0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πιστεύεις ότι μέχρι τον Οκτωβρη υπάρχει ωράριο;Ποιος μου λέει ότι δεν θα γίνει η αμοιβαία απόσπαση και ένας από τους δύο θα ψάχνει για ώρες Οκτώβρη-Νοεμβρη;Πρόσεξε δεν είμαι αντίθετος σε αυτό που λες αλλά επειδή ξέρω πως δουλεύει το σύστημα και τα πάρε δώσε των ωρών εγώ προσωπικά θα ημουν πολύ επιφυλακτικός.
ρε bitch δεν πας για υπουργός Παιδείας; Εμείς καλά τα λέμε, αλλά χωρίς πολιτική βούληση τίποτα δεν θα γίνει.
http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B5-%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CE%BF-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82Μη στεναχωριέστε, ο υπουργός λεει θέσπισε κοινωνικά κριτήρια για τις υποχρεωτικές μεταθέσειςαρκει να μην είστε νεοδιόριστοι.....
Λοιπόν μπορώ να πω κάποια πράγματα; ή θα βγω εκτός topic;Το σύστημα της κινητικότητας (με την έννοια το που υπηρετεί ο καθένας) των εκπαιδευτικών έχει στηθεί τελείως μα τελείως στρεβλά. Βρίζουμε τον εκάστοτε Υπουργό (όχι ότι δεν φταίει) αλλά θέλουμε να μην βλέπουμε πέρα από το μισό μέτρο. Ας τα πάρουμε από την αρχή.1) Είμαστε ή όχι ο μοναδικός κλάδος Δ.Υ. που με την ανοχή μας (γιατί μας βόλευε) είχαμε δημιουργήσει έννοιες όπως υπεράριθμος και σε διάθεση; Οταν ήταν να καπαρώσουμε κάποια οριστική τοποθέτηση μας άρεσε να μας λένε υπεράριθμους και όταν θέλαμε να πάρουμε μια απόσπαση μας άρεσε να είμαστε στη διάθεση και ας υπήρχε οργανική στο ΠΥΣΔΕ. απλά δεν την παίρναμε. Τώρα που ο υπεράριθμος και ο διαθεσίτης αποκτά άλλη έννοια μας πειράζει.2) Για να διοριστούμε βάζουμε το οπουδήποτε στην Ελλάδα. Μετά το πρώτο 15μερο ζητάμε απόσπαση, μετάθεση κ.τ.λ.3) αν θέλουμε να αλλάξουμε κάτι ας ξεκινήσουμε από το βασικο. Επιτέλους ας πει το κάθε σχολείο πόσους και ποιους καθηγητές θέλει. Με προγραμματισμό 5ετιας τουλάχιστον. Ας δουλεύουμε όλοι στα σχολεία κάποιες ώρες (όχι διδακτικές), και οι μη έχοντες πλήρες ωράριο για μάθημα ας κάνουν γραφειοκρατική δουλειά. Δεν μπορεί όμως να έχεις 2 ώρες μάθημα να έχεις καβατζώσει ένα σχολείο και να γίνεσαι γραφιάς του4) Μεταθέσεις - αποσπάσεις κ.τ.λ. θα γίνονται από σχολείο σε σχολείο.5) Οσοι περισσεύουν ας δοθεί μετάταξη σε αλλο πόστο στο Δημόσιο.Φυσικά και υπάρχουν άνθρωποι που έχουν γίνει έρμαια επιλογών άλλων. Το σημερινό σύστημα βολεύει Υπουργούς, συνδικαλιστές ΚΑΙ εκπαιδευτικούς. Θέλουμε να αλλάξει; ας το κάνουμε και ας χάσουμε κάποια προνόμια. Δεν το κάνουμε; Ε, ας μην φωνάζουμε μετά.ΥΓ. Ξέρω ότι ενοχλώ κάποιους αλλά βαρέθηκα να είμαστε η χώρα με τις/τους περισσότερους drama queens. Ελεος πια!
Και κάτι τελευταίο,σαφώς και την πληρώνουν οι νεότεροι. Παντού, οπου δεν υπάρχει αξιοκρατία την πληρώνουν οι νεότεροι. Δείτε και τα ποσοστά ανεργίας παντού.Οταν όμως μας έλεγαν για αξιολόγηση ένα μεγάλο ποσοστό και νέων δεν την ήθελε γιατί θα ήταν αναξιοκρατική.Ωραία λοιπόν ερωτώ....Εχω έναν καθηγητή που μετά από 20 χρόνια έχει πιάσει ένα σχολείο και συμπληρώνει ωράριο και δεν προκειται να φύγει από εκεί μέχρι την σύνταξη (αφού δεν αξιολογείται) και έχω και ένα νεότερο, πιο βολικό μιας και ποτέ του δεν αντέδρασε παρά μόνο στο internet, που μπορεί να επανεκπαιδευτεί και να προσφέρει περισσότερα αλλου μιας και ο μεγαλύτερος και δεν θα πάει εύκολα (βλέπε πολιτικές γνωριμίες) και αν τελικά πάει θα μου τα κάνει μπάχαλο...ποιον θα κουνήσω;