*

Ψηφοφορία

Ποια είναι η άποψή σας για το νέο σύστημα διορισμών ?

Διαφωνώ. Το προηγούμενο σύστημα ήταν πιο καλό.
134 (42.5%)
Διαφωνώ. Αν και το προηγούμενο σύστημα ήταν χειρότερο.
21 (6.7%)
Συμφωνώ. Επιτέλους να κλείσουν τα παράθυρα.
75 (23.8%)
Συμφωνώ. Αν και θα ήθελα κάτι ακόμα καλύτερο.
50 (15.9%)
Δεν με καλύπτει κάποια από τις παραπάνω απαντήσεις.
35 (11.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 311

Αποστολέας Θέμα: Ψηφοφορία για το νέο σύστημα διορισμών.  (Αναγνώστηκε 25981 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Ψηφοφορία για το νέο σύστημα διορισμών.
« Απάντηση #56 στις: Απρίλιος 13, 2010, 09:47:17 πμ »
Από το ΕΘΝΟΣ :
Τι αλλάζει
Δέκα ρυθμίσεις για το καθεστώς προσλήψεων
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», όσον αφορά στις προσλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού θα ισχύουν τα εξής:
1. Το καθεστώς των μόνιμων προσλήψεων (60% - 40%) θα ισχύει για μία ακόμη τριετία, δηλαδή έως το 2013. Για το έτος 2012-13 οι διορισμοί μονίμων θα γίνονται κατά 40% από τους κλειδωμένους πίνακες προϋπηρεσίας και το 60% από τον πίνακα ΑΣΕΠ με τη νέα μορφή.
2. Στις 30 Ιουνίου 2010 θα «κλειδώσουν» όλοι οι πίνακες προϋπηρεσίας. Από αυτούς τους «κλειδωμένους πίνακες» θα γίνονται και οι προσλήψεις για τα επόμενα τρία χρόνια με το σύστημα του 40%.
3. Μετά το 2013 θα υπάρχει ένας πίνακας ο οποίος θα καταρτίζεται με βάση τον βαθμό επιτυχίας στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, τα επιστημονικά προσόντα (μεταπτυχιακά, διδακτορικό κ.ά.), κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ανάπηροι κ.ά.) και φυσικά την προϋπηρεσία.
4. Η προϋπηρεσία θα αποτιμάται με δύο μόρια ανά εξάμηνο και ανώτατο όριο τα 20 μόρια.
5. Για να διορισθεί κάποιος ως μόνιμος εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο θα πρέπει να έχει πετύχει σε ένα διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Από αυτό τον κανόνα θα εξαιρεθούν όσοι στις 30-6-2010 έχουν 24μηνη προϋπηρεσία, οι οποίοι θα μπαίνουν στους πίνακες του ΑΣΕΠ με τη βάση του διαγωνισμού (το 50 ή 55) και δεν θα είναι προαπαιτούμενο η επιτυχία σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
6. Οι νεοδιόριστοι θα πρέπει να υπηρετούν στην ίδια περιοχή για τρία χρόνια. Ταυτόχρονα εισάγεται ο θεσμός του δόκιμου εκπαιδευτικού επί διετία. Μετά από αυτό το διάστημα ο εκπαιδευτικός θα αξιολογείται. Αν κάποιος δεν κριθεί ικανός για τη θέση του δασκάλου ή του καθηγητή θα διορίζεται σε διοικητική θέση του υπουργείου Παιδείας. Καθιερώνεται ο θεσμός του Μέντορα για τους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς οι οποίοι θα επιβλέπουν το έργο των νέων δασκάλων και καθηγητών και θα τους καθοδηγούν.
7. Η γραπτή εξέταση του ΑΣΕΠ θα οργανωθεί με τρόπο που να ανιχνεύει τα ουσιαστικά προσόντα που πρέπει να διαθέτει κάποιος εκπαιδευτικός και τα οποία θα οριστούν με υπουργική απόφαση που θα ακολουθήσει.
8. Οι διαγωνισμοί ΑΣΕΠ θα γίνονται κάθε διετία και θα είναι ανοικτοί (δεν προκηρύσσονται για συγκεκριμένες θέσεις).
9. Στο σχέδιο νόμου αναφέρεται επίσης ότι ουσιαστικά καταργείται ο θεσμός του ωρομισθίου (σ.σ.: θα προσλαμβάνονται αναπληρωτές με μειωμένο ωράριο) και θα διατηρείται μόνο για τις εξαιρετικές περιπτώσεις που αντικειμενικοί λόγοι δεν επιτρέπουν πρόσληψη αναπληρωτή.
10. Οι αποσπάσεις σε διευθύνσεις και γραφεία εκπαίδευσης θα γίνονται από τα κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλια (ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ) και όχι από τα γραφεία των εκάστοτε υπουργών.

όλο το άρθρο :
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=11088943

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ψηφοφορία για το νέο σύστημα διορισμών.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:42:40 »

