0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είχα δει κάπου και κάποιες οργανικές οι οποίες δεν είχαν καλυφθεί πέρυσι με διορισμούς. Υπάρχουν κάπου αυτές? Έτσι απλά για να ελπίζουμε λίγο παραπάνω..😁
https://www.especial.gr/organika-kena-deyterovathmias-genikis-poia-tha-dothoyn-mazi-me-ta-leitoyrgika-kena-gia-proslipseis-anaplirwtwn-2023-24/
Μια εντυπωσιακα ευστοχη (κατα τη ταπεινη μου γνωμη) τεχνικη αναλυση/στοχευση της δευτεροβαθμιας οργανικότητας, που γινεται + 1 εως 2 επιπεδα πιο εντυπωσιακη απο το γεγονος οτι προερχεται απο συναδελφο της πρωτοβαθμιας. Επειδή βλέπω πολλοί να έχουν αρχίσει τους υπολογισμούς για τον αριθμό των πιθανών οργανικών κενών με τα οποία θα τρέξουν οι μεταθέσεις (και αντίστοιχα θα προκύψουν και τα ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ κενά των πιθανών διορισμών), νομίζω πως πρέπει με τη σειρά μου να σχολιάσω τα εξής:Ναι μεν, όπως έχει ειπωθεί πολλάκις, στην πρωτοβάθμια κάθε συνταξιοδότηση μεταφράζεται και σε ένα νέο οργανικό κενό (με την επιφύλαξη πως δεν υπάρχουν πλεονάσματα -που λόγω του περσινού υπολογισμού των κενών μεταθέσεων πριν τις ανακλήσεις θα υφίστανται σε κάποιες περιοχές-, όπως και τυχόν άλλες σχολικές μεταβολές), στη δευτεροβάθμια όμως, λόγω του ειδικού αλγόριθμου υπολογισμού των κενών, δεν νομίζω πως ευσταθεί η λογική της πρόσθεσης των αδιάθετων προς διορισμό περσινών οργανικών κενών στο νούμερο των συνταξιοδοτήσεων, για την πρόβλεψη των φετινών οργανικών κενών, όπως βλέπω να κάνουν πολλοί εκπαιδευτικοί. μεσα σε 3 γραμμες ειπες ολο το πλαισιο των οργανικων μεταβολων Αβαθμιας-Βθμιας. Αντιθέτως, όπως επισημαίνει και ο συνάδελφος g.t, που φαίνεται να γνωρίζει ενδελεχώς τα σχετικά δεδομένα της δευτεροβάθμιας, ο ρυθμός μεταβολής του μαθητικού δυναμικού παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην πρόβλεψη των ωρών διδασκαλίας των μαθημάτων κάθε κλάδου, και λαμβάνεται υπόψη προκειμένου να υπολογιστεί το σύνολο των ωρών στο οποίο υπάρχει έλλειμμα μόνιμων εκπαιδευτικών και συνεπώς να υπολογιστεί ΕΚ ΝΕΟΥ ο αριθμός των οργανικών κενών με βάση τον κανόνα των 12 ωρών α' ανάθεσης.Επομένως, τα οργανικά κενά στη δευτεροβάθμια ΣΥΝΗΘΩΣ υπολείπονται των αποχωρήσεων εκπαιδευτικών, καθώς ο αλγόριθμος αυτός βλέπει ουσιαστικά ώρες μαθημάτων και όχι άτομα. Έτσι, για παράδειγμα, στον πολυπληθέστερο κλάδο της δευτεροβάθμιας, τους ΠΕ02, το 2022 είχαμε 519 συνταξιοδοτήσεις που μεταφράστηκαν σε 317 οργανικά κενά και έδωσαν 307 διορισμούς. Το 2023 όμως, είχαμε ανατροπή της παραπάνω λογικής και από τις 494 συνταξιοδοτήσεις (πριν από τις ανακλήσεις) προέκυψε όχι μικρότερος, αλλά μεγαλύτερος αριθμός οργανικών κενών: 560 οργανικά κενά (στα οποία αργότερα έγιναν 421 διορισμοί). Κι ενω και τις 2 αυτες χρονιες ειχα -λογω προσωπικου ενδιαφεροντος- στραμμένη πανω κατα πανω στους πε02 το προσωπικο αριθμητικο μου ενδιαφερον, εντουτοις ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ αυτην την αριθμητικη μεταστροφή.. Εντυπωσιασμος στο max!Ο αριθμός αυτός νομίζω πως είναι ακατανόητος και δεν μπορώ προσωπικά να καταλάβω πως δικαιολογείται (ίσως ο g.t. μας διαφωτίσει), δεδομένου πως το μαθητικό δυναμικό μειώνεται, τα πειραματικά σχολεία (που δεν έχουν οργανικές) αυξάνονται και οι αποχωρήσεις μέσω ΚΥΣΔΕ και ακόμα και οι θάνατοι εν ενεργεία εκπαιδευτικών δεν νομίζω πως είναι τόσο πολλοί ώστε να προκύψει ένα τέτοιο νούμερο (υπογραμμίζω: οργανικών κενών και ΟΧΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ). Παρολο οτι ειναι απολυτως ευλογα και τα 3 αντεπιχειρηματα σου, θα σου πω οτι (κατα τη γνωμη μου) απο