Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: piko στις Οκτώβριος 15, 2022, 06:12:52 μμ
-
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/396438_de-monimopoio-neodioristoys-mas-egrapse-sto-whatsapp-o-grammateas
-
Στα 2 χρόνια υπάρχει ο χρόνος το υπουργείο να αξιολογήσει τους πάντες. Αν υπάρχει κάποιος που δεν κάνει το υπουργείο αποφασίζει... οι υπόλοιποι δεν φταίνε σε κάτι..
-
Δοκιμαστική περίοδος, σημαίνει ότι δοκιμάζεσαι. Κρίνεσαι, αξιολογείσαι, ελέγχεσαι και στο μεταξύ διάστημα επιμορφώνεσαι. Δεν νομίζω ότι όλοι αυτοί που διοριστήκαμε αξίζουμε κιόλας τον διορισμό μας, ιδιαίτερα αφού ο διαγωνισμός με τον οποίο ενταχθήκαμε στο δημόσιο σχολείο ήταν απλώς μοριοδοτικός. Μπορεί ανάμεσά μας να είναι ανίκανοι, επικίνδυνοι, τρελοί, παιδεραστές ή ό,τι άλλο...οι διευθυντές ΠΡΕΠΕΙ να έχουν τον νου τους στους νεοδιόριστους. Να προσέχουν τη συμπεριφορά τους, το ήθος τους, τον τρόπο τους γενικά. Για μιλήστε ειλικρινά: δεν έχετε συναντήσει ανθρώπους άκρως επικίνδυνους στα σχολεία; Λίγους ναι, αλλά τους συναντάμε! Κακώς με την παρέλευση των δύο ετών όλοι ανεξαιρέτως διορίζονται. Κακώς!
Είναι δυνατόν να γράφεις τέτοιες ανοησίες πραγματικά. Εσύ τώρα είσαι εκπαιδευτικός? Πραγματικα ντρέπομαι να έχω τέτοιους συναδέλφους. Άνθρωποι που έχουν γυρίσει ολόκληρη την Ελλάδα για 18 και παραπάνω χρόνια αναπληρωτές μη μπορώντας να κάνουν οικογένεια και να προγραμματίσουν τη ζωή τους αυτή τη στιγμή είναι έρμαιο παιχνιδιών του υπουργείου. Αλήθεια τον παιδεραστή πως θα τον βρουν με την αξιολόγηση χειραγώγηση που θέλουν να εφαρμόσουν? Εσύ που έχεις δει επικίνδυνους εκπαιδευτικούς τόσα χρόνια γιατί δεν τους κατηγγειλες επώνυμα αφού ήταν επικίνδυνοι? Άρα είσαι συνένοχος και συνυπεύθυνος... Λίγο σοβαρότητα δεν βλάπτει.
-
Είναι δυνατόν να γράφεις τέτοιες ανοησίες πραγματικά. Εσύ τώρα είσαι εκπαιδευτικός? Πραγματικα ντρέπομαι να έχω τέτοιους συναδέλφους. Άνθρωποι που έχουν γυρίσει ολόκληρη την Ελλάδα για 18 και παραπάνω χρόνια αναπληρωτές μη μπορώντας να κάνουν οικογένεια και να προγραμματίσουν τη ζωή τους αυτή τη στιγμή είναι έρμαιο παιχνιδιών του υπουργείου. Αλήθεια τον παιδεραστή πως θα τον βρουν με την αξιολόγηση χειραγώγηση που θέλουν να εφαρμόσουν? Εσύ που έχεις δει επικίνδυνους εκπαιδευτικούς τόσα χρόνια γιατί δεν τους κατηγγειλες επώνυμα αφού ήταν επικίνδυνοι? Άρα είσαι συνένοχος και συνυπεύθυνος... Λίγο σοβαρότητα δεν βλάπτει.
Πες τα συνάδελφε...
