*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 965081 φορές)

0 μέλη και 23 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4578 στις: Μάρτιος 14, 2021, 06:18:29 μμ »
και αν θελουμε να το παμε και λιγο μακρια ..
μεσα και τα ιδιωτικα..
και απο εκει μπορουμε να βγαλουμε πολλα συμπερασματα..
εγω δεν μπορω να βρω ενα αρνητικο να πω την αληθεια..
τα παιδια γραφουν εξετασεις ..απλα τωρα θα γραφουν σε κοινα θεματα..
θα ειναι και ενας ωραιος τροπος να δουμε την δουλεια μας..
αν εμενα οι μαθητες μου ειναι 3-4 μοναδες κατω απο το μ.ο .. καθε χρονο ...ε κατι δεν θα κανω και εγω σωστα...μαλλον..

Πάει  κάποιος σε μια περιοχή που οι μαθητές φυσάνε, παίρνει ένα τμήμα με υψηλό επίπεδο, που ίσως κάποιοι κάνουν και φροντιστήρια, δεν χρειάζεται να κοπιασει πολύ γιατί έχει καλό υλικό, οι μαθητές του γράφουν εξαιρετικά. συγχαρητήρια, άριστος εκπαιδευτικός. Είναι παλιός σε ένα σχολειο, ξέρει τα κατατόπια, ,έχει ακούσει ποιο είναι το καλό ή ήσυχο τμήμα, το παίρνει, κάνει άνετο μάθημα, μπράβο του, ,άριστος εκπαιδευτικός.

Πάει ο άλλος σε μια περιοχή με πολλά προβλήματα, πολύ αδύναμο υλικό, κάνει αγώνα να τους πάει από το 0 στο 5, γράφουν κάτω από τον μέσο όρο, "παρακαλώ πολύ περάστε να επιμορφωθείτε και πάγωμα μισθού". Έρχεται καινούργιος ή αναπληρωτής, του φορτώνουν οι παλιοι το τμήμα με τις μαθησιακές δυσκολίες για να πατώσουν, γεια σας.

Έμψυχα όντα διδάσκουμε, δεν κάνουμε ποιοτικό έλεγχο σε γραμμή παραγωγής.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:07:38 »

Αποσυνδεδεμένος Konstantinos83

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4579 στις: Μάρτιος 14, 2021, 06:30:22 μμ »
Πάει  κάποιος σε μια περιοχή που οι μαθητές φυσάνε, παίρνει ένα τμήμα με υψηλό επίπεδο, που ίσως κάποιοι κάνουν και φροντιστήρια, δεν χρειάζεται να κοπιασει πολύ γιατί έχει καλό υλικό, οι μαθητές του γράφουν εξαιρετικά. συγχαρητήρια, άριστος εκπαιδευτικός. Είναι παλιός σε ένα σχολειο, ξέρει τα κατατόπια, ,έχει ακούσει ποιο είναι το καλό ή ήσυχο τμήμα, το παίρνει, κάνει άνετο μάθημα, μπράβο του, ,άριστος εκπαιδευτικός.

Πάει ο άλλος σε μια περιοχή με πολλά προβλήματα, πολύ αδύναμο υλικό, κάνει αγώνα να τους πάει από το 0 στο 5, γράφουν κάτω από τον μέσο όρο, "παρακαλώ πολύ περάστε να επιμορφωθείτε και πάγωμα μισθού". Έρχεται καινούργιος ή αναπληρωτής, του φορτώνουν οι παλιοι το τμήμα με τις μαθησιακές δυσκολίες για να πατώσουν, γεια σας.

Έμψυχα όντα διδάσκουμε, δεν κάνουμε ποιοτικό έλεγχο σε γραμμή παραγωγής.

+++

Αποσυνδεδεμένος calmen

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4580 στις: Μάρτιος 14, 2021, 06:46:32 μμ »
Πάει  κάποιος σε μια περιοχή που οι μαθητές φυσάνε, παίρνει ένα τμήμα με υψηλό επίπεδο, που ίσως κάποιοι κάνουν και φροντιστήρια, δεν χρειάζεται να κοπιασει πολύ γιατί έχει καλό υλικό, οι μαθητές του γράφουν εξαιρετικά. συγχαρητήρια, άριστος εκπαιδευτικός. Είναι παλιός σε ένα σχολειο, ξέρει τα κατατόπια, ,έχει ακούσει ποιο είναι το καλό ή ήσυχο τμήμα, το παίρνει, κάνει άνετο μάθημα, μπράβο του, ,άριστος εκπαιδευτικός.

