*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.  (Αναγνώστηκε 493507 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος baxalakis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 498
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« Απάντηση #1820 στις: Απρίλιος 08, 2016, 07:57:18 μμ »
». Η κατάταξη των εκπαιδευτικών του προηγούμενου εδαφίου γίνεται με βάση τα κριτήρια και τη μοριοδότησή τους, που προβλέπονται για τη κατάταξη στον υποπίνακα Β1 των λοιπών Νηπιαγωγών ΕΑΕ και Δασκάλων ΕΑΕ, με τη διαφοροποίηση ότι μοριοδοτούνται τα διδακτορικά διπλώματα και οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών των υποψηφίων που αποτελούν ειδικά προσόντα ένταξης στους ανωτέρω κλάδους.

Ποιους εξαιρει συναδελφοι;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:01:39 »

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« Απάντηση #1821 στις: Απρίλιος 08, 2016, 08:28:50 μμ »
Ειπαμε εμεις οτι εξαιρει καποιον??Αλλο γραφουμε.

Αποσυνδεδεμένος baxalakis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 498
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« Απάντηση #1822 στις: Απρίλιος 08, 2016, 10:03:04 μμ »
Δεν το ειπατε εσεις εγω το παρατηρησα και ρωταω αν ξερει κανεις γιατι αναφερεται αυτο Σιγουρα κατι σκεφτηκαν για να το βαλουν στο νομο

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« Απάντηση #1823 στις: Απρίλιος 08, 2016, 11:20:35 μμ »
Δεν το ειπατε εσεις εγω το παρατηρησα και ρωταω αν ξερει κανεις γιατι αναφερεται αυτο Σιγουρα κατι σκεφτηκαν για να το βαλουν στο νομο

Μην είσαι τόσο σίγουρος:

Σιγουρα κατι σκεφτηκαν για να το βαλουν στο νομο

Μόνο για αυτό:

μοριοδοτούνται τα διδακτορικά διπλώματα και οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών των υποψηφίων που αποτελούν ειδικά προσόντα ένταξης στους ανωτέρω κλάδους.

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 08, 2016, 11:24:30 μμ από sapore »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:01:39 »

Αποσυνδεδεμένος Demek

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 771
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« Απάντηση #1824 στις: Απρίλιος 09, 2016, 01:00:32 μμ »
». Η κατάταξη των εκπαιδευτικών του προηγούμενου εδαφίου γίνεται με βάση τα κριτήρια και τη μοριοδότησή τους, που προβλέπονται για τη κατάταξη στον υποπίνακα Β1 των λοιπών Νηπιαγωγών ΕΑΕ και Δασκάλων ΕΑΕ, με τη διαφοροποίηση ότι μοριοδοτούνται τα διδακτορικά διπλώματα και οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών των υποψηφίων που αποτελούν ειδικά προσόντα ένταξης στους ανωτέρω κλάδους.

Ποιους εξαιρει συναδελφοι;
Να το πω διαφορετικα σε ποιες ειδικοτητες βθμιας το μτπχ διδακτορικο δεν αποτελει ειδικο προσον ενταξης στους πινακες;

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« Απάντηση #1825 στις: Απρίλιος 09, 2016, 01:39:29 μμ »
Νομίζω ότι διαφοροποίηση αφορά το ΕΕΠ όπου μοριοδοτείται και το μεταπτυχιακό της ειδικότητα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« Απάντηση #1826 στις: Απρίλιος 09, 2016, 03:25:37 μμ »
Πρόσληψη 3 εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ02.50, ΠΕ03.50 και ΠΕ04.01 ως αναπληρωτών εκπαιδευτικών μειωμένου ωραρίου στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – ΑΠ1 (MIS 520707), ΑΠ2 (MIS 485613), ΑΠ3 (MIS 485614)»,  του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ για το διδακτικό έτος 2015-2016.

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το διδακτικό έτος 2015-2016 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου 3 εκπαιδευτικοί ΕΑΕ των κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ04.01 για την παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στο πλαίσιο υλοποίησης των ανωτέρω Πράξεων.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πρόσληψής τους για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 11 Απριλίου 2016 έως και την Τρίτη 12 Μαρτίου 2016, όπουκαι θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής όπου προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

ο πίνακας με τα ονόματα σε μορφή excel


Πρόσληψη 7 εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης πλήρους και μειωμένου ωραρίου των κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ04.50, ΠΕ04, και ΠΕ19.50-20.50 ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου ορισμένου χρόνου για το διδακτικό έτος 2015-2016.

