Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - marsa

Σελίδες: 1234 ... 31
15
Τοποθετήσεις / Απ: Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2014, 04:18:13 μμ »
τόχεις αλλά και εμείς είμαστε πηγή έμπνευσης :).
πολύτιμη και αστείρευτη!!!  ;D ;)
Το θέμα ειναι οτι έγιναν όλες οι διαθέσεις για συμπλήρωση μαζί (ακόμα και για 1ωρα) και μετα θα τοποθετησουν
Μάλλον "αιτήσεις" ήθελες να πεις, ε; ;) Κοίτα και σε μας έχουν γίνει οι αιτήσεις για αποσπάσεις εντός, αλλά δεν το έχουν προχωρήσει το θέμα, υποθέτω (και ελπίζω) ότι τις κρατάνε για μετά. Ας θες να το δεις καλοπροαίρετα, μπορείς να σκεφτείς ότι θέλουν να έχουν μια σφαιρική εικόνα των αιτήσεων, ώστε να κάνουν την καλύτερη δυνατή κατανομή προσωπικού. Αν πάλι θες να το δεις κακοπροαίρετα..........(συμπληρώνεις μόνος σου)  ;D ;D

16
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2014, 09:00:56 πμ »
Το 9 μπορεί να το διεκδικεί και ένας με οριστική τοποθέτηση για να συμπληρώσει ωράριο.
Τότε ποιος προηγείται ;
Σε μας πέρυσι, γιατί φέτος -είπαμε- αργούμε ακόμα, όσοι είχαν μείνει στη διάθεση στην β΄φάση και όσοι ζητούσαν συμπλήρωση ωραρίου συνεξετάστηκαν, χωρίς όμως να γίνουν ποτέ γνωστά τα μόρια των δεύτερων, μιας και ουδείς τα γνώριζε, ούτε βεβαίως οι άμεσα ενδιαφερόμενοι!!!

Για να καταλάβετε, βρέθηκαν άνθρωποι λίγο πριν τη σύνταξη, που ήταν χρόνια στο ίδιο σχολείο και δε τους ένοιαζαν οι υπηρεσιακές μεταβολές -άρα δε γνώριζαν καν πόσα μόρια είχαν- που σκέφτηκαν ότι καλό θα ήταν να  αιτηθούν συμπλήρωση ωραρίου(...) Εκ των υστέρων, βλέποντας τα αποτελέσματα των τοποθετήσεων, το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι οι τοποθετήσεις/συμπληρώσεις γίνανε με την προσφιλή και άκρως αποδοτική μέθοδο "ό,τι να  ΄ναι"  :)

@astro  :) :) ευχαριστώ! όταν με εμπνέει το θέμα και δε λογοκρίνομαι, μου βγαίνει κέφι!

17
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2014, 05:20:58 μμ »
στην α φάση ανακοινώθηκαν λειτουργικά κενά 12 ωρών και πάνω και οι αιτήσεις έγιναν εντός 1 μέρας  ;D,
Ταχύτητα
στις άλλες φάσεις (τοποθετήσεις όσων είχαν 0 ώρες και συμπληρώσεις ωραρίου) δεν ανακοινώθηκαν κενά και δεν έγιναν αιτήσεις ;D ;D ;D,
Αποφασιστικότητα
απλά έγιναν κάποιες τροποποιήσεις τοποθετήσεων χωρίς φυσικά να γίνει γνωστό το σκεπτικό αυτών των αλλαγών, και οι τοποθετήσεις συνεχίζονται ;D ;D ;D ;D,
Διαφάνεια

Το τρίπτυχο ενός πετυχημένου ΠΥΣΔΕ  ;)

18
...κι από πού να το πιάσεις;;;;  :P

19
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2014, 12:19:36 πμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι,

Στην περίπτωση που κάποια βρίσκεται σε διάθεση ΠΥΣΔΕ και είναι σε άδεια λοχείας ή μητρότητας μπορεί ή πρέπει να κάνει αίτηση για τοποθέτηση σε λειτουργικό κενό;

Αν κάποιος γνωρίζει τι ορίζει ο νόμος ή έχει κάποια πληροφορία για αυτό το ζήτημα και μπορεί να  απαντήσει ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Δεν ξέρω τι λέει ο νόμος, πάντως όταν μου έτυχε κάτι σαν αυτό που περιγράφεις, πήρα τηλ και συννενοήθηκα με το ΠΥΣΔΕ. Αυτοί μου είπανε να μην κάνω καθόλου αίτηση και μάλιστα προσφέρθηκαν να με τοποθετήσουν "εικονικά" σε σχολείο δίπλα στο σπίτι μου, ώστε αν χρειαστώ κάτι να μην τρέχω. Να τα λέμε και τα καλά, ε;  ;) Η τοποθέτηση αυτή είχε νόημα, γιατί η ανατροφής θα ήταν από 1/10 ως 30/6 και έπρεπε σε κάποιο σχολείο να καταθέσω την αίτηση για άδεια. Εσύ θα επιστρέψεις στο σχολείο μέσα στη σχ. χρονιά; Γιατί αν είναι έτσι, ίσως έχει νόημα να καταθέσεις αίτηση τοποθέτησης.

