*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 965608 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #980 στις: Μάρτιος 02, 2011, 11:54:57 πμ »
Έλεος και με αυτούς τους τρόπους ανάπτυξης!!!  Ό, τι να 'ναι!

Thanpis, συμφωνώ μαζί σου, αλλά το ypernouli έχει δίκιο! έτσι το γραφει το βιβλίο της γ΄ ...
Κουφάθηκα τωρα!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:32:13 »

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #981 στις: Μάρτιος 02, 2011, 12:06:08 μμ »
Εγώ αυτό το αποτελέσματα -αιτίες ποτε δεν το κατάλαβα!!!!!!!! Γιατί να μην το πούμε αιτιολόγηση να τελειώνουμε;

Δεν ξέρω, ας  βοηθήσει κάποιος συνάδελφος για να μην παίρνουμε και τα καημενα τα παιδακια στο λαιμό μας!  Βαρέθηκα να τα μπερδεύω με λεπτομερειες!!
 Εγώ τους λέω αιτιολόγηση όταν οι λεπτομερειες εξηγούν γιατί συμβαίνει κάτι/ αίτιο αποτέλεσμα, όταν στις λεπτομέρειες παρατίθενται τα άποτελέσματα ενός προβλήματος/κατάστασης  κ.λπ.
Αυτά... ούτε αποτελεματα- αιτίες, ουτε τιποτα άλλο. 

Εδώ, ας πούμε, ποιος είναι ο τρόπος ανάπτυξης;

Ας ξεκινήσουμε από τον μύθο ότι οι μετανάστες αποτελούν την κύρια αιτία ανεργίας στη χώρα μας. Αν πάρουμε υπόψη μας ότι οι μετανάστες αμείβονται πολύ πιο χαμηλά από τους εγχώριους εργάτες και ότι συνήθως εργάζονται σε τομείς που οι Ελληνες αποφεύγουν, είναι προφανές πως η φτηνή εργασία τους ενισχύει τον ανταγωνισμό και τον δυναμισμό μιας σειράς κλάδων που στην προμεταναστευτική περίοδο ατονούσαν. Στην πραγματικότητα η απότομη και μαζική εισροή φτηνού εργατικού δυναμικού στην Ελλάδα της περασμένης δεκαετίας βοήθησε την οικονομική ανάπτυξη της χώρας τόσο όσο και η είσοδος των ελλήνων προσφύγων μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή τη δεκαετία του '20. Και στις δύο περιπτώσεις ο συνδυασμός φτηνού εργατικού δυναμικού από τη μια μεριά και αυξημένης ζήτησης για προϊόντα πρώτης ανάγκης από την άλλη οδήγησε στην απογείωση της ελληνικής οικονομίας. Βέβαια δεν υπάρχει αμφιβολία ότι σε έναν μικρό αριθμό συγκεκριμένων κλάδων, όπως ο οικοδομικός, ο ανταγωνισμός μεταξύ μη ειδικευμένων ντόπιων και ξένων εργατών δημιουργεί σοβαρές δυσκολίες στους πρώτους. Αλλά αν κοιτάξουμε την κατάσταση στο σύνολό της, νομίζω ότι η μετανάστευση, μέσω της οικονομικής ανάπτυξης που δημιουργεί - και στον χώρο της προσφοράς και σε αυτόν της ζήτησης -, μειώνει παρά αυξάνει την ανεργία στη χώρα μας.

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #982 στις: Μάρτιος 02, 2011, 12:10:44 μμ »
Ας βγάλει  και τηλεφροντιστήριο στην έκθεση η καλή Αννούλα να μας ξεστραβώσει λίγο  ;D ;D ;D ;D...

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #983 στις: Μάρτιος 02, 2011, 12:16:10 μμ »

Γι' αυτό ακριβώς μου έχει κάνει εντύπωση... Ως αίτιο αποτέλεσμα το έχει το σχολικό. Και μάλιστα κάποια λίγα βοηθήματα (προφανώς λόγω του σχολικού) διακρίνουν την ανάπτυξη του αιτίου αποτελέσματος σε: α) όσα έχουν αίτια στη ΘΠ και αποτελέσματα στις λεπτομέρειες (το κλασικό) και β) όσα έχουν αποτελέσματα στη ΘΠ και παραθέτουν τα αίτια στις λεπτομέρειες, για παράδειγμα: Η καταπίεση των γυναικών οφείλεται σε πολλές αιτίες. Πρώτον... Δεύτερον (αίτιο αποτέλεσμα) Μέχρι εκεί έχω καταλάβει...  :-\ Το ότι είναι στο σχολικό με προβληματίζει

