Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - CBK

Σελίδες: 123456 ... 27
43
Σχολικά μαθήματα / Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« στις: Νοέμβριος 27, 2019, 06:15:41 μμ »
Όχι σε βάρος άλλων γνωστικών αντικειμένων, δεν θέλει χρόνο και κόπο, τρόπο θέλει
δες το φιλανδικο σχολειο https://www.youtube.com/watch?v=fo20UlymuW8
Δεν κατάλαβα που διαφωνούμε. Το βίντεο λέει πως δεν θέλει χρόνο και κόπο σε εργασίες για το σπίτι και φροντιστήρια όπως εμάς. Αν πεις στους Φιλανδός ότι κάνουμε για τον Αδάμ και την Εύα , τον παρακείμενο του λύω και βουκολική ποίηση θα γελάνε. Ρομποτική, μηχανική, επιστημες, μαθηματικά και πολλά αγγλικά. Να πάρει μπρος το συστημα και να δουν και τα φτωχά παιδιά μια άσπρη μέρα.

44
Σχολικά μαθήματα / Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« στις: Νοέμβριος 27, 2019, 05:13:05 μμ »
Αυτό είν' το πρόβλημα. Δε σκεφτόμαστε τι είναι καλό για τους μαθητές. Αλλά πώς θα λύσομε το επαγγελματικό της κάθε ειδικότητας στην εκπαίδευση. Μπορούν ν' απορροφηθούν σ' άλλους τομείς του δημοσίου. Ένα σωρό ώρες κάθε μέρα για τα παιδιά κουραστικό πρόγραμμα για τετριμμένες αποστηθίσεις. Με λιγότερες ώρες συνολικά κι επικεντρωμένες σε μαθηματικά φυσική χημεία και νέα αρχαία λογοτεχνία λαμβάνοντας υπ' όψιν τις κλίσεις των παιδιών τ' αποτελέσματα θα 'ναι εξαιρετικά.
Έχεις απόλυτο δίκιο Leon 21.Αυτα τα μαθήματα απαιτούν χρόνο και δουλειά για βγει το δημιουργικό δυναμικό των παιδιών. Με τα μονοωρα του γυμνασίου δεν γίνεται δουλειά.

45
Σχολικά μαθήματα / Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« στις: Νοέμβριος 27, 2019, 06:54:57 πμ »
Αν τα περισσότερα θέματα βασίζονται σε διαφορετική ύλη από εκείνη, την οποία καλώς ή κακώς διδάσκονται οι Έλληνες μαθητές/τριες στο ελληνικό σχολείο, πως να προκόψουν στον διαγωνισμό;
Τα θέματα δεν βασίζονται σε διαφορετική υλη, απλά δεν απαιτούν αποστήθιση ασκήσεων αλλά κριτική σκέψη και εφαρμογή σε πραγματικές συνθήκες. Πράγματα δύσκολα αν τα τρία τέταρτα της ώρας σου μαθαίνεις για τον υπερσυντέλικο του λύω, τις ωδές του Κάλβου και τους προφήτες της γης Χαναάν.

46
Σχολικά μαθήματα / Απ: Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« στις: Νοέμβριος 26, 2019, 09:14:43 μμ »
Στο παραπάνω άρθρο αναφέρεται ότι: "Οι οικονομικές και κοινωνικές ανισότητες, που μεταφέρονται στο εκπαιδευτικό σύστημα και αποτυπώνονται στις γνώσεις και τις ικανότητες των μαθητών".
Δεν νομίζω ότι πρόθεση των εκάστοτε κυβερνώντων είναι να άρουν τις ανισότητες αυτές...
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο οι κυβερνώντες αλλά και τα συμφέροντα συγκεκριμένων ειδικοτήτων στην εκπαίδευση που κρατάνε τα παιδιά στο σκοτάδι και τους κρύβουν τα καταπληκτικά πράγματα και ευκαιρίες της εποχής μας.

