Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - marsa

Σελίδες: 1 ... 293031
421
Αυτό το "οι πολύτεκνοι-τρίτεκνοι κλπ δεν παίρνουν τις θέσεις άλλων" είναι μεγάλο παραμύθι. Δηλαδή αν αύριο πει το υπουργείο : θα πάρω άλλους 100 τρίτεκνους extra, τι εννοεί; Οτι δεν έχει μεν τι να τους κάνει, στα σπίτια τους θα κάθονται οι άνθρωποι, απλά αναλαμβάνει την υποχρέωση να τους προσλάβεί;!!!

Μην κοροϊδευόμαστε. Θα τους προσλάβει να δουλέψουν στα σχολεία, ΠΡΟΦΑΝΩΣ στη θέση κάποιων άλλων που ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ. Αυτό δε λέγεται "κλέψιμο των θέσεων των άλλων"; Πώς λέγεται;

422
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Βάση διορισμού
« στις: Ιούνιος 13, 2007, 08:58:48 μμ »
Αλέξανδρε, θα σου απαντήσω σε κάποια από τα σημεία που έθιξες, χωρίς να μπω στην ουσία του διαπληκτισμού σου με την Μagda:

1) Φυσικά και συμφωνώ με τη σκέψη ότι η βαθμολόγηση της διδακτικής ήταν το κλειδί, αλλά ΟΧΙ ΜΟΝΟ σε αυτό το διαγωνισμό. Στον προηγούμενο βαθμολογήθηκα με ... 24,5. Ναι, μετά από τόσα χρόνια διδακτικής εμπειρίας σε φροντιστήρια κρίθηκα ανάξια από κάποιον ανώνυμο βαθμολογητή. Κι αν το καλοσκεφτεί κανείς μόνο τυχαίος δεν ήταν ο βαθμός. Εξηγούμαι: 24,5x60%=14,7 ακόμη και 100 να έπαιρνα στα παιδαγωγικά θα είχα 100x40%=40 Σύνολο: 14,7+40=54,7<55 (τότε η βάση σε κάθε ενότητα ήταν 55) Άρα έμενα απέξω! Φρόντισε λοιπόν ο βαθμολογητής αυτός να είμαι στους αποτυχόντες Ο,ΤΙ κι αν είχα κάνει στα άλλα μαθήματα. Τόσο άχρηστη με έκρινε!!!

Όποιος πήγε στον φετινό διαγωνισμό ήταν υποψιασμένος για το τι θα παιχτεί. Απλά ελπίζαμε όλοι να μην είμαστε εμείς αυτοί που θα καούνε. Το ξανάγραψα: έχω βάσιμες ενδείξεις, ότι άτομο που πήρε χειρότερο βαθμό από μένα, έγραψε πολύ καλύτερα. Ευτυχώς διοριζόμαστε και οι δύο, όπως κι εσύ άλλωστε. Το σταυρό μας να κάνουμε που γλιτώσαμε!

2) Το ποιοί πάνε διορθωτές δεν το ξέρω. Ξέρω όμως ότι τα 3€ ανά γραπτό πολλοί θα ήθελαν να τα πάρουν. Εδώ "σκοτώνονται" να πάνε διορθωτές στις πανελλήνιες με 1€ το γραπτό, που έχουν να διορθώσουν τόσες σελίδες με τύπους και σχέσεις, στον ΑΣΕΠ για διδακτική δε θα πάνε που έχουν να διορθώσουν κείμενο; Εξάλλου δες το κι αλλιώς: άντε και ψάχνουν επιμορφωμένους στη διδακτική, πόσοι είναι αυτοί; Ξέρεις κανέναν; Λογικά είναι ελάχιστοι. Εδώ στο πανεπιστήμιο που παρακολούθησα μαθήματα διδακτικής το "σχέδιο μαθήματος" οι καθηγητές το ανέφεραν ως κάτι τελείως αφηρημένο και ο καθένας το μετέφραζε όπως νόμιζε...

