Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 28 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πρέπει να υπάρξει μια ισορροπία στη μοριοδοτηση χωρίς να υποτιμάται κανένα ακαδημαϊκό προσόν.. Πραγματικά αυτό το νέο σύστημα φαίνεται γρίφος για δυνατούς λυτους.. Ότι προτείνουν πρέπει να ακολουθεί τις αποφάσεις του Στε ώστε να είναι νομικά κατοχυρωμένο και στη μοριοδοτηση να υπάρχει σωστή αξιολόγηση κάθε κριτήριου..αλλα όπως είπα δύσκολα οι νέοι να μπουν στο παιχνίδι εκτός αν τους δώσει ένα ποσοστό θέσεων σε κάθε ειδικότητα και προκυρηξει γραπτό ασεπ για αυτές τις θέσεις.. Η αν κάνει γραπτό για όλους να υπάρχει ίσως η δυνατότητα να κρατάς βαθμολογία προηγούμενου ασεπ κ εκεί τελικά να προστεθούν τα οποια προσόντα.
Αυτά είναι δική σου εκτίμηση. Η δική μου από αυτά που έχω ακούσει και διαβάσει είναι ότι μεταπτυχιακά στην γενική αγωγή δεν θα μετράνε. Ίδωμεν.
Μα είναι το ίδιο. Κοινή δεξαμενή θα 'ναι ο πίνακας.
δηλαδη το 8 ειναι το ιδιο με το 5? αυτο θες να υποστηρίξεις? δηλαδη ο βαθμος δεν ειναι προσον, αλλα τα κοινωνικα κριτήρια ειναι? αναφερω τα κοινωνκα γιατι εφοσαν τωρα δινουν 7 μορια, ξεπερνουν το διδακτορικο που δινει 6
Μίλησα για κοινωνικά κριτήρια; Και ναι ένας που τελείωσε με 5 και ένας που τελείωσε με 8 πήραν το ίδιο πτυχίο με τα ίδια δικαιώματα. Τα επιπλέον προσόντα (μεταπτυχιακό, διδακτορικό, δευτεροτρίτα πτυχία) είναι αυτά που τους ξεχωρίζουν. Τι δεν κατάλαβες;
Το 8 στο Παιδαγωγικό της Φλώρινας είναι μικρότερο σε αξία απο το 7 στο Παιδαγωγικό της Αθήνας. Ποιός το αμφισβητει αυτο;
Μες σε τέτοιο χαμό για τις ενδεχόμενες μοριοδοτήσεις ο γραπτός είν' η μόνη διέξοδος τελικά. Δε γίνεται αλλιώς.
Επειδή πλέον τα μεταπτυχιακά στην εκπαίδευση ενηλίκων, στην ειδική αγωγή και στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων δίνουν 6 μόρια (τα υπόλοιπα ΜΠΣ δίνουν 4) τα διδακτορικά γενικά δίνουν 7 μόρια, ενώ διδακτορικά στην εκπαίδευση ενηλίκων, στην ειδική αγωγή και στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων δίνουν 9 μόρια.Συνεπώς κάποιος με διδακτορικό θα φτάνει τα μόρια εκείνων που έχουν φουλ κοινωνικά κριτήρια!