0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν είναι απαραίτητο ότι θέλει οποίος έχει τα προσόντα. Ούτε ότι γνωρίζουν ακριβώς στο σχολείο τι μεταπτυχιακό έχει ο καθένας. σ εμάς ο άλλος συνάδελφος έχει μεταπτυχιακό συναφές. Δεν ασχολήθηκε κανεις. Η όλη φάση ήταν να βρούμε το κορόιδο που θα δεχτεί κ μετά να τον σχολιάσουμε που όντως ζήτησε απαλλαγή από εφημερία κ μας επιβαρύνει.
Είστε μια ωραία ατμόσφαιρα από όσα μας λες!
ΦΕΚ 4183/2020 Αριθμ. 129431/ΓΔ4 Σύμβουλος Σχολικής ΖωήςΆρθρο 3 Παρ. 6Κατά το σχολικό έτος 2020-2021, ο θεσμός του Συμβούλου Σχολικής Ζωής εφαρμόζεται σε όλες τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε όλες τις σχολικές μονάδες. Η πρώτη εφαρμογή του θεσμού αφορά τουλάχιστον σε έναν (1) εκπαιδευτικό που θα λάβει μέρος στην υλοποίησή του στα σχολεία.
Την εγκύκλιο εφαρμογής αυτής την υπουργικής απόφασης την έχετε δει;
ο σύμβουλος σχολικης ζωης δηλαδή επί του πρακτέου τι κανει; Οι εκπαιδευτικοί του μεταφέρουν ζητήματα μαθητών, εκείνος τα καταγράφει κάπου, ώστε να υπάρχουν γραπτώς; Διοτι εαν ενας εκπαιδευτικος πχ εχει γινει μαρτυρας ή αποδεκτης μιας μη αποδεκτης συμπεριφορας μαθητή και ο συμβουλος σχολικης ζωής αρνηθει να το καταγραψει καπου, μετα ο γονεας απο ποιον θα ζηταει ευθυνες αν μελλοντικα υπαρξει κακη εξελιξη του περιστατικου; Μηπως πρεπει καθε περιστατικο να καταγραφεται υποχρεωτικα για να ειναι καλυμμενοι οι εκπαιδευτικοι; Διοτι εαν ο συμβουλος σχολικης ζωης θελει να λειτουργει μονο διαμοσμητικα (επειδη του ανατεθηκε ο ρολος απο τον διευθυντηκαι απλως ολοι υπεγραψαν το πρακτικο οτι συμφωνουν να αναλαβει ολοφωνα... τακτικη που γνεται δυστυχως), μονο προβληματα και αποποιηση ευθυνων θα κανει ο συμβουλος φοβαμαι.Για σκεφτειτε το.
Μήπως πολλές από τις αρμοδιότητες του συμβούλου σχολικής ζωής και του σχολικού ψυχολόγου αλληλοκαλύπτονται ; Ποιος ο λόγος να ορίσουμε σύμβουλο σχολικής ζωής ενώ υπάρχει είδη σχολικός ψυχολόγος;https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/psyhologoi_koinonikoi_leitoyrgoi_.pdfhttps://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/symvoylos_sholikis_zois.pdf