20
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2014, 02:08:01 πμ »
marsa, μπορεί σ´ ένα σχολείο να πήρε κάποιος οργανική κ τώρα να βγάζει λειτουργική υπεραριθμία πχ το σχολείο έκανε ένα τμήμα κατεύθυνσης γ λυκείου και ένα τμήμα α λυκείου λιγότερα από τα προβλεπόμενα.
19 ώρες πλεόνασμα εμφανίζει, δεν παραείναι πολλές;  :P

21
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2014, 12:29:14 πμ »
Στο δικό μας ΠΥΣΔΕ πέρυσι, (γιατί φέτος αργούμε ακόμα  :P )μας είπανε να δηλώσουμε τα σχολεία που θέλουμε και να γράψουμε πάνω στην αίτηση και το ωράριό μας. Τις προσθέσεις τις κάνανε αυτοί. Δε στείλανε κανέναν απ΄όσο ξέρω να πάρει 16 ώρες σε ένα σχολείο και τις 5 απ΄τις 7 σε ένα άλλο. Κοιτάξανε να τα συνδυάσουν έτσι, ώστε ο καθένας να έρθει ίσα-ίσα ή να του λείπουν 1-2 ώρες απ΄το ωράριό του. Δε θα θυσίαζα μια από τις 20 επιλογές μου για το -1. Θα δήλωνα αυτά που θεωρώ "αξιοπρεπή" κενά κι ας κάνει την συμπλήρωση -αν το κρίνει απαραίτητο- το ΠΥΣΔΕ. Στο παράδειγμα που λες, θα έβαζα το σχολείο των 16 ωρών και αυτό των 3 και τίποτε άλλο μαζί. Προσωπική άποψη, έτσι;  ;)

22
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2014, 01:35:49 πμ »
Οι λειτουργικά υπεράριθμοι που καλούνται να τοποθετηθούν σε λειτουργικά κενά, δε θα ΄πρεπε να ξέρουμε ποιοί είναι; Ονομαστικά εννοώ. Κι όχι να βγαίνει πίνακας που να λέει "στην Α ειδικότητα, το Β σχολείο έχει λειτουργική υπεραριθμία". Λειτουργικά υπεράριθμος -αν υπάρχει σε κάποιο σχολείο-είναι ο τελευταίος τοποθετηθείς της ειδικότητας. Σωστά;

Επίσης, σας φαίνεται λογικό σε σχολείο που πήγε συνάδελφος με οργανική τον προηγούμενο μήνα, να εμφανίζει τώρα λειτουργική υπεραριθμία;

23
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 01:50:35 πμ »
δηλαδη η Β' αναθεση πρεπει να προκυψει μετα απο "συναλλαγη" με την αλλη ειδικοτητα? .....
,,,,αλλα επειδη μιλας για συναλλαγη....με το που εγραψες για συναλλαγες και κολλητηλικια με αλλους κλαδους και φτυσιμο στους υπολοιπους....
[/quote]
Αγαπητέ Sliver, ξαναδιάβασε τι έγραψα.
Δε μίλησα για "συναλλαγή", για ¨ανταλλαγή" μίλησα.
Άλλη λέξη, άλλο νόημα! Ανταλλαγή που γινόταν πάντα μεταξύ αδελφών ειδικοτήτων όπως είναι οι ΠΕ03 και οι ΠΕ04. Για να σου δώσω να καταλάβεις, αν φέτος εγώ έπρεπε να συμπληρώσω Φυσική στο σχολείο μου, του χρόνου μπορεί να ήταν ο Φυσικός που θα συμπλήρωνε Μαθηματικά. Ούτε ο ένας, ούτε ο άλλος κάναμε το ξένο μάθημα μπάχαλο. Προσπαθούσαμε κι αν μη τι άλλο το προσεγγίζαμε με σεβασμό.
Η λέξη "σεβασμός" στο αρχικό μου ποστ είναι γραμμένη 2 φορές σε διαφορετικά σημεία κι εσύ επιμένεις να καταλαβαίνεις "συναλλαγή" και "κολλητηλίκια".  Δε φαντάζομαι να πιστεύεις ότι είναι συνώνυμα!