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2015-2016 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 7 εκπαιδευτικοί Β/θμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης πλήρους και μειωμένου ωραρίου των κλάδων/ειδικοτήτων ειδικοτήτων ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ04.50, ΠΕ04, και ΠΕ19.50-20.50 για την κάλυψη διδακτικών αναγκών των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ή/και των Τμημάτων Ένταξης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με χρηματοδότηση από το Εθνικό Σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων..

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 11 Απριλίου έως και την Τρίτη 12 Απριλίου 2016, όπου θα τοποθετηθούν, με απόφαση των οικείων Διευθυντών Εκπαίδευσης, σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής πρόσληψής τους, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2015-2016

ο πίνακας με τα ονόματα σε μορφή excel

Αποσυνδεδεμένος brad

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 236
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« Απάντηση #1827 στις: Απρίλιος 09, 2016, 03:32:11 μμ »
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βάζει το πλαφόν και στους πίνακες ειδικής αγωγής. Στη γενική προφανώς το βάζει για να ισσοροπήσει κάπως τα πράγματα με τους επιτυχόντες σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Στην ειδική όμως που δεν έχει γίνει ποτέ ΑΣΕΠ, ποια η λογική του πλαφόν στην προυπηρεσία;
"Ό,τι είναι, είναι. Ό,τι δεν είναι, δεν είναι. Απορροφάσαι τόσο με εκείνο που δεν είναι, ώστε χάνεις αυτό που είναι."

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« Απάντηση #1828 στις: Απρίλιος 09, 2016, 03:54:03 μμ »
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βάζει το πλαφόν και στους πίνακες ειδικής αγωγής. Στη γενική προφανώς το βάζει για να ισσοροπήσει κάπως τα πράγματα με τους επιτυχόντες σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Στην ειδική όμως που δεν έχει γίνει ποτέ ΑΣΕΠ, ποια η λογική του πλαφόν στην προυπηρεσία;
Δύο μέτρα και σταθμά; Η διαμάχη για την προϋπηρεσία σε σχέση με τον γραπτό διαγωνισμό και τα άλλα κριτήρια καθώς και μία παρατεταμένη περίοδο χωρίς διορισμού οδηγεί αναπόφευκτα στην υποβάθμισή της. Στην περίπτωση που αυτή η κατάσταση συνεχιστεί σιγά σιγά τα κριτήρια που θα υπερισχύουν θα είναι ο βαθμός του πτυχίου ή πόσα παιδιά έχει ο καθένας.

Αποσυνδεδεμένος ρακοσυλλέκτης πτυχίων

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 309
  • Ευχαριστώ τους ΦΕΚίτες που μου άνοιξαν τα μάτια!
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« Απάντηση #1829 στις: Απρίλιος 09, 2016, 04:08:05 μμ »
Λογικά κάποια στιγμή θα  προκηρυχθεί ΑΣΕΠ και για την ειδική αγωγη...και ο.τι ισχύει για τη γενική το ίδιο θα ισχύει κ για την ειδική...

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« Απάντηση #1830 στις: Απρίλιος 09, 2016, 04:26:04 μμ »
Λογικά κάποια στιγμή θα  προκηρυχθεί ΑΣΕΠ και για την ειδική αγωγη...και ο.τι ισχύει για τη γενική το ίδιο θα ισχύει κ για την ειδική...

Άποψή μου (Βέβαια..), αλλά ΔΕΝ είναι άλλοι "κλάδοι" η "Ειδική" με τη "Γενική":

1) Απαραίτητη η προϋπηρεσία στη "Γενική" (όπως έχουν αυτή τη στιγμή τα "πράματα" {που είναι "άλλοι" οι ΠΕ...50 με τους ΠΕ..}) για να εργαστεί κανείς στην "Ειδική" (ΝΑ εκλείψει το εκπαιδευτικοί που δεν έχουν μπει ΠΟΤΕ σε "γενική" τάξη τουλάχιστον 2 διδακτικά έτη αν όχι περισσότερα ή το διαρκείς αποσπάσεις στην "Ειδική" με "κοινωνικά" κριτήρια ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗ ΓΚΕΤΟΠΟΙΗΣΗ της "Ειδικής" με την ανάλογη "διαχείριση" από μέρους των "Ειδικών εκπαιδευτικών").

