*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 2688715 φορές)

0 μέλη και 22 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3094 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 12:29:52 πμ »
Δεν είναι η προκήρυξη για ΣΔΕ απλά μελλοντικά θα γίνονται εκεί οι αιτήσεις και για τα ΣΔΕ.

Ρε παιδιία πέρα από όλα τα παράνομα που αναφέρθηκαν για την προκήρυξη, υπάρχει το εξής θεικό:

ενώ δεν αναφέρει πουθενά ότι είναι προκήρυξη για ΣΔΕ, στην επίσημη εκτυπωμένη τελική μορφή σου λέει ότι είναι και για ΣΔΕ !!!!!!!!


ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ !!!!!!! ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ SITE, ENA KEIMENO.

Πρέπει να βγει οπωσδήποτε στην τηλεόραση. Πρόκειται για αλήτες, το ξαναλέω. Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν, για να βάλουν δικούς τους με αδιαφανή κριτήρια

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:55:23 »

Αποσυνδεδεμένος chryssa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3095 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 12:34:58 πμ »
Συνάδελφοι, παρακαλώ την προσοχή σας.
Ακούτε με πολύ επιφύλαξη και προσοχή ότι γράφεται εδώ μέσα.
Υπάρχουν ανακρίβειες και αστοχίες σε επιστημονικό και νομικό επίπεδο.



Μετά από εκτενείς συζητήσεις με ειδικούς κάνω γνωστά τα παρακάτω

1) Δεν υπάρχει ΕΠΙΣΗΜΗ μοριόδοτηση. Αυτή που ανέβηκε είναι η περυσινή μοριοδότηση, δεν έχει αριθμό πρωτοκόλλου, δεν είναι επισυναπτόμενο μέρος σε κάποια γνωστή Προκήρυξη υποψηφίων Εκπαιδευτών ΔΙΕΚ/ΔΣΕΚ 2013-2014. Επομένως είναι ΑΧΡΗΣΤΟ ΧΑΡΤΙ (για να μην πω τίποτα άλλο). Παρακαλούνται οι Διαχειρισταί να το αφαιρέσουν πάραυτα καθότι δημιουργεί σύγχυση.

2) Η μοριοδότηση για την Προκήρυξη υποψηφίων Εκπαιδευτών ΔΙΕΚ/ΔΣΕΚ 2013-2014 είναι η με αριθμό πρωτοκόλλου 11869/16-10-2013, εξαφανισμένη ή σκοπίμως κρυμμένη απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, για την οποία γίνεται σαφέστατη αναφορά και στις δύο προκηρύξεις εκπαιδευτών ΙΕΚ 2013-2014, ΑΔΑ:ΒΛΛΗ9-ΣΧ9 και ΑΔΑ:ΒΛΛΗ9-Α3Ι, (ναι ! είναι δύο για όσους δεν το είδαν), στο σημείο "Γ. Οι υποψήφιοι θα καταταγούν σύμφωνα με την αίτησή τους σε αξιολογικό πίνακα κατάταξης, ανά Διεύθυνση Δια Βίου Μάθησης, σύμφωνα με την ειδικότητά τους και την κατηγορία εκπαίδευσης, τα κριτήρια και τη μοριοδότηση τους όπως αυτά ορίζονται στη με αριθμ. πρωτ. 11869/16-10-2013 απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων. ". Η ανυπαρξία αυτού του εγγράφου αποτελεί τουλάχιστον διοικητικό παράπτωμα και μπορεί να λειτουργήσει εις βάρος συγκεκριμένων ομάδων υποψηφίων. Να το πω πιο απλά: μαγείρεμα μορίων εκ των υστέρων ενώ έχουν καβαντζομένο αριθμό πρωτοκόλλου για απόφαση μοριοδότησης. Αν ακούει εισαγγελέας πρέπει να επέμβει

3α) Το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ (και όχι η 4-ετής ΑΣΠΑΙΤΕ) είναι, τόσο επιστημονικά όσο και νομικά, εκπαίδευση ανηλίκων και όχι ενηλίκων βάσει των (*) Ν.3027/2002, Ν.3848-2010, (*) του αναρτημένου προγράμματος σπουδών και μαθημάτων του ΕΠΠΑΙΚ αλλά και (*) των όσων απαντήθηκαν, όπως ειπώθηκε παραπάνω, από την ίδια την ΑΣΠΑΙΤΕ.