-
Είναι δυνατόν να γράφεις τέτοιες ανοησίες πραγματικά. Εσύ τώρα είσαι εκπαιδευτικός? Πραγματικα ντρέπομαι να έχω τέτοιους συναδέλφους. Άνθρωποι που έχουν γυρίσει ολόκληρη την Ελλάδα για 18 και παραπάνω χρόνια αναπληρωτές μη μπορώντας να κάνουν οικογένεια και να προγραμματίσουν τη ζωή τους αυτή τη στιγμή είναι έρμαιο παιχνιδιών του υπουργείου. Αλήθεια τον παιδεραστή πως θα τον βρουν με την αξιολόγηση χειραγώγηση που θέλουν να εφαρμόσουν? Εσύ που έχεις δει επικίνδυνους εκπαιδευτικούς τόσα χρόνια γιατί δεν τους κατηγγειλες επώνυμα αφού ήταν επικίνδυνοι? Άρα είσαι συνένοχος και συνυπεύθυνος... Λίγο σοβαρότητα δεν βλάπτει.
++++++
-
Θελω αυτος ο «ευσυνειδητος» εκπαιδευτικος JURE, να γραψει το ονοματεπωνυμο του.
Ειναι τοσο υπευθυνος που τον αδικει η χρηση παρωνυμιου σε φορουμ.
Εμπρος, λοιπον, JURE. Θελουμε να ξερουμε ποιος εισαι εσυ. Τι εισαι εσυ…
-
Tην αλήθεια είπε...όπως υπάρχουν σε κάθε κοινωνική ομαδα έτσι υπάρχουν και στους εκπαιδευτικούς...
Θελω αυτος ο «ευσυνειδητος» εκπαιδευτικος JURE, να γραψει το ονοματεπωνυμο του.
Ειναι τοσο υπευθυνος που τον αδικει η χρηση παρωνυμιου σε φορουμ.
Εμπρος, λοιπον, JURE. Θελουμε να ξερουμε ποιος εισαι εσυ. Τι εισαι εσυ…
-
Ποια αληθεια ειπε, ανθρωπε μου;
Σε διαβαζω κι εσενα. Εισαι πολυγραφοτατος και δηθεν «ταραζεις τα νερα».
Ο JURE, οπως κι εσυ, επικεντρωνεται σε ενα κομματι και νομιζει οτι το βλεπει ΟΛΟ…
Αυτο το φορουμ της ανωνυμιας ειναι γεματο παπατζες και τρολακια.
Θελω το ονομα του. Γιατι φοβαται, αλλωστε; Την….αληθεια ειπε….
-
Tην αλήθεια είπε...όπως υπάρχουν σε κάθε κοινωνική ομαδα έτσι υπάρχουν και στους εκπαιδευτικούς...
Φυσικά και στους εκπαιδευτικούς υπάρχουν συνάδελφοι που δεν αξίζουν τον διορισμό και τη μονιμότητα. Και τι κάνει τώρα το υπουργείο; Παρανομεί για να προστατεύσει το κοινωνικό σύνολο; Ας κοιτάξει πρώτα τι μπουμπούκια έχει διορίσει μέσα στην αστυνομία και σε άλλες υπηρεσίες της και μετά ας ασχοληθεί και με το ποιόν των νεοδιόριστων.
-
Επειδή από τις σκόρπιες δημοσιεύσεις στο alfavira δεν έχω καταλάβει, γιατί δεν γίνεται η μονιμοποίηση (που πάντα γινόταν αυτόματα και αυτοδίκαια); Υπάρχει κάποιο προαπαιτούμενο αξιολόγησης με την προσδοκία ότι θα είχε ήδη εφαρμοστεί; Ή απλα κάνουν καψώνια για να δείξουν πόσο πολύ μας εκτιμούν και μας εμπιστεύονται;
-
Επειδή από τις σκόρπιες δημοσιεύσεις στο alfavira δεν έχω καταλάβει, γιατί δεν γίνεται η μονιμοποίηση (που πάντα γινόταν αυτόματα και αυτοδίκαια); Υπάρχει κάποιο προαπαιτούμενο αξιολόγησης με την προσδοκία ότι θα είχε ήδη εφαρμοστεί; Ή απλα κάνουν καψώνια για να δείξουν πόσο πολύ μας εκτιμούν και μας εμπιστεύονται;
Απλώς κάνουν καψόνια. Γιατί; Γιατί μπορούν.