αν τα εχεις με τα ΤΕΙ τοτε να απορειτε που εδωσε την Β' αναθεση στους ΠΕ20, να μην τους τσουβαλιαζετε ολους. δεν ξερεις στατιστικη; ποσο ποσοστο νομιζεις αποφοιτων ΤΕΙ ειναι στην εκπαιδευση; εχεις στοιχεια και μιλας ετσι απαξιωτικα; και μενα μπορει να με ενοχλει που πολυτεχνειο ισοπεδωθηκε με το ΤΕΙ αλλα ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΟΣ! λιγη ντροπη πια!

Ναι, έχω στοιχεία. Εχω δουλέψει με απόφοιτους ΤΕΙ, στα ΙΕΚ που μπαίναμε 2-2 στα εργαστήρια. Αν δε το ζήσεις, δεν περιγράφεται. Απίστευτα χαμηλό επίπεδο σε κάθε τομέα. Στην -ρητορική φαντάζομαι- ερώτησή σου για το αν ξέρω στατιστική, σου απαντώ ότι μπορεί να είναι λίγοι, δεν έχω κάνει στατιστική μελέτη βεβαίως, αλλά δε θυμάμαι να τέθηκε θέμα ποσότητας στην συζήτησή μας. Θέμα ποιότητας τέθηκε στο οποίο αποφεύγεις τεχνηέντως να πάρεις θέση. Και δε φταίμε εμείς που σας τσουβαλιάζουμε. Φταίτε εσείς οι ΠΕ19 που αυτοπροσδιορίζεστε ως ΠΕ19/20 Πληροφορικής και δέχεστε να υπάρχει στους κόλπους σας κάθε καρυδιάς καρύδι.



δεν εχεις ιδεα για τον λογο που δοθηκε η Β' αναθεση. εχει γραφτει δεκαδες φορες, ενημερωσου για να μην εκτιθεσαι. εχουμε εκατονταδες ωρες να καλυψουμε στα δημοτικα, δεν εχουμε αναγκη τα μαθηματικα για να συμπληρωσουμε ωραριο. ΛΕΦΤΑ δεν εχει λεμε το κρατος να προσλαβει τους αναπληρωτες.   0 τοταμειο....
Κάτι έχω καταλάβει, πίστεψέ με  :P Δες ξανά το ποστ μου, στο Υπουργείο αναφέρομαι, μην επαναλάβω τη φράση και με διαγράψει ο admin. Δες και το προηγούμενο απ΄αυτό... ήμουν η πρώτη που μίλησα για ανθρωποφαγία. Χαίρομαι που υιοθετείς τις απόψεις μου, λυπάμαι όμως δε θυμάσαι από που τις αντέγραψες.

Κλείνοντας να πω κι εγώ την άποψή μου για την μετάταξη των μαιμού Πληροφορικών στους κλάδους τους, μιας και αρκετοί έχετε πει τη δική σας.

Λοιπόν, ΔΕ ΤΟΥΣ ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ. Να μείνουν να κάνουν Πληροφορική που την κάνουν τόσα χρόνια. Και δεν έχει να κάνει με τον αριθμό των οργανικών (μας) που θα χαθούν. Ας μου επιτραπεί η έκφραση: Σκασίλα μου για τις οργανικές! Είναι γιατί δε θέλω ο Φυσικός, Ο Μαθηματικός κτλ να μπουν να κάνουν μετά από 15-20 χρόνια μαθήματα που δεν τα έχουν διδάξει ποτέ τους. Μαθήματα που τα έχουν ξεχάσει. Όπως δε θα ΄θελα να τύχει στο παιδί μου τέτοιος Φυσικός, από "επιστροφή" εννοώ, έτσι δε θέλω να τύχει και στους μαθητές μου.

Βλέπεις, υπάρχουμε κάποιοι ρομαντικοί που νοιαζόμαστε για τα μαθήματα που διδάσκονται οι μαθητές μας και για την ποιότητα εκπαίδευσης που τους παρέχεται. Και -βεβαίως δεν κρυβόμαστε- νοιαζόμαστε και για τις ώρες Μαθηματικών που θα μας πάρετε. Ώρες που θα μάθετε "μαθηματικά" τους μαθητές μας για να μας τους παραδώσετε στο Λύκειο να βγάλουμε εμείς άκρη. Γι΄αυτό έγραψα "πάρτε και τα μαθηματικά του Λυκείου"

τεσπα, φανηκε το υφακι σας... νεος ειμαι, με σπουδες πολυτεχνειου για να σου απαντησω και  καταλαβα οτι εχω ακομα πολλα να δω, να ακουσω και να αηδιασω.
καληνυχτα σας και ξυδι
Χαλάρωσε συνάδελφε, δε μαλώνουμε, απόψεις ανταλλάσσουμε  :) Κερδίσατε οι ΠΕ19/20 κάτι που ούτε στα πιο τρελά σας όνειρα δεν είχατε φανταστεί. Απολαύστε το κι άσε μας να λέμε!!!