3β) "Παράβαση καθήκοντος διαπράττει ο υπάλληλος, που είναι αρμόδιος για προσλήψεις, όταν προσλαμβάνει άτομα, χωρίς τα απαιτούμενα εκ του Νόμου, προσόντα και παραλείπει να προσλάβει εκείνους, που τα διαθέτουν". Συγκεκριμένο παράδειγμα (αντιγράφω από προηγούμενο post): αν δηλαδή κανονικά σε περνάω για ένα μόριο και εσύ βάλεις το ΕΠΠΑΙΚ (3 μόρια) και ως εκ τούτου με περάσεις για δύο μόρια και προσλάβουν εσένα αντί εμένα, τότε ο υπάλληλος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ/ΓΓΔΒΜ έχει διαπράξει αδίκημα και μπορεί του επιβληθεί ποινή αν και μόνο αν ο αδικημένος (που έχει δηλ έννομο συμφέρον) διεκδικήσει / αξιώσει την νομότυπη μοριοδότηση.

3γ) Κάποιοι χρησιμοποίησαν το εν λόγω χαρτί (ΕΠΠΑΙΚ) παλιότερα ως πιστοποίηση εκπαίδευσης ενηλίκων και έτσι προσελήφθησαν λόγο αυτού στα ΔΙΕΚ και έτσι, με τον παράτυπο αυτό τρόπο (;), απέκτησαν διδακτική εμπειρία (100 ωρών) στα ΔΙΕΚ, την οποία και θα χρησιμοποιήσουν φέτος. Αυτό λειτουργεί αθροιστικά, κάθε έτος, εις βάρος όλων των υπολοίπων. Με αυτή την παρατήρηση ας καταλάβουμε όλοι μας ότι η Ισονομία και η Αξιοκρατία εξαρτάται και από την δικιά μας διάθεση: όσο επιτρέπουμε "χαλαρές" προκηρύξεις και "χαλαρές" προσλήψεις τόσο θα γυρνάει με άμεσο τρόπο εναντίων μας.

4) οι αποφάσεις του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, της ΓΓΔΒΜ, του ΥΠΔΒΜΘ, δεν είναι αυτόματα έγκυρες. Οι προφορικές απαντήσεις από υπαλλήλους είναι σαν μην υπάρχουν και δεν έχουν αποτελούν νομικό δεκανίκι σε καμμία περίπτωση. Οι πράξεις των Διευθυντών, Υποδιευθυντών, και των πάσης φύσης Υπαλλήλων της Διοίκησης (ΔΙΕΚ, ΙΝΕΔΙΒΙΜ, ΓΓΔΒΜ, ΥΠΔΒΜΘ) δεν είναι αυτόματα έγκυρες. Έγκειται στην δικιά μας κριτική και νομική αντίληψη (έννομο συμφέρον) να τις ελέγξουμε και αν είναι παράτυπες ή παράνομες να τις πατάξουμε. Αν δεν γνωρίζουμε πως να κάνουμε κάτι τέτοιο ζητούμε την βοήθεια νομικών φίλων.

5) Πίνακες: πουθενά δεν αναφέρεται η ανάρτηση τους. Άρα με την εκπνοή της υποβολής των αιτήσεων οφείλουν οι Σύλλογοι Εκπαιδευτών των ΔΙΕΚ να ζητήσουν την δημοσιοποίηση αυτών των Πινάκων και στην περίπτωση που κάτι τέτοιο δεν γίνει δεκτό, να ζητηθούν με Εισαγγελική Παραγγελία (ίσως και ασφαλιστικά για να παγώσει η διαδικασία).

6) Ενστάσεις: πουθενά δεν γίνεται αναφορά για ενστάσεις. Δεδομένου ότι λείπει και η μοριοδότηση μπορούν να κάνουν ότι τους καπνίσει και εμείς ακόμα θα ασχολούμαστε με τις αναγωγές των ωρών σε έτη.

Πες τα χρυσόστομε... που εδώ και μέρες διαβάζω τις απεγνωσμένες προσπάθειες συναδέλφων να μετρήσουν σωστά την προυπηρεσία τους... να εντυπώσουν, να καταχωρήσουν να.. να.. να... λες και τελικά αυτά θα είναι τα σημαντικότερα για 3 (!) ώρες διδασκαλίας.
Που μας συμπεριφέρονται λες και είμαστε ζητιάνοι και απαίδευτοι ή αμόρφωτοι, που υποτιμούν τη νοημοσύνη και τους κόπους χρόνων να σπουδάσουμε και να μορφωθούμε, που επειδή διψάμε για εργασία και απασχόληση μας πατούν κάτω και μας κοροιδεύουν με γελειωδώς κατασκευασμένες ηλεκτρονικές αιτήσεις.



Αποσυνδεδεμένος mastermind

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3096 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 12:37:26 πμ »
Ρε παιδιία πέρα από όλα τα παράνομα που αναφέρθηκαν για την προκήρυξη, υπάρχει το εξής θεικό:

ενώ δεν αναφέρει πουθενά ότι είναι προκήρυξη για ΣΔΕ, στην επίσημη εκτυπωμένη τελική μορφή σου λέει ότι είναι και για ΣΔΕ !!!!!!!!


ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ !!!!!!! ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ SITE, ENA KEIMENO.

Πρέπει να βγει οπωσδήποτε στην τηλεόραση. Πρόκειται για αλήτες, το ξαναλέω. Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν, για να βάλουν δικούς τους με αδιαφανή κριτήρια
Μάλλον στο ότι έγιναν όλα στο πόδι οφείλεται αυτό. Φυσικά αν δούμε να γίνεται αυτό που λες δε θα το αφήσουμε έτσι...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2013, 12:59:18 πμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος kakar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠE0402
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3097 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 01:17:07 πμ »
Για τα δύο μέτρα και δύο σταθμά δεν σχολιάσατε. Υποτίθεται ότι τα κάνουν όλα γρήγορα γιατί βιάζονται να ανοίξουν οι δομές εκπαίδευσης και να προσφέρουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα τις υπηρεσίες εκπαίδευσης στους καταρτιζόμενους. Γιατί στα ΣΔΕ ανανεώνουν τις περσινές συμβάσεις, όλως τυχαίως και για πρώτη φορά στα χρονικά, με τη δικαιολογία ότι το κάνουν για να λειτουργήσουν πιο νωρίς και δεν το κάνουν στα ΙΕΚ? Γιατί όλοι έγιναν έξαλλοι με την παρανομία στην προκήρυξη των ΙΕΚ και όχι με την πρωτοτυπία στην ανανέωση των ΣΔΕ?
Chryssa πόσο συμφωνώ. Μας φέρονται σαν ζητιάνοι γιατί συμπεριφερόμαστε σαν ζητιάνοι και όση μόρφωση κι αν αποκτήσουμε, όσα χαρτιά όσα πτυχία και όσα μόρια , η κουτοπονηριά και η λαμογιά θα είναι εκεί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:55:23 »

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3098 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 01:40:49 πμ »
Μάλλον στο ότι έγιναν όλα στο πόδι οφείλεται αυτό. Φυσικά αν δούμε να γίνεται αυτό που λες δε θα το αφήσουμε έτσι...

Eίναι που δεν αφήσαμε να περάσει αυτό έτσι, για αυτό δεν θα αφήσουμε και το άλλο...