47
Σχολικά μαθήματα / Εξετάσεις PISA-κοινωνικη ανισοτητα
« στις: Νοέμβριος 25, 2019, 05:17:26 μμ »
Δημιουργείτε μείζον θέμα πλέον κοινωνικής ανισότητας. Τα παιδιά των μεσαίων και κατώτερων στρωμάτων βομβαρδίζονται με ποίηση του μεσοπολέμου και θρησκευτικα, ενώ τα παιδιά ιδιωτικών κάνουν έξτρα ώρες ρομποτικη, STEAM και επιστήμες. Φυσική συνέπεια οι καλοπληρωμένες δουλειές πάνε πάλι στους ίδιους και οι λαϊκές μάζες ακόμη και αν σπουδάζουν καταλήγουν να κάνουν ιδιαίτερα για 8 ευρώ. Κάτι πρέπει να γινει, δημιουργείται πλέον θέμα κοινωνικής κινητικότητας.
https://www.google.com/amp/s/m.naftemporiki.gr/amp/story/1536347/ereuna-dianeosis-oi-epidoseis-ton-ellinon-mathiton-sto-pisa2015

48
Με το προηγούμενο μήνυμά μου, όπου παρέθεσα ένα απόσπασμα από την εισαγωγή του σχολικού βιβλίου "Χριστιανισμός και κόσμος Β΄ Λυκείου" - [1981, 6η Έκδοση], θέλησα να καταδείξω πως το ομολογιακό μάθημα των Θρησκευτικών έχει μια ιστορία στην εκπαίδευση, η οποία είναι γεμάτη από "μαργαριτάρια" όπως αυτό που παρέθεσα:

" Το ρεύμα της αθεΐας, της απιστίας και της αδιαφορίας που φυσικά δεν έχει κάποια συγκεκριμένα επιχειρήματα να αποδείξει τις θέσεις του, κάνει θόρυβο και στο πέρασμά του παρασύρει και συντρίβει πολλές ψυχές και μάλιστα νέων ανθρώπων ... "

Για προσέξτε λίγο τη διατύπωση "που φυσικά δεν έχει κάποια συγκεκριμένα επιχειρήματα να αποδείξει τις θέσεις του".

Συνάδει κάτι τέτοιο με το σχολείο του 21ου αιώνα σε μια δημοκρατική κοινωνία; Τέτοιο ομολογιακό μάθημα Θρησκευτικών θέλουν;

Αν θέλουν να λένε τέτοια "επιχειρήματα" στα παιδιά μας, ας στρωθούν στη δουλειά, να κάνουν κατηχητικά στις ενορίες και με την ευλογία των μητροπολιτών τους (του Άγιου Πειραιώς ή εκείνου του ανεκδιήγητου πρώην Καλαβρύτων Αμβρόσιου ή του Άνθιμου Θεσσαλονίκης) να λένε ότι θέλουν.

Δε θα συνεχίσω με παράθεση άλλων αποσπασμάτων, απλά ενημερώνω πως υπάρχει ιστορική συλλογή σχολικών εγχειριδίων, που είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. στο http://e-library.iep.edu.gr/iep/collection/browse/index.html .

Αν δείτε τα βιβλία των Θρησκευτικών μέχρι και στα πρόσφατα (πριν τους "φακέλους") θα σας "σηκωθεί η τρίχα" με την εμπάθεια που τα διακρίνει όχι μόνο στα θέματα της ορθόδοξης θεολογίας, αλλά και στην "κριτική" σε άλλα δόγματα, όπου στην κυριολεξία το "κοντέρ τερματίζει". Αξίζει τον κόπο να ρίξετε μια ματιά.
Ο ρόλος του σχολείου είναι να διδάσκει την αλήθεια. Δηλαδή αν υπάρχουν άνθρωποι που λένε ότι 1+1 δεν κάνουν δυο, σημαίνει πως πρέπει να το διδάσκουμε στο σχολείο. Η πίστη θέλει απόλυτη βεβαιότητα.

49
Αυτοί που διορίστηκαν δικαστικά ήδη και όσοι φιλοδοξούν να διοριστούν στο μέλλον με το ίδιο τρόπο  θεωρούνται ΑΣΕΠ τες ή εκτός ΑΣΕΠ;
Όλοι αυτοί που τέλος πάντων πέρασαν τη βάση. Έχουμε μπλέξει και με τα θέματα αξιοκρατίας και δήθεν αριστείας. Ας τελειώνουμε με όλους αυτούς που έτσι κι αλλιώς τα δικαστήρια τους δικαιώνουν για πλάκα, να έρθει και η σειρά μας. Κουραστηκαμε, σκάσαμε.

