Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Scout

Σελίδες: 123 ... 38
1
μαθητή ο οποίος ανενόχλητος την ώρα του μαθήματος (...) αυνανίζεται

Πείτε μου ότι πρόκειται για (υπερβολικό) σχήμα λόγου...

2
σ εμάς οι καλοί μαθητες είναι σχεδον όλοι παιδιά «κάποιων»

Αυτό, το αποδίδετε κάπου; Σε οικονομική ευχέρεια για φροντιστήρια; Σε αυτοκαταπίεση των ίδιων των παιδιών που πασχίζουν ώστε οι βαθμοί τους να συμβαδίζουν με το κοινωνικό status των γονέων τους; Σε υποσυνείδητη αυθυποβολή κάποιων διδασκόντων "να βάλουμε ένα βαθμό παραπάνω στο παιδί του γιατρού";

"Είμαι εκείνη που είμαι / κι έχεις όνομα κάποιο...", όπως έλεγε κι ο στίχος του τραγουδιού. Ίσως αρκετοί να θυμάστε και τον αμέσως επόμενο στίχο...

3
από άλλους *ανταγωνιστές* καλούς μαθητές.

Να είσαι στη Γ΄ λυκείου, όπου εν όψει πανελληνίων ισχύει το "ο θάνατός σου, η ζωή μου", να πεις ότι κάπως θα το κατανοούσα -μολονότι με τίποτα δεν θα το συμμεριζόμουν- να λειτουργείς ανταγωνιστικά προς τους συμμαθητές σου. Αλλά στις υπόλοιπες τάξεις, δεν θα το κατανοούσα καν. Ειδικά αν πρόκειται για καλών επιδόσεων μαθητές, που ουσιαστικά δεν έχουν (δεν χρειάζεται) να αποδείξουν κάτι.

4
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 01, 2024, 03:16:27 μμ »
ρε συ scout εχεις γινει ο Μουρίνιο των υπηρεσιακων μεταβολων αφου μας ξεδιπλωνεις καθε φορα ενα σωρο νεες στρατηγικες.. :D

 ;D ;D ;D

Μπα, δεν είναι στρατηγική. "Educated guess" θα έλεγα ότι είναι, γιατί στο παράδειγμα που προανέφερα δεν μπορώ να βρω κάποιον άλλο λόγο για να μην κάνει δήλωση κάποιος διαθεσίτης, αν δεν πρόκειται για αμέλεια. Άλλωστε, το αντίστροφο (δήλωση για εισαγωγή στον πίνακα χωρίς πραγματικό ενδιαφέρον υποβολής αίτησης για βελτίωση) γίνεται και από κάποιους που έχουν οργανική, και απλώς το κάνουν "για να δουν τα μόριά τους" και σε ποια θέση πλασάρονται στον ενιαίο πίνακα.

5
είναι λυπηρή αυτή η πολιτισμική ισοπέδωση ενώ οι γονείς πανεπιστημιακής και παραπάνω μόρφωσης είναι πολύ περισσότεροι σε σχέση με την εποχή μας.

Οι γονείς "πανεπιστημιακής και παραπάνω μόρφωσης", και όχι μόνον αυτοί, τρέχουν σαν το Βέγγο ολημερίς μπας και καταφέρουν να διατηρήσουν τη θέση εργασίας τους για να θρέψουν τα παιδιά τους. Ή, στον αντίποδα, ο άκρατος καριερισμός τούς έχει κάνει να βάζουν τα παιδιά στον αυτόματο θεωρώντας ότι καθώς οι ίδιοι ανελίσσονται, προσφέρουν περισσότερα (=υλικά αγαθά) στα παιδιά τους. Και όταν η κυρίαρχη αξία, ακόμα και ανάμεσα στα παιδιά, είναι η κλικοειδής ρήση "καλά να περνάμε" που ενισχύεται μάλιστα από τα πρότυπα που σερβίρονται κατά κόρον, είναι πλάνη να παίρνουμε ως δεδομένο ότι η μόρφωση των γονέων συνεπάγεται και καλύτερη ανατροφή των παιδιών.

6
Στην εποχή μας, όλοι ξέραμε με ποιους να κάνυμε παρέα και κανείς δεν ενολούσε κανέναν. Αν κάποιοι επιμένουν να τριγυρίζουν παιδιά με ενοχλητική συμπεριφορά και δεν έχουν κριτήριο, και μετά διαμαρτύρονται ότι τους ενοχλούνε, μήπως θα ήταν καλύτερα να μην έμπλεκαν με τέτοια άτομα; Δεν πηγαίνει κάποιος στα καλά καθούμενα να κοροιδέψει ένα παιδί συγκροτημένο που ξέρει να αποφεύγει τις κακοτοπιές. Τα σχολεία είναι πλέον ανυπόφορα για τα λίγα παιδιά που είναι μεγαλωμένα σωστά και είναι πολύ κουραστικό οι εκπαιδευτικοί να αναλώνουν τις δυνάμεις τους να μαζεύουν τα σπασμένα της  κάθε ασυνείδητης οικογένειας.