-
Το θέμα δεν είναι τι κάνουν αυτοί... Αλλά τι κάνουμε εμείς. Ο ραγιαδισμος δεν έχει όρια σε αυτόν τον κλάδο!!! Όσο κάποιοι προσπαθούν να αποδείξουν ότι ειναι καλύτεροι από τους άλλους για να μην πω οι καλύτεροι... Φτιάχνουν την σκακιέρα για να μας χρησιμοποιούν ως πιόνια
-
Επειδή από τις σκόρπιες δημοσιεύσεις στο alfavira δεν έχω καταλάβει, γιατί δεν γίνεται η μονιμοποίηση (που πάντα γινόταν αυτόματα και αυτοδίκαια); Υπάρχει κάποιο προαπαιτούμενο αξιολόγησης με την προσδοκία ότι θα είχε ήδη εφαρμοστεί; Ή απλα κάνουν καψώνια για να δείξουν πόσο πολύ μας εκτιμούν και μας εμπιστεύονται;
δες τα άρθρα 77 και 78 του 4823/2021 (του νόμου της ενδυνάμωσης και λοιπά γελοία) και θα καταλάβεις.
δεν έχω καταλήξει τελικά τι ήθελαν να κάνουν : μπάχαλο απλώς παρελκυστικά ή άλλες μεθοδεύσεις και δεν τους βγαίνει; (η μεθόδευση ξεκινά με τα δικά μας "προσωρινά" παιδιά και συνεχίζεται. καλό οι νέοι να μην βλέπουν μόνο το δέντρο - διορισμοί, μονιμοποιηση , τοποθετήσεις- αλλά και το δάσος . τους αφορά το παιχνιδάκι εξουσίας στελεχών - ο θεός να τα κάνει στο ΥΠΑΙΘ, στο Οικονομικών το καταλαβαίνω. και ας μην είναι αρχομανείς φιλοδοξοι : τέτοιους όμως θα έχουν στο κεφάλι τους ! )
Το θέμα δεν είναι τι κάνουν αυτοί... Αλλά τι κάνουμε εμείς. Ο ραγιαδισμος δεν έχει όρια σε αυτόν τον κλάδο!!! Όσο κάποιοι προσπαθούν να αποδείξουν ότι ειναι καλύτεροι από τους άλλους για να μην πω οι καλύτεροι... Φτιάχνουν την σκακιέρα για να μας χρησιμοποιούν ως πιόνια
σωστό , ειδικά σε περιόδους όπου η κλιμάκωση είναι δραματική και υπέρ πάντων ο αγών. όμως δεν μπορώ να κακίσω τον κλάδο λόγω πλήθους (άρα η ευελιξία σε αποτελεσματικές αντιδράσεις και η ταχύτητα είναι αργή) και λόγω πέμπτης φάλαγγας (σε αγαστή συνεργασία με την εξουσία συνήθως). ο κλάδος με τον μεγαλύτερο παρτακισμό για ευτελή αξιώματα (διευθυντής σχολείου, εκπαίδευσης κλπ αχαχαχαχα: γελάνε με όσα βλέπουν όλοι οι χαμηλοί προϊστάμενοι άλλων υπουργείων με περισσότερα φράγκα επίδομα και εξουσία).
-
Λέξεις στη σειρά. Ασύνδετες προτάσεις. Παίζουμε το παιχνίδι ''βρες το νόημα όσων γράφω'';
-
Το θέμα δεν είναι τι κάνουν αυτοί... Αλλά τι κάνουμε εμείς. Ο ραγιαδισμος δεν έχει όρια σε αυτόν τον κλάδο!!! Όσο κάποιοι προσπαθούν να αποδείξουν ότι ειναι καλύτεροι από τους άλλους για να μην πω οι καλύτεροι... Φτιάχνουν την σκακιέρα για να μας χρησιμοποιούν ως πιόνια
Και μόνο σε εκπαιδευτικές σελίδες στα ΜΜΔ που μπαίνει κάποιος, βλέπει του λόγου το αληθές.