PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Εργασιακά
(Συντονιστές:
MARKOS
,
nikolopol
)
Πίνακας Ανάρτησης Άρθρων
Τελευταία νέα
Πρόσκληση εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών ΠΕ & ΔΕ για το σχολικό έτος 2024-2025
Συμπληρωματική μετάθεση, ανακλήσεις μετάθεσης και διορθώσεις μονάδων μετάθεσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης, έτους 2024
Tοποθέτηση εκπαιδευτικών με διετή θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία Δ.Ε για τα σχολικά έτη 2024-2025 και 2025-2026
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Η εγκύκλιος για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές/ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ./Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Πίνακας Ανάρτησης Άρθρων (Αναγνώστηκε 7686 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
newseditor
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 430
Πίνακας Ανάρτησης Άρθρων
«
στις:
Νοέμβριος 01, 2012, 03:38:06 μμ »
Tweet
Μήνυμα του μεμονωμένου ανεξάρτητου υποψηφίου αιρετού για το ΚΥΣΔΕ Ηλία Τσακάλη
ΗΛΙΑΣ ΤΣΑΚΑΛΗΣ
Εκπαιδευτικός ΠΕ09 Οικονομολόγος
Μεμονωμένος ανεξάρτητος υποψήφιος αιρετός για το ΚΥΣΔΕ
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6945165444
E-mail:
itsakalis@gmail.com
Συνάδελφοι ,
Ο θεσμός του δημόσιου σχολείου και ειδικότερα ο ρόλος του εκπαιδευτικού λειτουργού στη σύγχρονη μνημονιακή πραγματικότητα της τρόικα δέχεται σφοδρή επίθεση, που δεν έχει προηγούμενο σε όλη την ελληνική εκπαιδευτική ιστορία. Συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων, χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες στις σχολικές μονάδες, αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών, χιλιάδες συνάδελφοι υπεράριθμοι να συμπληρώνουν ωράριο σε 3 και 4 σχολεία, οικονομική εξαθλίωση με ετήσιες μισθολογικές απώλειες ανά εργαζόμενο έως και 40% ετησίως, αρκετές χιλιάδες καθηγητών να υπηρετούν σε περιοχές εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από τον τόπο των οικογενειών τους, πάγωμα των προαγωγών των εκπαιδευτικών, επερχόμενη δραστική μείωση του αριθμού των αναπληρωτών, περικοπές δαπανών στα κονδύλια του προϋπολογισμού για την παιδεία και γενικότερα υποχρηματοδότηση του δημόσιου σχολείου, είναι μόνο μερικά από τα μεγάλα προβλήματα του κλάδου μας, με άμεση συνέπεια τη φτώχεια, την εξαθλίωση και την εργασιακή ανασφάλεια.
Συνάδελφοι στις 7 Νοέμβρη ψηφίζουμε για την ανάδειξη των αιρετών μας εκπροσώπων. Οι αιρετοί μας εκπρόσωποι πρέπει να αγωνίζονται με ιδανικά για την προάσπιση των συμφερόντων όλων των εκπαιδευτικών στη βάση της γενικής αρχής της ισότητας, της διαφάνειας και της ίσης μεταχείρισης μακριά από προσωπικές και κομματικές γραμμές. Ο θεσμός του αιρετού εκπροσώπου πρέπει να διασφαλίζει την εκπροσώπηση όλων μας στα υπηρεσιακά συμβούλια με αίσθημα ευθύνης και δικαίου απέναντι σε όλους τους συναδέλφους. Πρέπει να αναδεικνύει και να προωθεί προς επίλυση τα υπηρεσιακά προβλήματα και ζητήματα του εκπαιδευτικού, έχοντας πάντα ως γνώμονα την προάσπιση των συμφερόντων του στα πλαίσια της νομιμότητας.