Πάει ο άλλος σε μια περιοχή με πολλά προβλήματα, πολύ αδύναμο υλικό, κάνει αγώνα να τους πάει από το 0 στο 5, γράφουν κάτω από τον μέσο όρο, "παρακαλώ πολύ περάστε να επιμορφωθείτε και πάγωμα μισθού". Έρχεται καινούργιος ή αναπληρωτής, του φορτώνουν οι παλιοι το τμήμα με τις μαθησιακές δυσκολίες για να πατώσουν, γεια σας.

Έμψυχα όντα διδάσκουμε, δεν κάνουμε ποιοτικό έλεγχο σε γραμμή παραγωγής.
Προφανώς σε αυτή την περίπτωση τα παιδιά θα είναι κάτω σε όλα τα μαθήματα και όχι μόνο σε ένα...

Αποσυνδεδεμένος calmen

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4581 στις: Μάρτιος 14, 2021, 06:51:27 μμ »
Έμψυχα όντα διδάσκουμε, δεν κάνουμε ποιοτικό έλεγχο σε γραμμή παραγωγής.
Ακόμα και στην γραμμή παραγωγής κάποια τα πάνε για ξανά πακετάρισμα...
Στο σχολεία είναι όλα τέλεια δεν υπαρχει κανένα που να μην πήγε καλά και περνάνε...
Τώρα στο "διδάσκουμε" μεγάλη κουβέντα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:07:38 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4582 στις: Μάρτιος 14, 2021, 07:00:47 μμ »
Ακόμα και στην γραμμή παραγωγής κάποια τα πάνε για ξανά πακετάρισμα...
Στο σχολεία είναι όλα τέλεια δεν υπαρχει κανένα που να μην πήγε καλά και περνάνε...
Τώρα στο "διδάσκουμε" μεγάλη κουβέντα...

Έχεις δει μαθητή που το μόνο του προβλημα ήταν ότι δεν διάβαζε κ αν κοβόταν θεωρούμε ότι αυτό θα διορθωνόταν;
τι νόημα έχει να κόψεις στην α γυμνασίου κ να κρατάς στην ίδια τάξη αυτόν που συλλαβίζει ή δεν ξέρει πράξεις; πώς θα μάθει στο γυμνασιο αυτά που δεν έμαθε (δεν εξετάζω τον λόγο) 6 χρόνια στο δημοτικό; πώς θα γίνει αυτό; οι άλλοι θα μαθάινουν πολυτονικό κ 3-4 θα μαθαίνουν συλλαβισμό; αυτά τα παιδιά είναι θύματα, για κάποιον λόγο το σχολείο τα απέρριψε κ με τη σειρά τους απέρριψαν το σχολείο. υποστήριξη χρειάζονται και όχι στιγματισμό εκ των υστέρων. υ ποστήριξη στην αρχή, πριν χαθεί το παινχίδι, που υποθέτω ότι χάνετα κάπου μετά τη δευτέρα δημοτικού. δεν ξέρω ποια θα ήταν η λύση,περαν προφανως της ενισχυτικής, και φυσικά των ολιγομελέστατων τμ,ημάτων στςι δυο πρώτες τάξεις του δημοτικού για να μην μείνει ούτε ένα παιδί πίσω. Ίσως σε τόσο μικρή ηλικία η επαναφοίητηση να μην στιγματίσει το παιδι, δεν ξερω, στο νήπιο σίγουρα γίνεται κ πολλοί γονείς το δέχονται ή κ το επιδιώκουν. Από τη στιγμή που συσσωρεύονται τα κενά, όσες εξετάσεις κ αν μπουν, όσες τράπεζες, δεν θα σωθεί τίποτα. η παρέμβαση πρέπει να γίνει νωρίς, ώστε τουλάχιστον να μην τελειώνει κάποιος το δημοτικό ημιαναλφάβητος. ας κατακτήσουμε αυτό, κ μετά συζητάμε κ τις περιπτώσεις αυτών που εχουν ενα υποβαθρο ώς ένα σημείο κ μετά βαρέθηκαν να διαβάζουν κλπ, τους οποίους η αλήθεια επίναι ότι ένα ταρακούνημα να επανεξεταστούν τον Σεπτέμβρη, μπορεί και να τους έκανε καλό.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2533
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4583 στις: Μάρτιος 14, 2021, 07:15:47 μμ »
Δυστυχώς εκείνα που συλλαβίζουν στην Α΄Γυμνασίου και δεν ξέρουν να κάνουν απλές πράξεις δεν είναι μικρή μειοψηφία σε κάθε τμήμα, αλλά πολύ περισσότερα, τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία. Και από λεξιλόγιο/ κατανόηση κειμένου, βλέπω πολύ χαμηλό επίπεδο. Συχνά, δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν. Προφανώς, τα περισσότερα παιδιά  δεν διαβάζουν ούτε και εξωσχολικά βιβλία. Είναι τρομακτικό το φαινόμενο να έχουν τόσα κενά στο γυμνάσιο. Στο μόνο που βλέπω να ανταποκρίνονται αρκετά καλά στο webex είναι το εκπαιδευτικό παιχνίδι, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό...και προφανώς δεν μπορεί να καλύψει όλα τα μαθήματα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 14, 2021, 07:21:41 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4584 στις: Μάρτιος 14, 2021, 07:20:59 μμ »
Δυστυχώς εκείνα που συλλαβίζουν στην Α΄Γυμνασίου και δεν ξέρουν να κάνουν απλές πράξεις δεν είναι μικρή μειοψηφία σε κάθε τμήμα, αλλά πολύ περισσότερα, τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία. Είναι τρομακτικό το φαινόμενο να έχουν τόσα κενά στο γυμνάσιο.