2) ΑΣΕΠ είναι ενιαίος για όλους: ΔΕΝ επιτρέπεται να μην "γνωρίζουν" οι "Γενικοί" τα "Ειδικά" και να απευθύνονται στους "Ειδικούς" στα "σκούρα". ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ "ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ" ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ, παρά είναι Λληνική πατέντα!


ΒΕΒΑΙΑ,
το μόνο σίγουρο (όπως έχουν τα "πράματα" αυτή τη στιγμή) η πρότασή μου θα κάνει τα "πράματα" χειρότερα:
Keep on going....

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« Απάντηση #1831 στις: Απρίλιος 09, 2016, 05:45:14 μμ »
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βάζει το πλαφόν και στους πίνακες ειδικής αγωγής. Στη γενική προφανώς το βάζει για να ισσοροπήσει κάπως τα πράγματα με τους επιτυχόντες σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Στην ειδική όμως που δεν έχει γίνει ποτέ ΑΣΕΠ, ποια η λογική του πλαφόν στην προυπηρεσία;
Ψαχνεις να βρεις λογικη??Ξεχνας τι εγινε τον περασμενο Αυγουστο??

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« Απάντηση #1832 στις: Απρίλιος 12, 2016, 11:18:51 μμ »
Για να μπαινουν και λιγο τα πραγματα στη θεση τους και για να μην λενε στο Υπουργειο οτι στην Ε.Α δεν υπαρχει θεμα καθως υπαρχουν ξεχωριστοι πινακες αρα δεν τρεχει τιποτα..

Το ΔΣ της ΕΝΕΛΕΑ, αναφορικά για τις προτάσεις του Υπουργείου Παιδείας όπως αυτές τέθηκαν σε δημόσια διαβούλευση, για το σύστημα μοριοδότησης που μεταβατικά θα διέπει τις προσλήψεις αναπληρωτών στην εκπαίδευση και ειδικότερα στην ΕΑΕ, αφού συνεδρίασε αποφάνθηκε στα παρακάτω:

