Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - samou

Σελίδες: 1234
1
Σχολική ζώνη / Απ: Σχέσεις με τους μαθητές
« στις: Νοέμβριος 17, 2010, 01:14:32 μμ »
 Για μενα παρα πολυ σημαντικο ειναι να κραταω τις αποστασεις και να ξερουν οτι μαθητης και καθηγητης δεν ειναι το ιδιο.Διαφωνώ στο να αναλωνόμαστε τοσο πολυ στο πως θα χειριστουμε διαφορετικα το καθε παιδι. Βεβαια θα κοιταξω να προσεγγισω τα παιδια, αλλα αν δεν υπαρχει καποιο προβλημα συγκεκριμενο με μαθητη δε νομιζω οτι πρεπει να προσπαθουμε να στεκομαστε σαν φιλοι η γονεις  στα παιδια γιατι πολυ απλα ο ρολος μας δεν ειναι αυτος. Εχω δε παρατηρησει οτι οταν παλιοτερα προσπαθουσα να εχω αριστες σχεσεις, να με συμπαθουν και να με εμπιστευονται, ολη την ωρα μου επιαναν την κουβεντα μεσα στο μαθημα και δυσκολευομουν να βγαλω την υλη! δε μιλω φυσικα για ακραια κατασταση. Επίσης πολλοι παραγοντες ειναι καθοριστικοι, για παραδειγμα οι μαθητες διαφορετικα βλεπουν τη δασκαλα τους, διαφορετικα τον πληροφορικο (εκτος εξαιρεσεων), αλλιως τον αγγλικό, το γυμναστή και αλλιως το φιλόλογο (στα αρχαια κοβουν φλεβα!)Και μη μου πειτε ειναι θεμα εκπαιδευτικου, ισχυει κι αυτο ως ενα βαθμο αλλα μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας. Συνεπως αποφασισα να κανω τη δουλεια μου οσο μπορω καλυτερα και να μη χανω το στοχο μου προσπαθωντας να γινω συμπαθης.

2
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Οκτώβριος 28, 2010, 03:10:04 μμ »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Μετριοπάθεια και σεμνότητα πάνω απ' όλα!!

3
Καταρχήν το ότι είναι ιερέας δεν τον αποκλείει από την εκπαίδευση σε κλάδους εκτός πε01, κατ αντιστοιχία και κάποιος που έχει τελειώσει μαθηματικό και καλών τεχνών μπορει κάλλιστα να διοριστεί ως πε08.
Κατά δεύτερον, δε θα κρίνω τη διδασκαλία του εν λόγω συναδελφου, μπορεί να ναι κακή, μπορεί καλή. Το ότι όμως οι μαθητές πρέπει σε κάποια φάση να μπουν στον κόπο να αποστηθίσουν συγκεκριμένα πραγματάκια είναι δεδομένο. Αλλιώς ελευθεριάζοντες συνάδελφοι, δουλεια δεν γίνεται. Στο γυμνάσιο που κάνω αρχαία φέτος προσπαθούν να μαντέψουν τους τύπους του λύω με την εις άτοπο απαγωγη! έλεος! ???

4
Όσο για τη δυσφορία αναμενόμενο. Αυτά βαριούνται τη ζωή τους, Αρχαία θα κάτσουν να διαβάσουν? :'( :-\

5
Α και Β γυμνασιου, σύμφωνα με τη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων, δεν κανουμε ακριβή μεταφραση αλλά το νόημα. Σωστά σου είπαν τα παιδιά.Πλήρη σύνταξη και μτφρ λέξη προς λέξη στη γ. Αναλόγως το επίπεδο βέβαια. Φέτος αντιμετωπίζω κι εγω μαθητές πολύ χαμηλού επιπέδου στη γ τάξη και η σύμβουλος μου είπε να κάνω επιλογή γιατί αλλιώς θα μπλοκάρουν και δεν έχει νόημα.

