Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - MelG

Σελίδες: 1
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / χαρίζω υλικό για ασεπ
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2011, 09:57:54 πμ »
Επειδή έχω πια κουραστεί αλλά και δε μου χρειάζεται κάποιο υλικό για ασεπ, το χαρίζω σε όποιον, κυρίως κάποιο νέο πτυχιούχο, ενδιαφέρεται. Προσωπικά με βοήθησαν πολύ και φαίνεται από τις επιδόσεις μου ( ο λόγος που δεν κρίθηκα διοριστέα είναι 1 ερώτηση). Όποιος θέλει ας μου στείλει με πμ τη διεύθυνσή του για να του ταχυδρομήσω: 1) Διαχείριση σχολικής τάξης- E. C. Wragg
2)Αποτελεσματική διδασκαλία-Richard Dunne & Ted Wragg
3) Οδηγός επιβίωσης του εκπαιδευτικού - Thody-Gray-Bowden
4)Αντιμετώπιση της δυσλεξίας - Βασίλης  Χρυσοχόου
5) Μέθοδος Μοντεσόρι - Ευγενία Κουτσουβάνου
6) Εκπαιδεύοντας τους εφήβους -John Head
7) Κοινωνικές- γνωστικές θεωρίες μάθησης και συμπεριφοράς - Γεώργιος Δήμου
8) Τα ερωτήματα του σύγχρονου εκπαιδευτικού - Κατερίνα Λαρεντζάκη Γκόγκα/Βέρα Ευανθία Παύλου
9) μια σειρά 5 cd με υλικό για παιδαγωγικά από εφημερίδα,

2
Απευθύνομαι σε όσες ΠΕ05 και ΠΕ07 τόσα χρόνια προσπάθησαν να διοριστούν (με τα γνωστά…ασεπ, ωρομισθία) με την προοπτική των οργανικών στην Πρωτοβάθμια. Ειδικά όσες, αφού πετύχαμε στον ασεπ, τρέξαμε και ως κορόιδα ωρομίσθιες ξέρουμε καλά τι σημαίνει αυτό. Αυτή τη στιγμή λοιπόν αυτό που γίνεται είναι κοροϊδία. Ξαφνικά, αφού έκαναν τις απαραίτητες συγχωνεύσεις και πρόσφατα και νέες ρυθμίσεις, θυμήθηκαν ότι έχουν υπεράριθμους (τους δημιούργησαν!) και βέβαια ούτε λόγος για οργανικές. Όλες θα έχουμε πετύχει κάποια μόνιμη σε κάποιο δημοτικό. Εγώ πχ φέτος είχα μια μόνιμη ΠΕ07 που δε συμπλήρωνε ωράριο και από άλλο νομό ήρθε στην πόλη μου. Μα, αν το πρόβλημα ήταν ότι δε συμπλήρωνε ωράριο, ε, ας έβρισκε να συμπληρώσει ωράριο σε δημοτικό της πόλης όπου διορίστηκε. Αλλά το βρήκε ως πάτημα για να έρθει στην πόλη. Τι θέλω να πω; Θέλω να πω ότι αυτό το «συμπληρώνω ωράριο» κάπου παραέγινε και χρησιμοποιείται ως αιτία για να έρθουν στις πόλεις. Και παίρνουν θέσεις από τους αδιόριστους. Είδα και 2 ετών διορισμένη (30 ετών) κι αυτή από Κρήτη να είναι στη Βέροια! Δηλαδή εμείς οι αδιόριστοι θα πάμε στα νησιά με 500 ευρώ ή αλλιώς θα μείνουμε άνεργοι; Και φέτος η περσινή αδιόριστη πε07 που είχα δουλεύει λάντζα-σερβιτόρα-λουλούδια. Κυριολεκτικά! Γιατί; Γιατί δε γίνονται οργανικές. Αυτή τη στιγμή το αίμαι μου έχει ανέβει στο κεφάλι γιατί με συνέλαβα να σκέφτομαι αν θα κάνω τα χαρτιά μου σε όλη την Ελλάδα από το φόβο μη μείνω τελείως άνεργη (χαζή σκέψη, δε το συζητώ). Αν είναι δυνατό. Φυσικά θα μείνω μάλλον άνεργη και με βλέπω κι εμένα λουλουδού. Συνεχίζω…
Είναι ιδέα μου ότι στα γραφεία έχουν βάλει πρώην υπαλλήλους  της Ολυμπιακής; Παρακαλώ όποιος γνωρίζει ας μου πει. Με πηγές. Να ετοιμάσω μια επιστολή να της τη στείλω. Κι όποιος θέλει να οργανωθούμε να τη στείλουμε μαζί. Όχι από τη μια πήραμε κοπρίτες, από την άλλη όποιος δεν έχει αντικείμενο απολύεται αλλά της Ολυμπιακής τους αφήνουμε απείραχτους και στα γραφεία γεμίζουμε από δαύτους και δημιουργούμε πρόβλημα στους εκπαιδευτικούς. Παρακαλώ όποιος έχει στοιχεία ας απαντήσει. Και με προσωπικό μήνυμα όποιος ενδιαφέρεται να στείλουμε από κοινού την επιστολή. Δε με ενδιαφέρει να ανοίξω εδώ ένα θέμα για να περνά η ώρα.