3) Ο βαθμός πτυχίου καλώς κάνει φυσικά και μετράει στον ΑΣΕΠ, άλλωστε μετράει για όλους τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ κι όχι μόνο για τους εκπαιδευτικούς. Αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ είναι γιατί να μη μετράει η προϋπηρεσία σε φροντιστήρια, τη στιγμή που μετράει σε ιδιωτικά σχολεία. Η προϋπηρεσία δε στον ιδιωτικό τομέα μετράει σε ΟΛΟΥΣ τους άλλους διαγωνισμούς που διενεργεί ο ΑΣΕΠ. Γι΄αυτό ξαναλέω: το σταυρό μας να κάνουμε που γλιτώσαμε! Κουράγιο, υπομονή κι επιμονή για τους υπόλοιπους.

423
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Βάση διορισμού
« στις: Ιούνιος 10, 2007, 06:32:52 μμ »
Alexmaths, αν ήμουν στη θέση σου θα δήλωνα μόνο Αθήνα κι αν με παίρνανε έχει καλά, αν όχι, θα έκανα διακοπές διαρκείας!! (άντε και κανένα ιδιαίτερο να μην ξεχνάμε το sport). Εξαρτάται βέβαια και από τις οικογενειακές σου υποχρεώσεις.

Δεν ξέρω βρε παιδιά, αλλά όσο παιρνάνε οι μέρες, καταλαγιάζει η τρελή χαρά της επιτυχίας κι αρχίζω και σκέφτομαι βαριούς μοναχικούς χειμώνες στην επαρχία και όπως και να το πεις, ζορίζομαι λίγο. Το παθαίνει κι άλλος αυτό ή είμαι μόνη μου;

Και που το έγραψα ακόμη, ντρέπομαι, στη σκέψη ότι κάποιοι θα ήθελαν πολύ να είναι στη θέση μου και δε θέλω να φανώ αχάριστη, όμως η αλήθεια είναι ότι νιώθω κάποιο βάρος να φύγω μακριά από τον άντρα μου και τους φίλους μου.

424
Τώρα κατάλαβα τι εννοείς Maris  :)
Το μόνο που μπορώ να σου πω -ελπίζω να σε βοηθήσει- είναι ότι αν σε πάρουν ωρομίσθια είτε πας είτε όχι, μπορεί μετά να σε καλέσουν αναπληρώτρια κάπου αλλού. Τότε παραιτείσαι από την ωρομίσθια θέση και πας αναπληρώτρια χωρίς καμία κύρωση. Αν όμως σε καλέσουν αναπληρώτρια και πας, αποκλείεται μετά να σε καλέσουν ωρομίσθια, ακόμη κι αν έχουν ανάγκη της ειδικότητάς σου δίπλα στο σπίτι σου! Σ' αυτήν την περίπτωση, που πας αναπληρώτρια δηλαδή, βγαίνεις από τον πίνακα και αν χρειαστούν ωρομίσθιο παίρνουν τον παρακάτω από σένα στον πίνακα.

Αν, τέλος, σε καλέσουν αναπληρώτρια και δεν πας, είτε γιατί δουλεύεις ως ωρομίσθια, είτε γιατί θες να κάτσεις σπίτι σου, είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο, ΝΟΜΙΖΩ ότι βγαίνεις από τους πίνακες για ένα έτος. Δεν είμαι σίγουρη, καλύτερα να απαντήσει κάποιος που το ξέρει σίγουρα αυτό. Το μόνο σχετικό που μου έχει τύχει είναι να με καλέσουν μέσα Μαρτίου για αναπλήρωση 400Km μακριά από το σπίτι μου, όταν ήδη δούλευα ωρομίσθια. Δεν πήγα φυσικά, αλλά στην δευτεροβάθμια που παρουσιάστηκα για να αρνηθώ μου ειπαν "και να μην πάτε, τέτοια εποχή δεν τίθεται θέμα κυρώσεων. Δεν έχει λογική το να σας ξεσπιτώσουμε για 2 μήνες, οπότε μην ανησυχείτε". Όντως έτσι έγινε. Περισσότερα δεν γνωρίζω.

425
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Βάση διορισμού
« στις: Ιούνιος 08, 2007, 08:35:23 πμ »
Sgeorge, τώρα είδα την προσέγγισή σου και μου φάνηκε ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ. Συγχαρητήρια!!! Ό,τι απλούστερο και σαφέστερο έχω δει! Χρησιμοποιείς το άπειρο χωρίς να το αναφέρεις, υπέροχο!

