Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - happiness

Σελίδες: 1 ... 145146147148149 ... 154
2045
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Πώς θα μπορέσω να διδάξω σε ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ;
« στις: Ιανουάριος 30, 2008, 01:51:35 μμ »
Εγώ έχω πιο βασικές απορίες. Δλδ πόσο εύκολο/δύσκολο είναι να φτάσει σήμερα ένας τεχνολόγος τροφίμων στον διορισμό; κατά την γνώμη σας πόσα χρόνια κατά μέσο όρο μπορεί να πάρει αυτό; η παιδαγωγική κατάρτιση είναι απαραίτητη λόγω του συναγωνισμού ή μπορεί να τα καταφέρει κάποιος και χωρίς αυτήν; συγκεκριμένα ενδιαφέρομαι για τις δυνατότητες στους νομούς Αχαϊας, Αιτωλοακαρνανίας, Ιωαννίνων και Ημαθίας. Μήπως μπορείτε να μου δώσετε μερικές γενικές πληροφοριές παρακαλώ;

2046
Σχολική ζώνη / Απ: επιμελητές στο Λύκειο
« στις: Ιανουάριος 22, 2008, 04:41:38 μμ »
Νομίζω ότι το έχω δει σε νομοθεσία ότι τα καθήκοντα των επιμελητών είνα να καθαρίζουν το σφουγγάρι, να βγάζουν τους μαθητές από την τάξη κτλ αλλά η τελική ευθύνη είναι του ευφημερεύοντα καθηγητή. Δλδ άμα οι επιμελητές δεν κάνουν την δουλειά τους μπορείς να τους επιπλήξεις. Όπως γίνεται πχ και με τους απουσιολόγους. Αυτοί βάζουν τις απουσίες, αλλά η ευθύνη είναι του καθηγητή. Άμα δεν κάνουν σωστά την δουλειά επιβάλονται κυρώσεις.

Κοίτα στο http://dide.xan.sch.gr/newsite/noms.php

2047
Σχολική ζώνη / Απ: σχολική εφημερίδα
« στις: Ιανουάριος 22, 2008, 04:14:19 μμ »
Δλδ τα πάρτυ που γίνονται για να μαζευτούν τα λεφτά της πενταήμερης φορολογούνται; Εάν όχι, τότε "εντάξτε" το και κι αυτό στους τρόπους χρηματοδότησης της πενταήμερης.

2048
 :-\

Εφόσον οι ενστάσεις που δικαιώθηκαν είναι νόμιμες δεν μπορείς να κάνεις τπτ και από την πλευρά του κράτους δεν θα μπορούσε να γίνει κάτι διαφορετικό εκτός από αυτό που γίνεται (δλδ να απομακρύνουν εσένα από την θέση σου και να μπουν οι δικαιωθέντες). Από την άλλη όμως, εφόσον τόσο καιρό δουλεύεις νόμιμα (δλδ ήσουν μέχρι την δικαίωση των ενστάσεων η καταλληλότερη για την θέση) και όχι με παράνομο τρόπο (πχ ψεύτικα πτυχία ασπαιτε όπως έχει ακουστεί για άλλες περιπτώσεις):
1ον δεν νομίζω ότι σου κάνουν χάρη που δεν σου ζητάνε τους μισθούς πίσω, γιατί τα λεφτά αυτά τα δούλεψες
2ον πρέπει να σου αναγνωριστεί η προϋπηρεσία γιατί επί 5 μήνες ΕΜΠΑΙΝΕΣ σε τάξη και ΕΚΑΝΕΣ μάθημα βρισκόμενη εκεί νόμιμα.

Καλό κουράγιο στην περιπέτειά σου.

2049
Συνάδελφοι δεν ξέρω άμα το ρώτησε κανένας άλλος το παρακάτω στις προηγούμενες 10 σελίδες...
Αυτά τα περίφημα μόρια που θα δίνει το τεστ δεξιοτήτων μετράνε μόνο για τον διορισμό; Ως μόρια μετάθεσης πιάνουν καθόλου; Δδλ άμα είσαι ήδη διορισμένος και πας να το δώσεις υπάρχει κάποιο όφελος;

2050
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 10, 2008, 09:11:48 μμ »


