*

Αποστολέας Θέμα: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής  (Αναγνώστηκε 866955 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
καλή τύχη σε όλους μας!

ευχαριστούμε πολύ  :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος smea31

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σχετικά με τα ανωτέρω να σας πληροφορήσω ότι οι γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις ορίζονται με συγκεκριμένες λέξεις π.χ. Γνώσεις: να αντιληφθούν, δεξιότητες: να διαμορφώσουν. στάσεις: να παρακινηθούν. Αυτά εν ολίγοις, όποιος χρειάζεται το σχέδιο και την πρόταση της μικροδιδασκαλίας ας στείλει mail να του τα στείλω να πάρει μια άποψη.

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
καλή επιτυχία σ΄όλους και όλες                                  καλή επιτυχία σ΄όλους και όλες

                                                                         καλή επιτυχία σ΄όλους και όλες                               καλή επιτυχία σ΄όλους και όλες

                                                                                                                                                  καλή επιτυχία σ΄όλους και όλες                                                     καλή επιτυχία σ΄όλους και όλες

                                                                         καλή επιτυχία σ΄όλους και όλες
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 12, 2015, 12:56:59 πμ από chrilar »

Αποσυνδεδεμένος psira

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
    • Προφίλ
Απ ότι κατάλαβα, αν εφαρμόσεις μια δυο μεθοδους διδασκαλίας, στην 20λεπτη μικρόδιδασκαλία, σε περνάνε.
Απλά εγώ ετυχα με μ@@@@κες αξιολογητές, ειρωνες, οι οποίοι μας πέρασαν όλους -σύμφωνα με τα λεγόμενα του επιτηρητή- αλλά μας εψησαν το ψάρι στα χείλη στην αίθουσα που μας έπαιρναν συνεντευξη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gianna9

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ ότι κατάλαβα, αν εφαρμόσεις μια δυο μεθοδους διδασκαλίας, στην 20λεπτη μικρόδιδασκαλία, σε περνάνε.
Απλά εγώ ετυχα με μ@@@@κες αξιολογητές, ειρωνες, οι οποίοι μας πέρασαν όλους -σύμφωνα με τα λεγόμενα του επιτηρητή- αλλά μας εψησαν το ψάρι στα χείλη στην αίθουσα που μας έπαιρναν συνεντευξη

τι ερωτήσεις σας εκαναν;
..αξίζεις φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά του να σε κάψει..

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
ΚΥΡΙΑΚΗ,12-07-2015

17(Α) Τι ορίζεται ως προκατάληψη; [7 βαθμοί]

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 1, ΣΕΛΙΔΑ 29 Ως προκατάληψη ορίζεται η αρνητική στάση που υιοθετούμε απέναντι στα μέλη μιας ορισμένης κοινωνικής ομάδας μόνο και μόνο επειδή ανήκουν σε αυτήν, δεδομένου οτι θεωρούμε πως όλα τα μέλη αυτής της ομάδας έχουν ομοιογενή χαρακτηριστικά. Η στάση αυτή παραβλέπει τις ιδιαιτερότητες του ατόμου, δε δίνει σημασία στην προσωπικότητα, στη συμπεριφορά και στα χαρακτηριστικά του καθενός. Βασίζεται στις στάσεις ή τις απόψεις που έχουν τα μέλη μιας ομάδας για τα μέλη μιας άλλης, που συνήθως είναι φήμες και δεν αλλάζουν εύκολα. Έτσι, η αρνητική προκατάληψη οδηγεί στην αμεροληψία, στην παγίωση αμετάβλητων στάσεων, στην αρνητική έως και εχθρική αξιολόγηση και αντιμετώπιση.

4(Β) Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του κατάλληλου «μαθησιακού κλίματος» στη διεργασία της εκπαίδευσης ενηλίκων; [7 βαθμοί]
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3, ΣΕΛΙΔΑ 79 Τα χαρακτηριστικά αυτά είναι:
α) η επικοινωνία διδασκόντων και διδασκομένων βασίζεται στην αμοιβαία ειλικρίνεια και στο ότι η κάθε πλευρά είναι ανοικτή στην ελεύθερη έκφραση γνώμης και στην άσκηση και αποδοχή κριτικής σε πλαίσιο δημιουργικής αναζήτησης,
β) κάθε εκπαιδευόμενος αισθάνεται ότι αναγνωρίζεται ως οντότητα,
γ) η αυτοπεποίθηση του εκπαιδευόμενου ενισχύεται με την επιβράβευση των επιτυχημένων προσπαθειών του και, ταυτοχρόνως, «αξιοποιούνται» τα «λάθη» του ώστε να μάθει μέσα από την αντιμετώπιση / διόρθωσή τους,
δ) η επιβράβευση έχει σαφή, αναλυτικό και αιτιολογημένο χαρακτήρα και οι κανόνες με τους οποίους διεξάγεται η μάθηση είναι σαφείς, αποδεκτοί από όλους και χαρακτηρίζονται από ευελιξία, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες ανάγκες και ρυθμούς μάθησης των εκπαιδευομένων.