24
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 05:21:56 μμ »
α μαλιστα... ευστοχη παρατηρηση... οντως δεν αρκουν 3 μαθηματα μαθηματικων σε ολα τα ετη.
δεν υπερασπιζομαι τα ΤΕΙ, πολυτεχνειο εχω τελειωσει, αλλα απαντησε μου εσυ στο παρακατω:

για να δουμε τα μαθηματα που εχουν σχεση με Φυσικη ή Γεωγραφια (τα εχετε Β' αναθεση) στο αναλυτικο προγραμμα σπουδων του Μαθηματικου στο ΑΠΘ
http://www.math.auth.gr/el/studies/undergraduate/allcourses

Μετεωρολογια και Αστροφυσικη.... 2 μαθηματα ΕΠΙΛΟΓΗΣ.... και αυτοι κανουν τον Φυσικο και Γεωλογο (για την γεωγραφια)...!!   ::)  :-X
αντε και εις ανωτερα....

Την άποψή μου για τη Γεωγραφία την έχω καταθέσει εδώ http://www.pde.gr/index.php?topic=31110.msg817371#msg817371 Είναι προφανές ότι δεν θεωρώ τους Μαθηματικούς αλλά και κανέναν ΠΕ04 αρμόδιο να τη διδάσκει πλην των ΠΕ04.05.

Για τη Φυσική που με ρωτάς, βεβαίως και δεν πρέπει οι ΠΕ03 να την διδάσκουμε. Ξέρεις όμως κάτι; Οι Φυσικοί και οι Μαθηματικοί κάνουν ο ένας το μάθημα του άλλου κι όσο παίρνει ο ένας κλάδος απ΄αυτή την ανταλλαγή, άλλο τόσο δίνει κιόλας. Σε ώρες εννοώ. Επίσης, δεν ξέρω την ηλικία σου, αλλά στους παλιότερους είναι συνείδηση η ειδικότητα του "ΦυσικοΜαθηματικού". Θες να το πεις συναδελφική αλληλεγγύη; Θες να το πεις σεβασμό προς το μάθημα του άλλου; Υπάρχει πάντως. Και είναι πολύ σημαντικό να προσεγγίζεις το ξένο μάθημα με σεβασμό. Μοιάζουμε βρε αδερφέ οι ΠΕ03 και οι ΠΕ04!  :)

Απ΄την άλλη, η δική σας ειδικότητα είναι ένα συνοθύλευμα απίστευτο. ΤΕΙ και ΑΕΙ ούλοι αντάμα. Απ΄τους Πολυτεχνίτες που τους βγάζουμε το καπέλο, μέχρι ΤΕΙ της κακιάς ώρας. ΤΕΙ που μπαίναν οι φοιτητές απ΄το παράθυρο και βγαίνανε νύχτα για να κρατήσει η επαρχιακή Πόλη το ΤΕΙ της... Κι είναι θέμα στους κόλπους σας αυτή η εξομοίωση, γνωστό κι αυτό.

Προσωπικά, έχω πτυχίο Μαθηματικού, αλλά και Πληροφορικής. Από ΑΕΙ. Μαθηματικός νιώθω κι ως τέτοιος μιλάω. Αυτό το πτυχίο θεωρώ τίτλο τιμής. Ξέρω πολύ καλά λοιπόν, απ΄τη σκοπιά του φοιτητή, σε τι βάθος μαθαίνουν Μαθηματικά οι Πληροφορικοί, δε χρειάζομαι στοιχεία!  ;) Το θέμα -για μένα τουλάχιστον- δεν είναι πόσα ξέρουν. Κουτσά-στραβά όποιος νοιάζεται να μη γίνει ρεζίλι στην τάξη, θα ασχοληθεί και θα μάθει και ενδεχομένως θα το κάνει και πολύ καλά. Μια θεολόγος που δουλεύαμε μαζί στο φροντιστήριο παλιά, έκανε Μαθηματικά με τρόπο που έκανε τους άλλους Μαθηματικούς να ζηλεύουν. Δεν είναι εκεί το θέμα.