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Ψηφοφορία για το νέο σύστημα διορισμών.
« Απάντηση #57 στις: Απρίλιος 13, 2010, 10:12:39 πμ »
Από το ΕΘΝΟΣ :
Τι αλλάζει
Δέκα ρυθμίσεις για το καθεστώς προσλήψεων
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», όσον αφορά στις προσλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού θα ισχύουν τα εξής:
1. Το καθεστώς των μόνιμων προσλήψεων (60% - 40%) θα ισχύει για μία ακόμη τριετία, δηλαδή έως το 2013. Για το έτος 2012-13 οι διορισμοί μονίμων θα γίνονται κατά 40% από τους κλειδωμένους πίνακες προϋπηρεσίας και το 60% από τον πίνακα ΑΣΕΠ με τη νέα μορφή.
2. Στις 30 Ιουνίου 2010 θα «κλειδώσουν» όλοι οι πίνακες προϋπηρεσίας. Από αυτούς τους «κλειδωμένους πίνακες» θα γίνονται και οι προσλήψεις για τα επόμενα τρία χρόνια με το σύστημα του 40%.
3. Μετά το 2013 θα υπάρχει ένας πίνακας ο οποίος θα καταρτίζεται με βάση τον βαθμό επιτυχίας στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, τα επιστημονικά προσόντα (μεταπτυχιακά, διδακτορικό κ.ά.), κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ανάπηροι κ.ά.) και φυσικά την προϋπηρεσία.
4. Η προϋπηρεσία θα αποτιμάται με δύο μόρια ανά εξάμηνο και ανώτατο όριο τα 20 μόρια.
5. Για να διορισθεί κάποιος ως μόνιμος εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο θα πρέπει να έχει πετύχει σε ένα διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Από αυτό τον κανόνα θα εξαιρεθούν όσοι στις 30-6-2010 έχουν 24μηνη προϋπηρεσία, οι οποίοι θα μπαίνουν στους πίνακες του ΑΣΕΠ με τη βάση του διαγωνισμού (το 50 ή 55) και δεν θα είναι προαπαιτούμενο η επιτυχία σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
6. Οι νεοδιόριστοι θα πρέπει να υπηρετούν στην ίδια περιοχή για τρία χρόνια. Ταυτόχρονα εισάγεται ο θεσμός του δόκιμου εκπαιδευτικού επί διετία. Μετά από αυτό το διάστημα ο εκπαιδευτικός θα αξιολογείται. Αν κάποιος δεν κριθεί ικανός για τη θέση του δασκάλου ή του καθηγητή θα διορίζεται σε διοικητική θέση του υπουργείου Παιδείας. Καθιερώνεται ο θεσμός του Μέντορα για τους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς οι οποίοι θα επιβλέπουν το έργο των νέων δασκάλων και καθηγητών και θα τους καθοδηγούν.
7. Η γραπτή εξέταση του ΑΣΕΠ θα οργανωθεί με τρόπο που να ανιχνεύει τα ουσιαστικά προσόντα που πρέπει να διαθέτει κάποιος εκπαιδευτικός και τα οποία θα οριστούν με υπουργική απόφαση που θα ακολουθήσει.
8. Οι διαγωνισμοί ΑΣΕΠ θα γίνονται κάθε διετία και θα είναι ανοικτοί (δεν προκηρύσσονται για συγκεκριμένες θέσεις).
9. Στο σχέδιο νόμου αναφέρεται επίσης ότι ουσιαστικά καταργείται ο θεσμός του ωρομισθίου (σ.σ.: θα προσλαμβάνονται αναπληρωτές με μειωμένο ωράριο) και θα διατηρείται μόνο για τις εξαιρετικές περιπτώσεις που αντικειμενικοί λόγοι δεν επιτρέπουν πρόσληψη αναπληρωτή.
10. Οι αποσπάσεις σε διευθύνσεις και γραφεία εκπαίδευσης θα γίνονται από τα κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλια (ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ) και όχι από τα γραφεία των εκάστοτε υπουργών.

όλο το άρθρο :
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=11088943



"και θα είναι ανοικτοί (δεν προκηρύσσονται για συγκεκριμένες θέσεις)."

Αυτη η φρασουλα ειναι το σημαντικοτερο σημειο των νεων μετρων. Θα επικαθορισει ολα τα υπολοιπα...
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Ψηφοφορία για το νέο σύστημα διορισμών.
« Απάντηση #58 στις: Απρίλιος 13, 2010, 10:21:08 πμ »
alfavita.gr: Τι προβλέπει το πολυνομοσχέδιο για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών, τη μεταβατική περίοδο και το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ
 

 
 

Σύμφωνα με πληροφορίες το πολυνομοσχέδιο που σήμερα παρουσιάζεται στο Υπουργικό Συμβούλιο από την Υπουργό Παιδείας, περιλαμβάνει τα παρακάτω για τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών την επόμενη περίοδο.
 

Μόνιμοι Διορισμοί
Στις 30 Ιουνίου 2010 θα «κλειδώσουν» όλοι οι πίνακες προϋπηρεσίας. Όσοι περιλαμβάνονται σε αυτούς θα προσληφθούν μέσα σε διάστημα τριών χρόνων, δηλαδή το 2010/11, το 2011/12 και το 2012/13.

Το έτος 2012-13 οι διορισμοί μονίμων θα γίνουν κατά 40% από τους κλειδωμένους πίνακες προϋπηρεσίας και κατά 60% από τον πίνακα ΑΣΕΠ με τη νέα μορφή (θα έχει προηγηθεί διαγωνισμός του ΑΣΕΠ).

Μετά το 2013 θα υπάρχει ένας πίνακας ο οποίος θα καταρτίζεται με βάση τον βαθμό επιτυχίας στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, τα επιστημονικά προσόντα (μεταπτυχιακά, διδακτορικό κ.ά.), την προϋπηρεσία και τα κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ανάπηροι κ.ά.). Οι διαγωνισμοί ΑΣΕΠ θα γίνονται κάθε διετία και θα είναι ανοικτοί (δεν προκηρύσσονται για συγκεκριμένες θέσεις). Για να διορισθεί κάποιος ως μόνιμος εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο θα πρέπει να έχει πετύχει σε ένα διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και βέβαια να έχει πολύ καλή σειρά με βάση τη μοριοδότηση από τη βαθμολογία στον διαγωνισμό, τις μεταπτυχιακές κλπ σπουδές, την προϋπηρεσία και τα κοινωνικά κριτήρια.

Οι θέσεις για μόνιμο διορισμό θα προκηρύσσονται το πρώτο 15θήμερο του Ιουλίου κάθε έτους κατά κλάδο, ειδικότητα και κατά περιοχή διορισμού ή κατά δυσπρόσιτο σχολείο.
 