Ø  Είμαστε αντίθετοι στη λογική θεσμοθέτησης ανώτατου ορίου (αυτό των 60 μηνών) μοριοδότησης προϋπηρεσίας, διότι αδικεί κατάφωρα μεγάλη πλειονότητα συναδέλφων. Επί σειρά ετών συνάδελφοι οι οποίοι αφενός στερούμενοι τις οικογένειές τους και άλλοτε (ακόμη και με οικονομική ζημία), προκειμένου να συγκεντρώσουν μόρια προϋπηρεσίας, εργάζονταν σε διάφορα σημεία της χώρας, τώρα υποβαθμίζονται και στερούνται το αντίτιμο των δίκαιων κόπων τους. Επιπλέον οι διορισμοί έχουν σταματήσει να γίνονται εδώ και πολλά χρόνια με αποτέλεσμα τον πληθωρισμό σε προϋπηρεσίες. Όταν νομοθετήθηκε το πλαφόν των 60 μηνών δεν υπηρχει εύκολα προϋπηρεσία που να ήταν μεγαλύτερη αλλά κι επιπλέον λειτουργούσε προσθετικά με μόρια γραπτού διαγωνισμού τότε.
Η πρότασή μας είναι μοριοδότηση, με τον προτεινόμενο συντελεστή, από τον πρώτο έως και τον τελευταίο μήνα προϋπηρεσίας ανεξαιρέτως.
Ø  Θεωρούμε τη λογική υπέρ-μοριοδότησης, σε έναν ενιαίο πίνακα, βάσει κοινωνικών κριτηρίων που προτείνει το Υπουργείο επιεικώς απαράδεκτη, αφού καταστρατηγεί οποιαδήποτε αρχή ισονομίας και ισοπολιτείας, θεωρώντας ουσιαστικά αναπηρία και πολυτεκνία ως προσόν έναντι των υπολοίπων συναδέλφων. Η άσκηση κοινωνικής πολιτικής σε μια ευνομούμενη χώρα γίνεται μέσω αυξήσεων των επιδομάτων πρόνοιας, μειώσεις φορολογικών συντελεστών κλπ και όχι προτάσσοντας κοινωνικές ομάδες έναντι άλλων, μέσω απίστευτα υψηλών μοριοδοτήσεων που αφενός προσβάλουν τις ικανότητες των συναδέλφων ΑΜΕΑ, αφετέρου δε αδικούν κατάφορα την πλειονότητα των υπόλοιπων συναδέλφων .
Η πρότασή μας εδώ είναι η δημιουργία ξεχωριστού πίνακα για τις ομάδες που δικαιούνται ιδιαίτερης μεταχείρισης από την πολιτεία και η πρόσληψη αυτών στην εκπαίδευση σε ποσοστό ισότιμο με αυτό που αντιπροσωπεύουν έναντι του συνολικού αριθμού των εκπαιδευτικών του κάθε κλάδου. Έτσι συνάδελφοι ΑΜΕΑ ή πολύτεκνοι ή τρίτεκνοι ακόμη και αν δεν έχουν μόρια  από προϋπηρεσία ή άλλα ακαδημαϊκά προσόντα να μπορούν να διοριστούν έως και το ποσοστό του συνολικού αριθμού που αντιπροσωπεύουν.
Ø  Θεωρούμε ακατανόητη, άδικη και αντισυνταγματική τη μη μοριοδότηση συναδέλφων, που έχουν παρακολουθήσει σεμινάριο 400 ωρών για την ΕΑΕ - κατά τα πρότυπα του Νόμου - μετά τον Αύγουστο του 2010. Επίσης να εξεταστεί η μοριοδότηση και των σεμιναρίων από Πανεπιστήμια που ήταν 300 ωρών.
Πρότασή μας είναι η ισότιμη μοριοδότηση όλων των συναδέλφων, ανεξαρτήτως του χρόνου απόκτησης του συγκεκριμένου προσόντος.
Ø  Κομβικό είναι επίσης να μοριοδοτείται διπλά (μόρια προϋπηρεσίας) η πρώτη προτίμηση του αναπληρωτή εκπαιδευτικού εφόσον αυτή συμπίπτει με την υπηρεσία του κατά το αμέσως προηγούμενο σχολικό έτος και μόνον γι αυτή. Με τον τρόπο αυτό θα αυξηθούν σημαντικά οι πιθανότητες, να μην γίνεται εναλλαγή προσώπων, κάτι που έχει αποβεί σε βάρος του εκπαιδευτικού έργου, ιδιαίτερα στην ΕΑΕ, όπου ο εκπαιδευτικός αποτελεί σημείο αναφοράς για τους μαθητές και χρειάζεται χρόνος μέχρι οι εκπαιδευτικοί να μάθουν τα παιδιά και αντιστρόφως. Η ύπαρξη σταθερών προσώπων, προσώπων αναφοράς είναι πρωταρχική για την ΕΑΕ.

  Κατόπιν των παραπάνω οι προτάσεις μας με την αντίστοιχη αιτιολογία έχουν ως ακολούθως:
ΠΡΟΤΑΣΗ 1:
Να μην υπάρχει πλαφόν στην προϋπηρεσία. Προτείνουμε μοριοδότηση από τον 1Ο μήνα εξίσου (0,2 μόρια ανά μήνα) και χωρίς κανένα περιορισμό.

