Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Aris81

Σελίδες: 123 ... 48
1
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Κ.Δ.Β.Μ Εκπαιδευτές
« στις: Ιανουάριος 21, 2015, 02:31:16 μμ »
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά. Θα επανέλθω στο ζήτημα της κάρτας ανεργίας γιατί είναι κάτι για το οποίο νομίζω κανένας μας δεν έχει πάρει μέχρι σήμερα μιά σαφή και σοβαρή απάντηση. Όταν πέρσι επιλέχθηκα από ένα κδβμ για διδασκαλία μόλις 25 ωρών θεώρησα απόλυτα λογικό ότι δεν θα έκοβα την κάρτα ανεργίας η οποία ήδη μετρούσε 1,5 χρόνο. Εξακολουθώ φυσικά και αναρωτιέμαι για ποιό λόγο οι συμβάσεις ήταν για όλη την σχολική σεζόν από την στιγμή που η επόμενη συνεργασία μας μπορεί να ήταν κάποιους μήνες μετά και μάλιστα ίσως σε άλλο κδβμ (στην Αθήνα οι περιοχές είναι πάρα πολλές όπως και τα αντίχτοιχα κδβμ). Όταν κάποια στιγμή μέσα στον Μάϊο του 2014 πήγα στον ΟΑΕΔ για ανανέωση μου ζήτησαν το εκκαθαριστικό μου, το εκκαθαριστικό του 2013 δηλαδή. Η δηλωσή μου ήταν μηδενική και από το κβδμ ούτως ή άλλως τα χρήματα θα φαίνονταν στην επόμενη δήλωση. Πρόβλημα δεν υπήρξε αλλά όπως καταλαβαίνετε όλο αυτό με έβαλε σε σκέψεις. Αποφάσισα να το ψάξω λίγο περισσότερο. Στον ΟΑΕΔ λοιπόν μου είπαν ότι δεν νοείται να πληρώνεται κάποιος από οποιαδήποτε έργασία και να διατηρεί την κάρτα ανεργίας. Μάλιστα ο υπάλληλος ήταν αρκετά εριστικός μαζί μου μιλώντας για μάυρη εργασία κλπ και όταν του ανέφερα ότι η συνεργασία αυτή δεν περιλαμβάνει ασφάλιση μου απάντησε ότι αυτό δεν έχει καμία σημασία... Τηλεφώνησα και σε ΟΑΕΔ άλλων περιοχών και είτε δεν ήξεραν να μου απαντήσουν είτε κατέληγαν στο ότι η κάρτα ανεργίας πρέπει να κόβεται. Ξέρω ότι το συγκεκριμένο φόρουμ παρακολουθούν και υπεύθυνοι κδβμ, θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω αν από τα κεντρικά του inedivim υπάρχει κάποια συγκεκριμένη γραμμή σχετικά με αυτό το θέμα. Και αν υπάρχει τέλος πάντων κάποιος που με σοβαρότητα και υπευθυνότητα να μπορεί να απαντήσει. Ευχαριστώ.

Επίσημη γραμμή δεν υπάρχει.
Η ανεπίσημη είναι να μην ακυρώνει την κάρτα ο εκπαιδευτής,τόσο στο δικό μου Κ.Δ.Β.Μ. όσο και σε άλλα όπως μου έχουν μεταφέρει συνάδελφοι.
Το γεγονός ότι δεν κολλούν ένσημα,είναι απαράδεκτο και έχει καταγγελθεί,δυστυχώς για την ώρα μόνο σε forum και κάποια δημοσιογραφικά site.
Απαιτείται κάτι πιο συντονισμένο.
Μην ξεχνάμε ότι tο ΙΝΕΔΙΒΙΜ αποτελεί νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου που ανήκει στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.