Οι προσλήψεις αναπληρωτών
Οι πίνακες για την πρόσληψη αναπληρωτών ή ωρομισθίων θα συντάσσονται με βάση τη σειρά των ενδιαφερομένων στους ως άνω πίνακες επιτυχόντων. Αν εξαντληθούν οι πίνακες ωρομισθίων και αναπληρωτών συντάσσονται άλλοι πίνακες υποψηφίων που δεν πέτυχαν τη βαθμολογική βάση στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ

Οι νεοδιόριστοι θα πρέπει να υπηρετούν στην ίδια περιοχή για τρία χρόνια. Ταυτόχρονα εισάγεται ο θεσμός του δόκιμου εκπαιδευτικού επί διετία. Μετά από αυτό το διάστημα ο εκπαιδευτικός θα αξιολογείται. Αν κάποιος δεν κριθεί ικανός για τη θέση του δασκάλου ή του καθηγητή θα διορίζεται σε διοικητική θέση του υπουργείου Παιδείας.


Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Ψηφοφορία για το νέο σύστημα διορισμών.
« Απάντηση #59 στις: Απρίλιος 13, 2010, 10:35:28 πμ »
"και θα είναι ανοικτοί (δεν προκηρύσσονται για συγκεκριμένες θέσεις)."

Αυτη η φρασουλα ειναι το σημαντικοτερο σημειο των νεων μετρων. Θα επικαθορισει ολα τα υπολοιπα...

Θες να πεις ότι έχουν σκοπό να διορίζουν λιγότερους ?   Πιθανότατα έχεις δίκιο .  Προσθέτω όμως 2 σκέψεις :

1) λιγότερους διορισμούς θα μπορούσαν άνετα να κάνουν και με το τωρινό σύστημα .
2) όταν προσπαθούσα να διοριστώ διεκδικούσα περίπου το 35 %  των θέσεων μέσω ΑΣΕΠ  (  και όχι το 60% όπως νόμιζα αρχικά ) .
    αν τώρα κάποιος σαν εμένα διεκδικεί το 100% των θέσεων ( έστω και αν αυτές είναι λιγότερες ) θα βγει σίγουρα χαμένος ?
    αν διεκδικούσε το 35% των λιγότερων θέσεων ( γιατί η μείωση θα γινόταν και με το τωρινό σύστημα )
    θα ήταν σίγουρα σε πολύ χειρότερη θέση .

Υ.Γ. δεν διαφωνώ με αυτό που είπες .. απλά προσθέτω κάποιες σκέψεις ..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ψηφοφορία για το νέο σύστημα διορισμών.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:42:40 »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Ψηφοφορία για το νέο σύστημα διορισμών.
« Απάντηση #60 στις: Απρίλιος 13, 2010, 07:59:52 μμ »
ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενιαίος τρόπος επιλογής και πρόσληψης των εκπαιδευτικών,  υπηρετώντας τις αρχές της αξιοκρατίας και της διαφάνειας.
Διασφάλιση αντικειμενικού και ενιαίου τρόπου επιλογής και πρόσληψης εκπαιδευτικών με βάση τις αρχές της αξιοκρατίας και της διαφάνειας.
Το νέο σύστημα προσλήψεων και διορισμών βασίζεται στον κανόνα ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί που θα προσλαμβάνονται σε όλα τα σχολεία και τις δομές εκπαίδευσης  οφείλουν να έχουν συγκεντρώσει την βαθμολογική βάση, σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.  Σήμερα λόγω της πολυνομίας και των πολλαπλών εξαιρέσεων μόνο το 38 % προσλαμβάνονται με ΑΣΕΠ και το 62 % από πίνακες και περίπλοκα  κριτήρια.
Οι πίνακες αυτοί  παύουν να τροφοδοτούνται  στις 30 Ιουνίου 2010.
Στόχος είναι όλοι οι νέοι που θέλουν να εισέλθουν στο εκπαιδευτικό σύστημα να έχουν ίσες ευκαιρίες και να επιλέγονται οι καλύτεροι,  πρακτική που ακολουθείται στα εκπαιδευτικά συστήματα που έχουν κεντρική διοίκηση και στα οποία γίνονται ετήσιες εξετάσεις.
Οι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, θα διεξάγονται ανά διετία και θα είναι ανοικτοί (δηλ. δεν θα προκηρύσσεται  συγκεκριμένος αριθμός θέσεων).
Η διαδικασία διενέργειας και το περιεχόμενο των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ θα αναμορφωθεί προκειμένου να εξασφαλισθούν η διαγνωστική και η εξεταστική συνιστώσα αλλά και να δοθεί έμφαση στη παιδαγωγική και γενική παιδεία, και την διδακτική ικανότητα, πέρα από το ιδιαίτερο αντικείμενο των σπουδών.   
Οι υποψήφιοι που συγκεντρώνουν τη βαθμολογική βάση, όπως ισχύει σήμερα, στους εκάστοτε διαγωνισμούς, ή σε δύο προηγούμενους, θα εντάσσονται σε ενιαίο πίνακα υποψηφίων για διορισμό ή πρόσληψη.
Από τον επόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ οι διορισμοί και οι προσλήψεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά από τον παραπάνω πίνακα επιτυχόντων τη βαθμολογική βάση σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
Λόγω των νομικών ρυθμίσεων που διαμόρφωσαν τη σημερινή κατάσταση δημιουργήθηκαν στρεβλώσεις, και καταστρατηγήθηκε η αρχή των ίσων ευκαιριών για όλους όσους έχουν τα προσόντα. Ταυτόχρονα όμως δημιουργήθηκαν προσδοκίες και επιλογές σταδιοδρομίας με ευθύνη κύρια της πολιτείας. Γι αυτό και θα υπάρξουν μεταβατικές διατάξεις.
Οι μεταβατικές διατάξεις για το πέρασμα από το σημερινό δαιδαλώδες σύστημα διορισμών στο νέο σύστημα, προβλέπουν :
•                     Την οριστική παύση της τροφοδοσίας των πινάκων προϋπηρεσίας την 30/6/2010.
•                     τον διορισμό εκπαιδευτικών με αναλογία 60%-40% (σχολικά έτη 2010-11, 2011-12).
•                     Στη συνέχεια, εφόσον οι συμμετέχοντες στους κλειδωμένους πίνακες δεν έχουν διοριστεί και διαθέτουν εμπειρία άνω των 24 μηνών εντάσσονται στους πίνακες επιτυχόντων ΑΣΕΠ με μέσο όρο βαθμολογίας 50-54 δηλ. πριμοδοτούνται με χαμηλότερη βάση στους δύο προσεχείς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.
Η πολιτεία οφείλει να καλύπτει, κάθε φορά, τα οργανικά κενά με διορισμούς μονίμων .
Θεσμοθετείται ενιαία διαδικασία προσδιορισμού κενών οργανικών θέσεων και λειτουργικών αναγκών σε επίπεδο σχολικής μονάδας με την αξιοποίηση ειδικών πληροφοριακών προγραμμάτων (χρήση των ΤΠΕ), τα οποία θα ενημερώνονται με στοιχεία σε επίπεδο σχολικής μονάδας.  Στόχος είναι ο προσδιορισμός των αναγκαίων  εκπαιδευτικών να συνδέεται με το σχολείο, το οποίο είναι η κεντρική μονάδα σχεδιασμού-προγραμματισμού. Σήμερα μια από τις σοβαρότερες αιτίες του ανορθολογισμού που υπάρχει, είναι η αδυναμία προσδιορισμού κάθε χρόνο, των κενών ανά σχολείο ή διεύθυνση. 
Τα πραγματικά κενά θα είναι διαθέσιμα και προσβάσιμα στο διαδίκτυο όπου και τα αρμόδια περιφερειακά συμβούλια θα αναρτούν υποχρεωτικά τις αποφάσεις τους.
Οι θέσεις για διορισμό μόνιμου εκπαιδευτικού  προσωπικού  προκηρύσσονται το πρώτο 15νθήμερο του Ιουλίου κάθε έτους, κατά κλάδο ή ειδικότητα και κατά σχολείο ή περιοχή διορισμού και πραγματοποιούνται με βάση τα οργανικά κενά για την καλή λειτουργία της σχολικής χρονιάς που θα ξεκινήσει αμέσως μετά .
Ο χρόνος παραμονής των εκπαιδευτικών στον τόπο πρώτου διορισμού είναι κατ’ ελάχιστον 3 έτη.
Κάθε  πρόσληψη για κάλυψη κενών ή αναπλήρωση, πραγματοποιείται με βάση τη σειρά των ενδιαφερόμενων στους ως άνω πίνακες επιτυχόντων.

