Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - scoop

Σελίδες: 1
1
Μία ερώτηση για όποιον γνωρίζει:

Γίνεται δημόσιος υπάλληλος (εκπαιδευτικός) να πάρει 9 ώρες σε ΣΔΕ ωρομίσθιος ΚΑΙ 2 μέρες σαν σύμβουλος σταδιοδρομίας ταυτόχρονα;

2
Ένας αναπληρωτής ακπαιδευτικός τι σχέσει εργασίας επιλέγει στο σύστημα? Στην προηγούμενη προκήρυξη νομίζω είχαν την επιλογή ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. Φέτος δεν υπάρχει. Έχει το ΛΟΙΠΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.

3
... Αθάνατη Ελληνική πρωτοτυπία ...

... πριν σκεφτούμε ... αποφασίζουμε ...

... πήγαν κατευθείαν στο ... Ωμέγα ...

... χωρίς πριν να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν το ...

... απαραίτητο ... Άλφα μετά το ... Βήτα ... το Γάμα ...

Επίσης:

@psyxraimia

…Γράψε κάνα ποίημα καλύτερα ….
…και άσε την έκθεση απόψεων κατά μέρους …

Όλα τα post’s σου εάν τα ψάξει κανείς είναι ποιήματα με τελίτσες και όχι επιχειρήματα.
Είμαι σίγουρος ότι είσαι από αυτούς τους καθηγητάκους που αναφέρω παραπάνω οι οποίοι βολεύονται με τον «παλιό» τους διευθυντή που τους κρατάει στο σχολείο μέχρι τις 2 , και με τα 725 ευρώ. 

4
Χα-χα-χα
Ωραία!Ούτε μετάθεση θα πάρω ούτε διευθύντρια θα μπορούσα -θεωρητικά- να γίνω (εκτός αν αποφασίσω να ζήσω στην άλλη άκρη της Ελλάδας). ;)
Παρακαλώ "γκρεμίστε" και άλλο στόχο μου!

Χαχαχα.
1)Μετάθεση δεν πρόκειται να πάρετε διότι οι κυβερνήσεις ΝΔ-ΠΑΣΟΚ τα κάνανε μαντάρα και πλέον δεν υπάρχουν λεφτά ώστε να προσληφθούν καινούριοι καθηγητές στην παραμεθόριο, οπότε πρέπει να παραμείνετε εκεί που είσαστε.
2)Εάν δεν μπορούσατε να γίνετε με το παλιό σύστημα διευθύντρια τότε συνέβαινε  ένα από τα εξής ή συνδυασμός των παρακάτω:
i) Δεν είχατε αρκετά χρόνια υπηρεσίας
ii) Δεν γλύφατε αρκετά ΝΔ-ΠΑΣΟΚ
iii) Δεν είχατε τα απαιτούμενα χρήματα ή όρεξη ώστε να κάνετε μεταπτυχιακά / διδακτορικά / επιμορφώσεις, τα οποία πολλοί συνάδερφοί σας κατέχουν αλλά ενίοτε είναι ακατάλληλοι να διδάξουν στην τάξη πόσο μάλλον να διοικήσουν ένα σχολείο. 
3)Εάν ισχύσει ο νέος νόμος δεν πρόκειται να γίνετε διευθύντρια ούτε στην άλλη άκρη της Ελλάδας διότι:
i) Θα πρέπει να ανήκετε στο σχολείο που βρίσκεται στην άλλη άκρη της Ελλάδας
ii) Εάν καταφέρετε και πάρετε μετάθεση στην άλλη άκρη της Ελλάδας, δεν θα σας ξέρουν στον σύλλογο και είναι απίθανο να σας ψηφίσουν, γεγονός λογικό για την πρώτη τουλάχιστον χρονιά.
4)Εάν θέλετε να γίνετε διευθύντρια στο σχολείο που ανήκετε τώρα –με τον νέο νόμο-, τον Σεπτέμβριο, να εκθέσετε τις απόψεις σας και τον προγραμματισμό σας ενώπιον του συλλόγου, και εάν είναι αυτές σωστές και πραγματοποιήσιμες μπορεί και να γίνετε, διότι  ο σύλλογος θα αποφασίσει κρίνοντας τόσο το δικό του συμφέρον, όσο και το συμφέρον των μαθητών/σχολικής μονάδας. Δεν βλάπτει να τάξετε στους συναδέλφους σας κάποια προνόμια τα οποία θα πραγματοποιήσετε κιόλας εάν εκλεγείτε διευθύντρια (σε λογική βάση) και πάντα ισότιμα, διότι οι παλιές κυβερνήσεις με τους διορισμένους διευθυντές τους, έφτασαν στο σημείο να ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ συναδέλφους μας.