"Στην εποχή μας" ήταν πολύ πιο εύκολο να μάθεις το παιδί σου να διακρίνεται από ευθυκρισία και διορατικότητα, γιατί τότε ήταν πολύ πιο διακριτά τα ενδιαφέροντα, αλλά και οι συμπεριφορές. Σήμερα, που λίγο-πολύ υπάρχει πολιτισμική ομογενοποίηση, ένας χυλός με κοινά ενδιαφέροντα χαμηλού συνήθως επιπέδου, και σε ένα περιβάλλον ερεθισμάτων στο οποίο κυριαρχούν τα σόσιαλ και το Playstation, δεν είναι και τόσο εύκολο "να αποφύγεις τις κακοτοπιές", εκτός κι αν δεν σε ενοχλεί να περιθωριοποιηθείς τελείως ως έφηβος στο σχολείο. Γιατί αυτό θα συμβεί, μοιραία, όταν το 99% των παιδιών ασχολείται με τα ίδια πράγματα.

7
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 01, 2024, 02:47:28 μμ »
Λογικο ειναι λοιπον, με βαση τις 3 εως 6, να μην μπει σε αυτους τους πινακες οποιος δεν εχει καταθεσει αιτηση και ως εκ τουτου δεν θα του επιτραπει να υποβαλλει δηλωση προτιμησης σχολειων και να συνδιεκδικησει με βαση τα μορια του οργανικη θεση. Αν τυχον συμβει αυτο τοτε οποιος εκπκος θιγει θα υποβαλλει ενσταση , εφοσον θα χει χασει θεση απο εκπκο που δεν υπηρχε στους πινακες. Και η ενσταση δεν μπορει παρα να γινει αποδεκτη.
(...)
Η δδε δυτ θεσσαλ το αναφερει αλλωστε σε μια  σχετικη ανακοινωση
https://srv-dide-v.thess.sch.gr/portal/mainmenu-179/11648-epeigon-diloseis-topothetisis-ekpaideftikon-genikis-paideias-apo-metathesi-veltiosi-oristiki-topothetisi
"Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και δε κατέθεσαν αίτηση για οριστική τοποθέτηση (και δε βρίσκονται στον πίνακα μορίων αιτήσεων βελτίωσης-οριστικής τοποθέτησης) δεν έχουν δικαίωμα να καταθέσουν δήλωση τοποθέτησης σε σχολεία και θα περιληφθούν μόνο στη φάση τοποθετήσεων για το συμφέρον της υπηρεσίας"

Αυτό βέβαια φαντάζομαι ότι ισχύει μόνο για όσους αμέλησαν ή εσκεμμένα* δεν έκαναν δήλωση το περασμένο φθινόπωρο, και με την προϋπόθεση ότι τα οργανικά κενά που βγήκαν είναι (σημαντικά) λιγότερα των διαθεσιτών. Γιατί στην επόμενη φάση (Αύγουστος, λειτουργικά κενά για εκ νέου προσωρινές τοποθετήσεις) θα ενταχθούν όλοι στον πίνακα, χωρίς να υπάρχει κάποια διαφοροποίηση ή "ποινή" για όσους δεν είχαν κάνει δήλωση για οριστική. Κατά τη γνώμη μου πάντως, η έμμεση αυτοεξαίρεση από τον πίνακα δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται. Η οικεία ΔΠΕ/ΔΔΕ θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνει "με το ζόρι" όλους τους διαθεσίτες, αναγράφοντας και τον υπολογισμό των μορίων τους με βάση τα γνωστά. (Αν απέκτησαν κι άλλα μόρια, π.χ. τέκνων, στο μεταξύ και δεν τα δήλωσαν, κακό του κεφαλιού τους.) Και σε κάθε διαθεσίτη που δεν υπέβαλε δήλωση το φθινόπωρο, να υπάρχει μια σχετική ένδειξη ώστε να γνωρίζουν όλοι (και ο ίδιος) ότι θα διαλέξει μόνο από τα εναπομείναντα.

(*εσκεμμένα: για παράδειγμα, σε κάποια περιοχή και ειδικότητα που υπάρχουν ας πούμε 12 διαθεσίτες και είναι γνωστό ότι οργανικές ανοίγουν με πολύ αργούς ρυθμούς, το πολύ 1-2 ανά έτος, κάποιος που ξέρει ότι θα είναι στο μέσον του πίνακα μπορεί να κρίνει ότι δεν θέλει να "δείξει" τα μόριά του στους άλλους, αφού έτσι κι αλλιώς δεν θα πάρει οργανική, ούτε κινδυνεύει με δυσάρεστη αναγκαστική, και άρα οικειοθελώς να μη συμπεριληφθεί στον πίνακα).