Αποσυνδεδεμένος LG_Shine

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 229
    • Προφίλ
Απ: Ψηφοφορία για το νέο σύστημα διορισμών.
« Απάντηση #61 στις: Απρίλιος 13, 2010, 08:01:26 μμ »
Η Διαμαντοπουλου θα ειναι στις ειδησεις του ΑΛΤΕΡ
στειλτε και σεις mail με τις αποριες...μπας και την ρωτησουν!!!!

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Ψηφοφορία για το νέο σύστημα διορισμών.
« Απάντηση #62 στις: Απρίλιος 13, 2010, 11:36:41 μμ »
Δεδομένου ότι η προϋπηρεσία ορισμένων δεν έχει πάντα αποκτηθεί με θεμιτό και έννομο τρόπο, μήπως θα ήταν καλύτερο να ΜΗΝ προσμετράται η προϋπηρεσία στο διορισμό αλλά στην απόδοση Μ.Κ. (μισθολογικού κλιμακίου) και συντάξιμου χρόνου ΜΕΤΑ τον διορισμό και εν τέλει, μόνο κριτήριο διορισμου να είναι η επιτυχία στον ΑΣΕΠ; Δε λέω ότι έχω δίκιο - ούσα μόνιμη προφανώς υπάρχουν παράμετροι που δεν κατανοώ, ωστόσο θέτω τον προβληματισμό στην κριση σας.
Και κάτι άλλο...αυτο το περί αξιολόγησης των νεοδιόριστων και μετάταξής τους σε διοικητικές θέσεις λόγω ακαταλληλότητας θεωρώ ότι πρέπει να επεκταθεί και στο μόνιμοποιημένο προσωπικό....υπάρχουν πολλοί μεταξύ ημών των μονίμων που είναι καλύτερο να βάζουμε σφραγιδες παρά να κάνουμε μάθημα.
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Ψηφοφορία για το νέο σύστημα διορισμών.
« Απάντηση #63 στις: Απρίλιος 14, 2010, 08:56:42 πμ »
Δεδομένου ότι η προϋπηρεσία ορισμένων δεν έχει πάντα αποκτηθεί με θεμιτό και έννομο τρόπο, μήπως θα ήταν καλύτερο να ΜΗΝ προσμετράται η προϋπηρεσία στο διορισμό αλλά στην απόδοση Μ.Κ. (μισθολογικού κλιμακίου) και συντάξιμου χρόνου ΜΕΤΑ τον διορισμό και εν τέλει, μόνο κριτήριο διορισμου να είναι η επιτυχία στον ΑΣΕΠ;

Martha72 καλά τα λες . Η προϋπηρεσία δεν έχει πάντα αποκτηθεί με διάφανο τρόπο .
Αλλά ενώ εσύ προτείνεις κάτι ακόμα πιο '' προχωρημένο '' από αυτό που καταθέτει το υπουργείο , εγώ εύχομαι να μη βρεθεί σύντομα
κάποιος '' Ευθυμίου '' που θα μας γυρίσει πάλι πίσω .


Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Ψηφοφορία για το νέο σύστημα διορισμών.
« Απάντηση #64 στις: Απρίλιος 14, 2010, 11:34:45 πμ »
Δεδομένου ότι η προϋπηρεσία ορισμένων δεν έχει πάντα αποκτηθεί με θεμιτό και έννομο τρόπο, μήπως θα ήταν καλύτερο να ΜΗΝ προσμετράται η προϋπηρεσία στο διορισμό αλλά στην απόδοση Μ.Κ. (μισθολογικού κλιμακίου) και συντάξιμου χρόνου ΜΕΤΑ τον διορισμό και εν τέλει, μόνο κριτήριο διορισμου να είναι η επιτυχία στον ΑΣΕΠ; Δε λέω ότι έχω δίκιο - ούσα μόνιμη προφανώς υπάρχουν παράμετροι που δεν κατανοώ, ωστόσο θέτω τον προβληματισμό στην κριση σας.
Και κάτι άλλο...αυτο το περί αξιολόγησης των νεοδιόριστων και μετάταξής τους σε διοικητικές θέσεις λόγω ακαταλληλότητας θεωρώ ότι πρέπει να επεκταθεί και στο μόνιμοποιημένο προσωπικό....υπάρχουν πολλοί μεταξύ ημών των μονίμων που είναι καλύτερο να βάζουμε σφραγιδες παρά να κάνουμε μάθημα.

Αξιολόγηση;;; Φτου, φτου πιπέρι...Μην ξαναπείς τέτοιες κακιές λέξεις εδώ μέσα. Εμείς οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουμε να δίνουμε λογαριασμό σε κανένα... Είμαστε και πολύ επαναστάτες να πούμε. Όλοι όσοι δουλεύουμε στην εκπαίδευση είμαστε όλοι κατάλληλοι για την τάξη, δεν υπάρχει ουτέ ένας ακατάλληλος. Τι και αν σε όλα τα σοβαρά εκπαιδευτικά συστήματα υπάρχει αξιόλογηση; Εδώ είναι Ελλάδα και δε σηκώνουμε τέτοια. Δεν υπάρχουν καλοί και κακοί εκπαιδευτικοί. Όλοι προσπαθούν το ίδιο. Όλοι σκίζονται μέσα στη τάξη.  Κανείς δε λουφάρει.

Όχι στην αξιολόγηση - χειραγώγηση.
Κάτω ο ΑΣΕΠ.
Ζήτω η επετηρίδα
Μαζικοί διορισμοί για όλους ανεξαρτήτως κενών.
Όλοι μέσα μέχρι να γίνουμε περισσότεροι από τους μαθητές.
Όσοι περισσεύουμε να παίρνουμε απόσπαση.


ΥΓ: Για να μην παρεξηγηθώ, υπάρχουν εκπαιδευτικοί όπως αυτοί που έχουν κατοχυρώσει 24 μηνο οι οποίοι έχουν απόλυτο δίκιο να αντιδρούν και να φωνάζουν. Πρέπει να προβλεφτεί μεταβατικό στάδιο και γι' αυτούς και μέχρι να γίνει αυτό καλά κάνουν και ξεσηκώνουν το κόσμο. Μαζί τους υπάρχουν όμως κι ένα σωρό βύσματα οι οποίοι περίμεναν να διοριστούν με ΠΔΣ και συβιτανίδειο και τώρα το παίζουν επαναστάτες. Μαζί μ' αυτούς είναι και ένα σωρό συνδικαλιστές του κώλου οι οποίοι ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για το σημερινό μπάχαλο που επικρατεί στο ελληνικό σχολείο.  Ένα σωρό καραβολεμένοι δημόσιοι υπάλληλοι που πουλάνε επανάσταση με αιτήματα καταστροφικά,ανεφάρμοστα και γελοία...

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Ψηφοφορία για το νέο σύστημα διορισμών.
« Απάντηση #65 στις: Απρίλιος 15, 2010, 12:44:57 πμ »
σε αυτό που λες για τους συνδικαλιστές θα διαφωνήσω (εν μέρει) γιατί αυτους τους άχρηστους ΕΜΕΙΣ τους ψηφίζουμε ξανά και ξανά και ξανά... Γιατί ΕΜΕΙΣ δεν πατάμε στις συνελεύσεις να τους τα ψάλλουμε παρά τους αφήνουμε να τα κάνουν πλακάκια με τη διοίκηση ή να ακολουθούν αμιγώς κομματικές γραμμές αντί να κόπτονται για το κοινό καλό - και αδυνατώ να κατανοήσω πόσο διαφορετικό είναι το καλό για έναν δακίτη από έναν πασκιτη και έναν ασκίτη- γιατί ΕΜΕΙΣ δεν διεκδικούμε ποτέ τίποτα, γιατί ΕΜΕΙΣ έχουμε κάνει τα σχολεία μπουρδέλα, γιατί ΕΜΕΙΣ δεν πήραμε θέση για το αίσχος της ΠΔΣ τόσα χρονια, γιατί ΕΜΕΙΣ δεν χαμογελάσαμε ποτέ στον αναπληρωτή και ωρομίσθιο που δούλεψε στα σχολεία μας, παρά τον είδαμε σαν τον παρακατιανό, γιατι ΕΜΕΙΣ κοιτάμε τα ιδιαίτερα και όχι την τάξη, γιατί ΕΜΕΙΣ φωνάζουμε να μην έχουμε κενά και να φεύγουμε τρίτη ώρα το αργότερο, γιατί ΕΜΕΙΣ δεν αναλαμβάνουμε ποτέ και τίποτα, γιατί ΕΜΕΙΣ πληρωνόμαστε υπερωριακά προγράμματα που ποτέ δεν κάνουμε, γιατί ΕΜΕΙΣ απαξιώνουμε το συνάδελφο που κατά τη γνώμη μας κάνει πιο παρακατιανό μάθημα (πχ γυμναστές, ξενόγλωσσους) λες κι αυτοί δεν βγάλανε πανεπιστήμιο αλλά φυτρώσανε ξαφνικα... ΄
Άσε μωρέ...τουλάχιστον μεταξύ μας να είμαστε και ειλικρινείς....σπείραμε ανέμους, τώρα ας θερίσουμε τις θύελλες...
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος kooki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ψηφοφορία για το νέο σύστημα διορισμών.
« Απάντηση #66 στις: Απρίλιος 15, 2010, 01:06:01 πμ »
Δεδομένου ότι η προϋπηρεσία ορισμένων δεν έχει πάντα αποκτηθεί με θεμιτό και έννομο τρόπο, μήπως θα ήταν καλύτερο να ΜΗΝ προσμετράται η προϋπηρεσία στο διορισμό αλλά στην απόδοση Μ.Κ. (μισθολογικού κλιμακίου) και συντάξιμου χρόνου ΜΕΤΑ τον διορισμό και εν τέλει, μόνο κριτήριο διορισμου να είναι η επιτυχία στον ΑΣΕΠ; Δε λέω ότι έχω δίκιο - ούσα μόνιμη προφανώς υπάρχουν παράμετροι που δεν κατανοώ, ωστόσο θέτω τον προβληματισμό στην κριση σας.
Και κάτι άλλο...αυτο το περί αξιολόγησης των νεοδιόριστων και μετάταξής τους σε διοικητικές θέσεις λόγω ακαταλληλότητας θεωρώ ότι πρέπει να επεκταθεί και στο μόνιμοποιημένο προσωπικό....υπάρχουν πολλοί μεταξύ ημών των μονίμων που είναι καλύτερο να βάζουμε σφραγιδες παρά να κάνουμε μάθημα.

