0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Φέτος με την αλλαγή στον τρόπο προσλήψεων αναπληρωτών, διορίστηκαν για πρώτη φορά κάτοχοι διδακτορικού. Μερικοί κοντά στα 40 ή τα πλησιάζουν, με μόνη δουλειά τα φροντιστήρια, είδαν την αναπλήρωση ως τρόπο για να γλιτώσουν από την γαλέρα των φροντιστηρίων. Και νομίζω ότι αυτή η χώρα αν δεν μπορεί να αξιοποιήσει τους διδάκτορες κατά τρόπο ωφέλιμο ε, κάτι δεν πάει καλά, δεν νομίζετε...
Κι όμως πίστεψέ με, είναι πολλοί, πάρα πολλοί πλέον.Εγώ δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι πάλι, τα δημοσίευσα αναλυτικά σε δύο άλλα μου ποστ.
Ξέχασα να αναφέρω και να βάλουμε μια άνω τελεία ότι παλιότερα, τουλάχιστον μέχρι τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας το ποσοστό προσλήψεων εκπαιδευτικών μέσω του γραπτού διαγωνισμού ήταν το 70% και το υπόλοιπο 30% αποκλειστικά από προϋπηρεσία, οπότε ο διαγωνισμός είχε τη μεγαλύτερη βαρύτητα ούτως ή άλλως..
*Συνάδελφε +εγώ δεν θέλω να επαναλαμβάνω δραματικές καταστάσεις αλλά...Μπορεί να έχεις διδακτορικό+ενδεχομένως+μελλοντική επιτυχία γραπτού Ασεπ με περίπου 3-5% πιθανότητες.... αλλά να δούμε ορισμένους ακαδημαϊκους διορισμενους...με 3 τουλάχιστον υποχρεωτικους χειμώνες Οκτωβρίου -Απριλίου σε ωραίες 3+ο γλάρο/κούκος βραχονησίδες... Εκεί να σας δούμε ορισμένους... Να βιώνεις την απόλυτη μοναξιά...+να νιώθεις σαν κρατούμενος φυλακών στην βραχονησίδα Καστελόριζο/Αλκατραζ....+για τουλάχιστον 3χρονια....+οσο παει...να αναβαλλεις όλα τα σχέδια που θα έκανε ένας φυσιολογικός άνθρωπος...σε στεριανη πόλη της ηπειρωτικής Ελλάδας....*Να θυμάστε η ΕΛΛΑΔΑ εκτείνεται μέχρι το Καστελόριζο+το Κράτος ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ μέχρι εκεί να στείλει Μόνιμο Καθηγητή για θητεία όσο χρειαστεί.... λόγω Κοινωνικής πολιτικής... δεν είναι ιδιωτική επιχείρηση σε πόλη της ηπειρωτικής Ελλάδας που το μεσημέρι μετά το 8ωρο μπορείς να είσαι σπιτάκι στην οικογένεια σου...
Έχω γνωρίσει συναδέλφους που ενώ επέλεξαν να διοριστούν σε σχολείο, μας έπρηξαν με τη γκρίνια τους γιατί δεν αναγνωρίζουμε ποσό ανώτεροι είναι επειδή έχουν διδακτορικό. Το να είσαι overqualified, δεν σε κάνει καλύτερο εκπαιδευτικό, κάποιες φορές σε κάνει και χειρότερο γιατί χάνεις το κοινό στο οποίο θα έπρεπε να απευθύνεσαι. Ευτυχώς μερικοί από αυτούς στην πρώτη ευκαιρία, έγιναν ΕΔΙΠ και ηρεμήσαμε κι εμείς και αυτοι
Σωστα. Πλεον εχουν και αυτη τη διεξοδο. Σου λεει να διοριστω και μετά να αποσπαστω σε πανεπιστήμιο. Αληθεια μεγαλη εφεύρεση
Δεν είναι κατάντια, κάποιος με διδακτορικό (αναφέρομαι κυρίως στις επιστήμες της αγωγής) να ασχολείται με την εκπαίδευση, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις συνειδητή επιλογή. Αν πάλι κάποιος δεν αντέχει την τάξη και είναι καλύτερος σε κάτι άλλο, καλύτερα να ζητήσει μετάταξη και να πάει σε γραφείο η άλλη υπηρεσία, παρά να δεσμεύει ακόμα μία οργανική.Χρόνια πολλά σε όλους!