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ:
Στην ΕΑΕ δεν υπάρχει γραπτός διαγωνισμοός ΑΣΕΠ, οπότε δεν ισχύει το σκεπτικό που υφίσταται στο άρθρο 3 του 3848/10 για συγκεκριμένη και οριοθετημένη προσαύξηση από την προϋπηρεσία. Ο νομοθέτης προέβλεψε στον 3848/10 το πλαφόν της προϋπηρεσίας ώστε να μην γίνει αλλοίωση της γραπτής βαθμολογίας αλλά μόνον περιορισμένη πριμοδότηση/προσαύξησή της. Στην ΕΑΕ τούτο δεν υφίσταται επομένως είναι προφανώς αντισυνταγματική η κατ’ ανώτατο όριο περιοριστική ρύθμιση της προϋπηρεσίας.
Επιπλέον είναι ακατανόητο και αυθαίρετο να μην μοριοδοτούνται οι 10 πρώτοι μήνες. (αφαιρούν μάλιστα από το ανώτατο 16,8 που ισχύει στη γενική εκπαίδευση το 1,1). Άλλωστε π.χ. οι κατέχοντες διδακτορικό ή μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή την σχολική ψυχολογία, κατά το ν.3699/08 έχουν τα πλήρη προσόντα για την ΕΑΕ και δεν χρειάζονται την προϋπηρεσία των 10 μηνών για ένταξη στους πίνακες.
ΠΡΟΤΑΣΗ 2:
Προτείνουμε τα κοινωνικά κριτήρια να μοριοδοτούνται όπως και σήμερα χωρίς καμμία αλλαγή. Άλλωστε για παράδειγμα και στα διδακτορικά έχει διατηρηθεί – και σωστά - το σημερινό καθεστώς μοριοδότησης και όχι αυτό που προβλέπει το άρθρο 3 του 3848/10  όπως και το σύστημα μοριοδότησης του βαθμού πτυχίου, επιπλέον δεν υπάρχει μοριοδότηση 2ου πτυχίου κλπ που αναφέρονται στο άρθρο 3 του ν.3848/10.
Ειδικά για τους αναπήρους εκπαιδευτικούς (θα μπορούσε να αφορά και τριτέκνους και πολυτέκνους το ίδιο), προτείνουμε εναλλακτικά να δημιουργηθεί ξεχωριστός πίνακας του οποίου η απορρόφηση να γίνεται ποσοστιαία με βάση την ποσοτική αντιπροσωπευτικότητά του. Για παράδειγμα, αν στον κλάδο των ΠΕ02 ο πίνακας των αναπήρων εκπαιδευτικών εκπροσωπεί το 6% των εγγεγραμμένων στους πίνακες, οι προσλήψεις από αυτόν να ακολουθούν αυτό και μόνον το ποσοστό. Ανάλογα να ισχύει για όλους τους κλάδους και ειδικότητες.

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ: Στην ΕΑΕ όπως έχουμε προαναφέρει δεν έχει ποτέ διενεργηθεί γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ. Ως εκ τούτου η προτεινόμενη μοριοδότηση δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στρέβλωσης της πραγματικότητας αφού δεν υπάρχουν τα μόρια του γραπτού ΑΣΕΠ. Έτσι κρίνεται ότι 5 μόρια για την τριτεκνία, 7 μόρια για την αναπηρία και 10 για την πολυτεκνία αλλοιώνουν πλήρως την εικόνα των πινάκων.
Αντίθετα στη γενική εκπαίδευση το άθροισμα των μορίων εμπεριέχει και τα μόρια του γραπτού ΑΣΕΠ (κάτι που εξομαλύνει τη βαρύτητα των επιμέρους κριτηρίων), ενώ στην ΕΑΕ όπου δεν υπάρχουν τέτοια μόρια γίνεται αλλοίωση της πραγματικότητας αφού αν κάποιος έχει λ.χ. μόρια πολυτεκνίας, είναι πολύ δύσκολο να ξεπεραστεί από κάποιον με προϋπηρεσία, πολύ δε περισσότερο αν έχει επιπλέον και 6 μόρια προϋπηρεσίας (καθώς ο μη πολύτεκνος θα έχει 15,7 το πολύ ενώ ο αντίστοιχος πολύτεκνος θα έχει 16 μόρια κι ας έχει πολύ μικρότερη προϋπηρεσία, πράγμα εμφανώς αντισυνταγματκό). Εδώ μιλάμε για μόρια δεδομένα πλέον και όχι για μόρια που εξαρτώνται και από τι γραπτό έχει ο καθένας!

ΠΡΟΤΑΣΗ 3:
Για τους  υποψήφιους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής να προβλέπεται διπλασιασμός των μορίων προϋπηρεσίας για την Δ/νση Εκπ/σης της πρώτης προτίμησής τους και εφόσον αυτή ταυτίζεται με την Δ/νση Εκπαίδευσης στην οποία υπηρέτησαν το αμέσως προηγούμενο διδακτικό έτος. Ο διπλασιασμός να ισχύει και για την τοποθέτησή τους σε σχολείο (μετά δηλαδή την πρόσληψη) και εφόσον η πρώτη τους προτίμηση ταυτίζεται με το σχολείο στο οποίο υπηρέτησαν το αμέσως προηγούμενο διδακτικό έτος.