(Μην εύχεσαι pontiki!!! για τηλεφροντιστήριο... Κάτι θα κάνουν και θα μας μπερδέψουν χειρότερα, τους έχω εμπιστοσύνη)


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:32:13 »

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #984 στις: Μάρτιος 02, 2011, 12:20:07 μμ »

Ας ξεκινήσουμε από τον μύθο ότι οι μετανάστες αποτελούν την κύρια αιτία ανεργίας στη χώρα μας. Αν πάρουμε υπόψη μας ότι οι μετανάστες αμείβονται πολύ πιο χαμηλά από τους εγχώριους εργάτες και ότι συνήθως εργάζονται σε τομείς που οι Ελληνες αποφεύγουν, είναι προφανές πως η φτηνή εργασία τους ενισχύει τον ανταγωνισμό και τον δυναμισμό μιας σειράς κλάδων που στην προμεταναστευτική περίοδο ατονούσαν. Στην πραγματικότητα η απότομη και μαζική εισροή φτηνού εργατικού δυναμικού στην Ελλάδα της περασμένης δεκαετίας βοήθησε την οικονομική ανάπτυξη της χώρας τόσο όσο και η είσοδος των ελλήνων προσφύγων μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή τη δεκαετία του '20. Και στις δύο περιπτώσεις ο συνδυασμός φτηνού εργατικού δυναμικού από τη μια μεριά και αυξημένης ζήτησης για προϊόντα πρώτης ανάγκης από την άλλη οδήγησε στην απογείωση της ελληνικής οικονομίας. Βέβαια δεν υπάρχει αμφιβολία ότι σε έναν μικρό αριθμό συγκεκριμένων κλάδων, όπως ο οικοδομικός, ο ανταγωνισμός μεταξύ μη ειδικευμένων ντόπιων και ξένων εργατών δημιουργεί σοβαρές δυσκολίες στους πρώτους. Αλλά αν κοιτάξουμε την κατάσταση στο σύνολό της, νομίζω ότι η μετανάστευση, μέσω της οικονομικής ανάπτυξης που δημιουργεί - και στον χώρο της προσφοράς και σε αυτόν της ζήτησης -, μειώνει παρά αυξάνει την ανεργία στη χώρα μας.

Αίτιο αποτέλεσμα νομίζω (και παράδειγμα εκεί με τους οικοδόμους)

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #985 στις: Μάρτιος 02, 2011, 12:29:37 μμ »

Γι' αυτό ακριβώς μου έχει κάνει εντύπωση... Ως αίτιο αποτέλεσμα το έχει το σχολικό. Και μάλιστα κάποια λίγα βοηθήματα (προφανώς λόγω του σχολικού) διακρίνουν την ανάπτυξη του αιτίου αποτελέσματος σε: α) όσα έχουν αίτια στη ΘΠ και αποτελέσματα στις λεπτομέρειες (το κλασικό) και β) όσα έχουν αποτελέσματα στη ΘΠ και παραθέτουν τα αίτια στις λεπτομέρειες, για παράδειγμα: Η καταπίεση των γυναικών οφείλεται σε πολλές αιτίες. Πρώτον... Δεύτερον (αίτιο αποτέλεσμα) Μέχρι εκεί έχω καταλάβει...  :-\ Το ότι είναι στο σχολικό με προβληματίζει

Το ξέρω... και εγω το εχω δει σε κάποια βοηθήματα αλλά δεν έδωσα βάση...δεν ειχα παρατηρησει , όμως ,ότι το σχολικό το αναφέρει επίσης έτσι :-\

(Μην εύχεσαι pontiki!!! για τηλεφροντιστήριο... Κάτι θα κάνουν και θα μας μπερδέψουν χειρότερα, τους έχω εμπιστοσύνη)


Χχαχαχαχαχα ;D ;D ;D
Γι' αυτό το λέω... τι νομίζεις!!  Να σφαχτουμε μετα!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #986 στις: Μάρτιος 02, 2011, 01:34:05 μμ »
τα εχετε κανει μανταρα! moagniko εσυ φταις!
 Ακομα και εκεινα που ξεραμε καλα καταφερες να μας μπερδεψεις.  ;D ;D ;D