Να πω και κάτι καλό που θυμήθηκα τώρα: όντως ο κλάδος μας πάει για αποσυμφόρηση. Παιδιά, στο σχολείο που με βάλανε φέτος, στον νομό Αττικής ήτανε, οι 2 από τους 5 μαθηματικούς του σχολείου βγαίνουν τώρα στη σύνταξη και άλλοι 2 βγαίνουν μέσα στην επόμενη 5ετία. Βέβαια η επαρχία έχει περισσότερους νέους καθηγητές, αλλά όπως και να το κάνουμε ανοίγουν θέσεις. Επίσης κάποιες αλλαγές που φοβούνται στο ασφαλιστικό (τα συζητάγανε αλλά δεν τα καταλάβαινα πλήρως) έχει κάνει πολλούς που θα μπορούσαν να μείνουν κι άλλα χρόνια, να σκέφτονται το ενδεχόμενο πρόωρης συνταξιοδότησης.

426
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Βάση διορισμού
« στις: Ιούνιος 08, 2007, 08:14:26 πμ »
Maria συγχαρητηρία και για τη δική σου επιτυχία, καθώς και και σε όλους όσους τα κατάφεραν, αλλά και σε όλους όσους αγωνίστηκαν,  ασχέτως αποτελέσματος.

Amdakos, είναι σίγουρα πολύ νωρίς για εκτιμήσεις για το αν θα πας αναπληρωτής με 21 μόρια, όμως μάλλον τα πράγματα δεν είναι και τόσο ευοίωνα. Σκέψου ότι στον πίνακα αναπληρωτών θα βρίσκονται πάνω από σένα οι υπόλοιποι 285 που διορίζονται τη δεύτερη χρονιά. Ίσως βέβαια, οι περισσότεροι από αυτούς να μη θέλουν να πάνε αναπληρωτές φέτος. Αφού έχουν σίγουρο το διορισμό τους, γιατί να ξενιτευτούν από φέτος και να γυρίζουν την Ελλάδα; Και πάλι όμως, δε θα βρεθούν κάποιοι που θα θελήσουν να πάνε; Μπορεί να μην έχουν καθόλου δουλειά και να θελήσουν να πάνε για 600€ (τόσα θα είναι περίπου, άμα αφαιρέσεις το νοίκι  :( )

Επίσης, υπάρχουν άνθρωποι που είναι κάτω από σένα στον πίνακα επιτυχόντων του ΑΣΕΠ, έχουν όμως και προϋπηρεσία που θα τους "στείλει" τελικά ψηλότερα. Από αυτούς, που παλεύουν χρόνια το διορισμό με την προϋπηρεσία, εκτιμώ ότι στο σύνολό τους θα κάνουν αίτηση αναπληρωτή. Δεν ξέρουμε βέβαια πόσοι είναι 'ολοι αυτοί, όμως τελικά αφού αναπληρωτές θα προέρχονται από 2 πηγές, είναι απίθανο να μη βρεθούν 150 περίπου άτομα ανάμεσά τους.

Λέω 150 γιατί τόσους περίπου πήρε πέρισυ, και για φέτος το Υπ. Οικονομικών έχει εγκρίνει ίδιο αριθμό πιστώσεων (9500 νομίζω), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε θα υπάρξουν και μικροαλλαγές. Δηλαδή, κάποιες ειδικότητες να πάρουν περισσότερους από πέρισυ και κάποιες λιγότερους. Πάντως θεωρώ σχεδόν βέβαιο ότι θα σε πάρουν ωρομίσθιο. Εμένα με κάλεσαν φέτος τον Νοέμβριο, έχοντας μόλις 19 μόρια (ΑΣΕΠ + προϋπηρεσία) στον πίνακα αναπληρωτών.   