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ:
Αναφορικά με την πριμοδότηση της πρώτης προτίμησης των υποψηφίων αναπληρωτών προτείνεται, διότι κάθε χρόνο παρατηρείται το φαινόμενο να αλλάζουν πρόσωπα τόσο στα ειδικά σχολεία όσο και στα Τ.Ε., στις παράλληλες στηρίξεις ή στα ΚΕΔΔΥ. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα κάθε χρόνο να σπαταλάται χρόνος μέχρι να εξοικειωθούν οι εκπαιδευτικοί με τους μαθητές και αντιστρόφως ή για την περίπτωση των ΚΕΔΔΥ να χρειάζεται αρκετός χρόνος ώστε να εξοικειωθούν με τις διαδικασίες αξιολόγησης και υποστήριξης. Στην περίπτωση δε, των Δ.Α.Δ. (αυτισμός) η εναλλαγή προσώπων είναι αντίθετη με τη διεθνή βιβλιογραφία. Η λογική της πριμοδότησης της πρώτης προτίμησης υπάρχει και σήμερα στις μεταθέσεις μονίμων εκπαιδευτικών.

ΠΡΟΤΑΣΗ 4:
Μοριοδότηση όλων των σεμιναρίων τουλάχιστον 300 ωρών, είτε ήταν πριν είτε μετά το 2010 αρκεί να υλοποιήθηκαν από Πανεπιστήμια ή υπό την αιγίδα του Υπ. Παιδείας.

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ:
Είναι εμφανώς αντισυνταγματικό να μοριοδοτούνται σεμινάρια πριν το 2010 ενώ τα ίδια σεμινάρια που έγιναν μετά το 2010 να μην λαμβάνουν μόρια! Επιπλέον υπάρχουν σεμινάρια που έγιναν στις αρχές της δεκαετίας του 2000 από Πανεπιστήμια και ήταν διάρκειας 300 ή 350 ωρών. Θεωρούμε ότι και αυτά πρέπει να μοριοδοτηθούν.

ΠΡΟΤΑΣΗ 5:
Δημιουργία ξεχωριστού πίνακα υποψηφίων αναπληρωτών που κατέχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και πιστοποιημένη γνώση της γραφής Braille.

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ:
Προκειμένου για την εκπαίδευση τυφλοκωφών μαθητών απαιτούνται και τα 2 τυπικά προσόντα. Ειδικά η ΕΝΓ χρειάζεται επιπροσθέτως, καθώς με την απτική/δακτυλική μορφή πετυχαίνεται η επικοινωνία με το/τη μαθητή/τρια. Στην Ελλάδα σήμερα δεν υπάρχει πιστοποίηση επάρκειας στην απτική νοηματική κι έτσι μέχρι να υπάρξει τούτο, μόνον οι κατέχοντες επάρκεια ΕΝΓ (πέραν της Braille) είναι σε θέση να διδάξουν στην τυφλοκώφωση.

    Τελειώνοντας γι άλλη μία φορά θεωρούμε ότι ο ν.3848/2010 δεν μπορεί να έχει εφαρμογή στην πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ αφού ουδέποτε διενεργήθηκε γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής, όπως και ουδέποτε έγιναν μόνιμοι διορισμοί διδακτικού προσωπικού. Ως εκ τούτου δεν γίνεται αντιληπτό με ποιόν τρόπο δικαστικές αποφάσεις επιτυχόντων ΑΣΕΠ επηρεάζουν τις προσλήψεις των αναπληρωτών ΕΑΕ για τους οποίους υπενθυμίζεται ότι προβλέπονται ειδικές διατάξεις και συγκεκριμένα τυπικά προσόντα.
    Επιμένουμε δε, γι άλλη μία φορά όπως εφαρμοστεί το άρθρο 22 περ.1 του ν.1566/1985 περί του Συμβουλίου Ειδικής Αγωγής (Σ.Ε.Α.).
Εξυπακούεται ότι είναι περισσότερο από αναγκαίο να γίνουν ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ στην ΕΑΕ!!!
Εκ του Δ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος spuros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« Απάντηση #1833 στις: Απρίλιος 17, 2016, 02:13:46 μμ »
υπαρχει περιπτωση να εξαιρεσει την ειδικη αγωγη απο αυτη την τροπολογια??τι λετε...ακουγεται οτι θα μοριοδοτησει και τον ασεπ της γενικης για τους ,50....για τους πε61 πε71 που δεν εχουν δωσει ποτε ασεπ ουτε γενικη ουτε ειδικη τι γινεται??

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32318
  • Τελευταία: Meg4
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161337
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 457
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 376
Σύνολο: 400

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.