2
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική
« στις: Οκτώβριος 18, 2013, 08:30:35 μμ »
Placebo - Song To Say Goodbye

<a href="http://www.youtube.com/v/?v=D7wmyzqTksw" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/?v=D7wmyzqTksw</a>

3
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική
« στις: Οκτώβριος 18, 2013, 05:22:03 μμ »
Ο δικός μου θεός - Παντελής Θαλασσινός

<a href="http://www.youtube.com/v/?v=QMFhAULtpoA" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/?v=QMFhAULtpoA</a>

4
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική
« στις: Οκτώβριος 14, 2013, 02:48:52 μμ »
Ξύλινα Σπαθιά - Σαν εσένα

<a href="http://www.youtube.com/v/?v=XdjWqFeJImg" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/?v=XdjWqFeJImg</a>

5
Μέχρι να έρθει η ώρα της κάλπης (που προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα αλλάξει τίποτα, έτσι μεγαλώσαμε) αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να αντισταθούμε στην σκλαβιά που μας προσφέρουν απλόχερα, και μάλιστα με τέτοιο τρόπο ώστε να τους έχουμε και υποχρέωση.
ΚΑΝΕΝΑΣ μα ΚΑΝΕΝΑΣ ωρομίσθιος.
Αυτοί πράττουν κατά το γνωμικό "Αφού βρίσκω, κάνω"
Βρίσκουν πεθαμένους, μισοπεθαμένους καθηγητές που ψοφάνε στη πείνα ή θα πεινάσουν και τους προσφέρουν το λιγότερο που μπορούν.
Αν δεν πάει ωρομίσθιος, τι πρόκειται να γίνει? Θα αναγκαστούν να πάρουν αναπληρωτές ή να κλείσουν τις ειδικότητες όλες αφού δεν θα μπορέσουν να πάρουν τα παιδιά πτυχίο, μάθημα δεν θα γίνεται, και όπως πολύ καλά γνωρίζετε, οι περισσότερες ώρες στα ΕΠΑΛ είναι μαθήματα ειδικότητας.
Ας κάνουν τα παιδιά μάθημα μόνο γενικής παιδείας και να πάρουν απολυτήριο Λυκείου μόνο.
Φυσικά κάτι τέτοιο που λέω (αν θα μπορούσε να γίνει), αυτόματα καταλαβαίνετε ότι θα ήταν και το τελειωτικό χτύπημα της Τεχνικής Εκπαίδευσης - κατάργηση της.

Δυστυχώς,ακόμη και σε ειδικότητες με πίνακα αναπληρωτών σχετικά μικρό ,κάτι τέτοιο έχει αποδειχθεί αδύνατο στην πράξη.
Πριν 2 χρόνια,είχα προτείνει για την δική μου ειδικότητα,να μην δηλώσει κανείς ωρομισθία και για όσους
ήταν επιφυλακτικοί με την παραπάνω δέσμευση,θα συντάσαμε και μια υπεύθυνη δήλωση άρνησης ανάληψης ωρομισθίας που θα  την υποβάλλαμε από κοινού μαζί με την αίτηση αναπληρωτών.
Φυσικά,δεν...

Οι λόγοι πολλοί,με κυριότερο το γεγονός ότι απέναντι στην ίδια κατάσταση κάθε συνάδελφος έχει άλλη θωριά..
Έχω συναντήσει συναδέλφους,που μπορεί να είχαν ακόμη και παιδαγωγική επάρκεια,
αλλά δεν γνώριζαν τι εστί ωρομισθία,ΑΜΩ,ΑΚΩ με αποτέλεσμα να τους καλούν ΑΜΩ σε σχολεία εκατοντάδες χιλιόμετρα από την εστία τους
και τελικά να βάζουν και από την τσέπη τους.
Συναδέλφους που μόλις είχαν αποφοιτήσει και με έβλεπαν καχύποπτα,όταν τους εξηγούσα με αδιάσειστα επιχειρήματα την ματαιότητα της ωρομισθίας.
Κι άλλους που ζούσαν την περιπέτεια της ωρομισθίας,με την χορηγία των γονέων ή κάποιους ματαιόδοξους που για την προσφώνηση "κ.Καθηγητά",θα δούλευαν έστω για μία ώρα οπουδήποτε...

Κοντολογίς,δεν υπάρχει κοινή εκπαιδευτική συνείδηση,ούτε για την ωρομισθία.
Ξεκινάμε και από διαφορετικές αφετηρίες.
Δύσκολα να υπάρξει κοινή πλεύση..



6
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: αναπληρωτές σε μουσικά σχολεία
« στις: Οκτώβριος 14, 2013, 02:12:39 μμ »
Σημερα σε ερώτηση του διευθυντή του σχολειου μου για το πως θα καλυφθούν τα κενα στα μουσικά το υπουργειο απαντησε μεσω Εσπα.
Τωρα αυτο το ειπαν απο αγνοια? Για να ξεφορτωθούν τον κοσμο που ρωταει? Η μηπως σκεφτονται καμμια "πατεντα" για να διαθέσουν μουσικους του εσπα (προβλεπονται μονο για την αβαθμια) στα μουσικά?