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Κατάντια;
« στις: Ιούνιος 11, 2011, 10:20:37 πμ »
Χωρίς σχόλια παραθέτω την ενδιαφέρουσα άποψη συναδέλφου. Τίτλος του κειμένου της "Κατάντια"

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_7904.html

Είμαι μια "γαλλικού" κι εχθές διάβαζα τις επιθέσεις (γνωστές) από φιλόλογο προς τους καθηγητές γαλλικής και γερμανικής ...
γιατί τάχα τους παίρνουμε μια ώρα, αποφεύγοντας ωστόσο να αναφέρει πως από τις ξένες γλώσσες αφαιρέθηκε μια ώρα για να δοθεί στη διδασκαλία των αρχαίων. Ναι, με πείραξε η αδικία. Όμως με πείραξαν άλλα περισσότερο. 1. η έλλειψη επιπέδου, 2. το αλληλοφάγωμα σε μια δύσκολη στιγμή. ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ! ΕΜΑΘΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ. ΔΕΙΤΕ.

Το αγαπητό υπουργείο σκοπεύει να καθιερώσει, λέει, το θεσμό του μόνιμου μεν ελαστικά απασχολούμενου καθηγητή δε. Κοινώς ημιαπασχόληση και στους μόνιμους. Αυτό ξέρετε τι σημαίνει; Με λίγα λόγια καταστροφή. Και δε μιλάω μόνο από την πλευρά των καθηγητών. Αν ήταν μόνο γι'αυτούς, τότε μπορεί και να ήμασταν τυχεροί γιατί θα είχαμε εθελοντές μάρτυρες που θα δέχονταν να προσφέρουν για την παιδεία. Γιατί, όταν είσαι ελαστικά απασχολούμενος, δεν εξασφαλίζεις τα απαραίτητα κι άρα για ποιο λόγο πλέον να ήθελε κάποιος να γίνει καθηγητής εκτός από τo να προσφέρει; Δυστυχώς όμως η πραγματικότητα είναι άλλη.
1)Όταν έχεις καθηγητές που πέφτουν στο επίπεδο της προαναφερθείσας "συναδέλφου", που προφανώς είναι αδιόριστη και θεωρεί πως με το να αφαιρεθεί η ιστορία θα διοριστεί η ίδια,
2) Όταν έχεις καθηγητές που λιμοκτονούν,
...τότε δεν έχεις παιδεία γιατί απλούστατα δεν έχεις έμψυχο δυναμικό. Το έμψυχο δυναμικό είναι αδύναμο κάτω απ'αυτές τις συνθήκες. Κι αν με το σχολείο είχαμε μια ελπίδα να φτιάξουμε καλύτερους ανθρώπους, κάτω απ'αυτούς τους όρους δεν έχουμε καμία. Ήδη τα παιδιά βάλλονται από την τηλεόραση κι από το διαδίκτυο, τώρα τα στριμώχνουν κιόλας, σε λίγο οι καθηγητές θα εργάζονται σε καθεστώς έντονης ανταγωνιστικότητας και μη αναγνώρισης του έργου τους, οπότε το παιχνίδι χάθηκε. Δε γράφω για να ζητήσω να υποστηρίξει κάποιος τους καθηγητές. Δεν το κ! αταδέχομαι αυτό. Και δεν το καταδέχομαι γιατί ξέρω πως οι ίδιοι που παραπονιούνται για ένα σωρό σαχλές "αιτίες" είναι οι ίδιοι που πληρώνουν ένα κάρο λεφτά στα λουλούδια των πολιτιστικών κέντρων (γεια σου, Γιαννόπουλε!), οι ίδιοι που πληρώνουν μαύρα 15 ευρώ το 5λεπτο στον ηλεκτρολόγο ή στον υδραυλικό ή είναι οι ίδιοι ηλεκτρολόγοι ή υδραυλικοί υψηλά και μαύρα αμοιβόμενοι. Από ανθρώπους λοιπόν που δικαιολογούν τέτοιες σπατάλες και κατηγορούν τους καθηγητές δεν περιμένω υποστήριξη. Είναι αδύνατο εξάλλου να καταλάβουν πως ο καλός καθηγητής πάνω απ'όλα πρέπει να είναι τάρχος, ήσυχος από έγνοιες κι όχι να μετράει τα λεπτά, ενώ μάλιστα οι μαθητές του έχουν καλύτερο υπολογιστή ή ακριβότερο κινητό -που τους αγόρασε ο μαύρα αμοιβόμενος πατέρας τους- από τον ίδιο. Και γιατί γράφω; Μπορώ να βρω λύση; Και να τη βρω δε θα με ακούσει κανείς. Απλά κάνω μια επισήμανση κι ας ελπίσουμε ότι το μήνυμά μου θα γίνει αφορμή για προβληματισμό και, γιατί όχι, και για συσπείρωση. Μια καλημέρα στη συνάδελφο των γερμανικών που τώρα που γράφω σερβίρει μπύρες κι όταν τελειώσει απο'κει θα πάει στο διπλανό χωριό να κάνει το χρέος της ως! λουλουδού. Ξέρω πως όταν σχολάσει θα μπει και θα το δει το μήνυμα. Σ'εσάς ένα απλό "κρίμα".


