
Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...20 χαμένα χρόνια αναφορικά με την επιλογή τρόπου διορισμού εκπαιδευτικών...Προσωπικα αν και 'Ασεπιτης' ποτέ δε θεώρησα τον διαγωνισμό πανάκεια (ειδικά με τον τρόπο που διεξήχθει και κυρίως για την επιλογή ερωτήσεων στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητας μας).Από την άλλη, η μετά από 20 χρόνια απόλυτη απεμπλοκή από την βαθμολογία των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ αποτελεί μέγιστη προσβολή για όσους μόχθησαν πραγματικά και είναι πάρα πολλοί αυτοί...τέλος πραγματικά δε νομίζω να θέλει απάντηση ποιος εκπαιδευτικός είναι αυτός που δε θέλει αξιολόγηση...και τα επιχειρήματα τύπου 'ποιος θα την κανει' και άλλα τέτοια αποτελούν απλά δικαιολογίες...