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3099 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 03:25:13 πμ »
Συνάδελφε θα συμφωνήσω στα περισσότερα, αλλά σε ορισμένα πράγματα, επίτρεψέ μου, να έχω τις ενστάσεις μου:
Γράφτηκε, εμμέσως, ότι το χαρτί της ΑΣΠΑΙΤΕ επιστημονικά δεν έχει σχέση με εκπαίδευση ενηλίκων αλλά με εκπαίδευση ανηλίκων. Έχω τελειώσει την ΑΣΠΑΙΤΕ, έχω κάνει και τις περίφημες επιμορφώσεις σχετικές με εκπαίδευση ενηλίκων συνολικά πάνω από πεντακόσιες ώρες, στη σχολή μου επίσης έχω κάνει μαθήματα-σεμινάρια σχετικά με παιδαγωγικά και, επιπρόσθετα, έχω και πιστοποιητικό εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση.Οπότε νομίζω μπορώ να έχω μία γνώμη.
Φέτος, λοιπόν, παρακολούθησα ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων. Ανάμεσα στους διδάσκοντες ήταν ένας πολύ αξιόλογος και ανιδιοτελής εκπαιδευτικός, δάσκαλος, σχολικός σύμβουλος, Καθηγητής Πανεπιστημίου πλέον, που ασχολείται και με την εκπαίδευση ενηλίκων. Η γνώμη του για το θέμα περί παιδαγωγικής και ανδραγωγικής, που είναι και η βάση του επιστημονικού προβληματισμού που έθεσες, ήταν πάνω-κάτω η εξής: Η παιδαγωγική και η ανδραγωγική δεν είναι αντίθετες έννοιες. Η παιδαγωγική και η ανδραγωγική ποιοτικά ταυτίζονται. Διαφέρουν, ίσως, ως προς την ποσότητα (ποσοτικές διαφορές). Για παράδειγμα, οι ενήλικες έχουν μεγαλύτερη εμπειρία. Αλλά και σε αυτό πλέον δεν μπορούμε να είμαστε δογματικοί, γιατί σήμερα και οι έφηβοι έχουν εμπειρίες αφού οι συνθήκες έχουν αλλάξει. Μικροί και μεγάλοι μαθαίνουν με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή σύμφωνα με τις ίδιες θεωρίες μάθησης. Κάθε άνθρωπος, είτε μεγάλος είτε μικρός, έχει τη δική του ταχύτητα μάθησης. Επίσης, τα κίνητρα μάθησης είναι τα ίδια και στις δύο περιπτώσεις.
Μάλιστα, νομίζω ότι, ο Knowles, στα τελευταία του, τα μάζεψε λιγάκι (σχήμα λόγου). Αναθεώρησε και εξέφρασε την άποψη ότι πρέπει να υπάρχει η ανδραγωγική, αλλά θεώρησε ότι οι μεγάλοι μαθαίνουν σύμφωνα με την παιδαγωγική. Άλλωστε, το  “μοντέλο σχολείου” που πρότεινε ήταν βασισμένο στο Brunner, Vygotsky, Skinner. Ένα άλλο λάθος του ήταν ότι ταύτισε την παιδαγωγική με τον δασκαλοκεντρισμό. Και συνεχίζω... Λέγεται ότι οι ενήλικες πρέπει να είναι αυτοκατευθυνόμενοι (αυτοκατευθυνόμενη μάθηση, μέθοδος ανακάλυψης). Μα και αυτό έχει τη βάση του στους Piaget, Brunner, Montessori, Dewey. H μέθοδος Project στο Dewey, Kilpatrick. Η θεωρία της κοινωνικής αλλαγής και η θεωρία της μετασχηματίζουσας μάθησης στο τι διαφορετικό αποσκοπούν από το σκοπό της τυπικής εκπαίδευσης που είναι να κάνουμε ενεργούς συμμετοχικούς δημοκρατικούς πολίτες; Με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δηλαδή!!!! Θα μπορούσα να εκφέρω και άλλα επιχειρήματα αλλά θεωρώ ότι ήδη βγαίνει η ουσία του πράγματος.
Προσωπικά, θεωρώ ότι κάποιοι καθηγητές που δίδασκαν χρόνια στα σχολεία (δασκαλοκεντρικά όπως έμαθαν), όταν ασχολήθηκαν με την εκπαίδευση ενηλίκων, θεώρησαν την εκπαίδευση ενηλίκων σαν κάτι «τελείως άλλο», "αποκομμένο από την εκπαίδευση ανηλίκων". Κατά τη γνώμη μου, κάποιοι μη γνωρίζοντας την παιδαγωγική, και για διαφόρους λόγους…, εκφράζουν απόψεις υπέρ του ολοκληρωτικού διασχωρισμού της εκπαίδευσης ενηλίκων από την εκπαίδευση ανηλίκων (τυπική εκπαίδευση). Μάλιστα, λέγεται ότι κάποια πράγματα από την εκπαίδευση ενηλίκων περνάνε και στην τυπική εκπαίδευση (π.χ. μέθοδος Project). Μα συγνώμη, θεωρώ ότι αν κάποιοι (π.χ. από τις περίφημες ονομαζόμενες «καθηγητικές σχολές») δεν τα γνώριζαν και δεν τα εφάρμοζαν στην τυπική εκπαίδευση και τα έμαθαν όταν έκαναν σεμινάρια στην εκπαίδευση ενηλίκων,  δεν σημαίνει ότι είναι "νέα" πράγματα, «προερχόμενα» και "ανακαλυπτόμενα" στην εκπαίδευση ενηλίκων, γιατί στην πραγματικότητα έχουν τις ρίζες τους στους μεγάλους παιδαγωγούς και ψυχολόγους. 
Επί του πρακτέου επίσης, θυμίζω ότι στην τελευταία προκήρυξη των Διευθυντών ΙΕΚ, το χαρτί της ΑΣΠΑΙΤΕ μοριοδοτούνταν. Επίσης, μάλλον θα γίνουν διαθέσεις εκπαιδευτικών της τυπικής στα ΙΕΚ.
Και αφού λοιπόν, νομίζω ότι υπάρχει «διχασμός» σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων και την τυπική εκπαίδευση, τελευταία υπάρχει «διχασμός» μεταξύ εκπαίδευσης ενηλίκων και κατάρτισης. Ορισμένοι έκαναν ενστάσεις στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ για τις θέσεις των εκπαιδευτών ΚΔΒΜ, όταν στη διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων δεν προσμετρήθηκαν οι ώρες από τη διδασκαλία στα ΙΕΚ. Η απάντηση ήταν ότι βάσει του Ν. 3879/2010 η διδακτική εμπειρία σε ΙΕΚ δεν εμπίπτει στην εκπαίδευση ενηλίκων (χωρίς να γίνεται συγκεκριμένη παραπομπή σε παραγράφους και άρθρα του εν λόγω νόμου). Επειδή το έψαξα λιγάκι το θέμα, ο νόμος αυτός μπορεί να δεχτεί διάφορες ερμηνείες στο θέμα αυτό και μόνο με απόφαση Δικαστηρίου μπορεί να βγει άκρη… Νομίζω ότι, επιστημονικά, η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση.
Τελικά, αναρωτιέμαι πού  αποσκοπούν όλα αυτά;;; Μήπως στην "ισοπέδωση";;; Μήπως κάποιοι ωφελούνται και κάποιοι βλάπτονται;;; Δεν ξέρω… ένα νομίζω ότι στην Ελλάδα συμβαίνει δεν πολύ μετράνε τα πολλά προσόντα, υπάρχουν διάφοροι «τρόποι» να μην τα μετράνε!!! Και νομίζω ότι υπάρχουν διάφοροι «τρόποι» να ταλαιπωρούνται οι ωρομίσθιοι και οι άνεργοι με τέτοιες προκηρύξεις ( ΙΕΚ, ΣΔΕ κτλ), διχάζοντάς τους !!!
Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά καλό είναι να ακούγονται απόψεις. Ευχαριστώ!!!