4
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=266654&cid=4

Όποιος έχει υπομονή ας δει το βίντεο. Γύρω στο λεπτό 1:53 φαίνεται ξεκάθαρα η κίνηση που περιγράφει το άρθρο. Ενδεικτικό του σε τι εποχές ζούμε κι αυτό.

"Στο βίντεο – ντοκουμέντο θα παρακολουθήσετε την αψυχολόγητη και αναίτια κίνηση άνδρα των ΜΑΤ που προκαλεί διαδηλωτές στην περιοχή της Μυτιλήνης.

Στο βίντεο φαίνεται ένας αστυνομικός να πετάει καπνογόνο σημαδεύοντας το σώμα μίας φοιτήτριας, έξω από το κτίριο της Γενικής Γραμματείας Νήσων και Νησιωτικής Πολιτικής κατά τη διάρκεια διαδήλωσης την 23η Φεβρουαρίου."

Δείτε το video στη διεύθυνση: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=266654&cid=4

5
ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 40 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ 3ο ΟΡΟΦΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΔΕΧΤΗΚΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ, ΣΠΑΣΑΝ 2 ΠΟΡΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕΣΑ, ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟΜ ΤΡΙΤΟ. 2 ΔΙΜΟΙΡΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ. ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΕΙ

6
Αναπληρωτές / προβληματισμός για στάση
« στις: Δεκέμβριος 18, 2010, 12:07:12 μμ »
Στις 22/12 έχουμε νέα στάση. Πέφτει πάλι Τετάρτη. Εχω θέμα γιατί αυτή τη μέρα έχω μάθημα με ένα τμήμα που έχω επίσης και τη Δευτέρα. Θυμίζω πως χάσαμε 2 Δευτέρες λόγω εκλογών. Πού θέλω να καταλήξω; Στο ότι προβληματίζομαι για τη στάση γιατί δε θέλω πάλι αυτά τα παιδιά να χάσουν μάθημα. Από 5/10 που ξεκινήσαμε ως τώρα στην ουσία τα είδα 5-6 φορές. Οκ μάλλον θα χαρούν που χάνουν μάθημα αλλά από την άλλη σκέφτομαι μήπως (έστω κάποια) νιώσουν ότι δε τα υπολογίζω. Κι ειδικά με αυτά τα παιδιά έχω ένα θέμα γιατί είναι παιδιά είτε από φτωχές είτε από προβληματικές οικογένειες και θα ήθελα να τα αποχαιρετήσω για Χριστούγεννα και να τους δώσω λίγη χαρά μέσα από δραστηριότητες γιορτινές. Και προβληματίζομαι. Να κάνω στάση ή όχι; Τι λέτε για τις στάσεις/απεργίες που όλο πέφτουν την ίδια μέρα;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160040
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 709
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 277
Σύνολο: 288

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.