0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ας μου επιτραπεί να επαναφέρω τα παλιό αυτό ερώτημα. Ας υποθέσουμε ότι είμαστε δύο μαθηματικοί στο σχολείο με μένα νεώτερο. Στην Γ΄Λυκείου έχουμε ( λέμε τώρα...) τρία τμήματα που κάνουν Μαθηματικά κατεύθυνσης που από φέτος είναι 6ωρο. Ο συνάδελφος έχει 18 ώρες ωράριο. Δλδ δεν υπάρχει κάποιος τρόπος αντίδρασης ( πέρα από το κλίμα συνεννόησης κ.λ.π) αν επιμένει να πάρει και τα τρία τμήματα της Γ' ;
Αν βγαίνει το πρόγραμμα, μπορεί να τα πάρει, ναι.
από όσους γνωστούς μου έχω ακούσει και συζητήσει, με πολλά χρόνια οργανική στο ίδιο σχολείο, οι οποίοι παίρνουν σταθερά κατεύθυνση, πάντα δίνουν ένα τουλάχιστον τμήμα σε όποιον το θέλει...νομίζω ότι αν το πεις μόλις βρεθείτε την 1/9, ότι δεν θα εχεις πρόβλημα, και θα την πάρεις την κατέυθυνση...
Ευχαριστώ Βίκυ για την απάντηση, η οποία όμως στηρίζεται στο συναινετικό κλίμα που πρέπει να υπάρχει. Αν δεν;
Αν δεν υπάρχει συναινετικό κλίμα, το θέμα πρέπει να τεθεί στο σύλλογο, στον οποίο ανήκει η τελική αρμοδιότητα της ανάθεσης μαθημάτων. Αυτά καλό είναι να μη γίνονται, γιατί πραγματικά είναι υπερβολικά δύσκολο για συναδέλφους να έχουν εικόνα για τις αναθέσεις άλλων κλάδων, οπότε συνήθως δε θέλουν να φτάσει το θέμα στο σύλλογο ή ψηφίζουν λευκό. Πάλι αναγκαστικά με υποχώρηση του ενός λύνεται το θέμα.
νομίζω ότι πρέπει να προβάλεις πρωτίστως στο συνάδελφο το επιχείρημα για το βαθμολογικό..συμπεριλαμβάνοντας και το οικονομικό όφελος...(πακέτα, ΦΑ, ΕΠΑΛ κλπ)....και τα άλλα σου επιχειρήματα μου άρεσαν, (ειδικά αυτό με το βίτσιο ), αλλά πρόβαλε κυρίως το οικονομικό κομμάτι...κανονικά πρέπει να στο δώσει...εκτός αν σε βλέπει ανταγωνιστικά...δηλ είσαι νεότερος, έκανες Γ κατέυθυνση σε φροντιστπριο προ διορισμού κλπ....ίσως ίσως ακόμα και την πρόθεσή σου για Συντονιστής του μαθήματος...στο σχολείο σου , οι ΠΕ02 και ΠΕ04, πώς τα μοιράζουν; θέλω να πω , συμβαίνει και εκεί;