0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα, μηπως γνωρίζει κάποιος πως γίνεται η κατανομή βαθμολογίας στην παραγωγή λόγου 30 μονάδων (δομή έκφραση περιεχόμενο;)
Ευπρόσδεκτες οι γνώμες σας για τον τρόπο ανάπτυξης της παραγράφου που ακολουθεί (προσωπικά θεωρώ ότι αναπτύσσεται με αποτέλεσμα-αίτιο): "Κανείς φυσικά δεν είχε προβλέψει την έκταση που θα λάμβανε η επιδημία του COVID-19 και πως τα παγκόσμια αποθέματα σε μάσκες και αντισηπτικά θα αντιμετώπιζαν έλλειψη τόσο σύντομα. Παρά το γεγονός ότι οι ειδικοί εξηγούν ξανά και ξανά πως η μάσκα πρέπει να φοριέται από εκείνον που έχει την μόλυνση για να μειωθεί η διασπορά και όχι από τους υγιείς, οι άνθρωποι φαίνεται να βρίσκουν στη χρήση μάσκας μια παρηγοριά και έναν τρόπο να αυξήσουν τις πιθανότητες να μην κολλήσουν αυτόν τον αόρατο εχθρό."
Καλημέρα κ καλή σαρακοστή.Θέτω δύο ερωτήματα με την ελπίδα να ακούσω την άποψή σας.Με τον καιρό, οι όροι φανατικός και φανατισμός πλάτυναν σε νόημα και πλούτυναν σε… περγαμηνές. Δε σήμαιναν πια τους ακρωτηριασμένους ζηλωτές της Bellona, αλλά κάθε έξαλλο οπαδό θρησκείας που όχι μόνο φαντάζεται πως είναι εμποτισμένος από θείο πνεύμα, αλλά και επιχειρεί να επιβάλλει την πίστη του με κάθε μέσο, ακόμα και με τη βία, και με το αίμα όχι πια το δικό του- άλλα των άλλων. Βέβαιος πως μονάχα η δική του πίστη είναι σωστή -πως κατέχει την αποκλειστικότητα της «θείας χάρης»- δεν περιορίζεται να την υπηρετεί, να τη διακονεί, να τη διακηρύσσει, αλλά θεωρεί ύψιστο χρέος του την επικράτησή της, και πιστεύει πως είναι απόλυτα δικαιωμένη και καθαγιασμένη η καθυπόταξη των αντιφρονούντων και -το ultimum- η εξόντωσή τους, η κάθαρση του κόσμου από τους «άπιστους». Με ποιο τρόπο αναπτύσσεται η παραπάνω παράγραφος; Αλλά η χάρη του φανατισμού δεν σταμάτησε εκεί. Γρήγορα, κατακυρίευσε όλα τα πεδία πολιτικό, ιδεολογικό, ακόμα και καλλιτεχνικό και αθλητικό…Ο τυφλός ζήλος για κοσμοθεωρίες, έθνη, συστήμα-τα, πρόσωπα κλπ. υπαγορεύει στους οπαδούς τους ανυποχώρητη μισαλλοδοξία, ασυμβίβαστη εχθρό-τητα, άκρατο «μανιχαϊσμό» («εμείς είμαστε το απόλυτο Καλό, οι άλλοι είναι το απόλυτο Κακό»). Και άρα, «πας μη μεθ’ ημών, καθ’ ημών», «ερρέτω» (ας καταστραφεί) όχι μόνο «ο κακά βουλόμενος» αλ-λά και «ο κακά βουλευόμενος» κατά την άποψη των ζηλωτών βέβαια. Ποιος είναι ο τρόπος κ τα μέσα πειθούς στην παραπάνω παράγραφο;
ποιο είναι το αντίθετο του "υπηρετώ";
Ίσως το ενεργώ αυτόβουλα ή το ελευθερώνω.
αφυπηρετώ