6
Δεν διαβασες προσεκτικα το μηνυμα μου γι αυτό η απάντησή σου είναι μάλλον άστοχη. Το ότι σεβομαι τους συναδελφους που απεργουν συνειδητα, το αναφερω. Το ότι δε βρήκα νόημα σ αυτή την κινητοποίηση θα πρέπει να το σεβαστείς κι εσύ. Δεν είναι δυνατόν να γενικεύεις, χαρακτηρίζοντας τους μη απεργούντες τσιγκούνηδες και μεγαλόστομους. Υπάρχουν κι αυτοί μα δεν είναι όλοι. ΄Και ούτε κάτι τέτοιοι εκλέγουν τους συνδικαλιστές. Αυτούς τους εκλέγουν κάτι άλλοι, που διατυμπανίζουν τις μονοήμερες απεργίες τους για να ζητήσουν τα ρουσφετάκια τους αργότερα.  :-X

7
μην είστε τόσο σκληροί με τους συναδέλφους.
εγώ που το έζησα και το ζω ακόμη με τους συναδέλφους τους καταλαβαίνω
και είναι έτσι ακριβώς όπως τα περιγράφουν
οι διευθυντές κοιτούν το δικό τους πρόγραμμα και μόνο
οι υπόλοιποι συνάδελφοι επιθυμούν να απαλάσσονται από το παιδί της π.σ. και γκρινιάζουν ακόμη κι αν μείνει μια ώρα το παιδί χωρίς άνθρωπο δίπλα
θεωρούν ότι οι της ειδικής δεν κάνουν τίποτα,δεν είναι υπεύθυνοι για τίποτα ενώ εκείνοι έχουν γιορτή, ευθύνη τμήματος, σύμβουλος κλπ κλπ
έχω δει κι άλλα που δεν θα επιθυμούσα να αναφέρω
κι εσείς από τη μεριά σας δίκιο έχετε που μας ξεσηκώνετε να διεκδικήσουμε τα νόμιμα και όσα προβλέπονται
αλλά πραγματικά,αυτό δεν είναι πάντα τόσο εύκολο όσο μπορεί να το λέμε όσοι είμαστε απ'εξω
και σαφώς ο κάθε συνάδελφος έχει κι άλλα πράγματα στη ζωή του
αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί είναι μεμπτό
επομένως,κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για τα παιδιά ακόμη και σε κάτι που πιθανόν να μην προβλέπεται.ας είναι και μουσική βρε αδερφέ!αρκεί το παιδί να μην είναι γλάστρα!!
όταν είναι ένας άνθρωπος δίπλα του και το βοηθά ή το παροτρύνει ή του δείχνει ή έστω υπάρχει!!!του κάνει καλό!
μήπως λοιπόν η λύση στο πρόβλημα είναι να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας ως εκπαιδευτικοί;
η απομόνωση,ξέρετε,δεν είναι ούτε θεμιτή ούτε προβλέπεται!κι όμως,γίνεται!
και όχι μόνο σε παιδιά!
ασχολείται λοιπόν με το παιδί,κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί
προκειμένου να περάσει ήσυχα η χρονιά και να είναι όλοι ευχαριστημένοι!
όσα ανέφερα παραπάνω σαφώς και δε γίνονται σε όλα τα σχολεία!να εξηγούμαι!
και σαφώς δεν είναι όλοι οι συνάδελφοι ίδιοι!
μιλάμε για τα άσχημα...
εύχομαι καλή χρονιά σε όλους!
ήρεμη!
δημιουργική!

+++++++++++++

8
Ζήτημα αξιοπρέπειας? Εμένα δε με εκφράζει η συνδικαλιστική εκπροσώπηση του κλάδου μας, βλέπω κομματικοποίηση και ξεσηκωμούς με μεγαλοστομίες όταν θίγονται τα προσωπικά τους συμφέροντα. Που ήταν το αίτημα για το διορισμό των συναδέλφων που γυρίζοντας ανά την Ελλάδα, αξιοκρατικα και μετα απο 2 ασεπ, μάζεψαν 27-28 μήνες προυπηρεσία και δε διορίζονται? Αλλά τι μας νοιάζει, εμείς βολευτήκαμε και τώρα απεργουμε για την τσέπη μας. Αλλά και πάλι, αδεδυ και ολμε ότι θυμουνται χαίρονται.Όλα έχουν ήδη ψηφιστεί και εκ των υστέρων κατεβαίνει ο κλάδος με μεγαλειώδη απεργία της μίας μέρας. Πραγματικά το μόνο όφελος είναι το γέμισμα των κρατικών ταμείων από τους μισθούς των απεργών. Αλλά γι αυτό υπάρχει και ο λογαριασμός εθνική βοήθειας για όσους το επιθυμούν...Τελοσπάντων, σέβομαι τους συναδέλφους που απεργούν συνειδητοποιημένα, συμμετέχοντας και στις κινητοποιήσεις (γιατί παίζει και το έχω 5ωρο αύριο, δεν απεργώ να πάω για καφέ, να ησυχάσει και το κεφάλι μου?) Δε βλέπω λοιπόν πως θα γινόμουν πιο αξιοπρεπής αν συμμετείχα, εφόσον κρινω τη συγκεκριμένη απεργια άσκοπη, ανεπαρκή και πολύ αργοπορημένη.