50
Αυτή η ιστορία έχει κουράσει. Για να τελειώνει ας διοριστούν όλοι οι επιτυχόντες να ξεμπλοκάρει το σύστημα και για μας που περιμένουμε τόσα χρόνια. Ξέρω ότι κατά καιρούς έχω αναφερθεί αρνητικά κατά των ΑΣΕΠολάγνων, αλλά δεν προχωράει τίποτα και η αναπλήρωση έχει κουράσει. Ας τους πάρει να τελειώνουμε, νυσαφι με τους δικομανεις ασεπολαγνους, μας φάγατε τα νιάτα μας.

51
Ασχολούμαστε με τα Θρησκευτικά την στιγμη που αλλες χωρες σχηματιζουν την στρατηγικη για Τεχνητη Νοημοσυνη... Αλλα βεβαια καπου πρεπει να βολευτουν και οι χιλιαδες που βγαινουν απο τα πανεπιστήμια χωρις να εχει καμια αξια ο τιτλος των σπουδων τους...Αλλιως βεβαια πως θα επιζησει το παρασιτικο αυτο κρατος...Η χωρα πρεπει να στραφει στην τεχνολογια αν θελει να συμβαδιζει με τον υπολοιπο κοσμο αλλιως ας γινουμε και Σοβιετια επισημα...ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕ... >:(
Πραγματικά είναι τραγικό αυτό που γίνεται με τα νέα παιδιά. Περνάνε κατά χιλιάδες σε φιλολογίες και θεολογίες πιστεύοντας πως θα γίνουν δάσκαλοι μέχρι και το τέταρτο έτος και μετά μένουν στην ανεργία. Την ίδια ώρα εταιρίες πληροφορικής και τεχνολογίας εδώ δίπλα στα σπίτια τους δεν βρίσκουν κόσμο για να καλύψουν τις ανάγκες τους.

52
Δεν είναι δυνατόν η φιλοσοφία να μη διδάσκεται παρά μόνο στη Β λυκείου και τα θρησκευτικά να διδάσκονται σε όλες τις τάξεις. Ούτε στα μοναστήρια του μεσαίωνα.

53
Άνετα τα θρησκευτικά θα μπορούσαν να είναι ένα μικρό μερος, κάποια κεφάλαια δηλαδή, σε ένα υποχρεωτικό μάθημα φιλοσοφίας. Με εντελώς ουδέτερη και κριτική αντιμετώπιση των διαφόρων θρησκευτικών ρευμάτων.

55
είναι αυτό που γράφω πιο πάνω για τη Σουηδία απ' όπου μόλις γύρισα με πρόγραμμα Erasmus + και συζήτησα με καθηγητή που έκανε μάθημα "θρησκείες" και "ηθική". Στο μεν πρώτο παρουσιάζονται όλες οι θρησκείες, δόγματά τους κλ.π., για να είμαι πιπ συγκεκριμένος κυρίως οι πέντε μεγάλες, και στο δεύτερο αναλύονται διάφορα ζητήματα, π.χ. θανατική ποινή, ευθανασία κλπ. Τα κορίτσια με την μαντήλα που είδα στους διαδρόμους του σχολείου και ρώτησα αν παρακολουθούν τα μαθήματα αυτά μου είπαν "ναι αφού είναι υποχρεωτικά". Νομίζω αυτή είναι΄η λύση που από καιρό έπρεπε να δοθεί... ούτε απαλλαγές ούτε τίποτα. Σχετικά με την ορθόδοξη κατήχηση στα παιδιά που επιθυμούν,  ας αναλάβει τις ευθύνες της και η εκκλησία εν τέλει και ας δουλέψουν επιτέλους οι ενορίες...
Το μάθημα αυτό φυσικά δεν διδάσκεται από θεολόγους αλλά από οποιοδηποτε καθηγητή ανθρωπιστικών. Σε ένα τέτοιο μάθημα ίσως πλέον κατάλληλοι να ήταν πτυχιούχοι φιλοσοφικής.

56
Το χρήμα σε αυτή την περίπτωση είναι φυσικό επακόλουθο το ότι κινείσαι στον στίβο της εποχής σου. Αν ο Περικλής μιλούσε με τον τρόπο των ομηρικών ηρώων θα έτρωγε λεμονοκουπες κατά τον επιτάφιο. Αν ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς μιλούσε σαν τον προφήτη Ιεζεκιήλ θα κέρδιζε ο Βαρλαάμ. Αν ο Bill Gates διάβαζε θρησκευτικα, θα γινόταν μητροπολίτης.

Σελίδες: 123456 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160621
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 926
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 733
Σύνολο: 756

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.143 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.