Είναι τραγελαφικό αυτό που συμβαίνει με τις πιστώσεις.
Παρά το γεγονός ότι μέχρι πρότεινος ίσχυε αυτό που γράψαμε αμφότεροι περί αδυναμίας διάθεσης πιστώσεων μέσω ΕΣΠΑ,
επικοινώνησα το πρωί με το τμήμα διορισμών του υπουργείου
και τελικά οι πιστώσεις στα Μουσικά Σχολεία θα διατεθούν μέσω ΕΣΠΑ...


7
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Κ.Δ.Β.Μ Εκπαιδευτές
« στις: Οκτώβριος 10, 2013, 04:56:30 μμ »
Ο εκπαιδευτής δεν αναλαμβάνει μόνο για 25 ώρες. Εξαρτάται από το πόσα τμήματα θα γίνουν σε ΚΔΒΜ. Αυτό εξαρτάται από την ζήτηση που θα υπάρχει για κάποιο πρόγραμμα του ΚΔΒΜ.
Αν π.χ. σε κάποιο ΚΔΒΜ υπάρχουν 5 εκπαιδευτές στην Αγγλική Γλώσσα και δημιουργηθούν 25 τμήματα σε 1 εκπαιδευτικό έτος, τότε κάθε εκπαιδευτής θα αναλάβει 5 τμήματα ο καθένας. Εκτός αν υπάρξει εκπαιδευτής που αρνηθεί να αναλάβει σε κάποιο τμήμα.
Αν π.χ. υπάρχουν 30 εκπαιδευτές στην Ελληνική Γλώσσα και δημιουργηθεί 1 τμήμα σε 1 εκπαιδευτικό έτος, τότε θα αναλάβει ο εκπαιδευτής που είναι 1ος στα μόρια, στην λίστα εκπαιδευτών. Αν αρνηθεί θα το αναλάβει ο επόμενος κτλ.
Οι εκπαιδευτικές συναντήσεις πραγματοποιούνται από 2 φορές την εβδομάδα, με διάρκεια 2 ή ώρες ανάλογα με τις ανάγκες των εκπαιδευομένων. Όταν ολοκληρωθούν οι 25 ώρες ολοκληρώνεται και όλη η εκπαιδευτική διαδικασία.
Αυτά.

Έγραψα 25 ώρες,γιατί έτσι προέκυψε από την στιχομυθία που είχα προ μηνών με διοικητικό υπάλληλο του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης,όταν αναφέρθηκα στην ειδικότητά μου.
Ο υπάλληλος μου είπε πως για κάθε νέο τμήμα που δημιουργείται,θα εργάζεται κάθε εκπαιδευτής μία φορά, σύμφωνα με τη σειρά κατάταξης.
Αυτό μου είπε πως θα γίνει για να δουλέψουν όλοι οι εκπαιδευτές ή τουλάχιστον όσοι προλάβουν,έστω και μία φορά.
Οπότε σε έναν μεγάλο Δήμο,όπου οι αιτήσεις εκπαιδευτών ειδικά σε δημοφιλείς ειδικότητες είναι πολλές,δε βλέπω τρόπο να δουλέψει κάποιος περισσότερες από μία φορά,δηλαδή να αναλάβει πέρα από τον εκπαιδευτικό κύκλο των 25 ωρών.

8
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: αναπληρωτές σε μουσικά σχολεία
« στις: Οκτώβριος 10, 2013, 03:34:55 μμ »
Ρε παιδια γιατι τοση ησυχια?????? Εχει καποιος καμια ενημερωση?? Λεγεται οτι θα παρουν αναπληρωτες μεσω εσπα...αλλα ποτε??

Ησυχία υπάρχει γιατί κυριολεκτικά δεν κουνιέται φύλλο...

Στα Μουσικά Σχολεία δεν μπορούν να διατεθούν πιστώσεις μέσω ΕΣΠΑ.

