Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eta-beta

Σελίδες: 123 ... 12
1
Παράθεση
δε πρέπει να δίνουν παιδαγωγική επάρκεια τουλάχιστον στη γενική αγωγή.

Ρατσιστικός διαχωρισμός πρώτης τάξεως.
Όντως ξεφεύγουμε.

2
Παράθεση
Η απορία μου είναι απλή: όποιος έχει μεταπτυχιακό, έχει και παιδαγωγική επάρκεια;

Αν εννοούσες αυτό ναι, σε επιστήμες της αγωγής ή διδακτική του αντικειμένου του, για εκεί πήγαινε η ρήτρα.

3
Παράθεση
ΥΓ. Δεν απάντησες πλήρως στο ερώτημά μου: Γιατί ένας που κάνει αυτή την στιγμή μεταπτυχιακό στην Κύπρο, Ιταλία, Βουλγαρία αιτείται παιδαγωγική επάρκεια; Γιατί αυτά τα δύο να έχουν σχέση μεταξύ τους;

Δεν το ξέρω. Είσαι σίγουρος για τον όρο;

Για τα άλλα συμφωνώ, σου είπα δεν ξεκινάω εγώ την ένταση. Ας αφήσουμε και ας περιμένουμε.

@Syllas: εσύ χαλάρωσε φίλε, πραγματικά δεν κινδυνεύεις από εμένα. Συμβουλή πάντως, ο δημόσιος λόγος θέλει λίγο προσοχή.

4
Παράθεση
eta-beta ποια είναι η άλλη πλευρά που έχει άλλη άποψη για την παιδαγωγική επάρκεια; Εγώ νόμιζα ότι οι δάσκαλοι και οι φιλόλογοι με τα μαθήματα που διδάσκονται στα πανεπιστήμια καλύπτονται. Τέλος πάντων. Η παιδαγωγική επάρκεια είναι κάτι το σημαντικό και το απαραίτητο για να εργαστεί κάποιος στα σχολεία. Για τα μεταπτυχιακά δεν το πολυκατάλαβα. Ακούω τελευταία από όσους παρακολουθούν εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά Κύπρου, Ιταλίας, Βουλγαρίας ότι κάνουν αίτηση και για παιδαγωγική επάρκεια. Τι σχέση έχουν αυτά με την παιδαγωγική επάρκεια δεν το καταλαβαίνω. Προσοχή...δεν ειρωνεύομαι.

Προφανώς δεν ειρωνεύεσαι, ούτε εγώ αν έχεις παρατηρήσει έχω επιτεθεί πρώτος σε κανένα. Το θέμα της παιδαγωγικής επάρκειας είναι ένα θέμα που αναφέρει και ο νόμος Αρσένη και Διαμαντοπούλου και επρόκειτο να ενεργοποιηθεί. Όπως υπάρχουν άτομα που λένε μόνο ΑΣΕΠ, έτσι υπάρχουν και άτομα από την Ειδική Αγωγή που λένε προσμέτρηση και στους δύο πίνακες λόγω των παιδαγωγικών προσόντων τους. Εν όψει της επικείμενης διαμάχης για το νέο σύστημα, αποτελεί αντεπιχείρημα στη αποκλειστικότητα του γραπτού διαγωνισμού. Δηλαδή αν κινηθούν για αποκλειστικότητα διαγωνισμού ΑΣΕΠ, τότε πρώτα επάρκεια μέσω μεταπτυχιακού και μετά νέος ΑΣΕΠ μόνο για τους επαρκείς. Όντως αν δεν περάσει μεικτό σύστημα θα υπάρξουν πολλοί μικροί ή μεγάλοι εμφύλιοι.
Για αυτό επιμένω ότι η ουσιαστική συζήτηση είναι ή μεικτά ή ακραία συστήματα.
Προφανώς στηρίζω τα πρώτα με επάρκεια για όλους. Προφανώς είμαι φανατικά ενάντια στην αποκλειστικότητα διαγωνισμού και στις πονηριές να υπο- μοριοδοτηθούν τα άλλα προσόντα. Όταν λέμε ισότιμα, ισότιμα.

5
Παράθεση
Η υπογραφη παρανομων διορισμων επισυρει ποινικες ευθύνες,παντως.

Για να σου υπενθυμίσω τι προ ολίγου έλεγες εσύ εναντίον άλλων.

Γενικά, αλήθεια μπορούμε να σας απαντάμε όπως και εσείς ή όταν σας στριμώχνουμε θα επιτίθεστε προσωπικά ή θα το παίζετε περιστερές;
Ειλικρινά, απάντησε μου μόλις πριν λίγο δεν υπονοούσατε ή αποκαλούσατε τους διοικητικούς παράνομους;
Αυτό από πάνω για που το έγραψες, γιατί θα μας τρελάνεις τώρα.

