0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν είναι θέμα εμπειρίας.Ρύθμιση υπεραριθμίας σημαίνει τοποθέτηση χαρακτηρισμένου οργανικά υπεράριθμου σε σχολική μονάδα με δήλωση προτίμησης σχολείων (δήλωση άρσης υπεραριθμίας).Σαφέστατο από την προσεκτική ανάγνωση κ κατανόηση όλων των σχετικών διατάξεων. Ένα ερώτημα προς το αρμόδιο τμήμα του υπουργείου θα σε πείσει για του λόγου το αληθές. https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.patris.gr/articles/218302&ved=0ahUKEwj965nggOTNAhUM8RQKHZdcAokQFgg2MAg&usg=AFQjCNEg_9c0czYVEIemoAV8yuoZ6rpS9A
Για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) Στη παράγραφο 1 του άρθρου 14 του Π.Δ 100/97 αναφέρονται οι πιθανοί λόγοι για την διαπίστωση της υπεραριθμίας των εκπαιδευτικών. Στη παράγραφο 3, του ίδιου Π.Δ, αναφέρεται ο τρόπος με τον οποίο γίνεται ΡΥΘΜΙΣΗ της υπεραριθμίας (ΠΡΟΣΟΧΗ: Ρύθμιση και όχι τοποθέτηση υπεραρίθμου). Συγκεκριμένα:« 3. Αν κατά τη σύνταξη των παραπάνω πινάκων, διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία:α) Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικό στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι. β) Στη συνέχεια τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, σε συνεδρίασή τους χαρακτηρίζουν ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:ι) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. ιι) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. » Στο νόμο 4186/2013 στο άρθρο 36, η παρ. 18 αναφέρει: Στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.» Συνεπώς, η ενιαία αντιμετώπιση του κλάδου ΠΕ04 αφορά στη διαπίστωση και στη ρύθμιση της υπεραριθμίας και όχι στην τοποθέτησή τους. Η τοποθέτησή τους θα γίνει κατά ειδικότητα και σύμφωνα με την παράγραφο 5 του άρθρου 14 του Π.Δ 100/97. Παράδειγμα: Αν το σύνολο των ωρών α΄ ανάθεσης στον κλάδο ΠΕ04 ανά ειδικότητα έχει ως εξής: ΠΕ04.01 +11ώρες (πλεόνασμα)ΠΕ04.02 +4ώρες (πλεόνασμα)ΠΕ04.04 +5ώρες (πλεόνασμα)ΠΕ04.05 +2ώρες (πλεόνασμα)Δεν σημαίνει ότι ο εκπαιδευτικός της ειδ. ΠΕ04.01 είναι ο υπεράριθμος. Αν κανείς δεν επιθυμεί να κριθεί ως υπεράριθμος, ως υπεράριθμος χαρακτηρίζεται εκείνος που τοποθετήθηκε οργανικά τελευταίος στη σχολική μονάδα.