*

Αποστολέας Θέμα: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012  (Αναγνώστηκε 42733 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #56 στις: Σεπτέμβριος 24, 2011, 03:08:57 μμ »
To τι νομίζουν κάποιοι για το ποιοι πρέπει να κάνουν το μάθημα της Τεχνολογίας, δεν έχει καμία σημασία. Σημασία έχει τι λέει ο νόμος. Ο ν΄.ομος το αναθέτει σε κάποιους κλάδους. Έγινε κατάχρηση των αποσπάσεων από το Υπουργείο και κάλυψε τα κενά με ηλεκτρολόγους.

Δεν ξέρω αν το πήρατε χαμπάρι, αλλά αυτό δεν συμφέρει ούτε εσάς τους ηλεκτρολόγους μιας και τα περσισσότερα κενά στα γυμνάσια ίσως έχουν καλυφθεί και μάλιστα από υπεραριθμους που σημαίνει ότι δεν άνοιξαν κενά στα αντίστοιχα ΕΠΑΛ από όπου έφυγαν.

Πρέπει να εξεταστεί η νομιμότητα της πράξης του Υπουργείου. Με τι σκεπτικό έβαλε μόνο ηλεκτρολόγους όταν το διδάσκουν και άλλοι κλάδοι. Και φυσικά γιατί αυτή η καθυστέρηση στις προσλήψεις αναπληωρωτών στα τεχνολογικά λύκεια. Γιατί πάντα τελευταίοι, γιατί πάντα καταιδρωμένοι, γιατί πάντα αυτό το μίσος και η οργή του Υπουργείου απεναντί μας, γιατί όταν μάλιστα ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΖΗΛΕΥΑΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ.

Μπορεί να μου εξηγήσει το Υπουργείο γιατί;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:00:51 »

Αποσυνδεδεμένος legor

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #57 στις: Σεπτέμβριος 24, 2011, 05:14:07 μμ »
Παιδια θα ελεγα να πέσουν οι τόνοι με την Τεχνολογία!!!Δεν είναι δυνατόν να μας απασχολει αυτό τουτη τη στιγμή!!!!
Οσο αφορά τους ηλεκτρολόγους πιστεύω οτι έτυχε να είναι περισσότεροι υπεράριθμοι και τους έστειλε εκει.Ασε που λογω μη καλυψεις ωραρίου θα πηγαίνουν σε 2-3 σχολεία!!!Μη ξεχνάτε και τα βύσματα που υπάρχουν και οι ηλεκτρολόγοι και λόγω ειδικότητας(σουκο,τριπολικο κτλ) βυσματώνονται και εύκολα!!!χαχαχαχαχα :) :) :) :)

Αποσυνδεδεμένος legor

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #58 στις: Σεπτέμβριος 24, 2011, 05:22:11 μμ »
Ανηκουμε στις Τεχνικές ειδικότητες και δεν πρέπει να διαχωριζόμαστε και να δημιουργούμε εχθρες μεταξύ μας.
Ενα σύνθημα που πρέπει να στηρίξουμε είναι ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ PROJECT ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ που με ένα σεμινάριο του Σαββατοκύριακου θα μπουν να διδάξουν το μάθημα!!!!!!Κουτσοί στραβοί για progect!!!!!!!!
Βάλανε Θεολόγους να διδάξουν!!!!!!Ειναι δυνατον οι ασχετοι με 4ωρες το Σαββατο  και 3 την Κυριακη(αν προλάβουν να πανε γιατί έχει εκκλησια) να καθοδηγήσουν μαθητές στην εκπόνηση εργασιών???

Αποσυνδεδεμένος legor

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #59 στις: Σεπτέμβριος 24, 2011, 05:25:23 μμ »
Με τους Θεολόγους δεν έχω κάτι ετσι, απλως μου΄ρθε!!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:00:51 »

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #60 στις: Σεπτέμβριος 24, 2011, 09:13:45 μμ »
Για το project συμφωνώ: Φυσικά είναι μια ύπουλη παράκαμψη των κλάδων που διδάσκουν Τεχνολογία. Η ανάθεση του project σύμφωνα με το Yπουργείο δίνεται σε όλους τους κλάδους ως α ανάθεση, αλλά υποχρεωτικά σε τουλάχιστον ένα projext νά σχολείο πρέπει οπωσδήποτε να συμμετέχει ο κλάδος ΠΕ04 νομίζω. Εννοείται ότι το Υπουργείο πέταξε στο κάδο των αχρήστων, 'ολες τις προτροπές των κλάδων που δίδασκαν Τεχνολογία και τα έγγραφα που είχαν σταλεί και πρόετρεπαν να δωθεί σε αυτούς ως ανάθεση. Ουσιαστικά δόθηκε μεν, αλλά είναι σαν να μην δόθηκε