9
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία ΑΜΩ
« στις: Ιούνιος 26, 2010, 08:41:14 πμ »
Σκέτη κοροιδια δηλαδη...Δυστυχως παλι θα βρεθουν συναδελφοι που θα δεχτουν να δουλεψουν ως αμω και θα παγιωθει το καθεστως.

10
Ναι βεβαια για ολα φταινε οι θρησκειες... Επίσης για ολα φταινε οι Εβραίοι...Ελεος.

11
Ευχαριστουμε για τις απαντησεις!

12
Απαγορεύεται να διαβάσαμε και να ξέρουμε? Φόρουμ είναι ,απόψεις ανταλλάζουμε. Μη χειρότερα...

13
Να σημειώσουμε ακόμη, πως οι άναρθρες ρατσιστικές και ξενοφοβικές κραυγές  , όπως και η ατολμία των  υπουργείων (μάλλον η ανεπάρκεια), υπό το φόβο του πολιτικού κόστους, έχουν  οδηγήσει τα πράγματα στις δυσκολίες που συναντάμε σήμερα.
Είναι επιστημονικά κατανοητό, να προέρχονται οι άναρθρες αυτές κραυγές  από ένα απαίδευτο - αμόρφωτο τμήμα του λαού. Όταν όμως προέρχονται από ένα "μορφωμένο" τμήμα του (έστω και μέσω της φροντιστηριακής παιδείας - από καλούς "εκθεσάδες" ;D), τότε έχουμε ως εκπαιδευτική κοινότητα μεγάλο πρόβλημα, που πρέπει να αντιμετωπίσουμε...
Κάποια επιμορφωτικά σεμινάρια κατά του ρατσισμού και  της μισααλλοδοξίας ίσως να μπορούσαν να βοηθήσουν...

Επιφυλάσσομαι γιατί μπορει να μην κατάλαβα καλά αυτό που θες να πεις. Ο ρατσισμός σίγουρα δεν ταιριάζει σε μορφωμένα άτομα. Αλλά ο άκριτος "προοδευτισμός", ο φόβος μήπως χαρακτηριστούμε οπισθοδρομικοί, η ατολμία και η μη περιφρούρηση της ιστορίας μας και του τόπου μας, είναι σίγουρα γνώρισματα ανιστόρητων και ουσιαστικά "αμόρφωτων "ανθρώπων . ¨Οσο για τη συνθήκη της Λωζάνης και την οποιαδήποτε συνθήκη όταν αυτή τηρείται μονόμερως, ίσως θα έπρεπε να μας προβληματίσει. Στην Κων/ πολη έχουν απομείνει 300 ελληνες και στη Θράκη οι μουσουλμάνοι εκλέγουν δικό τους βουλευτή.

14
Και κατι άνετα του στυλ πολυπολιτισμικη χωρα και ενσωμάτωση είναι για ανιστόρητους. Πως γινόταν η ενσωμάτωση λαών ανά τους αιώνες? Με ελληνικη παιδεια, ότι αυτή η εννοια εμπεριέχει. Δε διάβασα πουθενα ,οι Βυζαντινοι να διόριζαν σλαβόφωνους δασκάλους στους σλάβους που εγκαταστάθηκαν στο βυζαντιο το μεσαίωνα κοκ.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160662
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 966
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 993
Σύνολο: 1003

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.