αριθμητικης αποψης τα παντα μπορουν να συμβουν με το συγκεκριμενο τροπο υπολογισμου οργανικων κενων στη δευτεροβαθμια δηλ για παραδειγμα 500 συνταξεις να δημιουργησουν 300 επιπροσθετα κενα αλλα και -ως ενα βαθμο- το αντιστροφο, οσο κι αν φαινεται περιεργο (ειχα αναφερει συγκεκριμενα αριθμητικα παραδειγματα στα https://www.pde.gr/index.php?topic=37230.msg1207854#msg1207854https://www.pde.gr/index.php?topic=37409.msg1207822#msg1207822). Επιπλεον γνωριζω οτι καποια πυσδε οταν εχουν σε μια ειδικοτητα πχ -10 ωρες ή -11 το κανουν (αυθαιρετα) -12 για να δημιουργηθει ένα επιπλεον κενό μεταθεσης ή διορισμου και να αυξησουν κατ αυτον τον τροπο το υπαρχον οργανικο δυναμικο.Επισης να σκεφτουμε και το εξης οτι περυσι πχ στους πε02 οι παραιτησεις (πριν απο ανακλησεις) ειχαν ολοκληρωθει 13/2 και στη συνεχεια ζητηθηκαν (απο το υπουργειο) τα κενα απο καθε ΔΔΕ για να γινουν οι μεταθεσεις. Σε καθε δδε όμως και ανεξαρτητως παραιτησεων υπηρχαν υφισταμενα οργανικα κενα λογω πχ διαφοροποιησης των τμηματων δηλ σε καποια σχολεια να αυξηθηκαν κατα λιγο οι μαθητες (1-2) και να εσπασαν τμηματα ή να δημιουργηθηκαν τμηματα προαανατολισμων λυκειων (β+ γ ταξης) σε προσανατολισμους που την προηγουμενη χρονια δεν υπηρχαν (πχ μικρα ΓΕΛ επαρχιας ή εσπερινα). Φυσικα δεν μπορουν αυτα τα γεγονοτα να επιφερουν δραματικη αυξηση των κενων που διαφαινονται λογω παραιτησεων, αλλα να μην ξεχναμε οτι τα 560 οργανικα που δοθηκαν για τις μεταταξεις, προεκυψαν ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΕΡΣΙΝΕΣ EXTRA LARGE μεταθεσεις που ειναι δυνατον να δημιουργησαν δραματικες αλλαγες στη τελικη συνθεση των οργανικων κενων Η άποψη μου είναι πως πέρυσι (και λόγω των εθνικών εκλογών) πολλές διευθύνσεις φούσκωσαν τεχνηέντως τα οργανικά κενά (προβλέποντας ίσως πως θα λειτουργήσει μεγαλύτερος αριθμός τμημάτων από ότι την προηγούμενη χρονιά), προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη ικανοποίηση μεταθέσεων και για αυτόν τον λόγο προέκυψε μεγαλύτερος αριθμός οργανικών κενών από τις συνταξιοδοτήσεις στους ΠΕ02 (και ας με διαψεύσουν οι πιο έμπειροι χρήστες του forum αν κάνω λάθος, καθώς δεν είμαι της δευτεροβάθμιας). Δεδομένου πως τα κενά πέρυσι υπολογίστηκαν χωρίς να υπολογιστούν οι ανακλήσεις των συνταξιοδοτήσεων και στις δύο βαθμίδες, καθώς και του ότι οι νέες αποχωρήσεις δεν συνεπάγονται τη δημιουργία ισάριθμων οργανικών κενών, θεωρώ πως οποιοδήποτε υπολογισμός γίνεται με βάση τα αδιάθετα περσινά κενά και τις φετινές συνταξιοδοτήσεις δεν είναι βάσιμος. Εκτός φυσικά αν η ίδια λογική με πέρυσι εφαρμοστεί και φέτος. Εξάλλου η πρόβλεψη των τμημάτων που θα λειτουργήσουν εναπόκεται στην κρίση του εκάστοτε ΠΥΣΔΕ. Αν το συμβούλιο θεωρήσει πως του χρόνου για κάποιο λόγο τα τμήματα θα αυξηθούν (π.χ. θα εγκριθούν περισσότερα ολιγομελή τμήματα), τότε θα υπολογίσει αυτές τις επιπλέον ώρες και κανένας δεν θα ασκήσει κάποιο σχετικό έλεγχο σε αυτό. Έχεις απολυτο δικιο Το θέμα όμως είναι ότι η υπογεννητικότητα εισέρχεται σιγά σιγά και στη δευτεροβάθμια και αργά ή γρήγορα τα αποτελέσματά της θα γίνουν κάτι παραπάνω από εμφανή.
https://e-wall.net/53106/syntaxiodotiseis-paraitiseis-ekpaideftikon-ana-nomo-stin-protovathmia-p-e/?no_cache=1708080895&fbclid=IwAR2DxUevEISjgYbKquXMItyD3DQ00XcvN0Vg75QeTO_GrpuNqx0Wb-0vVpM
Οι αιρετοί της Α/θμιας δείχνουν ότι ενδιαφέρονται πραγματικά, ενώ της Β/θμιας το αντίθετο.
Φυσικα. Γιατι στην Δευτεροβαθμια γινονται και τα μεγαλυτερα μαγειρεματα
Εχοντας περάσει και από τις δυο βαθμίδες πιστευω οτι ισχυει ακριβως το αντιθετο γι' αυτο και οι αιρετοί κόπτονται περισσοτερο