Ρε, τι σκατε? εδω στο διαγωνισμο του ΑΣΕΠ ηταν η απαντηση: αιτιο-αποτελεσμα και η επιτροπη ειπε με...."παραδειγμα" !!! :o
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #987 στις: Μάρτιος 04, 2011, 01:08:01 μμ »
τα εχετε κανει μανταρα! moagniko εσυ φταις!
 Ακομα και εκεινα που ξεραμε καλα καταφερες να μας μπερδεψεις.  ;D ;D ;D

Ρε, τι σκατε? εδω στο διαγωνισμο του ΑΣΕΠ ηταν η απαντηση: αιτιο-αποτελεσμα και η επιτροπη ειπε με...."παραδειγμα" !!! :o

χαχαχα Τι να κάνω, ρε παιδιά, κι εγώ; Αφού γίνεται χαμός!

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #988 στις: Μάρτιος 04, 2011, 01:12:03 μμ »

Ας ξεκινήσουμε από τον μύθο ότι οι μετανάστες αποτελούν την κύρια αιτία ανεργίας στη χώρα μας. Αν πάρουμε υπόψη μας ότι οι μετανάστες αμείβονται πολύ πιο χαμηλά από τους εγχώριους εργάτες και ότι συνήθως εργάζονται σε τομείς που οι Ελληνες αποφεύγουν, είναι προφανές πως η φτηνή εργασία τους ενισχύει τον ανταγωνισμό και τον δυναμισμό μιας σειράς κλάδων που στην προμεταναστευτική περίοδο ατονούσαν. Στην πραγματικότητα η απότομη και μαζική εισροή φτηνού εργατικού δυναμικού στην Ελλάδα της περασμένης δεκαετίας βοήθησε την οικονομική ανάπτυξη της χώρας τόσο όσο και η είσοδος των ελλήνων προσφύγων μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή τη δεκαετία του '20. Και στις δύο περιπτώσεις ο συνδυασμός φτηνού εργατικού δυναμικού από τη μια μεριά και αυξημένης ζήτησης για προϊόντα πρώτης ανάγκης από την άλλη οδήγησε στην απογείωση της ελληνικής οικονομίας. Βέβαια δεν υπάρχει αμφιβολία ότι σε έναν μικρό αριθμό συγκεκριμένων κλάδων, όπως ο οικοδομικός, ο ανταγωνισμός μεταξύ μη ειδικευμένων ντόπιων και ξένων εργατών δημιουργεί σοβαρές δυσκολίες στους πρώτους. Αλλά αν κοιτάξουμε την κατάσταση στο σύνολό της, νομίζω ότι η μετανάστευση, μέσω της οικονομικής ανάπτυξης που δημιουργεί - και στον χώρο της προσφοράς και σε αυτόν της ζήτησης -, μειώνει παρά αυξάνει την ανεργία στη χώρα μας.

Αίτιο αποτέλεσμα νομίζω (και παράδειγμα εκεί με τους οικοδόμους)

Κυρίως αιτιολόγηση νομίζω (στον κύριο κορμό της παραγράφου [της άποψης ότι δεν οφείλεται στους μετανάστες η αύξηση της ανεργίας στη χώρα]) και αίτιο-αποτέλεσμα (πινελιές που διανθίζουν τον κορμό ::)). Γίνεται να έχουμε και τα δύο, νομίζω  :o

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #989 στις: Μάρτιος 10, 2011, 11:16:34 μμ »
Χαιρετώ και πάλι τα πλήθη!  :) :) :)

Επανέρχομαι με... νέες απορίες! :)  ::)

1) Γίνεται ένας συλλογισμός όταν είναι έγκυρος να είναι είτε αληθής είτε μη αληθής.
Γίνεται όμως όταν είναι μη έγκυρος να είναι αληθής;

2) Επίσης, γίνεται οι προκείμενες να είναι ψευδείς και το συμπέρασμα αληθές;; ::)

3) Πώς ακριβώς προσδιορίζεται και εντοπίζεται η αφήγηση ως μέσο πειθούς της επίκλησης στο συναίσθημα; Πρέπει να υπάρχει ροή μέσα στο χρόνο, διαδοχή γεγονότων;

4) Όταν ζητείται να εντοπιστούν μεταφορές μέσα στο κείμενο, δεν μπορούμε να αναφέρουμε παρομοιώσεις; Όταν ζητείται να εντοπιστούν λέξεις-φράσεις με μεταφορική λειτουργία της γλώσσας, μπορούμε να αναφέρουμε και παρομοιώσεις;

5)Τέλος, στο παρακάτω παράδειγμα έχουμε παραλογισμό, επειδή στη δεύτερη προκείμενη δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο η μετοχή να είναι επιθετική.
Μια μετοχή είναι είτε επιρρηματική είτε κατηγορηματική είτε επιθετική.
Η μετοχή αυτή δεν είναι κατηγορηματική.
Άρα, η μετοχή αυτή είναι επιρρηματική.