29(Γ) Ένας εκπαιδευτής ενηλίκων σχεδιάζει να εφαρμόσει την εκπαιδευτική τεχνική «Παιχνίδι Ρόλων». Τι πρέπει να προσέξει κατά το στάδιο της προετοιμασίας, ώστε η τεχνική να έχει θετικά αποτελέσματα; [6 βαθμοί]
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 6, ΣΕΛΙΔΑ 154 Προδιαγραφές του σταδίου της προετοιμασίας
1. Ο εκπαιδευτής εξηγεί τους στόχους του παιχνιδιού: τι πρόκειται να εξεταστεί, για ποιο λόγο γίνεται η άσκηση.
2. Επιδιώκει να δημιουργηθεί κλίμα εμπιστοσύνης, που αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για το παιχνίδι. Για να «βγουν στη σκηνή» οι εκπαιδευόμενοι χρειάζεται να νιώθουν άνετα απέναντι στους συνεκπαιδευομένους τους και στον εκπαιδευτή. Γι' αυτό είναι προτιμότερο ο εκπαιδευτής να χρησιμοποιεί το παιχνίδι ρόλων όταν η ομάδα έχει γνωριστεί καλά και έχει διαμορφωθεί το κατάλληλο μαθησιακό κλίμα.
3. Ο εκπαιδευτής εμψυχώνει τους εκπαιδευομένους, προκειμένου να ξεπεράσουν τους - φυσιολογικούς - δισταγμούς τους και να συμμετάσχουν στο παιχνίδι. Τους εξηγεί τα οφέλη που θα έχουν από τη συμμετοχή τους.
4. Παρουσιάζει τους κανόνες του παιχνιδιού (πόσοι είναι οι παίκτες, τι θα κάνουν, πόσος χρόνος θα χρειαστεί). Επίσης δίνει ρόλο παρατηρητή σε όσους δεν θα παίξουν, εξηγώντας τους τι πρέπει να καταγράφουν στη διάρκεια του παιχνιδιού, ώστε στο τέλος του να είναι έτοιμοι να παρουσιάσουν τις διαπιστώσεις τους στην ομάδα.
5. Ο εκπαιδευτής έχει δημιουργήσει μια ιστορία, η οποία αντανακλά την κατάσταση που επιδιώκεται να αναλυθεί. Η ιστορία είναι κατά το δυνατόν συναφής με πραγματικές καταστάσεις ή προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευόμενοι. Στην ιστορία εμπεριέχονται δύο ή περισσότεροι ρόλοι. Οι θέσεις και το περιεχόμενο των ρόλων οδηγούν σε αντιθέσεις ή σύγκρουση. Ο εκπαιδευτής παρουσιάζει το πλαίσιο της ιστορίας (σκόπιμο είναι να δίνει την ιστορία γραπτά, προκειμένου οι εκπαιδευόμενοι να μπορούν να συγκρατούν όλες τις λεπτομέρειες). Επίσης δημιουργεί «καρτέλες ρόλων» για τα πρόσωπα της ιστορίας, στις οποίες αναγράφονται τα στοιχεία τους (φύλο, ηλικία, επαγγελματική ιδιότητα, προβλήματα που αντιμετωπίζουν κ.ά.). Η επιτυχία του παιχνιδιού θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό από αυτά που αναφέρονται στην ιστορία και στις καρτέλες ρόλων. Δεν πρέπει δηλαδή ο σχεδιασμός της άσκησης να είναι απλουστευτικός ούτε να θέτει αξεπέραστους φραγμούς μεταξύ των παικτών ώστε αυτοί να δυσκολεύονται να συμφωνήσουν σε οτιδήποτε.
6. Οι εκπαιδευόμενοι καλούνται να επιλέξουν εθελοντικά τους ρόλους. Έτσι αποφεύγεται να δημιουργηθεί ανταγωνισμός μεταξύ τους.
7. Κάθε ρόλος μπορεί να παίζεται από περισσότερα του ενός άτομα, ώστε να δοθεί η δυνατότητα να εκπροσωπηθούν όλες οι «εσωτερικές απόψεις» και τα διλήμματα που υποθέτουμε ότι έχει ο φορέας ενός ρόλου.
8. Ο εκπαιδευτής, πριν αρχίσει η άσκηση, ζητάει από τους παίκτες να συνεδριάσουν σε απομονωμένους χώρους. Εκεί έχουν τη δυνατότητα να σκεφθούν, να επανεξετάσουν την κατάσταση και να προγραμματίσουν τη μελλοντική τους συμπεριφορά. Με άλλα λόγια κάθε παίκτης καλείται να αποφασίσει ποια στάση θα κρατήσει απέναντι στους άλλους, όταν θα έλθουν εκ νέου σε επαφή.
9. Ο εκπαιδευτής εξηγεί στους παίκτες ότι πρέπει να αφεθούν να αντιδράσουν αυθόρμητα, ανάλογα με την εξέλιξη του παιχνιδιού. Δηλαδή οι παίκτες μπορούν να διαφοροποιήσουν την αρχική τους θέση, ανάλογα με τα επιχειρήματα που θα ακούσουν από τους άλλους.
10. Εάν οι συμμετέχοντες δεν είναι εξοικειωμένοι με το παιχνίδι ρόλων, σκόπιμο είναι, πριν αυτό αρχίσει, ο εκπαιδευτής να ζητήσει από όλους να παίξουν ταυτόχρονα, ανά δύο, κάποιους ρόλους για λίγα λεπτά και ύστερα να σχολιάσουν αυτό που βίωσαν.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 12, 2015, 04:41:20 μμ από chrilar »