Τελικά α φάση να περιμένουμε 15 Οκτωβρίου, όπως πέρυσι;

 Εσείς τι λέτε καλύφθηκαν αρκετά από τα 480 κενά με τις αποσπάσεις, έχει μείνει τίποτα και για εμάς;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2011, 09:48:38 μμ από JohnyWalker »

Αποσυνδεδεμένος tinakipe17

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 727
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #61 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 07:19:33 πμ »
Για το project συμφωνώ: Φυσικά είναι μια ύπουλη παράκαμψη των κλάδων που διδάσκουν Τεχνολογία. Η ανάθεση του project σύμφωνα με το Yπουργείο δίνεται σε όλους τους κλάδους ως α ανάθεση, αλλά υποχρεωτικά σε τουλάχιστον ένα projext νά σχολείο πρέπει οπωσδήποτε να συμμετέχει ο κλάδος ΠΕ04 νομίζω. Εννοείται ότι το Υπουργείο πέταξε στο κάδο των αχρήστων, 'ολες τις προτροπές των κλάδων που δίδασκαν Τεχνολογία και τα έγγραφα που είχαν σταλεί και πρόετρεπαν να δωθεί σε αυτούς ως ανάθεση. Ουσιαστικά δόθηκε μεν, αλλά είναι σαν να μην δόθηκε

Τελικά α φάση να περιμένουμε 15 Οκτωβρίου, όπως πέρυσι;

 Εσείς τι λέτε καλύφθηκαν αρκετά από τα 480 κενά με τις αποσπάσεις, έχει μείνει τίποτα και για εμάς;

Η πρώτη φάση τεχνικών ειδικοτήτων πέρσι ήταν 5 οκτωβρίου, εκτός αν σε ενδιαφέρει σε ποια φάση πήρανε την ειδικότητα σου.
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα!!!!!!!!

Radius

  • Επισκέπτης
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #62 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 09:58:48 πμ »
Αρκετά με την καραμελίτσα των υπεράριθμων. Αν υπάρχουν υπεράριθμοι σε κάποιες ειδικότητες ας αρχίσουν απολύσεις και ας μην πάρουν αναπληρωτές. Αλλά και τους κρατάμε όλους και διορίζουμε και άλλους και παίρνουμε και καμιά 160αρια αναπληρωτές (βλέπε ηλεκτρολόγους) είναι πια αστείο και θα το βρούμε σύντομα μπροστά μας.
 
Επίσης να σταματήσουν αυτά τα ψευτοσυντεχνιακά τύπου "όλοι της τεχνικής εκπαίδευσης το ίδιο είμαστε". Όχι παιδιά, δεν θα βάλω τον απόφοιτο ιατρικής ή πολυτεχνείου στην ίδια μοίρα με τον ΤΕ, δηλαδή τον απόφοιτο ΕΠΑΛ. Δεν το λέω από καμία ελιτίστικη διάθεση, αλλά δεν θα πάμε και στο άλλο άκρο να ισοπεδώνουμε πτυχία και προσπάθειες ετών για να μην αισθάνονται άσχημα κάποιοι συνάδελφοι. Και για εμένα κακώς δεν υπάρχει και μεγαλύτερη μισθολογική διαφορά μεταξύ τους.

Radius

  • Επισκέπτης
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #63 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 10:05:08 πμ »
Πρέπει να εξεταστεί η νομιμότητα της πράξης του Υπουργείου. Με τι σκεπτικό έβαλε μόνο ηλεκτρολόγους όταν το διδάσκουν και άλλοι κλάδοι. Και φυσικά γιατί αυτή η καθυστέρηση στις προσλήψεις αναπληωρωτών στα τεχνολογικά λύκεια. Γιατί πάντα τελευταίοι, γιατί πάντα καταιδρωμένοι, γιατί πάντα αυτό το μίσος και η οργή του Υπουργείου απεναντί μας, γιατί όταν μάλιστα ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΖΗΛΕΥΑΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ.

Μπορεί να μου εξηγήσει το Υπουργείο γιατί;;
Γιατί και στην τεχνική εκπαίδευση γίνεται ότι και σε όλη την εκπαίδευση και σε όλη την Ελλάδα, οι πιο ισχυρές συντεχνίες πιέζουν και στήνουν το παιχνίδι. Όπως το στήνουν οι δάσκαλοι έναντι των δασκάλων ειδικής αγωγής στην πρωτοβάθμια και τους έχουν πάρει θέσεις στην ειδική αγωγή, όπως οι γυμναστές πίεσαν το τελευταίο 30μηνο να μην είναι 40μηνο όπως αρχικά προβλεπόταν για να διοριστούν κάποιοι χιλιάδες και όπως οι φυσικοί πίεσαν για αυξημένες ώρες στο Νέο Λύκειο. Τώρα θα τα μάθουμε; Χρόνια τα βλέπουμε.