        Χωρίς καμιά αντίρρηση είναι όπως το λες.Δεν το διατύπωσα ξεκάθαρα ,αλλά κάπως διπλωματικά, για να μη δώσω έντονα πολιτική χρειά στο θέμα.Θεωρώ ως δεδομένο ότι η κουβέντα γίνεται για το ισχύον κοινωνικό σύστημα.Υπάρχουν καπιταλιστικές χώρες - έτσι θέλω να πιστεύω -  που έχουν καλύτερη εκπαίδευση από εμάς και αυτό φαίνεται και στην οικονομία και στο βιωτικό επίπεδο.Στην Ελλάδα παλεύουμε ουσιαστικά  να βελτιώσουμε το εκπ/κό σύστημα , ώστε  να γίνουμε πρώτα μια καλύτερη καπιταλιστική χώρα και μετά για όλα τα υπόλοιπα .Όμως και αυτό έχει και αυτό σημασία ! Αυτή τη στιγμή ο λαός  προσδοκά να δει τη χώρα να στέκεται στα πόδια της χωρίς να  έχει  όραμα που να φτάνει μέχρι το σοσιαλισμό. Όταν μόνο μέλημα είναι η καθημερινότητα , το όραμα για κάτι καλύτερο πάει περίπατο. ΑΥτό το όραμα μπορεί να το αποδεχτεί και να το κατανοήσει ίσως καλύτερα μέσα από μια καλή παιδεία μέσα σε καπιταλιστικές συνθήκες.Δεν μπορούμε να περιμένουμε  μια εξέγερση με αμφίβολο προσανατολισμό για να βάλουμε στόχους στην παιδεία.Οι βάσεις για τον άνθρωπο και το  μέλλον πρέπει να μπουν τώρα και  ο καπιταλισμός ας ακολουθήσει το δρόμο του.Η ιστορική πορεία θα δείξει πιο σύστημα ταιριάζει στον άνθρωπο , αν και  για μας τα πράγματα είναι μάλλον προδιαγραμμένα.Θα τελειώσουμε τη ζωή μας σε  σκληρά καπιταλιστικές συνθήκες. Αυτή η διαπίστωση  επιβάλλει να παλαίψουμε για όσο καλύτερη παιδεία γίνεται , χωρίς στιγμή να εφησυχάζουμε ή να αδρανούμε.


ΕΝ-ΝΟ-ΕΙ-ΤΑΙ ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και στο υπάρχον σύστημα και ναι, υπάρχουν αρκετά παραδείγματα - καπιταλιστικών φυσικά - χωρών όπου η εκπαίδευση είναι ανώτερη τουλάχιστον ως διαδικασία (δλδ υποδομή, συστηματικότητα κτλ) (διατηρώ επιφύλαξη για το αν είναι καλύτερη σε ουσία, δλδ. το ΤΙ διδάσκεται).
Και αυτός είναι ο λόγος που θα συμφωνήσω μαζί σου MATH. Αν μη τι άλλο, ένας απόλυτα εφικτός στόχος στο σημερινό σύστημα και πολύ "απλός" είναι η γενναία αύξηση της χρηματοδότησης για την παιδεία. Κάτι τέτοιο, ακόμα κι αν δεν είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του μισθού των εκπαιδευτικών, θα σήμαινε τουλάχιστον πολλά καινούρια σχολεία ( => λιγότερα παιδιά ανά τμήμα) με νέες προδιαγραφές (=> γυμναστήρια, αίθουσες εκδηλώσεων, εργαστήρια πληροφορικής με υπολογιστές:μαθητές - 1:1, αίθουσες καλλιτεχνικών, αξιοπρεπή γραφεία καθηγητών (!!!) , βιβλιοθήκες, και πάει λέγοντας) .

Ακόμα και οι καπιταλιστές δεν θέλουν να έχουν αγύμναστα παιδιά. Κάνει κακό στην παραγωγή να παθαίνουν έμφραγμα οι εργαζόμενοι στα 40  ;D . Άσε που με τόσα καινούρια κτίρια θα είναι η χαρά του μιζαδόρου  ;D ;D ;D

chears!