6
Παράθεση
To μόνο που αποδεικνύεις είναι ότι η παιδαγωγική επάρκεια δεν αλλάζει τον άνθρωπο και δεν το κάνει καλύτερο παιδαγωγό... Το μόνο που έχω να σου ευχηθώ για τη ζωή σου  είναι καλό μαλλιοτράβηγμα... προφανώς ειδικεύτηκες σ΄ αυτό στο μεταπτυχιακό που έκανες...

Δεν σε ακολουθώ σε προσωπικές επιθέσεις.
Δικαιούστε να επιτίθεστε αλλά όταν σας απαντούν με τα δικά τους όπλα προσβάλλετε επί προσωπικού και η μπάλα στην εξέδρα.
Σέβομαι τον κόπο ακόμη και του ΑΣΕΠίτη, δεν σέβομαι αυτούς που θέλουν να μηδενίσουν τους άλλους.
Μεικτό σύστημα και σεβασμός σε όλους.

7
Παράθεση
Βέβαια και για 'μας τους παλιούς δεν είναι τόσο δύσκολο να δώσουμε λίγα μαθηματάκια παιδαγωγικών για τη επάρκεια...
Εκτός  αν θέλετε να απολυθούν και όσοι καθηγητές δεν έχουν επάρκεια.... Και φυσικά κανένα δικαστήριο δεν έκρινε αντισυνταγματικούς διορισμούς καθηγητών χωρίς επάρκει.

Όχι, η επάρκεια να προκύπτει από μεταπτυχιακό τίτλο, έτσι λένε οι φανατικοί της άλλη πλευράς. Όταν σπουδάζατε στου Μπόνια εμείς σπουδάζαμε στο Πανεπιστήμιο.

Σου αρέσει ο εμφύλιος;

Ή αναγνώριση των προσόντων όλων με μεικτό σύστημα ή εμφύλιος.
Έχω διαλέξει όχθη, σειρά σου.

8
Παράθεση
Eta-beta,
χαλάρωσε! Οι απειλές εναντίων συναδέλφων και μάλιστα για ανώνυμες αναφορές τους, σε ένα φόρουμ είναι περιτές...

1ον δεν είναι ανώνυμες, οι διοικητικοί έχουν όνομα και τους κατηγορείτε ευθέως.
2ον καμία απειλή προς αυτούς που δικαστικά ήδη στράφηκαν προς συναδέλφους τους. Υπενθύμιση πως η νομική άμυνα είναι δικαίωμα όλων, φυσικά και ημών.
3ον ο καθένας φέρει το βάρος των λόγων του στον δημόσιο λόγο.
4ον πολλάκις έχω μιλήσει για χαμηλούς τόνους και δεν έχω ξεκινήσει μόνος μου αντιδικία, ούτε έχω βρίσει, ούτε συκοφαντήσει.
5ον Ειλικρινά, να έχουν κάποιοι την αξιοπρέπεια σε μια αντιπαράθεση ότι θα απαντήσει και ο άλλος με τα δικά του όπλα με το ίδιο και μεγαλύτερο πάθος.

9
Παράθεση
Η υπογραφη παρανομων διορισμων επισυρει ποινικες ευθύνες,παντως.

Ποιοι, οι κατά το δοκούν a priori παράνομοι;

Πρόσεχε γιατί υπάρχει και η συκοφαντική δυσφήμιση και η διασπορά ψευδών ειδήσεων και η ψευδή καταμήνυση. Αυτά να δεις τι ποινικές επισύρουν, μέχρι που υπάρχει και κώλυμα διορισμού...

10
Παράθεση
"Κάνετε ό,τι θέλετε εκεί"

Εγώ άκουσα ότι την έδειρε κιόλας. Μετά άκουσα ότι κατέβηκε από την έδρα και με το ξακουστό σπαθί της δικαιοσύνης σκότωσε όσους στην αίθουσα δεν είχαν ΑΣΕΠ, ακόμη και τους δικηγόρους. Ναι, σου λέω...

11
Παράθεση
Σωστότατη τοποθέτηση. Ο καθένας στα χωράφια του.

Και οι δικοί μου αυτό λένε πλέον. Οι έχοντες παιδαγωγική επάρκεια φιλόλογοι στα σχολεία, οι μη έχοντες στην Πνύκα να απαγγέλλουν Σαπφώ.

Στο είπα, ο καθένας με τα όπλα του...


13
Όχι, ξεκίνησα με τα προσόντα μου και με τα χρόνια τα έκανα ακόμη περισσότερα. Η λύση σου δεν είναι καθόλου εύλογη και δεν είναι η μόνη. Αν δεν θέλεις να αποκτήσεις προσόντα το καταλαβαίνω. Μην θέλεις να τα μηδενίσεις όμως επειδή τα έχουν οι άλλοι.

ΥΓ. αναπληρωτ- ής. Η ευγένεια δεν είναι γυναικεία αρετή. Αντιθέτως στην προσωπική μου ζωή έχω πλουσιότατο υβρεολόγιο. Απλά πιστεύω στα όρια και στο επίπεδο του δημόσιου λόγου.

Σελίδες: 123 ... 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32297
  • Τελευταία: tt777
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160101
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 564
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 419
Σύνολο: 421

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.