Συνάδελφοι, παρακαλώ την προσοχή σας.
Ακούτε με πολύ επιφύλαξη και προσοχή ότι γράφεται εδώ μέσα.
Υπάρχουν ανακρίβειες και αστοχίες σε επιστημονικό και νομικό επίπεδο.



Μετά από εκτενείς συζητήσεις με ειδικούς κάνω γνωστά τα παρακάτω

1) Δεν υπάρχει ΕΠΙΣΗΜΗ μοριόδοτηση. Αυτή που ανέβηκε είναι η περυσινή μοριοδότηση, δεν έχει αριθμό πρωτοκόλλου, δεν είναι επισυναπτόμενο μέρος σε κάποια γνωστή Προκήρυξη υποψηφίων Εκπαιδευτών ΔΙΕΚ/ΔΣΕΚ 2013-2014. Επομένως είναι ΑΧΡΗΣΤΟ ΧΑΡΤΙ (για να μην πω τίποτα άλλο). Παρακαλούνται οι Διαχειρισταί να το αφαιρέσουν πάραυτα καθότι δημιουργεί σύγχυση.

2) Η μοριοδότηση για την Προκήρυξη υποψηφίων Εκπαιδευτών ΔΙΕΚ/ΔΣΕΚ 2013-2014 είναι η με αριθμό πρωτοκόλλου 11869/16-10-2013, εξαφανισμένη ή σκοπίμως κρυμμένη απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, για την οποία γίνεται σαφέστατη αναφορά και στις δύο προκηρύξεις εκπαιδευτών ΙΕΚ 2013-2014, ΑΔΑ:ΒΛΛΗ9-ΣΧ9 και ΑΔΑ:ΒΛΛΗ9-Α3Ι, (ναι ! είναι δύο για όσους δεν το είδαν), στο σημείο "Γ. Οι υποψήφιοι θα καταταγούν σύμφωνα με την αίτησή τους σε αξιολογικό πίνακα κατάταξης, ανά Διεύθυνση Δια Βίου Μάθησης, σύμφωνα με την ειδικότητά τους και την κατηγορία εκπαίδευσης, τα κριτήρια και τη μοριοδότηση τους όπως αυτά ορίζονται στη με αριθμ. πρωτ. 11869/16-10-2013 απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων. ". Η ανυπαρξία αυτού του εγγράφου αποτελεί τουλάχιστον διοικητικό παράπτωμα και μπορεί να λειτουργήσει εις βάρος συγκεκριμένων ομάδων υποψηφίων. Να το πω πιο απλά: μαγείρεμα μορίων εκ των υστέρων ενώ έχουν καβαντζομένο αριθμό πρωτοκόλλου για απόφαση μοριοδότησης. Αν ακούει εισαγγελέας πρέπει να επέμβει

3α) Το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ (και όχι η 4-ετής ΑΣΠΑΙΤΕ) είναι, τόσο επιστημονικά όσο και νομικά, εκπαίδευση ανηλίκων και όχι ενηλίκων βάσει των (*) Ν.3027/2002, Ν.3848-2010, (*) του αναρτημένου προγράμματος σπουδών και μαθημάτων του ΕΠΠΑΙΚ αλλά και (*) των όσων απαντήθηκαν, όπως ειπώθηκε παραπάνω, από την ίδια την ΑΣΠΑΙΤΕ.

3β) "Παράβαση καθήκοντος διαπράττει ο υπάλληλος, που είναι αρμόδιος για προσλήψεις, όταν προσλαμβάνει άτομα, χωρίς τα απαιτούμενα εκ του Νόμου, προσόντα και παραλείπει να προσλάβει εκείνους, που τα διαθέτουν". Συγκεκριμένο παράδειγμα (αντιγράφω από προηγούμενο post): αν δηλαδή κανονικά σε περνάω για ένα μόριο και εσύ βάλεις το ΕΠΠΑΙΚ (3 μόρια) και ως εκ τούτου με περάσεις για δύο μόρια και προσλάβουν εσένα αντί εμένα, τότε ο υπάλληλος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ/ΓΓΔΒΜ έχει διαπράξει αδίκημα και μπορεί του επιβληθεί ποινή αν και μόνο αν ο αδικημένος (που έχει δηλ έννομο συμφέρον) διεκδικήσει / αξιώσει την νομότυπη μοριοδότηση.