Η αλήθεια είναι ότι σε επίπεδο διεκδικήσεων είμαστε πολύ αδύναμοι και προβλέπω ότι όπως και πέρυσι,
έτσι και φέτος,στη "μάχη" των πιστεώσεων θα βγούμε τελευταίοι και καταϊδρωμένοι...

Για τα Μουσικά Σχολεία όμως,ελλοχεύει μεγαλύτερος κίνδυνος κατά τη γνώμη μου.
Ο κίνδυνος της αυτοκατάργησης που τεχνηέντως προκαλείται από το ίδιο το υπουργείο.
Πέρυσι πολλά σχολεία αντί να κάνουν 8ωρο,έκαναν 4ωρο-5ωρο..
Έλειπαν για πολλούς μήνες ακόμη και βασικές ειδικότητες.
Η σίτιση και η μεταφορά μαθητών,είναι πια σε όλα τα Μουσικά Σχολεία είτε προβληματική,είτε ανύπαρκτη.

Αυτά σε συνδυασμό με περυσινές δηλώσεις όπως:"είστε η τελευταία μας προτεραιότητα" ή την προτροπή του Αρβανιτόπουλου προς τους γονείς
να εγγράψουν τα παιδιά τους σε Ωδεία,έχει διαμορφώσει και φέτος ένα πολύ δυσοίωνο κλίμα.

Η δική μου εκτίμηση είναι ότι "λόγω δημοσιονομικής συγκυρίας" την οποία με μεγάλη ευκολία επικαλέστηκε πέρυσι σε
επίσημο έγγραφό του το υπουργείο,θα έχουμε και φέτος τα ίδια,ίσως και χειρότερα..

Εγώ θα προτρέψω,ακόμη και συναδέλφους που δεν είχαν ακόμη την τύχη να δουλέψουν σε σχολείο,να συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις
του Μουσικού Σχολείου της περιοχής τους.
Τα Μουσικά Σχολεία όλης της χώρας,είναι ήδη σε κινητοποίηση.
Για παράδειγμα την Δευτέρα μαθητές,γονείς και καθηγητές του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης,συμμετείχαμε σε κινητοποίηση στην πλατεία Αριστοτέλους.
Επίσης σχεδόν κάθε ειδικότητα έχει σύλλογο που επίσης κινητοποιείται.

Δυστυχώς πλέον πρέπει να αγωνιστούμε ανηλεώς για πράγματα που στο παρελθόν ήταν δεδομένα και κεκτημένα.






9
Οι Ενώσεις και Σύλλογοι των Εκπαιδευτικών Μουσικής της Δημόσιας Εκπαίδευσης κατέθεσαν, μέσω του Συντονιστικού τους οργάνου, την παρακάτω παρέμβαση στη Δημόσια Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας», που αφορά το "νέο λύκειο".

Ι. Άρθρο 2

Η εισαγωγή των μαθημάτων της μουσικής και των καλλιτεχνικών μαθημάτων σε όλες τις τάξεις του λυκείου είναι κάτι περισσότερο από επιβεβλημένη. Οι ουσιαστικοί λόγοι έχουν αναλυθεί κατ' επανάληψη, αλλά υπάρχουν και θεσμικοί λόγοι: Η μουσική είναι ειδικό μάθημα εξεταζόμενο στις Πανελλαδικές εξετάσεις για την εισαγωγή στα τμήματα Μουσικών Σπουδών και είναι ως εκ τούτου απαράδεκτο να μην υφίσταται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου. Περαιτέρω, η διδασκαλία της ιστορίας του πολιτισμού και ειδικότερα του ευρωπαϊκού, καθώς και η διοργάνωση καλλιτεχνικών εκδηλώσεων και δράσεων των Λυκείων πρέπει να ανατίθεται στους «ειδικούς», δηλαδή σε εκείνους που έχουν σπουδάσει το αντικείμενο, το γνωρίζουν και είναι σε θέση να καθοδηγήσουν τους μαθητές τους στις σχετικές δραστηριότητες, όπως η οργάνωση συναυλιών, εκθέσεων κλπ. Με αυτό τον τρόπο γίνονται εφικτοί οι αναφερόμενοι στο άρθρο 1 σκοποί, όπως: «Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας και των ικανοτήτων των μαθητών… η ενδυνάμωση των αξιών της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης και η διαμόρφωση συνείδησης ενεργού πολίτη… η διασφάλιση της ισορροπίας στη σχολική ζωή ούτως ώστε οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να συνδυάζουν τη γνώση, τον ελεύθερο χρόνο, τη δημιουργία και τη συμμετοχή».