8
Εγώ έχω μια απορία.

Ο "συστηματικός κοινωνικός αποκλεισμός" (που συγκαταλέγεται στα "μέτρια περιστατικά"), πώς ακριβώς ορίζεται, πώς τεκμαίρεται η καταγγελία του και τι μπορούν/οφείλουν να κάνουν οι εκπαιδευτικοί ή ο διευθυντής επ' αυτού;

Καλό μήνα και καλό Πάσχα!

9
Σχολική ζώνη / Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 10:34:40 μμ »
καλώ τους μαθητές μου να κρίνουν από μόνοι τους κατά πόσο είναι δόκιμο να συμμετέχουν σε αυτήν όλοι ανεξαιρέτως. Τους προτρέπω να ανακαλέσουν στη μνήμη τους περιστατικά στο προαύλιο ή εντός της τάξης, αξιόποινες συμπεριφορές, καταδικαστέες ενέργειες  κ.α. και κατά πόσο είναι σωστό οι μαθητές που πρωταγωνιστούν επανειλημμένα σε αυτά, να επιβραβεύονται και να ενθαρρύνονται να συνεχίσουν αγόγγυστα το μεγαλειώδες έργο τους, με τη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες του σχολείου. Στο τέλος, τους ρωτάω αν οι ίδιοι θα δέχονταν την ευθύνη να συνοδεύσουν αυτά τα άτομα, γνωρίζοντας το υψηλό ρίσκο να επαναληφθούν αρνητικές ως και ακραίες συμπεριφορές, στην περιοχή επίσκεψης.

Συνήθως ακολουθεί βουβή σιωπή και κανας δυο ψελλίζουν "δίκιο έχετε κύριε.."

Πράγματι, αφοπλιστικά τα επιχειρήματα (το εννοώ), όμως από την άλλη δεν έχει βρεθεί κανείς μαθητής, που να βρίσκεται ως προς τη συμπεριφορά του στον αντίποδα των παραπάνω που στηλιτεύετε, να σας πει "και μαζί με τα ξερά, να καούν και τα χλωρά, κύριε; Συλλογική ευθύνη, κύριε;".

10
Σχολική ζώνη / Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 03:34:40 μμ »
Όταν με ρωτάνε οι μαθητές "γιατί κύριε" τους εξηγώ με ειλικρίνια, όμορφα και ωραία τους λόγους. Ποτέ δεν αντιμετώπισα ιδιαίτερο πρόβλημα.

Ποιοι λόγοι πιστεύετε ότι μπορούν να γίνουν κατανοητοί από τους μαθητές, πέραν εκείνων που άπτονται οικογενειακών δεσμεύσεων και ζητημάτων; Αν, για παράδειγμα, η άρνηση συνοδείας "ιδεολογικοποιείται" επί τη βάσει τού "δεν συνοδεύω εκδρομές που δεν έχουν αμιγώς ή πρωτίστως εκπαιδευτικό χαρακτήρα", όσο κι αν έχει στιβαρή βάση για εμάς τους ενήλικες, θεωρείτε ότι μπορούν να την κατανοήσουν τα παιδιά;

11
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 09:33:13 πμ »
Επιτέλους ησυχία, τάξη και ασφάλεια...

Στη θέση σας θα άφηνα το χρόνο να δείξει αν και τι θα φέρουν παραπάνω αυτά τα μέτρα, πέρα από το άφθονο γέλιο που σίγουρα σκόρπισε η ανακοίνωσή τους.

12
Σχολική ζώνη / Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 12:32:07 πμ »
Ο άνθρωπος που υποδύεται τον υπουργό Παιδείας έβγαλε φετφά ότι αν ο γονέας δεν προσυπογράψει τον εσωτερικό κανονισμό, θα απαγορεύεται να εγγράφεται στο σχολείο το παιδί του... 🤡

Μόνο που δεν μας λέει πώς ακριβώς θα εφαρμοστεί αυτό, όταν η εγγραφή είναι αυτοδίκαιη στο πλαίσιο της υποχρεωτικής εκπαίδευσης μέχρι και τη Γ' γυμνασίου. Ή, επίσης, τι θα γίνει αν ο υπογράφων γονέας αντί για υπογραφή γράψει κολλητά τις λέξεις "δενσυναινώ" στολισμένες με μια ωραιότατη καλλιγραφική ουρά. Ή αν κάτω από πραγματική υπογραφή προσθέσει και... σκεπτικό του τύπου "έλαβα γνώση, η οποία όμως δεν συνεπάγεται κατ' ανάγκη και τη συναίνεσή μου". (Προσωπικά, θα προτιμήσω αυτή την τελευταία επιλογή.)