3γ) Κάποιοι χρησιμοποίησαν το εν λόγω χαρτί (ΕΠΠΑΙΚ) παλιότερα ως πιστοποίηση εκπαίδευσης ενηλίκων και έτσι προσελήφθησαν λόγο αυτού στα ΔΙΕΚ και έτσι, με τον παράτυπο αυτό τρόπο (;), απέκτησαν διδακτική εμπειρία (100 ωρών) στα ΔΙΕΚ, την οποία και θα χρησιμοποιήσουν φέτος. Αυτό λειτουργεί αθροιστικά, κάθε έτος, εις βάρος όλων των υπολοίπων. Με αυτή την παρατήρηση ας καταλάβουμε όλοι μας ότι η Ισονομία και η Αξιοκρατία εξαρτάται και από την δικιά μας διάθεση: όσο επιτρέπουμε "χαλαρές" προκηρύξεις και "χαλαρές" προσλήψεις τόσο θα γυρνάει με άμεσο τρόπο εναντίων μας.

4) οι αποφάσεις του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, της ΓΓΔΒΜ, του ΥΠΔΒΜΘ, δεν είναι αυτόματα έγκυρες. Οι προφορικές απαντήσεις από υπαλλήλους είναι σαν μην υπάρχουν και δεν έχουν αποτελούν νομικό δεκανίκι σε καμμία περίπτωση. Οι πράξεις των Διευθυντών, Υποδιευθυντών, και των πάσης φύσης Υπαλλήλων της Διοίκησης (ΔΙΕΚ, ΙΝΕΔΙΒΙΜ, ΓΓΔΒΜ, ΥΠΔΒΜΘ) δεν είναι αυτόματα έγκυρες. Έγκειται στην δικιά μας κριτική και νομική αντίληψη (έννομο συμφέρον) να τις ελέγξουμε και αν είναι παράτυπες ή παράνομες να τις πατάξουμε. Αν δεν γνωρίζουμε πως να κάνουμε κάτι τέτοιο ζητούμε την βοήθεια νομικών φίλων.

5) Πίνακες: πουθενά δεν αναφέρεται η ανάρτηση τους. Άρα με την εκπνοή της υποβολής των αιτήσεων οφείλουν οι Σύλλογοι Εκπαιδευτών των ΔΙΕΚ να ζητήσουν την δημοσιοποίηση αυτών των Πινάκων και στην περίπτωση που κάτι τέτοιο δεν γίνει δεκτό, να ζητηθούν με Εισαγγελική Παραγγελία (ίσως και ασφαλιστικά για να παγώσει η διαδικασία).

6) Ενστάσεις: πουθενά δεν γίνεται αναφορά για ενστάσεις. Δεδομένου ότι λείπει και η μοριοδότηση μπορούν να κάνουν ότι τους καπνίσει και εμείς ακόμα θα ασχολούμαστε με τις αναγωγές των ωρών σε έτη.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2013, 05:57:02 πμ από joinJ »

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3100 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 06:17:30 πμ »
Καλά οι Χημικοί είστε όλα τα λεφτά... 8)
Φίλε Kakar, συμφωνώ! Συγνώμη κιόλας, αλλά το γελοίο, κατά τη γνώμη μου, είναι ότι κάποιοι κάνουν σαν τρελοί και χαίρονται σαν μικρά παιδιά (σχήμα λόγου) με τις 2-3 ώρες που παίρνουν στα ΙΕΚ ή με κάποιες ώρες στα ΣΔΕ, αν περισσέψουν από τους μόνιμους. Γενικά, νομίζω ότι κάποιοι φοβούνται να συμμετέχουν σε αγωγές... φοβούνται να γίνουν μέλη σωματείων (μακάρι να γίνει ένα σωματείο μη απασχολούμενων και υποαπασχολούμενων εκπαιδευτικών), συζητούν εδώ περί ανέμων και υδάτων, χάνοντας το βόδι... Γι' αυτό δεν πολυασχολούμαι και δεν πολυγράφω εδώ! Μήπως μας έχουν πάρει χαμπάρι και μας φέρονται έτσι;; Πέρυσι, είχα προτείνει να γραφτεί μία επιστολή για κάποιον όρο που έβαλαν στα ΣΔΕ, δεν συγκινήθηκαν και πολλοί... Αν θες, διάβασε στο θέμα: "Πρόσληψη ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας". Έγραψα κάτι εκεί σήμερα. Ευχαριστώ.
Για τα δύο μέτρα και δύο σταθμά δεν σχολιάσατε. Υποτίθεται ότι τα κάνουν όλα γρήγορα γιατί βιάζονται να ανοίξουν οι δομές εκπαίδευσης και να προσφέρουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα τις υπηρεσίες εκπαίδευσης στους καταρτιζόμενους. Γιατί στα ΣΔΕ ανανεώνουν τις περσινές συμβάσεις, όλως τυχαίως και για πρώτη φορά στα χρονικά, με τη δικαιολογία ότι το κάνουν για να λειτουργήσουν πιο νωρίς και δεν το κάνουν στα ΙΕΚ? Γιατί όλοι έγιναν έξαλλοι με την παρανομία στην προκήρυξη των ΙΕΚ και όχι με την πρωτοτυπία στην ανανέωση των ΣΔΕ?
Chryssa πόσο συμφωνώ. Μας φέρονται σαν ζητιάνοι γιατί συμπεριφερόμαστε σαν ζητιάνοι και όση μόρφωση κι αν αποκτήσουμε, όσα χαρτιά όσα πτυχία και όσα μόρια , η κουτοπονηριά και η λαμογιά θα είναι εκεί.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2013, 06:38:40 πμ από joinJ »