Η πρότασή μας είναι: να εισαχθεί το μάθημα της μουσικής στο κοινό πρόγραμμα μαθημάτων για 1 ώρα στην Α' και Β' τάξη και ως μάθημα επιλογής στην Γ'.

Στο ίδιο άρθρο, δεν γίνεται καμμία αναφορά στα μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία, στα οποία σήμερα εφαρμόζεται διευρυμένο πρόγραμμα 42 ωρών. Θεωρούμε δεδομένο ότι η ρύθμιση αυτή θα διατηρηθεί, ώστε να μην υπάρξει μείωση στις ώρες των μουσικών μαθημάτων που είναι απαραίτητα για την λειτουργία τους, σύμφωνα με τον ιδρυτικό τους νόμο (1824/8Cool. Τα μουσικά σχολεία είναι, εξάλλου, ο μόνος δημόσιος φορέας που τα παρέχει.

Υπενθυμίζεται ότι τα μουσικά σχολεία είναι από τους πλέον επιτυχημένους θεσμούς στην εκπαίδευση. Η εμπειρία του πειραματικού μουσικού γυμνασίου-λυκείου Παλλήνης στα 25 χρόνια λειτουργίας του δεν έχει αξιοποιηθεί μέχρι σήμερα. Σταθερά είναι ένα από τα καλύτερα δημόσια γενικά λύκεια πανελλαδικά, ενώ όλα τα μουσικά σχολεία παρουσιάζουν υψηλές επιδόσεις στην εισαγωγή μαθητών τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τόσο σε σχολές πρώτης ζήτησης (ιατρική, νομική, πολυτεχνείο), όσο και σε σχολές μουσικών σπουδών, στις οποίες οι απόφοιτοί τους καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις εισαγωγής. Επιπλέον, τα τελευταία 20 χρόνια τα μουσικά σχολεία έχουν κυριολεκτικά αναζωογονήσει την παραδοσιακή μουσική του τόπου μας με αξιολογότατους και πλήρως καταρτισμένους μουσικούς, έχουν τροφοδοτήσει δε τις ανώτατες και ανώτερες σχολές μουσικών σπουδών και τα ωδεία με αρίστου επιπέδου σπουδαστές ευρωπαϊκής μουσικής παιδείας. Μεγάλος αριθμός από αυτούς είναι σήμερα οι μουσικοί πρεσβευτές μας στο εξωτερικό. Τα μουσικά σχολεία, τέλος, είναι οι πολιτιστικοί εκπρόσωποι του υπουργείου σε πάρα πολλές εκδηλώσεις και συναυλίες, στην τηλεόραση και αλλού. Θεωρούμε απαραίτητο να διατηρηθεί η φυσιογνωμία του γενικού μουσικού λυκείου με την αναλογία των ωρών που υπήρχαν μέχρι σήμερα.

Η πρότασή μας για τα μουσικά σχολεία είναι:
α) Να οριστεί πρόγραμμα 42 ωρών λειτουργίας των μουσικών σχολείων.
β) Να οριστεί ελάχιστο πρόγραμμα 10 ωρών μουσικών μαθημάτων.
γ) Να οριστεί για την Α' και Β' και Γ’ τάξη μουσικών λυκείων πρόγραμμα 32 ωρών μαθημάτων γενικής παιδείας (για την Γ' ήδη προβλέπεται στο σχέδιο).

