Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - leon.

Σελίδες: 123 ... 212
1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Σήμερα στις 09:13:38 πμ »
Αν οι ώρες ισχύουν κι επειδή είναι πρόσφατο μπορεί να ελεγχθεί η αξιοπιστία του. Θέλει χρόνο αυτό. Ίσως το κάνω. Περιλαμβάνει και την αγαπημένη Πρέβεζα.

2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 18, 2024, 10:04:23 μμ »
Τα στοιχεία gvasilis είναι προ δεκαετίας και δίχως καμμιά παραπομπή οπότε δε μπορεί να ελεγχθεί η αξιοπιστία τους.

3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 18, 2024, 09:15:24 μμ »
Στο ΕΠΑΛ Αγ. Αθανασίου δε βγήκε κενό. Ώρες φυσικής μηδέν ώρες χημείας πλεονάζουσες έντεκα ώρες βιολογίας ελλειμματικές τρεις ώρες γεωλογίας πλεονάζουσες οχτώ. Ποιο κενό ελλειμματικότερου χημικού; Ο πλεονασματικότερος ήταν ο χημικός. Μετά ο γεωλόγος. Εκεί κάναν για το συμφέρον της υπηρεσίας τοποθέτηση φυσικού σε σχολειό με πλεονάζουσες δεκάξι ώρες! :o

Στη Δ' Αθήνας πού ακριβώς δόθηκε κενό σε λιγότερο ελλειμματικό ΠΕ04;

Το ίδιο ερώτημα για τη ΔΔΕ Ιωαννίνων.

Καλά για τη ΔΔΕ Πρεβέζης γνωστά. Έγιναν δακτυλοδεικτούμενοι σ' όλη την Ελλάδα για τις αυθαιρεσίες τους να μοιράζουν οργανικά κενά φυσικών σε βιολόγους. Το πλέον- μακράν- ανυπόληπτο ΠΥΣΔΕ.

Προς g.t.
Διαπιστώνω ότι γράφεις σεντόνια με συνδέσμους όπου αν κανείς τους διαβάσει ουδεμιά σχέση έχουν με τα όσα ισχυρίζεσαι. Δηλαδή γράφεις συνεχώς τ' ανάποδα απ' όσα παραπέμπεις. Αυτά συνιστούν ανευθυνότητα και στο pde μας διαβάζει αρκετός κόσμος. Λίγο προσοχή.

4
Άρα με όλα αυτά δεν θα γίνουν φέτος διορισμοί;Τι πιστεύετε;
Εγώ θεωρώ θα γίνουν.

5
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Μάιος 16, 2024, 08:01:15 μμ »
Τι έγινε; Απέτυχες να βρεις όσα λες και το 'ριξες στη φλυαρία πάλι; ::)

6
Αν ένα κράτος δε μπορεί να εξασφαλίσει νοσοκομεία και σχολειά για τους πολίτες του τότε κράτος δεν υφίσταται. Ας υπαχθούμε αλλού.

7
Όμως δεν θεωρώ και λογικό, να απαιτούμε να υπάρχει ένας σύλλογος 15 καθηγητών δευτεροβάθμιας όλων των ειδικοτήτων για 1 παιδί.
Εδώ διαφωνώ. Εγώ το θεωρώ λογικό λογικότατο. Ένα παιδί αξίζει λιγότερα απ' την εγκύκλια μόρφωσή του; Ένα παιδί αξίζει και πολλά περσότερα ακόμη. :)

8
Αφού μένετε σε ακριτικό μέρος, παρακαλώ να μου πείτε, αν θέλετε βέβαια, πόσο συχνά περνάει από το μυαλό σας η σκέψη να διασχίσετε τα σύνορα, ας πούμε για να πάτε σούπερ μάρκετ ή -ακόμα χειρότερα- για ιατρικούς λόγους. Ανεξάρτητα από το αν χρειάστηκε να το κάνετε. Γιατί οι κάτοικοι π.χ. του Καστελλόριζου δεν έχουν περιοριστεί μόνο στη σκέψη, όπως διαβάσαμε πρόσφατα. Και κατόπιν σκεφτείτε αν αυτές οι καταστάσεις διαμορφώνουν μια πραγματικότητα που αφίσταται της άποψής μου ή όχι.
Αυτό που μόλις παραθέσατε αποδεικνύει, πέραν πάσης αμφιβολίας, ότι δε χρειάζεται να φοβάστε τους γείτονες μα να επιθυμείτε και συνύπαρξη μαζί τους. Να ευχαριστήσω κι εγώ, πέραν του γονιού, την Τουρκία και τους Τούρκους που φρόντισαν το παιδί. Κανένας φόβος λοιπόν. Συνύπαρξη και συνεργασία.

9
@leon, @emmaki

Κατανοώ τη διαφωνία σας, ωστόσο παρακαλώ επιτρέψτε μου να τσιτάρω το γνωστό "όσο περισσότερο η πραγματικότητα διαφωνεί με τις απόψεις μας, τόσο το χειρότερο γι' αυτή". Εύχομαι μόνο να μην τη ζήσουμε στο πετσί μας σε μερικά χρόνια.
Εξακολουθώ να θεωρώ πως η πραγματικότητα δε βρίσκεται στο ίδιο μονοπάτι με τις ιδικές σας θεωρήσεις. :)

10
Τρίβει τα χέρια του ο σουλτάνος από απέναντι, και απλώς περιμένει...
Αυτό το σχόλιο το πάει το ζήτημα αλλού και με βρίσκει απολύτως αντίθετο.