Αξιολόγηση;;; Φτου, φτου πιπέρι...Μην ξαναπείς τέτοιες κακιές λέξεις εδώ μέσα. Εμείς οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουμε να δίνουμε λογαριασμό σε κανένα... Είμαστε και πολύ επαναστάτες να πούμε. Όλοι όσοι δουλεύουμε στην εκπαίδευση είμαστε όλοι κατάλληλοι για την τάξη, δεν υπάρχει ουτέ ένας ακατάλληλος. Τι και αν σε όλα τα σοβαρά εκπαιδευτικά συστήματα υπάρχει αξιόλογηση; Εδώ είναι Ελλάδα και δε σηκώνουμε τέτοια. Δεν υπάρχουν καλοί και κακοί εκπαιδευτικοί. Όλοι προσπαθούν το ίδιο. Όλοι σκίζονται μέσα στη τάξη.  Κανείς δε λουφάρει.

Όχι στην αξιολόγηση - χειραγώγηση.
Κάτω ο ΑΣΕΠ.
Ζήτω η επετηρίδα
Μαζικοί διορισμοί για όλους ανεξαρτήτως κενών.
Όλοι μέσα μέχρι να γίνουμε περισσότεροι από τους μαθητές.
Όσοι περισσεύουμε να παίρνουμε απόσπαση.


ΥΓ: Για να μην παρεξηγηθώ, υπάρχουν εκπαιδευτικοί όπως αυτοί που έχουν κατοχυρώσει 24 μηνο οι οποίοι έχουν απόλυτο δίκιο να αντιδρούν και να φωνάζουν. Πρέπει να προβλεφτεί μεταβατικό στάδιο και γι' αυτούς και μέχρι να γίνει αυτό καλά κάνουν και ξεσηκώνουν το κόσμο. Μαζί τους υπάρχουν όμως κι ένα σωρό βύσματα οι οποίοι περίμεναν να διοριστούν με ΠΔΣ και συβιτανίδειο και τώρα το παίζουν επαναστάτες. Μαζί μ' αυτούς είναι και ένα σωρό συνδικαλιστές του κώλου οι οποίοι ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για το σημερινό μπάχαλο που επικρατεί στο ελληνικό σχολείο.  Ένα σωρό καραβολεμένοι δημόσιοι υπάλληλοι που πουλάνε επανάσταση με αιτήματα καταστροφικά,ανεφάρμοστα και γελοία...
σε αυτό που λες για τους συνδικαλιστές θα διαφωνήσω (εν μέρει) γιατί αυτους τους άχρηστους ΕΜΕΙΣ τους ψηφίζουμε ξανά και ξανά και ξανά... Γιατί ΕΜΕΙΣ δεν πατάμε στις συνελεύσεις να τους τα ψάλλουμε παρά τους αφήνουμε να τα κάνουν πλακάκια με τη διοίκηση ή να ακολουθούν αμιγώς κομματικές γραμμές αντί να κόπτονται για το κοινό καλό - και αδυνατώ να κατανοήσω πόσο διαφορετικό είναι το καλό για έναν δακίτη από έναν πασκιτη και έναν ασκίτη- γιατί ΕΜΕΙΣ δεν διεκδικούμε ποτέ τίποτα, γιατί ΕΜΕΙΣ έχουμε κάνει τα σχολεία μπουρδέλα, γιατί ΕΜΕΙΣ δεν πήραμε θέση για το αίσχος της ΠΔΣ τόσα χρονια, γιατί ΕΜΕΙΣ δεν χαμογελάσαμε ποτέ στον αναπληρωτή και ωρομίσθιο που δούλεψε στα σχολεία μας, παρά τον είδαμε σαν τον παρακατιανό, γιατι ΕΜΕΙΣ κοιτάμε τα ιδιαίτερα και όχι την τάξη, γιατί ΕΜΕΙΣ φωνάζουμε να μην έχουμε κενά και να φεύγουμε τρίτη ώρα το αργότερο, γιατί ΕΜΕΙΣ δεν αναλαμβάνουμε ποτέ και τίποτα, γιατί ΕΜΕΙΣ πληρωνόμαστε υπερωριακά προγράμματα που ποτέ δεν κάνουμε, γιατί ΕΜΕΙΣ απαξιώνουμε το συνάδελφο που κατά τη γνώμη μας κάνει πιο παρακατιανό μάθημα (πχ γυμναστές, ξενόγλωσσους) λες κι αυτοί δεν βγάλανε πανεπιστήμιο αλλά φυτρώσανε ξαφνικα... ΄
Άσε μωρέ...τουλάχιστον μεταξύ μας να είμαστε και ειλικρινείς....σπείραμε ανέμους, τώρα ας θερίσουμε τις θύελλες...