ΙΙ. Άρθρα 3 και 4

Σύμφωνα με τις εξαγγελίες του υπουργείου για το “Νέο Λύκειο”, οι όποιες εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, θα πρέπει να αποδεσμευθούν από το λύκειο. Όμως, όλα όσα αναφέρονται στο άρθρο 1 του σχεδίου νόμου αναιρούνται από τα άρθρα 3 και 4! Με τις επαναλαμβανόμενες κατ' έτος Πανελλήνιες εξετάσεις, οι μαθητές των γενικών λυκείων μετατρέπονται ουσιαστικά από την ηλικία των 14 και 15 χρονών σε υποψήφιους φοιτητές, οι οποίοι θα κυνηγούν επί μιά τριετία τους βαθμούς σε συγκεκριμένα μαθήματα για την εισαγωγή τους σε "καλή" σχολή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η αντιφατικότητα των διατάξεων είναι προφανής, όπως και ο αντιπαιδαγωγικός χαρακτήρας τους, καθώς εκτός από την διαιώνιση του “εξετασιο-κεντρικού” συστήματος, παραβλέπονται τα εκατοντάδες παραδείγματα που υπάρχουν από τη σχολική ζωή, μαθητών των οποίων η επίδοση από την Α’ έως τη Γ’ Λυκείου παρουσίασε μεγάλες διακυμάνσεις. Το αποτέλεσμα θα είναι ο παραγκωνισμός στην πράξη των “μη απαραίτητων” για την εισαγωγή μαθημάτων, η εδραίωση της απομνημόνευσης ως κύριας “εκπαιδευτικής” μεθόδου, η θεαματική ενίσχυση της παραπαιδείας, η περαιτέρω υποβάθμιση του ρόλου του σχολείου και η νέα οικονομική αφαίμαξη των οικογενειών. Αδυνατούμε να κατανοήσουμε πώς εξυπηρετούν αυτά τη βελτίωση της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

Με την παρέμβασή μας αυτή τονίζουμε ότι συμμετέχουμε στη διαβούλευση του υπουργείου παιδείας με τις προτάσεις μας, αλλά ταυτόχρονα, ως εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, θα διεκδικήσουμε με κάθε νόμιμο τρόπο το δημόσιο σχολείο που αξίζει στα παιδιά μας, σε εμάς και στην πατρίδα μας!

10
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική
« στις: Οκτώβριος 10, 2013, 02:40:13 μμ »
Αγαπημένο σόλο.. 8)

In Flames - Zombie Inc. (Solo)

<a href="http://www.youtube.com/v/?feature=player_embedded&amp;v=NMAm4uby80g#t=32" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/?feature=player_embedded&amp;v=NMAm4uby80g#t=32</a>

11
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Κ.Δ.Β.Μ Εκπαιδευτές
« στις: Οκτώβριος 10, 2013, 02:38:32 μμ »
Όσοι περιμένoυν ακόμη αποτελέσματα εκπαιδευτών,υποτίθεται ότι μέχρι τέλος του μήνα,βία αρχές του άλλου θα έχουν βγει
όλοι οι Δήμοι..
Ο δικός μου φάκελος παραμένει σφραγισμένος από το Γενάρη,αναμένοντας καρτερικά την ταυτοποίηση μοριοδότησης με την ηλεκτρονική αίτηση.
Για αποτελέσματα υπευθύνων για την φάση που αφορούσε και 4 Δήμους της Θεσσαλονίκης,ευελπιστούν πως μέχρι το τέλος του μήνα θα τα βγάλουν.
Άντε να δούμε..

Δυστυχώς αυτό που γράφτηκε πριν λίγες σελίδες,πως κάθε εκπαιδευτής αναλαμβάνει για μονάχα 25ώρες είναι ακριβές.
Μάλλον είναι για να μην μείνει κανείς χωρίς δουλειά,στα πλαίσια της γενικότερης ανάπτυξης.. ::)

12
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική
« στις: Οκτώβριος 07, 2013, 04:45:31 μμ »
The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out

<a href="http://www.youtube.com/v/?v=DRtW1MAZ32M" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/?v=DRtW1MAZ32M</a>

13
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Συνάντηση του PDE στη Θεσ/νικη
« στις: Οκτώβριος 06, 2013, 11:42:47 πμ »
Καλημέρα,
χθες περάσαμε ωραία.
Θέλω να δώσω τα εύσημα στην giota8 που σήκωσε  όλο το βάρος της οργάνωσης  και  ελπίζω ότι σύντομα ο Λάζαρος θα είναι ξανά έτοιμος να συνδράμει κι αυτός με την οργανωτική του δεινότητα. ;D

Εις το επανιδείν. :)
 

14
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική
« στις: Οκτώβριος 04, 2013, 03:30:24 μμ »
Bright Eyes - Blind Guardian

<a href="http://www.youtube.com/v/?v=BP49gxxBCzU" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/?v=BP49gxxBCzU</a>

Σελίδες: 123 ... 48

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159924
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 776
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 428
Σύνολο: 443

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.