2051
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 09, 2008, 07:42:46 μμ »
@ΜΑΤΗ

Το θέτεις το ζήτημα σε πολύ σωστή βάση. Βέβαια, εγώ το "η ομάδα που κυβερνάει τον τόπο(δεν εννοώ τις κυβερνήσεις αλλά τα άτομα και τις νοοτροπίες)  και που καρπώνεται τον εθνικό πλούτου" το λέω καπιταλιστικό σύστημα, αλλά όπως και να την ονομάζει κανείς αυτή την κατάσταση ένα είναι το συμπέρασμα:
η παιδεία δεν βρίσκεται μέσα σε 'γυάλα'. για να αλλάξει δραστικά προς το καλύτερο πρέπει να γίνουν αντίστοιχες δραστικές αλλαγές στην κοινωνία και στο πολιτικοοικονομικό σύστημα.

Και όπως λέει και η/ο kellykou το ερώτημα συνοψίζεται στο εξής:
"Ποιοι θα κανουν την αξιολογηση, με ποια κριτηρια και με ποιες συνεπειες?"

2052
Πέρα από την επιμόρφωση, υπάρχουν άλλα οφέλη από την παρακολούθηση αυτού του σεμιναρίου;

2053
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΑΠΕΡΓΙΑ...και??????????????
« στις: Δεκέμβριος 29, 2007, 01:05:31 μμ »
ΑΚ γεια σου και χρονια πολλα!Τωρα ειδα το μηνυμα σου.Σ εμας δεν ξερω εαν θα μας αφαιρεσει απο τον ΤΑΙΡΑΣΤΙΟ μισθο, ωστοσο ομως ετσι για να μαθουμε μας καλεσε 2 του μηνος να μας τα ψαλλει,ετσι για το καλο του νεου ετους!Τα σχολια μου γι' αυτην την την κινηση οπως καταλαβαινεις ειναι περιττα!ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!

Η 2 Ιανουαρίου είναι αργία για τους εκπαιδευτικούς. Αφού βρήκατε το σθένος να κάνετε απεργία , πρέπει να βρείτε και το σθένος να ΜΗΝ εμφανιστείτε σε μέρα αργίας. Συννενοηθείτε μεταξύ σας, πάρτε ένα τηλέφωνο σε κάποιο μέλος της τοπικής συνδικαλιστικής σας οργάνωσης να σας δώσει κάποια συμβουλή για την περίπτωση. Εάν είσαστε και πιο αποφασισμένοι ζητήστε από κάποιον συνδικαλιστή να έρθει μαζί σας εκείνη την μέρα ή έστω να πάρει ένα τηλέφωνο στο σχολείο.
Το ξέρω ότι δεν είναι εύκολο, αλλά άμα το σύμφωνησετε όλοι μαζί θα είναι πιο καλά τα πράματα. Η ισχύς εν τη ενώση :)

2054
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: video απο ταξεις...
« στις: Δεκέμβριος 22, 2007, 01:34:59 μμ »
Ισα-ισα...εγω ειπα και πριν οτι ο μαθητης δε μιλησε χυδαία... Αλλά το ερωτημα μου ειναι αν ο καθηγητης πρεπει να χρησιμοποιει τετοιου ειδους εκφρασεις...

Μη το τραβάς inspector .... ΦΥΣΙΚΑ και ήταν χυδαίο και σόκιν αυτό που είπε ο μαθήτης, και επιπλέον ήταν και άσχετο με το μάθημα (απλά η λέξη ήταν ηχητικά κοντά σε αυτή που ζητούσε ο καθηγητής). Το γεγονός ότι είναι και ιατρικός όρος δεν το κάνει κατευθείαν "αθώο" και "άμομο". Οι ιατρικοί όροι είναι απλά λέξεις που περιγράφουν ακριβώς τα ίδια πράγματα που περιγράφουν και οι λέξεις αργκό. Τις έχουν υιοθετήσει τα μέλη της ιατρικής κοινότητας για να συννενοούνται μεταξύ τους.

Αλλά πολλά από τα "σόκιν" και "χυδαία" μπορούν απλά να περάσουν ως αστειάκι μέσα στην τάξη, αρκεί να υπάρχει το αντίστοιχο "κλίμα". Σε συζήτηση που έκανα σε μία τάξη για τις εφαρμογές των υπολογιστών στις ιατρικές επιστήμες, μία μαθήτρια πετάχτηκε και είπε "στην σεξολογία" :) Όλη η τάξη γέλασε και μαζι  και γω. Μετά της είπα ότι έχει 2 λεπτά να σκεφτεί και να μου πει μία συγκεκριμένη εφαρμογή στην σεξολογία. Την προειδοποίησα γελώντας "πρόσεξε τι θα πεις κακομοίρα μου" (γιατί φοβήθηκα και λίγο μη πει τπτ χοντρό), αλλά αυτή απάντησε πολύ σοβαρά (αν και όχι πολύ σωστά :) ) και από κει το μάθημα συνέχισε κανονικά.