Θα ήταν ορθό όμως το επιχείρημα και στην περίπτωση που είχε την εξής μορφή;
Μια μετοχή είναι είτε επιρρηματική είτε κατηγορηματική είτε επιθετική.
Η μετοχή αυτή δεν είναι κατηγορηματική.
Άρα, η μετοχή αυτή είναι είτε επιθετική είτε επιρρηματική.

Και κάτι άσχετο..
Ποιος ποιητής το είπε αυτό: "ηδονικά παντοτινά ζητάμε μάταια πάντα" ποιητής"; (πανελλήνιες 2002)

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων :) :)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 11, 2011, 01:20:30 πμ από moagniko »

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #990 στις: Μάρτιος 11, 2011, 12:59:14 πμ »
1) Ναι γίνεται να είναι αληθείς όλες οι προτάσεις αλλά να μην προκύπτει λογικά το συμπέρασμα (π.χ. Η Γη είναι πλανήτης, άρα στη Γη υπάρχει ζωή: αληθής, άκυρος = μη ορθός).
2 Λογικά ναι, αλλά και πάλι ψευδής θα είναι εφόσον έχει έστω και μία μη αληθή πρόταση.
3 Αυτό που είπες έχω καταλάβει και εγώ... Έχει σχέση με τον χρόνο (δυναμική), ενώ η περιγραφή με τον χώρο (στατική).
4 Νομίζω ότι είναι ορθό.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 11, 2011, 01:01:08 πμ από ypernouli »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #991 στις: Μάρτιος 11, 2011, 09:25:56 πμ »

Και κάτι άσχετο..
Ποιος ποιητής το είπε αυτό: "ηδονικά παντοτινά ζητάμε μάταια πάντα" ποιητής"; (πανελλήνιες 2002)

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων :) :)

το ειχα ψαξει και το ειχα βρει ως "μαντινάδα".....(εχω επιφυλαξεις ομως)

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #992 στις: Μάρτιος 11, 2011, 11:47:08 πμ »
2 Λογικά ναι, αλλά και πάλι ψευδής θα είναι εφόσον έχει έστω και μία μη αληθή πρόταση.

Θυμίζω το παράδειγμα με τον ανταγωνισμό (2004). Εκεί δινόταν ότι οι προκείμενες είναι αληθείς. Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι το συμπέρασμα δεν είναι αληθές; Γίνεται αυτό;

3 Αυτό που είπες έχω καταλάβει και εγώ... Έχει σχέση με τον χρόνο (δυναμική), ενώ η περιγραφή με τον χώρο (στατική).

Παράδειγμα: η ελληνική γλώσσα έμεινε γαντζωμένη στον βραχώδη αυτό τόπο... (ΟΕΦΕ 2008) Αυτό είναι αφήγηση ή μεταφορική χρήση της γλώσσας ή και τα δύο. Διότι το έχω δει ως αφήγηση. Τι το καθιστά όμως αφήγηση; Το ότι αναφέρεται στο παρελθόν ή το ότι χρησιμοποιείται μεταφορικά η γλώσσα, όπως γίνεται συχνά στην αφήγηση;

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #993 στις: Μάρτιος 13, 2011, 02:28:27 μμ »
Παιδιά, ήθελα να ρωτήσω.. Επίκληση στην αυθεντία έχουμε μόνο όταν μεταφέρεται η άποψη/ τα λόγια κάποιου γνωστού-ειδήμονα πάνω στο θέμα ή μπορεί να είναι και τα λόγια κάποιου άγνωστου ανθρώπου, που έχει εμπειρία σε αυτό; Επί παραδείγματι, εάν μιλάμε για την ψυχική ευφορία που προσφέρει η τέχνη, τα λόγια κάποιου που ασχολείται ερασιτεχνικά με αυτήν, σχετικά με τα οφέλη της, μπορούν να εκληφθούν ως αυθεντία; :-X

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32312
  • Τελευταία: geokyria
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161080
  • Σύνολο θεμάτων: 19227
  • Σε σύνδεση σήμερα: 426
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 382
Σύνολο: 383

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.