Γενικότερες σκέψεις:
1)   «Επαγγελματίες Διευθυντές» οι οποίοι είχαν τσιφλίκι το σχολείο, θα κριθούν ισότιμα.
2)   Τι ποιο δημοκρατικό από το να εκλέγει ο σύλλογος τον διευθυντή του.
3)   Οι «συνεντεύξεις» τις οποίες πήγε ο Μητσοτάκης να περάσει σαν πρώτο κριτήριο επιλογής στελεχών στο δημόσιο, είναι αυτές που κατέστρεψαν τον δημόσιο τομέα.
4)   Τι και αν εκλεγεί για διευθυντής ένας νεοδιόριστος ο οποίος  είναι προσηλωμένος στην δουλειά του.
5)   Όσοι postαρουν μηνύματα του τύπου «Θα διαλυθούν τα σχολεία με το νέο νόμο» είναι ή «επαγγελματίες διευθυντές» ή μαζοχιστές-άβουλοι καθηγητές.
Επίλογος:
1)   Καθηγητές / δάσκαλοι : κοιτάξτε επιτέλους το συμφέρον σας. Το δικό σας και της οικογένειάς σας. Σύμφωνοι για το «πρώτα ο μαθητής» της Διαμαντοπούλου, αλλά ο μισθός σας είναι -50% και τα δικαιώματά σας σε σχέση με το 2009 -90%.
2)   Στο τσάκ προλάβαμε την ανθρωποφαγία της «αξιολόγησης» , στο τσάκ προλάβατε κάποιοι να μην ΑΠΟΛΥΘΗΤΕ. Αποδεχτείτε επιτέλους κάτι που είναι για συμφέρον σας ανεξάρτητα του τι ψηφίζατε / ψηφίζετε.
3)   Ο ονειροπόλος / ρομαντικός αλλά ταυτόχρονα κοντόφθαλμος εκπαιδευτικός είναι αυτός που το 2009 υπερασπιζόταν το «ενιαίο μισθολόγιο» νομίζοντας ότι επειδή αμείβεται αυτός λίγο και οι άλλοι πολύ, θα πάρει αύξηση και οι άλλοι θα υποστούν μείωση. Τώρα λούζεται το -50%, ενώ ορισμένοι ΔΕ και ΕΠΟΠ παίρνουν παραπάνω από αυτόν. Είναι ο ίδιος ονειροπόλος/ ρομαντικός εκπαιδευτικός ο οποίος νομίζει ότι ο 55άχρονος ΠΑΣΟΚΤΣΗΣ μπάρμπας θα διοικήσει καλύτερα το σχολείο από έναν νεοδιόριστο (ΝΑΙ επαναλαμβάνω ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟ) πλην προσηλωμένο στην εργασία του εκπαιδευτικό.   

5
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Κ.Δ.Β.Μ Εκπαιδευτές
« στις: Δεκέμβριος 12, 2014, 11:18:52 πμ »
Τα αρχεία υπάρχουν για όποιον ενδιαφέρεται

Chrisman θα μπορούσες να ανεβάσεις τα αρχεία κάπου; Πχ στο wetransfer και να ποστάρεις το link ή ακόμα και στο ίδιο το pde στο button αρχεία, ώστε να τα δούνε οι ενδιαφερόμενοι. Αφού αυτοί τα ανάρτησαν δεν είναι κρυφά τα αρχεία. Αν δεν θέλεις να τα αναρτήσεις δημόσια στείλε μου ένα pm γιατί με ενδιαφέρει να τα δω.
Ευχαριστώ.

6
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2014, 05:57:03 μμ »
Πάντα χρειάζεται στο δημόσιο.

7
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 20, 2014, 04:09:52 μμ »
Με την ανακοίνωση των μεταθέσεων και οι οδηγίες!