13
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 10, 2024, 09:42:01 πμ »
Ο κάθε ψυχάκιας γονιός

Και μαθητής, διάβασα κάπου, και ελπίζω να ήταν δημοσιογραφική υπερβολή. Προβλέπω σκηνές απείρου κάλλους, όπου μαθητές θα "καταγγέλλουν" διάφορα, επειδή π.χ. ο/η συμμαθητής/-τρια δεν τον ψήφισε για το πενταμελές.


Είμαι σε σχολείο όπου τα κινητά κυκλοφορούν φανερά με την ανοχή των καθηγητών (στραβά μάτια). Νομίζω ότι δεν θα υπάρξει ομοφωνία ως προς την εφαρμογή των μέτρων.

Να διαχωρίσουμε κάτι. Άλλο το να χρησιμοποιούνται τα κινητά στο χώρο του σχολείου, και άλλο το να μένουν (αυστηρώς) μέσα στην τσάντα. Υπάρχουν και αρκετά σχολεία που δεν είναι αυτό που λέμε "σχολείο γειτονιάς". Τα πρότυπα και πειραματικά είναι ένα παράδειγμα, και όχι μοναδικό. Στις περιπτώσεις αυτές μπορεί το κινητό να πρέπει να χρησιμοποιηθεί π.χ. για να ειδοποιήσει το παιδί τον γονέα σε περίπτωση πρόωρης αποχώρησης. Και μη μου πείτε "το σχολείο έχει τηλέφωνο", γιατί φανταστείτε ένα ολόκληρο τμήμα να πρέπει να ειδοποιήσουν τους γονείς τους από αυτό. Ούτε αποτελεί λύση η παράδοση όλων των κινητών στο γραφείο του διευθυντή ή των διδασκόντων μέχρι τη λήξη του ωραρίου, γιατί και χρονοβόρο θα είναι να τα παραδίδουν το πρωί και να τα παίρνουν το μεσημέρι, και μπερδέματα μπορεί να γίνουν σε περιπτώσεις ίδιων συσκευών. Κατά τη γνώμη μου, οι εσωτερικοί κανονισμοί που θα συνταχθούν θα πρέπει να κινηθούν στη φιλοσοφία "πιάστηκες με κινητό στο χέρι ή στην τσέπη σε ώρα διαλείμματος ή κενού; Τιμωρείσαι."

14
Σχολική ζώνη / Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 09, 2024, 06:20:28 μμ »
Να πας συνοδός σε δημόσιο μουσείο ή αρχαιολογικό χώρο στην Ελλάδα, να είσαι φιλόλογος ή δάσκαλος και να έχεις εναλλακτική να μην κάνεις εσύ την ξενάγηση αλλά να χρειαστεί ξεναγός; Δεν έπρεπε να είχες πάρει το ρημάδι το πτυχίο, σκίστο να περισώσεις  λίγη αξιοπρέπεια...
Συγγνώμη, αλλά έτσι όπως είναι διατυπωμένο το παραπάνω, μπερδεύομαι. Εννοείτε ότι θα έπρεπε να προθυμοποιούνται οι συναφούς ειδικότητας εκπαιδευτικοί να κάνουν τον ξεναγό, ή το αντίθετο; Γιατί εγώ θεωρώ ότι όχι μόνο δεν υποχρεούνται, αλλά απεναντίας ίσως να μην είναι και κατάλληλοι γι' αυτό. Η λήψη πτυχίου από το τμήμα Φιλολογίας ή από το τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας δεν συνεπάγεται σε βάθος γνώση ενός αρχαιολογικού χώρου, ούτε του ιστορικού του πλαισίου. Για να μπορέσει έστω και στοιχειωδώς να παίξει αυτό το ρόλο ο εκπαιδευτικός σε μια συγκεκριμένη εκδρομή, πρέπει να ρίξει αρκετό διάβασμα τις προηγούμενες μέρες, κάτι που δεν είναι βέβαιο αν οι υποχρεώσεις του θα του το επιτρέπουν. Θεωρώ ότι είναι καλύτερο να αποταθεί το σχολείο σε έναν επαγγελματία ξεναγό, που είναι εξειδικευμένος άλλωστε στο συγκεκριμένο μουσείο / αρχαιολογικό χώρο. Είναι όπως μια επίσκεψη σχολείου στο ΕΚΦΕ της περιοχής του. Δεν ξαμολάνε τα παιδιά μέσα λέγοντας στον συνοδό εκπαιδευτικό ειδικότητας "δειξ' τους εσύ", αλλά κάνουν επίδειξη των εκθεμάτων/πειραμάτων οι ΠΕ04 εκπαιδευτικοί που έχουν αποσπαστεί στο ΕΚΦΕ.

Σελίδες: 123 ... 38

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160022
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 552
Σύνολο: 562

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.