0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Βάζω εδώ το ερώτημά μου για να μου πει ο αγαπητός admin αν είναι λογικό και σκόπιμο να συνεχίσουμε την κουβέντα στο θέμα αυτό (μιας και προσπαθώ κι εγώ να βάλω σε δρόμο τη διδασκαλία μου, και γνώμονα έχω βάλει να κάνω 150% καλύτερη εκμετάλλευση του λίγου εκ των πραγμάτων χρόνου που διαθέτει το ΥΠΕΠΘ για πληροφορική στο γυμνάσιο, ΣΥΝ το γεγονός ότι η διδακτική μου ώρα είναι 35 μόλις λεπτά λόγω εσπερινού) ή αν είναι καλύτερα να ανοίξω καινούργιο θέμα (με τις ευλογίες σου όμως Dr, μη με κυνηγάς και μένα ότι ανοίγω θέματα που ήδη υπάρχουν!).Ξεκινάω με μια διαπίστωση: η πιάτσα της πληροφορικής έχει γεμίσει αλήτες και απατεώνες που κοιτάνε να "γδύσουν" τον αδαή και ανυποψίαστο χρήστη. Επειδή πρόσφατα μου έχει τύχει να τραβάω τα μαλλιά μου από τα αεριτζίδικα λεφτά που έχουν πληρώσει φίλοι μου για επισκευή (υποτίθεται) του υπολογιστή τους (όταν σκεφτούν να με πάρουν τηλέφωνο, συνήθως είναι ήδη πια αργά), και επειδή είμαι εκπαιδευτικός, δεν μπορώ να το αφήσω να περάσει έτσι και έχω βάλει στόχο μου να φτάσουν οι μαθητές μου στο σημείο να μπορούν να αξιολογήσουν ένα σύστημα, αν αξίζει τα λεφτά του, και να μην μπορεί να τους κοροϊδέψει ο κάθε τυχάρπαστος... έχω στα χέρια μου την ύλη ανά τάξη από το βιβλίο του γυμνασίου, και σήμερα θα τους μοιράσω φυλλάδια από δυο καταστήματα (για να μη θεωρηθεί ότι κάνω και διαφήμιση ) και θα δούμε στην πράξη αυτά που κάνουμε ένα μήνα τώρα, και αυτά που θα κάνουμε και στη συνέχεια... (λέω ένα μήνα, γιατί έδωσα μεγάλη έμφαση στο να μάθουν σε πρώτη φάση την ακολουθία b-B-KB-MB-GB-TB γιατί αλλιώς τόσο οι σκληροί, RAM, κάρτες μνήμης, φλασάκια κλπ, όσο και τα αρχεία θα τους φαίνονται κινέζικα... ενώ τώρα πιστεύω να πειστούν για την επιμονή μου, και να τους ανοίξω την όρεξη για παρακάτω... ) Πώς σας φαίνεται η ιδέα μου; Η πληροφορική είναι από τα μαθήματα που έχουν ΑΜΕΣΗ σχέση με την καθημερινότητα, και θεωρώ πως δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό... δυστυχώς οι περισσότεροι μαθητές μου δεν έχουν δικό τους υπολογιστή (αν είχαν, μπορεί και να τα ήξεραν ήδη όλα αυτά από την πράξη), είναι σίγουρο όμως ότι όλοι θα αποκτήσουν κάποια στιγμή, είτε το θέλουν είτε όχι θα είναι αναπόφευκτο... σκοπός του σχολείου δεν είναι να βγάζει ενημερωμένους πολίτες;
Πολύ σωστά τα σχόλια. Αν δε συσχετίσουν το μάθημα με την καθημερινότητά τους δε θα το αγαπήσουν το ίδιο...Και τώρα μια ερώτηση σχετική με υπολογιστές και προδιαγραφές: Το ολοήμερο που κάνω τις 10 ώρες μου έχει καλά μηχανήματα, όλα στο ιντερνετ, έχει εκτυπωτή (χωρίς μελάνι, αλλά αυτό λύνεται) και σκάνερ κλπ, όλα καλά. Αλλά το άλλο που κάνω 2 ώρες έχει κάτι 486 (?) στα 33 ΜΗz (?!), κάτι Windows 95 και στην καλύτερη περίπτωση 98, και γενικά δεν τρέχουν ούτε τα Ramkid... οπότε παίζαμε με Word και Wordart. USB ούτε για δείγμα. Τι να κάνεις σε τέτοια παλιά συστήματα;;; Καμιά ιδέα; Πώς μπορούν να ανανεωθούν; Με δωρεές από εταιρείες; Από το Υπουργείο; Το δήμο; Γιατι τα παιδιά της 5ης που έκανα χθες έχουν όλα τους καλύτερα PC σπιτι, οπότε αυτά τα ψιλοπεριφρονούσαν. (Να΄ναι καλά το wordart που γράφανε το κάθε παιδι πειράγματα για τα άλλα και πέρασε η ώρα...)Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη! Μπορεί να βοηθηθούν κι άλλοι που έχουν το ίδιο πρόβλημα. (Ή μήπως πέτυχα την περίπτωση με το μόνο παλιό εργαστήριο υπολογιστών στην επικράτεια;!)Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Παιδια εμενα με ενδιαφερει η διδασκαλια στα οικονομικα μαθηματα. Καμια προταση?