2055
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: video απο ταξεις...
« στις: Δεκέμβριος 21, 2007, 12:07:47 μμ »
Τα ακολουθα videακια ειναι απο το youtube και δειχνουν το μαθημα που κανουν ορισμενοι καθηγητες.

************

Μεμονωμένα περιστατικα ή η σκληρη πραγματικοτητα;

Μηπως πρεπει να επιτρεπεται η χρηση κινητων στη σχολικη τάξη, οπως και στην καθηγητρια; Μπορει η ίδια να κατηγορησει μαθητη για χρηση κινητου στην αιθουσα; Ισοτητα στην παρανομια βεβαια δεν υπάρχει, αλλα ο εκπαιδευτικος δεν πρεπει να αποτελει παραδειγμα;

Μηπως η χρηση κινητων απο μαθητες στην ταξη λειτουργησει αποτρεπτικα για τα παραπανω φαινομενα ή μας γυρναει σε προηγουμενες εποχες;

Από τα βιντεάκια αυτά εγώ προσωπικά "πρόβλημα" βλέπω μόνο στο πρώτο.
Στο 2ο και στο 3ο βλέπουμε ολόκληρες τάξεις να κοιμούνται, πράγμα μεμπτό. Εάν η εναλλακτική (του ύπνου) όμως είναι να είναι πάνω στα θρανία και να χοροπηδάνε (που λέει ο λόγος), τότε έχω να δηλώσω ότι και εγώ (με βαριά καρδιά) θα τα άφηνα να κοιμούνται. Επίσης, να σημειωθεί ότι και στις δύο αυτές περιπτώσεις ο καθηγητής ΚΑΝΕΙ μάθημα (από την άποψη ότι εκφωνεί την παράδοση της ημέρας). Δεν είναι ότι κοιμάται και αυτός με την σειρά του πάνω στην έδρα. Οπότε, έστω και ένας να είναι ξύπνιος και να τον προσέχει είναι κέρδος (σε αντίθεση με την περίπτωση όπου θα γινόταν πανικός στην τάξη και δεν θα μπορούσε να τον ακούσει ούτε αυτός ο ένας). Πρόκειται προφανώς για αδυναμία των καθηγητών να μπορέσουν να κάνουν τους μαθητές να ενδιαφερθούν, αλλά προσωπικά αυτή την αδυναμία την βρίσκω "μικρότερη" από την αδυναμία να διατηρήσεις τον έλεγχο της τάξης.
Στο τελευταίο δεν βρίσκω τίποτα το προβληματικό. Ο καθηγητής κάνει μια ερώτηση (είναι και παραστατικός όταν βάζει το χέρι στο αυτί περιμένοντας την απάντηση) και ένας μαθητής απαντάει με ένα "αστειάκι". Ο καθηγητής ψιλογελάει (πράμα που σημαίνει ότι μάλλον δεν τον τιμώρησε κιόλας για την χρήση του κινητού στην τάξη) και του απαντάει "στην γλώσσα του" σχετικά σιγανά και εν είδη αστειασμού. Είναι μια καλή αντίδραση εκ μέρους του καθηγητή έτσι ώστε η βωμολοχία του μαθητή να περάσει "στο ντούκου" και να συνεχιστεί το μάθημα χωρίς διακοπές.
Για το σκηνικό στο πρώτο βίντεο, να σε πληροφορήσω κατ' αρχήν ότι η χρήση κινητών τηλεφώνων απαγορεύεται ΚΑΙ στους καθηγητές μέσα στην τάξη. Η συγκεκριμένη καθηγήτρια μου δίνει λίγο την εντύπωση ότι στο τηλέφωνο κανονίζει κάποια δουλειά που έχει να κάνει με την τάξη (μια εκδρομή; μια εκπαιδευτική επίσκεψη; ), αλλά και πάλι είναι λάθος της να το κάνει μέσα στην τάξη.