11
Ειδικότερα μιλώ για τις περιπτώσεις μικρών νησιών που ζήτημα να έχουν 10 πσιδια συνολικά κι αυτά σε ένα φάσμα ηλικιών που κανένα δεν κάνει παρέα με συνομήλικα. Αυτό είναι αφύσικο και καταδίκη και δεν κατανοώ ποια συμφορά θα τους βρει αν θα μετακομίσουν σε ένα κοντινό μέρος με κάπως πιο φυσιολογική κοινωνική ζωή. Τα παιδιά δεν μπορούν να γίνονται όχημα για να εκπληρώνουν οι μεγάλοι τις ιδεοληψίες τους ούτε γίνεται οι εκπαιδευτικοί να επικροτούν οικογενειακές πρακτικές που μεγαλώνουν οικειοθελώς ή λόγω χαμηλού επιπέδου τα παιδιά μέσα σε στερητικά περιβαλλοντα. Δεν είναι η τηλεκπαίδευση το πρόβλημα αυτών των παιδιών. Ίσως μάλιστα η επαφή με τον έξω κόσμο, κε την επιστήμη και την πρόοδο τους ανοίξει και λίγο τα μάτια.
Κοίταξε. Είναι ένα πράγμα το αν εσύ θα επέλεγες (ή όχι) αυτά τα μέρη για να μεγαλώσει το παιδί σου κι ένα άλλο ότι απ' τη στιγμή που θα το επέλεγες το κράτος είναι υποχρεωμένο να φροντίσει την εκπαίδευση των παιδιών. Εδώ λέμε για το δεύτερο βασικά. Πως η τηλεκπαίδευση πάει να παγιωθεί ως λύση εξοικονόμησης χρήματος για το κράτος. Κι η εξοικονόμηση πάει να γίνει απ' το κλείσιμο των σχολείων και την ιδιωτικοποίηση των νοσοκομείων. Κι όχι απ' τη φορολόγηση των τάνκερ και των θαλαμηγών.

12
Αν κατάλαβα καλά η Έσπερος δεν εννοεί τα μικρά μέρη γενικά, π.χ. τα χωριουδάκια, αλλ' απομονωμένα μέρη όπως η Γαύδος ή τ' Αγαθονήσι. Όχι όπως η Τήλος ή η Ανάφη ξέρω 'γω. Τελοσπάντων σε κάθε περίπτωση θεωρώ πως το κράτος οφείλει να παρέχει εκπαίδευση στα παιδιά κι είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα. Τα περί τηλεκπαίδευσης και τηλεμάρκετινγκ είναι μαϊμουδιές.

13
Εγώ το σχολιάζω σαν κοινωνικό φαινόμενο. Είναι μια νοοτροπία που δεν μπορώ να κατανοήσω και ειδικά εμείς οι εκπαιδευτικοί θα έπρεπε να στεκόμαστε στην ουσια για το ποιο είναι πραγματικά το συμφέρον των παιδιών.
Το συμφέρον των παιδιών είναι να 'χουν δασκάλους να μαθαίνουν γράμματα και γιατρούς για να 'ναι καλά στην υγειά τους. Κι αυτό είναι υποχρέωση της πολιτείας.

14
Εγω είμαι υπέρ των πολεων από ιδεολογία, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Δεν χρειάζεται να πάνε όλοι στην Αθήνα, ανάμεσα στη Γαύδο ή τους Αρκιους και την Αθήνα/θεσσαλονίκη υπάρχουν πολλά ενδιαμεσα στάδια αστικού ή και ημιαστικού τύπου έστω. Τα δυο παιδιά της Γαύδου πχ που είχαν γίνει θέμα, τι ακριβώς κέρδιζαν απι την παραμονή στη Γαύδο; Δηλαδή για τις προοπτικές που δεν έχουν, τους φταίει το αν κάνουν τηλεκπαίδευση ή το πού μένουν; Θα μεγαλώσουν πιο φυσιολογικά αν είναι δυο έφηβοι που αλληλεπιδρούν μόνο με τους συγγενείς τους, τους άλλους ανθρ πους του νησιού και 5-6 καθηγητές;
Εκείνοι θεωρούν ότι κερδίζουν πολλά. Με το ζόρι πρέπει να τους απομακρύνουμε από κει ή να μην τους στείλουμε γιατρό και δάσκαλο; Το κράτος δεν υπάρχει μόνο για να εισπράττει φόρους. Αλλά και για να φροντίζει τους πολίτες του. Όπου κι αν διαμένουν.

ΥΓ: Παρεμπιπτόντως η Γαύδος θα 'ναι η αρχή. Αύριο θα γίνει και στην Αθήνα. Όποιος θέλει ας εκπαιδεύεται, λέμε τώρα, από μια οθόνη. Οπότε κλείνουν τα σχολειά και γλυτώνει και τα έξοδα η κυβέρνηση. Όλα πρίμα. Ας απολυθούμε, λοιπόν, κι ας χειροκροτάμε (γνήσιοι Βαλκάνιοι γαρ) τις καινοτόμες μεθόδους όπου δε χρειάζεται δάσκαλος (θα σ' τα μαθαίνει η οθόνη ή μάθε τα μόνος σου) δε χρειάζεται γιατρός (ας εγχειριστείς απ' τον κουρέα, γινόταν το 18ο αιώνα) κτλ. Και μπράβο μας. Και "αντί να πάμε ομπρός/πάμε πισόκωλα" που γράφει κι ο Μαλακάσης.

Σελίδες: 123 ... 212

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160738
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 421
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 375
Σύνολο: 387

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.