Αποσυνδεδεμένος legor

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #64 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 03:44:55 μμ »
Αρκετά με την καραμελίτσα των υπεράριθμων. Αν υπάρχουν υπεράριθμοι σε κάποιες ειδικότητες ας αρχίσουν απολύσεις και ας μην πάρουν αναπληρωτές. Αλλά και τους κρατάμε όλους και διορίζουμε και άλλους και παίρνουμε και καμιά 160αρια αναπληρωτές (βλέπε ηλεκτρολόγους) είναι πια αστείο και θα το βρούμε σύντομα μπροστά μας.
 
Επίσης να σταματήσουν αυτά τα ψευτοσυντεχνιακά τύπου "όλοι της τεχνικής εκπαίδευσης το ίδιο είμαστε". Όχι παιδιά, δεν θα βάλω τον απόφοιτο ιατρικής ή πολυτεχνείου στην ίδια μοίρα με τον ΤΕ, δηλαδή τον απόφοιτο ΕΠΑΛ. Δεν το λέω από καμία ελιτίστικη διάθεση, αλλά δεν θα πάμε και στο άλλο άκρο να ισοπεδώνουμε πτυχία και προσπάθειες ετών για να μην αισθάνονται άσχημα κάποιοι συνάδελφοι. Και για εμένα κακώς δεν υπάρχει και μεγαλύτερη μισθολογική διαφορά μεταξύ τους.

Αν ημουν αποφοιτος Ιατρικης ή πολυτεχνίου και στοχος ζωης μου ηταν να διοριστώ σε ΕΠΑΛ(με τον τροπο που λειτουργουν στην Ελλάδα) μετα απο τέτοιες σπουδες θα ήμουν άξιος της μοιρας μου !!!!!

Αποσυνδεδεμένος ΕΒΙΝΑ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #65 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 05:37:38 μμ »
 Αγαπητε legor ειμαι αποφοιτος της ιατρικης Θεσσαλονικης και εχω κανει μεταπτυχιακο. Ασκησα ευσυνειδητα αυτο που σπουδασα για δεκα χρονια. Πριν απο 4 χρονια αρχισα επισης ευσυνειδητα να εργαζομαι ως ωρομισθια σε ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ. Ο λογος ηταν απλος.Μου ειχε μεινει το απωθημενο του δασκαλου απο τοτε που ημουν μικρη. Δεν μετανιωσα ποτε για αυτο οτι και να συμβαινει με την εκπαιδευση στην Ελλαδα.Οι ωρες που περασα με τους μαθητες μου και αυτες που ευελπιστω να περασω και στο μελλον είναι εξισου σημαντικες και πολυτιμες με αυτες που εζησα με τους ασθενεις μου οταν τους εδινα η δεν τους εδινα λυση στο προβλημα τους. Τωρα αν εσυ με θεωρεις αξια της μοιρας μου ειναι δικο σου θεμα και προβλημα. Καλο θα ηταν ομως να εισαι πιο προσεκτικος στο πως εκφραζεσαι. Στην τελικη οι επιλογες μας αφορουν εμας και μονο εμας. Λυπαμαι αν εγινα κουραστικη για τους συναδελφους αλλα στα πλαισια της μεταξυ μας αλληλεγγυης, την οποια αλιμονο αν δεν εχουμε, ενιωσα οτι επρεπε να εκφραστω για αυτο που με ενοχλησε και με στεναχωρησε.

Radius

  • Επισκέπτης
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #66 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 05:41:25 μμ »
Παράθεση
Αν ημουν αποφοιτος Ιατρικης ή πολυτεχνίου και στοχος ζωης μου ηταν να διοριστώ σε ΕΠΑΛ(με τον τροπο που λειτουργουν στην Ελλάδα) μετα απο τέτοιες σπουδες θα ήμουν άξιος της μοιρας μου !!!!!
Και τα μαθήματα στις ειδικότητες βοηθών νοσηλευτών, δομικών έργων ή μηχανικών στα ΕΠΑΛ ποιοί θα τα κάνουν;

Αποσυνδεδεμένος dolphinn

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Φύλο: Άντρας
  • Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια.
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #67 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 06:04:35 μμ »
ΟΙ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΑΣΕΤΕΜ- ΣΕΛΕΤΕ (Σχολή Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής & Τεχνικής Εκπαίδευσης)