Σαν πολύ ψηλά τον αμανέ δεν έχετε πάρει κι οι δυο αντάμα;;; Μπορείτε παρακαλώ να μιλάτε επί  συγκεκριμένων ποσοστών ή παραδειγμάτων από το να γενικεύετε και να οδηγείστε με μαθηματική ακρίβεια στο εμβριθές συμπέρασμα ότι καλά κάνει η Δ. και μαστιγώνει τους κακούς εκπαιδευτικούς τέτοιοι που είναι; Τα παραπάνω τα λέω με κάθε καλή πρόθεση και διαβλέποντας ότι απευθύνομαι σε νέους συναδέλφους που ο υπερβάλλων ζήλος και η δυσφορία απέναντι στα κακώς κείμενα μπορεί εύκολα να οδηγήσει στο γνωστό "διυλύουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλο" . Το α πληθυντικό είναι ένα πρόσωπο που ,αν μη τι άλλο , απαιτεί  προσεκτικότερη χρήση.

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Ψηφοφορία για το νέο σύστημα διορισμών.
« Απάντηση #67 στις: Απρίλιος 15, 2010, 06:52:47 πμ »
αν είναι να μιλήσω για μένα, με 16 έτη υπηρεσίας μάλλον "νέα" δε μπορώ να χαρακτηριστώ. Αν πάλι θες ποσοστά, στο σχολείο μου σε σύνολο 8 ατόμων που διδάσκουν κατεύθυνση οι 7 κάνουν ιδιαίτερα στους μαθητές τους. Από τους συνδικαλιστές της ΕΛΜΕ στην οποία ανήκω, εδώ και 16 χρόνια βγαίνουν τα ίδια άτομα χωρίς καμία εναλλαγή. Στις συνελεύσεις είμαστε το πολύ δέκα άτομα, κατά την ώρα της ψηφοφορίας πλακώνουνε όλοι, μετά κάθονται έξω για τσιγάρο και καφέ και τελικά τσακωνόμαστε ποιός ήρθε πρώτος για να πάρει σειρά ...ψήφου. Σε ΟΛΕΣ τις απεργιακές κινητοποιήσεις του τρέχοντος σχολικού έτους στο σχολείο μου το ποσοστό συμμετοχής ήταν 0% (εγώ συμμετείχα μονο σε μια στάση εργασίας και μετά βαρέθηκα να κάνω τον μ...). Στο διπλανό συστεγαζόμενο γυμνάσιο, συμμετείχαν 2 σε σύνολο 17 καθηγητών. Την αναπληρώτρια φιλόλογο που ήρθε νοέμβριο στο σχολείο μας την έχουν ξεσκίσει στο ωράριο, δίνοντάς της ό,τι περίσσευε με αποτέλεσμα να έχει 8 διαφορετικά αντικείμενα!!! και δεν της έδειξε κανείς, τίποτα!!! Συνάδελφος φιλόλογος όταν της βγήκε το πρόγραμμα δύο ώρες την παρασκευή και μετά κενό και μετά τέταρτη ώρα μάθημα μόνο που δε μας έδειρε γιατί ήθελε να φεύγει και χρησιμοποίησε το εκπληκτικό επιχείρημα των 25 χρόνων υπηρεσίας της!!! αλλη συνάδελφος, πάλι φιλόλογος, μας έλεγε ότι αφού το σύστημα είναι εξεταστοκεντρικό, θα πρέπει να απολυθούν οι ειδικότητες που δεν κάνουν κατεύθυνση για΄τι δεν προσφέρουν και τίποτα....

Είναι αυτά αρκετά συγκεκριμένα παραδείγματα και ποσοστά για να καταλάβεις ότι δεν έχουμε πάρει εμείς ψηλά τον αμανέ αλλά δυστυχώς κάποιοι που θεωρούν τα σχολεία τσιφλίκια τους....Δεν λέω ότι η Δ έχει δίκιο, δεν λέω καν ότι το νομοσχέδιο είναι καλό - αν και έχει καλά στοιχεία, πχ, καμία απόσπαση αν δεν έχει πληρωθεί η θέση - λέω όμως ότι κι εμείς δεν είμαστε άμοιροι ευθυνών....
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
Απ: Ψηφοφορία για το νέο σύστημα διορισμών.
« Απάντηση #68 στις: Απρίλιος 15, 2010, 08:48:49 πμ »
αν είναι να μιλήσω για μένα, με 16 έτη υπηρεσίας μάλλον "νέα" δε μπορώ να χαρακτηριστώ. Αν πάλι θες ποσοστά, στο σχολείο μου σε σύνολο 8 ατόμων που διδάσκουν κατεύθυνση οι 7 κάνουν ιδιαίτερα στους μαθητές τους. Από τους συνδικαλιστές της ΕΛΜΕ στην οποία ανήκω, εδώ και 16 χρόνια βγαίνουν τα ίδια άτομα χωρίς καμία εναλλαγή. Στις συνελεύσεις είμαστε το πολύ δέκα άτομα, κατά την ώρα της ψηφοφορίας πλακώνουνε όλοι, μετά κάθονται έξω για τσιγάρο και καφέ και τελικά τσακωνόμαστε ποιός ήρθε πρώτος για να πάρει σειρά ...ψήφου. Σε ΟΛΕΣ τις απεργιακές κινητοποιήσεις του τρέχοντος σχολικού έτους στο σχολείο μου το ποσοστό συμμετοχής ήταν 0% (εγώ συμμετείχα μονο σε μια στάση εργασίας και μετά βαρέθηκα να κάνω τον μ...). Στο διπλανό συστεγαζόμενο γυμνάσιο, συμμετείχαν 2 σε σύνολο 17 καθηγητών. Την αναπληρώτρια φιλόλογο που ήρθε νοέμβριο στο σχολείο μας την έχουν ξεσκίσει στο ωράριο, δίνοντάς της ό,τι περίσσευε με αποτέλεσμα να έχει 8 διαφορετικά αντικείμενα!!! και δεν της έδειξε κανείς, τίποτα!!! Συνάδελφος φιλόλογος όταν της βγήκε το πρόγραμμα δύο ώρες την παρασκευή και μετά κενό και μετά τέταρτη ώρα μάθημα μόνο που δε μας έδειρε γιατί ήθελε να φεύγει και χρησιμοποίησε το εκπληκτικό επιχείρημα των 25 χρόνων υπηρεσίας της!!! αλλη συνάδελφος, πάλι φιλόλογος, μας έλεγε ότι αφού το σύστημα είναι εξεταστοκεντρικό, θα πρέπει να απολυθούν οι ειδικότητες που δεν κάνουν κατεύθυνση για΄τι δεν προσφέρουν και τίποτα....