427
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Βάση διορισμού
« στις: Ιούνιος 07, 2007, 09:42:06 πμ »
Παιδιά γειά σας.
Σας βρήκα μόλις τώρα και είδα ότι υπάρχει προβληματισμός για την διδακτική. Να καταθέσω λοιπόν κι εγώ τα δικά μου:
Έγραψα ότι οι αριθμοί είναι ίσοι
Ότι οι μαθητές έχουν άγνοια 1) του ορίου και 2)του απείρου
Είπα ότι θα τους το εξηγούσα με χρήση απείρων όρων ΓΠ και το έκανα αναλυτικά (εκείνη τη στιγμή ξέχασα ότι είναι εκτός ύλης, αν και είμαι στην εκπαίδευση 19 χρόνια!) Επίσης, θυμήθηκα την απόδειξη του γυμνασίου αλλά δεν την έγραψα γιατί μου φάνηκε πολύ "παιδική", τελικά όμως μάλλον δεν είχα δίκιο γιατί την έκανα μέσα στην τάξη -κατόπιν- και είδα ότι οι μαθητές μ΄αυτήν πείστηκαν!
Τέλος, είπα ότι αυτό που εξήγησα στους 2 μαθητές που είχαν την απορία, θα ζητούσα από αυτούς να το προετοιμάσουν και να το παρουσιάσουν την επόμενη φορά στην τάξη, ώστε και όλοι να το δουν και οι συγκεκριμένοι να το εμπεδώσουν καλύτερα.

Το άλλο θέμα, τα εμβαδά, τα διδάσκω πολλά χρόνια κι έτσι δε μου ξέφυγε καμιά περίπτωση.

Τελικά πήρα 63. Δεν ξέρω τι να πω. Περίμενα περισσότερο.

Μια κοπέλα που γνωρίζω έγραψε αναλυτικά το παράδειγμα του Αχιλλέα με τη χελώνα και έκανε προσέγγιση του ε-δ ορισμού: πήρε 40

Άλλος που είπε ότι δεν είναι ίσοι, πήρε κοντά στο 30

Κι ένας ακόμη που έγραψε: ε-δ ορισμό, διαφορές όπως τα είπατε κι εσείς, Αχιλλέα-χελώνα, άθροισμα απείρων όρων, απόδειξη γυμνασίου (ουφ!) πήρε 62,5

Τόσο εγώ όσο και οι άλλοι 3, δίναμε στο ίδιο εξεταστικό κέντρο, μάλιστα η κοπέλα που πήρε 40 κι εγώ είμασταν στην ίδια αίθουσα και πιθανό να πέσαμε στον ίδιο διορθωτή. Επίσης όλοι λέμε αλήθεια γι΄αυτά που γράψαμε, γιατί τα διασταυρώσαμε αμέσως μόλις βγήκαμε, πριν κάποιος από μας σκεφτεί να "ρετουσάρει" αυτά που είπε ότι έγραψε.

Βγάζετε κανένα συμπέρασμα; Τελικά τι θέλανε;

Εγώ καταλήγω ότι δεν υπάρχει συμπέρασμα. Είναι λαχείο! Απλά δεν ξέρουν τι θέλουν και αμφισβητώ πολύ σοβαρά την ικανότητα του κάθε διορθωτή να βάλει βαθμό.

Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν το λέω από πίκρα. Είμαι ανάμεσα στους πρώτους διοριστέους της πρώτης χρονιάς, τι άλλο θα μπορούσα να ζητήσω;  Αυτό όμως δε σημαίνει ότι κάποιοι διορθωτές κάνουν καλά τη δουλειά τους!


428
Σ' ευχαριστώ vsk. Σαφής η απάντηση.

Το μόνο που μένει να διευκρινίσω τώρα είναι αν συμφέρει να κάνω αίτηση για ωρομίσθια ή για αναπληρώτρια,
και πού ακριβώς έγκειται η διαφορά, ή αν γίνεται ενιαία αίτηση. Καμιά ιδέα;



Συνήθως, κάνεις αίτηση για πολλούς νομούς ως αναπληρωτής/τρια αλλά μόνο σε ένα νομό ως ωρομίσθιος/ια.
Η μια αίτηση ούτε αποκλείει, ούτε προϋποθέτει την άλλη και γίνονται ταυτόχρονα.
Το "συμφέρει" είναι σχετικό. Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.  Η αναπλήρωση πάντως είναι πλήρες ωράριο, η ωρομισθία μερικό.
Αν δε δουλεύεις αλλού, ή δουλεύεις αλλά θες να φύγεις, κάνε την αίτηση και βλέπεις.

Σελίδες: 1 ... 293031

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 417
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 394
Σύνολο: 400

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.919 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.