Συμφωνώ απόλυτα. Πολλά παιδιά έρχονται με ασυγχώρητα κενά, όπως επίσης πολλά παιδιά ενώ έχουν γράψει τόνους διαγωνισμάτων στο δημοτικό για την τεράστια ύλη, στο γυμνάσιο δεν τα θυμούνται καν. Δεν ξέρω τι φταίει και σε καμία περίπτωση δεν επιρρίπτω ευθύνες στους συναδέλφους. Αλλά είναι προφανές ότι κάτι πάει πολύ στραβά στο δημοτικό, υποθέτω ένας συνδυασμός βιβλίων, ύλης, μεθόδου, νοοτροπίας. Τίποτα δεν θα λυθεί με πολλαπλασιασμό των εξετάσεων, το πολύ να κινητοποιηθούν κάποια στιγμή κάποιοι που απλώς θέλουν λίγο σπρώξιμο.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2533
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4585 στις: Μάρτιος 14, 2021, 07:26:36 μμ »
Ούτε εγώ επιρρίπτω ευθύνες στους συναδέλφους. Το φαινόμενο έχει βαθύτερες ρίζες και πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που μαθαίνουν, δηλαδή το σύστημα διδασκαλίας σε ευρύτερο επίπεδο για να δούμε βελτίωση.

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4586 στις: Μάρτιος 14, 2021, 07:34:24 μμ »
Υπερβολική ύλη, πολλά αντικείμενα, πολύς χρόνος στο σχολείο και καμιά έμφαση στην ανάγνωση και στην γραφή. Βλέποντας το από την πλευρά του γονέα, η ζημιά γίνεται στην Δευτέρα και στην τρίτη τάξη του δημοτικου. Υπερβολική έμφαση σε κανόνες αντί για εξάσκηση σε ανάγνωση και γραφή. Τα παιδιά μισούν το διάβασμα γιατί δεν τους δίνεται η δυνατότητα να αξιοποιήσουν αυτό που μόλις κατέκτησαν με τρόπο που να τους φέρνει προσωπική ικανοποίηση. . Να μάθουν να διαβάζουν για να διαβάσουν το παραμύθι που τους αρέσει κτλ.Δεν ξέρω αν έχετε προσέξει ότι έχει εξαφανιστεί η ποίηση από τα βιβλία. Παρόμοια στα μαθηματικά η Δευτέρα και η τρίτη είναι εφιάλτης για τα παιδιά που δεν έχουν ώριμη λογικομαθηματικη νοημοσύνη. Αυτό που τους ζητάμε είναι οριακό για την ηλικία τους. Σε αντίθεση με την απεριόριστη και ευκολοχωνευτη πληροφορία της τηλεόρασης και του διαδικτύου που προσφέρει άμεση ευχαρίστηση.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 14, 2021, 07:36:28 μμ από Schoolikui »
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2533
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4587 στις: Μάρτιος 14, 2021, 07:42:29 μμ »
Για αυτό έγραψα προηγουμένως ότι έχει αλλάξει ο τρόπος που μαθαίνουν. Μαθαίνουν οπτικά  μέσα από την εικόνα και δυστυχώς όχι από το κείμενο. Τα περισσότερα δεν το αντέχουν. Και ανέφερα το εκπαιδευτικό παιχνίδι και μάλιστα το ψηφιακό, που είναι ένας βιωματικός τρόπος για να τους μεταδώσουμε κάποιες έννοιες, τουλάχιστον σε μερικά μαθήματα που δεν έχουν τόσους λογικομαθηματικούς κανόνες όπως ιστορία, θρησκευτικά, βιολογία, γεωγραφία, εικαστικά, μουσική  και σε διάφορες άλλες σχολικές δραστηριότητες.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 14, 2021, 08:06:46 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3386
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4588 στις: Μάρτιος 14, 2021, 08:00:54 μμ »
Παράθεση
Προφανώς σε αυτή την περίπτωση τα παιδιά θα είναι κάτω σε όλα τα μαθήματα και όχι μόνο σε ένα...