Είναι αυτά αρκετά συγκεκριμένα παραδείγματα και ποσοστά για να καταλάβεις ότι δεν έχουμε πάρει εμείς ψηλά τον αμανέ αλλά δυστυχώς κάποιοι που θεωρούν τα σχολεία τσιφλίκια τους....Δεν λέω ότι η Δ έχει δίκιο, δεν λέω καν ότι το νομοσχέδιο είναι καλό - αν και έχει καλά στοιχεία, πχ, καμία απόσπαση αν δεν έχει πληρωθεί η θέση - λέω όμως ότι κι εμείς δεν είμαστε άμοιροι ευθυνών....
   Α,ρε,φιλόλογοι αθάνατοι :-X

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Ψηφοφορία για το νέο σύστημα διορισμών.
« Απάντηση #69 στις: Απρίλιος 15, 2010, 04:53:09 μμ »
"και θα είναι ανοικτοί (δεν προκηρύσσονται για συγκεκριμένες θέσεις)."

Αυτη η φρασουλα ειναι το σημαντικοτερο σημειο των νεων μετρων. Θα επικαθορισει ολα τα υπολοιπα...

Θες να πεις ότι έχουν σκοπό να διορίζουν λιγότερους ?   Πιθανότατα έχεις δίκιο .  Προσθέτω όμως 2 σκέψεις :

1) λιγότερους διορισμούς θα μπορούσαν άνετα να κάνουν και με το τωρινό σύστημα .
2) όταν προσπαθούσα να διοριστώ διεκδικούσα περίπου το 35 %  των θέσεων μέσω ΑΣΕΠ  (  και όχι το 60% όπως νόμιζα αρχικά ) .
    αν τώρα κάποιος σαν εμένα διεκδικεί το 100% των θέσεων ( έστω και αν αυτές είναι λιγότερες ) θα βγει σίγουρα χαμένος ?
    αν διεκδικούσε το 35% των λιγότερων θέσεων ( γιατί η μείωση θα γινόταν και με το τωρινό σύστημα )
    θα ήταν σίγουρα σε πολύ χειρότερη θέση .

Υ.Γ. δεν διαφωνώ με αυτό που είπες .. απλά προσθέτω κάποιες σκέψεις ..

Σαφως και εχουν σκοπο να διοριζουν λιγοτερους.

Θα διαφωνησω. Μεχρι τωρα, λογω του πολυδαιδαλου καθεστωτος των διορισμων, το υπουργειο αδυνατουσε να προσδιορισει τον ακριβη αριθμο των διοριστεων. Μαλιστα το υπουργειο δεν ηλεγχε ιδιαιτερα μεγαλο ποσοστο οσων κατοχυρωναν δικαιωμα μεταθεσης, μονον τον αριθμο των διοριστεων του ΑΣΕΠ και εξ αντανακλασεως το 40%.  Περαν τουτων, υπηρχαν και οι κατηγοριες των 24μηνιτων με ΑΣΕΠ, των 30μηνιτων χωρις ΑΣΕΠ, των πολυτεκνων, των εκπαιδευτικων ιδιωτικης εκπαιδευσης κτλ, οι οποιες θεμελιωναν διορισμο, ανεξαρτητως των αναγκων και των ρεαλιστικων εκτιμησεων του υπουργειου.

Ειδικα σε ο,τι αφορα τους πολυτεκνους, το υπουργειο εκανε παντελως εσφαλμενους υπολογισμους. Τα οικτρα αποτελεσματα αυτης της τριτοκοσμικης βιο - λογικης τα βιωνουν καθημερινα οι εκπαιδευτικοι και οι μαθητες στα σχολεια τους.

Η υπαγωγη του συνολου των διορισμών των εκπαιδευτικών στον γραπτο διαγωνισμο του ΑΣΕΠ δε γινεται μονο στο πλαισιο της εφαρμογης ενός συστηματος διαφανειας και αξιοκρατιας στον δημοσιο τομεα (αλλωστε οι ειλημμενες αποφασεις του ΥΠΕΣ για ολικη εκκαθαριση των γαλαζιων στελεχων στη δημοσια διοικηση δινει το πραγματικο στιγμα της κυβερνησης σε ο,τι αφορα το επικοινωνιακο πυροτεχνημα της πρασινη επανιδρυσης του κρατους), αλλα κυριως και πρωτιστως διοτι συνιστα έναν αποτελεσματικο, κλινικα ακριβη και στεγανο τροπο ελεγχου και συνακολουθα μειωσης των διορισμων.  
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 15, 2010, 04:56:33 μμ από Damien »
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32304
  • Τελευταία: Aira
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160428
  • Σύνολο θεμάτων: 19218
  • Σε σύνδεση σήμερα: 820
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 548
Σύνολο: 552

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.139 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.