Αποσυνδεδεμένος afriendforyou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 617
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Καλά αποτελέσματα! Ποτέ βγαίνουν τα αποτελέσματα;

Αποσυνδεδεμένος άνοιξη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 418
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Λογικά δε θα αργούν..Σε κάθε αίθουσα οι βαθμολογητές έχουν να διορθώσουν 10 γραπτά ανά δυο..Ο ΕΟΠΠΕΠ απλά θα καθυστερεί με την ανακοίνωση. Ίσως περιμένουν να τα βγάλουν όλα μαζί όταν τελειώσουν οι εξετάσεις..

Αποσυνδεδεμένος gianna9

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Στις εξετάσεις του Οκτωβρίου, νομίζω βγήκαν μετά από 2 μήνες. Οπότε, καλό Σεπτέμβρη...

Καλά αποτελέσματα! Ποτέ βγαίνουν τα αποτελέσματα;
..αξίζεις φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά του να σε κάψει..

Αποσυνδεδεμένος ecal

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Άντρας
  • Μαθαίνω τον κόσμο...πώς να μαθαίνει!
    • Προφίλ
Λογικά δε θα αργούν..Σε κάθε αίθουσα οι βαθμολογητές έχουν να διορθώσουν 10 γραπτά ανά δυο..Ο ΕΟΠΠΕΠ απλά θα καθυστερεί με την ανακοίνωση. Ίσως περιμένουν να τα βγάλουν όλα μαζί όταν τελειώσουν οι εξετάσεις..

Τα γραπτά θα διορθωθούν κεντρικά στον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.! Οι αξιολογητές της μικροδιδασκαλίας ήταν μόνο για τη μικροδιδασκαλία.

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
Στις εξετάσεις του Οκτωβρίου, νομίζω βγήκαν μετά από 2 μήνες. Οπότε, καλό Σεπτέμβρη...


ισως και αργοτερα... 980 ατομα τοτε... περι τα 3.500 τωρα...

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
Λογικά δε θα αργούν..Σε κάθε αίθουσα οι βαθμολογητές έχουν να διορθώσουν 10 γραπτά ανά δυο..Ο ΕΟΠΠΕΠ απλά θα καθυστερεί με την ανακοίνωση. Ίσως περιμένουν να τα βγάλουν όλα μαζί όταν τελειώσουν οι εξετάσεις..






στην αίθουσα υπήρχε 1 επιτηρητής/ρια και 2 αξιολογητές για την διαδικασία της μικροδιδασκαλίας. Τα γραπτά στέλνονται στην Αθήνα όπου και θα λειτουργήσουν βαθμολογικά κέντρα, όπως στις πανελλήνιες. Γι αυτό και σε κάθε τετράδιο, κολλήθηκε μαύρο αυτοκόλλητο κατά την παράδοση, που καλύπτει το ονοματεπώνυμο αξιολογούμενου.

Αποσυνδεδεμένος psira

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
    • Προφίλ
Από ποτέ θα ισχύσει  ως προϋπόθεση για πρόσληψη στη μη τυπική εκπαίδευση ή πιστοποίηση; Από το Σεπτέμβριο του '15 ή του '16; Γιατί αν ισχύσει από φετος, θα πρέπει οι βαθμοί να βγουν μέχρι τέλη Αυγούστου, αρχές Σεπτεμβρίου

Αποσυνδεδεμένος irisiris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ακουσα και πιθανοτητα να ισχυσει απο το 17! ας με διαψευσει καποιος που γνωριζει σιγουρα κατι διαφορετικο...η τουλαχιστον μεχρι να αποτελεσει προυποθεση, οτι θα μοριοδοτειται τουλαχιστον στις αιτησεις μας ως εκπαιδευτες σαν επιπλεον προσον... ???

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160908
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 380
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 341
Σύνολο: 344

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.