Τα παιδιά που έχουν προβλήματα γραφής και ανάγνωσης προέρχονται συχνότατα από οικογένειες με σοβαρά οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα. Έχω κάνει χρόνια σε τέτοια σχολεία με μεγάλο ποσοστό αλλοδαπών μαθητών. Εκεί πρέπει να προσπαθείς διπλά και τριπλά, είναι αλήθεια. Και τα προβλήματα εντοπίζονται κυρίως στον γλωσσικό τομέα, κάτι που επηρεάζει όλα τα μαθήματα σχεδόν. Επίσης σε αυτά τα σχολεία υπάρχουν και οι σοβαρότερες ελλείψεις σε υποδομές και μέσα οπτικοακουστικά, π.χ. εργαστήρια, προτζέκτορες...
Δεν θα ένιωθα καμιά έκπληξη αν αυτά τα σχολεία οδηγούνταν σε συρρίκνωση και κλείσιμο λόγω κακής αξιολόγησης.

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1387
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4589 στις: Μάρτιος 15, 2021, 12:29:21 πμ »
Τι ακούγεται; Πότε θα ανοίξει η πρωτοβάθμια;
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4590 στις: Μάρτιος 15, 2021, 07:28:07 πμ »
Για αυτό έγραψα προηγουμένως ότι έχει αλλάξει ο τρόπος που μαθαίνουν. Μαθαίνουν οπτικά  μέσα από την εικόνα και δυστυχώς όχι από το κείμενο. Τα περισσότερα δεν το αντέχουν. Και ανέφερα το εκπαιδευτικό παιχνίδι και μάλιστα το ψηφιακό, που είναι ένας βιωματικός τρόπος για να τους μεταδώσουμε κάποιες έννοιες, τουλάχιστον σε μερικά μαθήματα που δεν έχουν τόσους λογικομαθηματικούς κανόνες όπως ιστορία, θρησκευτικά, βιολογία, γεωγραφία, εικαστικά, μουσική  και σε διάφορες άλλες σχολικές δραστηριότητες.
Από την εικόνα μάθαιναν οι άνθρωποι των σπηλαίων. Μάθαιναν και εκφράζονταν. Πολύ δυνατή αλλά περιορισμένων δυνατοτήτων. Βέβαια με την τεχνητή νοημοσύνη τι την χρειαζόμαστε την ανθρώπινη, θα πείτε και θα έχετε δίκιο!

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4591 στις: Μάρτιος 15, 2021, 08:05:39 πμ »
Δεν ζούμε στην εποχή των σπηλαίων.
Τα παιδιά μας δεν μαθαίνουν στο σχολείο. Απλώς ανταποκρίνονται σε εξετάσεις. Ελάχιστα θυμούνται πράγματα. Τα παιδιά που έχουν γενικές γνώσεις κ θυμούνται, είναι αυτά που διαβάζουν άλλα πράγματα στο σπίτι κ συνήθως το σχολείο το βαριούνται, γιατί δεν καλύπτει τα ενδιαφεροντά τους...

Συχνά εστιάζουμε στο αν οι μαθητες μελετούν κ πώς θα μπορούσαν να μελετούν περισσότερο, κ δεν ασχολούμαστε με το τι τους μένει.

Αλήθεια εσείς πόσα μάθατε στο σχολείο σας; Εγω είχα άριστους καθηγητές, ειδικά φιλολόγους. Πολλά που μας είχαν πει ήταν σχεδον πανεπιστημιακού επιπέδου. Όμως παγκόσμια ιστορία, γεωγραφία, στοιχειώδεις έννοιες πολιτικών κ οικονομικών επιστημών, τεχνες, δεν τα έμαθα στο σχολείο παρολο που κάποια τα διδάχτηκα προφανώς. Τα εμπεδώσα κ τα συγκράτησα στη μνήμη μου αργότερα, από τα προσωπικά μου διαβάσματα, στη σχολική ηλικία ή αργότερα.

Μπορεί όλοι μας να διδάσκουμε εξαιρετικά το αντικείμενο μας (το σχολικό αντικείμενο), σύμφωνα με τις απαιτήσεις των εξετάσεων, ας πάρουμε όμως μια απόσταση μα αναρωτηθούμε, τι από αυτά μένει, τι είναι πραγματικά χρησιμο, τι είναι γνώση πάνω στην οποία θα στηριχτούν άλλες γνώσεις, τι θα μπορέσει να εφαρμόσει το παιδί σε μελλοντικές σπουδές, τι θα κάνει το άτομο ενημερωμένο κ ευαισθητοποιημένο πολίτη στο μέλλον...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160666
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 910
Σύνολο: 917

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.