Η ανακοίνωση των μεταθέσεων ειδικής αγωγής έχει ήδη γίνει απλά δεν ξέρω αν ισχύει η διευκόλυνση

8
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 20, 2014, 04:00:30 μμ »
Γνωρίζει κανείς εάν η διευκόλυνση που δόθηκε για ανάληψη υπηρεσίας μέσω φαξ ισχύει και για τους μετατιθέμενους στην δευτεροβάθμια ή είναι μόνο για την πρωτοβάθμια; Μπορούμε να βρούμε κάπου το σχετικό έγγραφο;

Ευχαριστώ

9
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Μάιος 26, 2014, 05:55:17 μμ »
Μόλις ανέβασα ένα αρχείο excel με τα μόρια ΠΕ19 και ΠΕ20 από όλες τις ΔΔΕ με διάφορες ταξινομήσεις αλλά φυσικά αφού είναι excel μπορεί ο καθένας να βάλει ότι φίλτρα θέλει. Λόγω του ότι κάποιες διευθύνσεις είχαν ανεβάσει pdf, κάποια ονόματα αντιγράφηκαν σχεδόν με το χέρι οπότε υπάρχει ο κίνδυνος του λάθους. Επίσης κάποιες ΔΔΕ είχαν ελλειπή στοιχεία οπότε οι αντίστοιχες στήλες είναι κενές. Το αρχείο θα το δείτε αφού ελεγχθεί.

Καλές μεταθέσεις.

Μπράβο συνέαδελφε.

Για τις περιπτώσεις μετατροπής πινάκων απο pdf σε excel υπάρχει το πρόγραμμα able2extract το οποίο έχω χρησιμοποιήσει σε παρόμοιες περιπτώσεις.  Μπορεί το παραγόμενο αποτέλεσμα να μην είναι με την πρώτη τέλειο αλλά σε γενικές γραμμές σε γλυτώνει από πολύ χρόνο ιδίως για πίνακες με πολλά δεδομένα.

10
Καλησπέρα σε όλους. Δεν μπορώ να πιάσω ΕΟΠΠΕΠ.
Έχω μια ερώτηση: Σε κάποια φάση η φόρμα της αίτησης ζητά να δηλώσουμε εαν έχουμε διδακτική πείρα διάρκειας τουλάχιστον 150 ωρών σε ενήλικους. Η διδακτική πείρα σε ΙΕΚ λογίζεται ως πείρα σε ενήλικες? Δηλαδή τη χρησιμοποιώ για την κάλυψη των 150 ωρών?

Ευχαριστώ.

Ναι. Απο δημόσια ΙΕΚ. Απο ιδιωτικά δεν ξέρω.

11
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Μάιος 11, 2014, 11:12:48 μμ »
τα οργανικά κενά των ΣΜΕΑΕ έχουν ανακοινωθεί με ΦΕΚ από τότε που τα σχολεία  αυτά ιδρύθηκαν - σε λίγες περιπτώσεις το ΦΕΚ αυτό με τις οργανικές θέσεις της κάθε ΣΜΕΑΕ έχει τροποποιηθεί και έχει δημοσιευθεί. Βάσει αυτών των κενών που υπάρχουν στα αντίστοιχα φεκ γίνονται οι μεταθέσεις στις ΣΜΕΑΕ.

Σε περίπτωση που τα κενά έχουν τροποποιηθεί αλλά δεν εχουν βγει σε ΦΕΚ τότε δεν μπορουν να δοθούν ως οργανικά κενά μεταθέσεων ακόμα και αν υφίστανται.

επισης, ψάξε για το αν τα συγκεκριμένα κενά στα οποία αναφέρεσαι έχουν ήδη καλυφθεί από κάποιους οι οποίοι είτε τελούν συνεχώς σε απόσπαση είτε είναι σε άδεια.

Στο ΦΕΚ 1509 13 Οκτωβρίου 2006
http://dide.flo.sch.gr/Nomothesia/FEK1509-2006-Isrysi-Proagogi-KatargisiSMEA.pdf
με το οποίο ιδρύθηκαν πολλα ειδικά σχολεία, μεταξύ των οποίων και αυτά που με ενδιαφέρουν, δεν βλέπω πουθενά να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένες οργανικές θέσεις.

12
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Μάιος 11, 2014, 04:30:03 μμ »
Καλησπέρα,

Θα ήθελα να ρωτήσω κάποιον γνώστη κατά πόσο οι διευθύνσεις δίνουν τα οργανικά κενά των διαφόρων ειδικοτήτων σε σχολεία β/θμιας ειδικής αγωγής ή τα κρύβουν.

Για παράδειγμα ενδιαφέρομαι για δύο σχολεία τα οποία ποτέ δεν είχαν μόνιμο προσωπικό στην ειδικότητά μου, παραμόνο αναπληρωτές πλήρους κιόλας ωραρίου.

Τι γίνεται στην περίπτωση που κρύψουν το οργανικό κενό και μετά προσλάβουν αναπληρωτή για την ίδια θέση;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160434
  • Σύνολο θεμάτων: 19218
  • Σε σύνδεση σήμερα: 820
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 528
Σύνολο: 543

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.