Σύνολο ψηφοφόρων: 165
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: matina στις Ιούλιος 11, 2006, 09:53:34 πμΕδώ τα ολοήμερα που λειτουργούν τόσα χρόνια και ακόμα δεν έχουν εξοπλιστεί με υπολογιστές, πως είναι δυνατόν να ενσωματώσουν τη χρήση των υπολογιστών στα υπόλοιπα μαθήματα, αφού αυτό θα απαιτεί δύο και τρεις διαφορετικές αίθουσες υπολογιστών σε κάθε σχολείο; Γίνεται γιατί όλα είναι σχέδια επί χάρτου και κανέναν δεν τον νοιάζει η πραγματικότητα στην εκπαίδευση. Τα προηγούμενα χρόνια δόθηκαν εκατομμύρια για να γίνουν σε πολλά δημοτικά σχολεία αίθουσες υπολογιστών και μένουν σκονισμένες ή χρησιμοποιούνται από το 1/10 των παιδιών (στα ολοήμερα) στην καλύτερη περίπτωση... ...Πάντως μη νομίζεις πως σ' ένα σχολείο χρειάζονται πολλές αίθουσες υπολογιστών για να δουλέψεις μ' αυτούς στα μαθήματα. Κάτι τέτοιο δεν υπάρχει γενικευμένο ούτε στις πιο προχωρημένες εκπαιδευτικά - τεχνολογικά χώρες.. Απλά θέλει προγραμματισμό και γνώση από τους εκπαιδευτικούς. Αυτά λείπουν και όχι οι υπολογιστές...
Εδώ τα ολοήμερα που λειτουργούν τόσα χρόνια και ακόμα δεν έχουν εξοπλιστεί με υπολογιστές, πως είναι δυνατόν να ενσωματώσουν τη χρήση των υπολογιστών στα υπόλοιπα μαθήματα, αφού αυτό θα απαιτεί δύο και τρεις διαφορετικές αίθουσες υπολογιστών σε κάθε σχολείο;
...Στο παραπάνω νόμο είδατε τι κρύβεται? Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.Είναι η πρώτη φορά που γίνεται στην Ελλάδα αυτό. Ποτέ πριν δεν μπορούσαν να το κάνουν αυτό σε καμία ειδικότητα από την Β/θμια προς την Α/θμια. Ξέρετε τι άλλο κρύβουν? Την κατάργηση των βαθμίδων και στις άλλες ειδικότητες της Β/θμιας (Μαθηματικούς, Φιλόλογους, Θεολόγους, κλπ)Πως θα το κάνουν? Με ένα δοκιμαστικό τεστ αντίδρασης (κάτι σαν κρας τεστ) σε μία μικρή ομάδα εκπαιδευτικών. Δείτε συγκεκριμένα παρακάτω την β) παράγραφο και "θα πιάσετε το υπονοούμενο":β) Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε δυσπρόσιτα σχολεία και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, διατίθενται για συμπλήρωση του ωραρίου σε άλλα σχολεία του ιδίου ή πλησιέστερου δήμου των περιοχών ευθύνης της διεύθυνσης εκπαίδευσης. [Adion: ...εδώ δεν μπαίνουν τα παραπάνω μπλε γραμματα ώστε να είναι θέμα "ερμηνείας νόμου".] Η διάθεση γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου. Ο χρόνος διάθεσης θεωρείται ότι έχει διανυθεί στην οργανική θέση για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης.» Βλέπετε πόσο έντεχνα το κρύβουν το θέμα που στην παράγραφο α) παραπάνω φαίνεται με τα μπλε γράμματα.Αν η αντίδραση είναι μεγάλη θα ερμηνεύσουν το νόμο "χωρις αλλαγή βαθμίδας" (αυτή είναι η "πισινή" τους). Αν η αντίδραση είναι μικρή θα εφαρμόσουν την παράγραφο β) όπως και στην α). Γιαυτό άλλωστε ψηφίστηκε μες στο καλοκαίρι...
συνταξιούχοι δεν μπορούν να διδάξουν και οι ιδιωτικοί υπάλληλοι μπορούν μόνο υπό προϋποθέσεις
Αγαπητέ "Momos" Πρώτα απ' όλα να ευχαριστήσουμε που μας φιλοξενούν σε αυτό το θέμα.Δεύτερο απ' όλα θα χαιρόμουνα να πάρεις συγκεκριμένες θέσεις στα παραπάνω ώστε να γνωρίζω τι υποστηρίζεις και από που ορμόμενος κινείσαι τόσο "αποσβεστικά" και "νηφάλια". Ερμήνευσέ μου...
Το πολύ νηφάλια, που βλέπω ότι σε εκφράζει, είναι, ξέρεις, και η βασική αιτία της βαθειάς νάρκης της παιδείας μας.
Έχουμε ξεφύγει τελείως από τη θεματική και δεν γλυτώνουμε την κατσάδα από τους διαχειριστές