Αποσυνδεδεμένος mastermind

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3101 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 09:16:15 πμ »
Eίναι που δεν αφήσαμε να περάσει αυτό έτσι, για αυτό δεν θα αφήσουμε και το άλλο...

Παράνομη δεν ήταν η ανανέωση γιατί την προέβλεπε η προκήρυξη που είχε βγει. Προσωπικά χαίρομαι για την ανανέωση γιατί δε θα περιμένω μήνες ως Φεβρουάριο για να με ξαναπάρουν. Ούτως ή άλλως όπου έκανα αίτηση φέτος πρώτη φορά πρωτιά χτυπάω ή δεύτερη θέση. Κι εκεί που με αδίκησαν τα παν με το δικηγόρο μου...όπως θα κάνουν όποτε με αδικούν. Φυσικά κι νομίζω ότι αυτοί που έχουν τα πολλά προσόντα πρέπει κάποια στιγμή να δικαιώνονται αλλά και να διεκδικούν τα δικαιώματά τους και να αρπάζουν (κι ανιχνεύουν όσο πιο πολλές ευκαιρίες γίνεται).

Στη σελίδα 8 κάτω-κάτω θα δεις ότι δεν είναι παράνομη η ανανέωση αλλά προβλέπεται.
http://www.inedivim.gr/attachments/article/97/2012-10-02-prosklisi-oromisth.pdf


Αντίθετα στην προκήρυξη των ΙΕΚ-ΣΕΚ δεν αναφέρεται πουθενά ο όρος ΣΔΕ οπότε αν διαπιστώσω κάτι μη νόμιμο που θίγει τα έννομα συμφέροντά μου θα πράξω αναλόγως.

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2013, 09:41:13 πμ από mastermind »

Αποσυνδεδεμένος kakar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠE0402
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3102 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 03:30:05 μμ »
Mastermind, μπράβο σου και συγχαρητήρια και όλα να πάνε καλά σου εύχομαι. Συμφωνώ, δεν ήταν παράνομη η ανανέωση αφού βρίσκονταν αυτή η προτασούλα εκεί μέσα που το προέβλεπε. Πώς βρέθηκε αυτή η πρόταση εκεί? Γιατί βρέθηκε εκεί? Γιατί δεν βρέθηκε στις περσινές προκηρύξεις των ΙΕΚ? Σκέφτηκε κανένας την περίπτωση να μη πήγε για οποιονδήποτε λόγο να δουλέψει πέρσι στα ΣΔΕ ο πρώτος ή ο δεύτερος , που σημαίνει ότι φέτος παρά τη πρωτιά του αυτός που θα δουλέψει θάναι ο τρίτος? Θα μου πεις , ψύλλους στ'άχυρα, σπάνια περίπτωση. Αδικείται ή δεν αδικείται ο πρώτος? Σκέψου ότι βρίσκεται σε έναν πίνακα που δεν έχει φέτος ισχύ και βλέπει να δουλεύει ο από κάτω και ΔΕΝ έχει το δικαίωμα ΟΥΤΕ  να γκρινιάξει, πόσο μάλλον να διεκδικήσει δικαιώματα, αφού δεν έχει δικαιώματα, επειδή υπάρχει η "πρόβλεψη", που δεν υπήρχε καμία άλλη φορά...
Με λίγα λόγια, μας έχουν μετατρέψει σε πιόνια ενός παιχνιδιού που αλλάζει συνέχεια κανόνες, με βουλωμένο στόμα και μηχανικές κινήσεις που αλλάζουν κι αυτές ανάλογα με τους κανόνες του παιχνιδιού, με μόνο σκοπό να βρούμε τον τρόπο να ξεπεράσουμε πιο γρήγορα τον αντίπαλο ή και να τον ρίξουμε κάτω. Τα πιόνια/μαριονέτες όμως δεν έχουν προσωπικότητα. Τα κινεί ο παίκτης...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2013, 03:33:09 μμ από kakar »