Αποσυνδεδεμένος dolphinn

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Φύλο: Άντρας
  • Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια.
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #68 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 06:05:19 μμ »
ΤΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ, ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος dolphinn

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Φύλο: Άντρας
  • Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια.
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #69 στις: Σεπτέμβριος 25, 2011, 06:07:08 μμ »
Η Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ) ιδρύθηκε στην Αθήνα τον Ιούνιο του 2002 (Ν.3027/2002), ως καθολικός διάδοχος της ΣΕΛΕΤΕ (Σχολή Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής & Τεχνικής Εκπαίδευσης). Η ΣΕΛΕΤΕ είχε ιδρυθεί με νομοθετικό διάταγμα το 1959 (Ν.Δ. 3971/1959), στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας οργάνωσης και ανάπτυξης ενός συστήματος Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην μεταπολεμική Ελλάδα του ’50.

Όταν πρωτοϊδρύθηκε η ΣΕΛΕΤΕ, η επικρατούσα τάση για την εκπαίδευση των καθηγητών της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ήταν εκείνη της «προσθετικής» προσέγγισης. Η έμφαση δηλαδή δινόταν κυρίως στην παιδαγωγική κατάρτιση και μόνο ένα μικρό ποσοστό του συνόλου των σπουδών αφορούσε επιμόρφωση σε τεχνικά ή επαγγελματικά θέματα. Αργότερα, στη δεκαετία του ’70, μια παράλληλη μέθοδος υιοθετήθηκε, η οποία προέβλεπε τη σύζευξη της παιδαγωγικής με την τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση. Η νέα αυτή οπτική γωνία οδήγησε στη δημιουργία δύο ανεξάρτητων Σχολών υπαγομένων στη ΣΕΛΕΤΕ:

    * Της Παιδαγωγικής Τεχνικής Σχολής (ΠΑΤΕΣ), στην οποία διατηρήθηκε η παράδοση της «προσθετικής» προσέγγισης, και
    * Της Ανωτέρας Σχολής Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών (ΑΣΕΤΕΜ), στην οποία υιοθετήθηκε η «παράλληλη» μέθοδος (Ν.Δ. 789/31-12-70).

Η ΣΕΛΕΤΕ λειτούργησε με την ανωτέρω μορφή και ακαδημαϊκή οργάνωση μέχρι και τη λήξη του ακαδ. έτους 2001-2002, οπότε καταργήθηκε και στη θέση της ιδρύθηκε η ΑΣΠΑΙΤΕ, η Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, με έδρα την Αθήνα (Ν. 3027/2002, Άρθρο 4 «Ίδρυση Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης – Κατάργηση της Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε»).

Η ΑΣΠΑΙΤΕ διατηρεί μια μακρά παράδοση δυναμικής παρουσίας στον ακαδημαϊκό χώρο, έχοντας καθιερωθεί ουσιαστικά ως το μοναδικό θεσμοθετημένο εκπαιδευτικό ίδρυμα στην Ελλάδα για την εκπαίδευση και επιμόρφωση εκπαιδευτικών, τεχνικών και επαγγελματικών κυρίως μαθημάτων, που προορίζονται να διδάξουν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Η ΑΣΠΑΙΤΕ συμμετέχει ισότιμα με αντίστοιχες Σχολές και Ιδρύματα του τεχνολογικού τομέα στην:
«εκπαίδευση στελεχών εφαρμογών υψηλής ποιοτικής στάθμης, τα οποία, με τη θεωρητική και εφαρμοσμένη επιστημονική τους κατάρτιση
α. αποτελούν συνδετικό κρίκο μεταξύ γνώσης και εφαρμογής, αναπτύσσοντας  την εφαρμοσμένη διάσταση των επιστημών και των τεχνών στα αντίστοιχα   επαγγελματικά πεδία,
β. μεταφέρουν, χρησιμοποιούν και προάγουν σύγχρονη τεχνολογία, καθώς επίσης και μεθόδους, πρακτικές και τεχνικές στο χώρο των εφαρμογών» (αρθρο 1, Ν. 2916/01).

Η αποστολή της ΑΣΠΑΙΤΕ περιλαμβάνει επίσης την παράλληλη παροχή τεχνολογικής και παιδαγωγικής εκπαίδευσης στους σπουδαστές της, την προαγωγή της εφαρμοσμένης έρευνας στην εκπαιδευτική τεχνολογία και την παιδαγωγική, και τη διοργάνωση προγραμμάτων κατάρτισης, επιμόρφωσης ή εξειδίκευσης για εκπαιδευτικούς ή μέλλοντες εκπαιδευτικούς (άρθρο 4, Ν.3027/02).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160293
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 413
Σύνολο: 422

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.