2056
@elranna

Για μένα το θέμα είναι ότι όταν κανείς επιλέγει να κάνει μια πράξη, πρέπει στην συνέχεια να αποδέχεται και τις όποιες συνέπειές της. Όταν λες (ή ζωγραφίζεις) προσβητικά πράματα για έναν άλλο άνθρωπο, υπάρχει πάντα μία (μικρή ή μεγάλη) πιθανότητα ο άνθρωπος αυτός να το μάθει. Όταν γίνει αυτό πρέπει να είσαι έτοιμος να δεχτείς τις συνέπειες. Εάν αυτός που λέει τις προσβολές είναι πχ εσύ και αναφέρεσαι σε κάποιον άλλο συνάδελφο, τότε λογικό είναι να περιμένεις καμιά μύνηση για εξύβριση. Εάν είσαι μαθητής και το άτομο στο οποίο αναφέρεσαι είναι καθηγητής, τότε λογικό είναι να περιμένεις αποβολή (για αρχή). Την μύνηση σε αυτή την περίπτωση την γλιτώνεις γιατί είσαι παιδί και μαθητής.

2057
Δεν έχουμε αποδείξεις (π.χ. μελανιές ή κάτι παρόμοιο) και το παιδί δεν έχει ανοιχθεί να μου μιλήσει παρά τις προσπάθειες για συζήτηση κατ'ιδίαν.
Με τους συναδέλφους που την είχανε και πέρυσι που το συζητήσαμε, έχουμε καταλήξει σε δύο πιθανά ενδεχόμενα :
1) Το παιδί το δέρνει κάποιος γονιός του ή το έδερνε όταν ήταν πιο μικρό.
2) Ο πατέρας χτυπάει τη μητέρα ή καβγαδίζουν συχνά, μπροστά στο παιδί.

Πάντως το παιδί είναι απίστευτα μοναχικό και σου δίνει την αίσθηση του μονίμως τρομαγμένου.
Κάνει παρέα μόνο με ένα κορίτσι το οποίο, όμως, έχει (πιθανότατα) κάποιο πρόβλημα νοητικής στέρησης.

Μπορώ να κάνω καταγγελία παρόλο που δεν είμαι σίγουρος;
Ο Διευθυντής του σχολείου, όταν τον ενημέρωσα, μου είπε ότι πέρυσι είχε καλέσει τους γονείς και αυτοί του είπαν ότι το παιδί είναι μια χαρά!!
Τη Δευτέρα ή την Τρίτη θα δώσουμε βαθμούς και σκοπεύω να το συζητήσω με τους γονείς της.

Υπάρχει περίπτωση να συμβαίνει κάτι άλλο που να μην το έχω σκεφτεί;

Πάντα αυτό είναι το πρόβλημα σε τέτοιες περιπτώσεις. Η έλλειψη αποδείξεων. Άμα δεν έχεις κάτι χειροπιαστό πως μπορείς να πας να κάνεις καταγγελία και μάλιστα επώνυμη; Άμα δεν αποδειχθεί τίποτα οι γονείς θα στραφούν εναντίων σου.
Η πρόταση για το χαμόγελο του παιδιού πάντως συνάδελφε Siobaras είναι αρκετά καλή ιδέα. Ακόμα κι άμα δεν συμβαίνει κάτι από αυτά που υποψιάζεστε, η οργάνωση αυτή έχει και παιδοψυχολόγους. Άμα τους αναφέρεις το γεγονός ίσως κάποιος να βρει τρόπο να μιλήσει στο παιδί. Κάνε την καταγγελία ανώνυμα ή ζήτα από την οργάνωση να μην αποκαλύψει τα στοιχεία σου.

2058
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ,12/12
« στις: Δεκέμβριος 10, 2007, 08:41:08 μμ »
Το ότι οι ωρομίσθιοι χάνουν τα μόρια τους και ότι αμείβονται με αμοιβές του 1996, ενώ αυτών ο μισθός έχει διπλασιασθεί, αποδεικνύει ότι οι ωρομίσθιοι δεν πρέπει να απεργήσουν.

35 χρόνια και η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ δεν έχουν κάνει τίποτα.

Μόνο αυξήσεις για τους μόνιμους ξέρουν να ζητάνε.



πράγματι...διότι ο μεγαλύτερος ταξικός εχθρός των ωρομισθίων είναι οι μόνιμοι

Σελίδες: 1 ... 145146147148149 ... 154

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160879
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 974
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 514
Σύνολο: 526

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.138 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.