Το θέμα είναι ότι στην παρούσα συγκυρία, παρουσιάζεστε ως οι άρπαγες των ωρών των Μαθηματικών κι αυτό είναι που ξεσηκώνει τον κόσμο. Δεν είναι ανταλλαγή, είναι αρπαγή για να βολευτείτε. Κι όσο δεν εστιάζετε στο Υπουργείο που κοιτάει με π..... να βάψει αυγά, αλλά επιμένετε να τονίζετε τις γνώσεις και την ικανότητά σας να διδάξετε Μαθηματικά, λες και επιτέλους αποκαταστάθηκε μια αδικία χρόνων... ε, μην περιμένετε να εισπράξετε τίποτε περισσότερο από εκνευρισμό και κακεντρεχή σχόλια.

Αλλά αφού είσαστε τόσο καλοί κι επιμένετε, θα χαρώ πραγματικά να σας δω να διδάσκετε Μαθηματικά και στο Λύκειο!

25
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 02:03:30 πμ »
Η μόνη σχολή που αξίζει είναι το ΤΕΙ Αυτοματισμού.
Έχει 3 ολόκληρα μαθήματα Μαθηματικών στο πρόγραμμα σπουδών,  http://auto.teipir.gr/
και βγαίνοντας από κει ως τώρα έκανες τον καθηγητή Πληροφορικής.
Τώρα κάνεις ΚΑΙ τον Μαθηματικό!!!
Άντε βρε και εις ανώτερα! σύντομα να κάνετε τους Μαθηματικούς και στα Λύκεια!  :o

26
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 01:10:32 πμ »
Τώρα που αναφέρθηκε η γεωγραφία, έχω την περιέργεια (δεν γνωρίζω κιόλας) ποιος την έχει 1η ανάθεση;  ???
ΠΕ04.05 Γεωλόγοι/Γεωγράφοι
Αναγνωρίστηκε στους Γεωγράφους το 2011 (νομίζω) και μετά από πολλούς αγώνες, το δικαίωμά τους να διδάσκουν Γεωγραφία στα σχολεία. Μέχρι τότε, τους είχαν στην απέξω, καθώς θεωρούνταν αυτονόητο ότι το μάθημά τους μπορεί να διδάσκεται από οιονδήποτε άλλο, πέρα απ΄τους ίδιους! Σα να ήταν αόρατοι οι άνθρωποι αυτοί!
Βέβαια, δεν έχει πρακτικό νόημα η αναγνώριση, μιας κι απ΄το 2011 μέχρι σήμερα, δεν ξέρω αν έχει διοριστεί κανένας.
Γεωγράφοι βγαίνουν απ΄το Χαροκόπειο απ΄το 2000 που λειτουργεί η Σχολή  και απ΄το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, όπου οι πρώτοι μπήκαν πριν από 20 χρόνια, το μακρινό 1994.

27
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2014, 06:26:31 μμ »
Το παιδικο τραγουδι " ηταν ενα μικρο καραβι" το θυμαστε;
...και τοτε ριξανε τον κληρο να δουνε ποιος-ποιος-ποιος θα φαγωθει...
Στρωσανε τραπεζι, αλλα φαγητο δεν υπαρχει.
Θα φαει ο ενας τον αλλο λοιπον.
Κι οπως φαινεται αν διαβασει κανεις αυτο το νημα ως εδω
υπαρχει τρελη ορεξη για ανθρωποφαγια.
Και να σκεφτεις οτι ειμαστε ο κλαδος εκεινος που οφειλει εξ επαγγελματος
να διαβαζει πισω απ τις γραμμες και να αντιλαμβανεται σφαιρικα την αληθεια.
Μπειτε λιγο στη θεση του αλλου, ειτε ειστε ΠΕ03 ειτε ΠΕ19-20.
Κανεις δεν εχει μονοπωλειο στο δικιο
και καποιοι τριβουν τα χερια τους που αλληλοσπαρασσομαστε ετσι.
Πολλη χολη ρε παιδια σε τοσο λιγες σελιδες!

28
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2014, 12:56:52 πμ »
παιδια να ρωτησω κατι;;; σημερα 1/9 κανουμε πραξη αναληψης οσοι ανηκουμε οργανικα στο σχολειο;;
Ναι, μαζί με όσους είναι τοποθετημένοι προσωρινά εκεί

Merci Silckut, αχρείαστο να ΄ναι  ;D

Σελίδες: 1234 ... 31

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 369
Σύνολο: 371

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.