Αποσυνδεδεμένος mastermind

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3103 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 03:39:54 μμ »
Mastermind, μπράβο σου και συγχαρητήρια και όλα να πάνε καλά σου εύχομαι. Συμφωνώ, δεν ήταν παράνομη η ανανέωση αφού βρίσκονταν αυτή η προτασούλα εκεί μέσα που το προέβλεπε. Πώς βρέθηκε αυτή η πρόταση εκεί? Γιατί βρέθηκε εκεί? Γιατί δεν βρέθηκε στις περσινές προκηρύξεις των ΙΕΚ? Σκέφτηκε κανένας την περίπτωση να μη πήγε για οποιονδήποτε λόγο να δουλέψει πέρσι στα ΣΔΕ ο πρώτος ή ο δεύτερος , που σημαίνει ότι φέτος παρά τη πρωτιά του αυτός που θα δουλέψει θάναι ο τρίτος? Θα μου πεις , ψύλλους στ'άχυρα, σπάνια περίπτωση. Αδικείται ή δεν αδικείται ο πρώτος? Σκέψου ότι βρίσκεται σε έναν πίνακα που δεν έχει φέτος ισχύ και βλέπει να δουλεύει ο από κάτω και ΔΕΝ έχει το δικαίωμα ΟΥΤΕ  να γκρινιάξει, πόσο μάλλον να διεκδικήσει δικαιώματα, αφού δεν έχει δικαιώματα, επειδή υπάρχει η "πρόβλεψη", που δεν υπήρχε καμία άλλη φορά...
Με λίγα λόγια, μας έχουν μετατρέψει σε πιόνια ενός παιχνιδιού που αλλάζει συνέχεια κανόνες, με βουλωμένο στόμα και μηχανικές κινήσεις που αλλάζουν κι αυτές ανάλογα με τους κανόνες του παιχνιδιού, με μόνο σκοπό να βρούμε τον τρόπο να ξεπεράσουμε πιο γρήγορα τον αντίπαλο ή και να τον ρίξουμε κάτω. Τα πιόνια/μαριονέτες όμως δεν έχουν προσωπικότητα. Τα κινεί ο παίκτης...

 
Δε διαφωνώ σε αυτά που λες. Καλά θα κάνουμε να διεκδικούμε όμως. Τώρα γι αυτούς που πέρυσι δε δέχτηκαν είναι άδικο αλλά είχαν διαβάσει την προκήρυξη. Δε φταίνε οι άλλοι γι αυτό. Στα υπόλοιπα συμφωνώ ότι είμαστε πιόνια... Πάντα ήμασταν αν το σκεφτείς...το θέμα είναι τι κάνουμε οι ίδιοι γι αυτό.

Αποσυνδεδεμένος katerin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3104 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 04:05:05 μμ »
Αποτελεσματα ποτε να περιμενουμε? :-[

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2859
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3105 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 05:30:44 μμ »
παρακαλώ marifei...ευτυχώς που τα λέμε και δω γιατί κανεις άλλος δεν ασχολείται ΄πλέον με το θέμα εκπαίδευση...

Αποσυνδεδεμένος SantaZ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 388
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3106 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 06:30:12 μμ »
Στα ΙΕΚ πλέον είσαι μόνο με δελτίο παροχής υπηρεσιών;ΙΚΑ τέλος;

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3107 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 06:34:15 μμ »
Γενικά άλλαξαν τα δεδομένα στα ΙΕΚ αρκετά τα τελευταία 7-8 χρόνια. Θυμάμαι το 2006, που ξεκινούσα, δεν είχαν τόση ζήτηση τα ΙΕΚ. Εγώ χωρίς καθόλου προϋπηρεσία και χωρίς μέσον έβρισκα άνετα 8-10 ώρες την εβδομάδα. Οι μόνιμοι έβγαζαν μάλλον περισσότερα από ιδιαίτερα και ήταν αποθαρρυντικό το γεγονός ότι υπήρχε 2+ χρόνια καθυστέρηση πληρωμών. Λίγο η αύξηση της ανεργίας, λίγο τα ιδιαίτερα που κόπηκαν, λίγο οι μεγάλες μειώσεις στους μισθούς οδήγησε στη σημερινή κατάσταση... Πλέον δε νομίζω να έχει ελπίδα να πάρει έστω και ένα μάθημα σε ΙΕΚ κάποιος χωρίς προϋπηρεσία. Εκτός αν υπάρχει πλάγια οδός.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160666
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 854
Σύνολο: 855

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.