Σε αυτές τις εκλογές έχουμε όλοι μαζί πρωταρχική ευθύνη να περιφρουρήσουμε το θεσμό του αιρετού εκπροσώπου, και να αγωνιστούμε όλοι μαζί για τη δημόσια εκπαίδευση. Ένα θεσμό που έχει πληγεί ανεπανόρθωτα από τις κομματικές και σκοτεινές πρακτικές των διαφόρων υποταγμένων συνδικαλιστικών παρατάξεων, οι οποίες ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για τη σημερινή του κατάσταση.
Συνάδελφοι με γνώμονα τα παραπάνω απευθύνομαι προς όλους εσάς που είστε απογοητευμένοι από τη σημερινή κατάσταση στη δημόσια εκπαίδευση και οραματίζεστε ένα διαφορετικό δημόσιο σχολείο μακριά από τις αγκυλώσεις και τις στρεβλώσεις του παρελθόντος. Απευθύνομαι σε όλους εσάς που θέλετε να συνδράμετε στην προσπάθεια ακύρωσης και τιμωρίας του υπόδουλου, αποσυντεθημένου και ξεπερασμένου συνδικαλισμού, σε εσάς που είστε πιστοί στις εκπαιδευτικές, παιδαγωγικές και κοινωνικές αξίες του ρόλου του εκπαιδευτικού.
Συνάδελφοι, όσοι από εσάς στις 7 Νοεμβρίου, επιθυμείτε να συμμετέχετε στην προσπάθεια ανατροπής και σύγκρουσης με το σημερινό τέλμα και αδιέξοδο που έχει περιέλθει ο σύγχρονος εκπαιδευτικός, δώστε δύναμη στην προσπάθεια και τον αγώνα μου, τιμώντας με την ψήφο σας, το ψηφοδέλτιό μου.
ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ
ΗΛΙΑΣ ΤΣΑΚΑΛΗΣ εκπαιδευτικός ΠΕ09
υποψήφιος για το ΚΥΣΔΕ
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Πίνακας Ανάρτησης Άρθρων
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 17:10:16 »
Stelios
Global Moderator
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3298
Φύλο:
Απ: Πίνακας Ανάρτησης Άρθρων
«
Απάντηση #1 στις:
Νοέμβριος 01, 2012, 10:41:57 μμ »
Το θέμα αυτό είναι διαθέσιμο για
ενυπόγραφες
ανακοινώσεις-παρεμβάσεις ή οτιδήποτε άλλο επιθυμούν συνάδελφοι.
Και όχι μόνο για τις προσεχείς εκλογές.
Καταγράφηκε
newseditor
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 430
Απ: Πίνακας Ανάρτησης Άρθρων
«
Απάντηση #2 στις:
Νοέμβριος 04, 2012, 03:51:29 μμ »
Αντώνης Βατούσιος
Υποψήφιος Αιρετός ΚΥΣΔΕ & ΑΠΥΣΔΕ Βορείου Αιγαίου
Μεταπολεμικά όλο και περισσότερα χρήματα ανα μαθητή δίνονται στην εκπαίδευση σε όλες της χώρες της δύσης και όμως οι αλλαγές στις επιδόσεις των μαθητών, όταν υπάρχουν, δεν είναι σημαντικές. Οι ΗΠΑ ξοδεύουν τα διπλάσια στην εκπαίδευση απ΄ότι 20 χρόνια πριν και όμως σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ είναι στην 17η θέση όσον αφορά τις επιδόσεις των μαθητών στις επιστήμες, στην 25η στα μαθηματικά και στην 14η στην κατανόηση κειμένου. Ωστόσο, η πρώην κομμουνιστική, Κίνα, ο Καναδάς, η Φιλανδία και η Αυστραλία είναι ανάμεσα στις χώρες που παρούσιαζουν τα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα. Και ενώ έχουν σημαντικές διαφορές κουλτούρας, παράλληλα, κάποιες κοινές πρακτικές τους οδηγούν στην επιτυχία.
“Παίζω και μαθαίνω..”
Γιατί, λοιπόν, η εκπαίδευση είναι νευραλγικός τομέας ; Σίγουρα, η διαδικασία της εκπαίδευσης είναι πολυ ευρύτερη από τα στενά πλαίσια μιας αίθουσας ή ενός αμφιθέατρου. Η μάθηση είναι κυρίως βιωματική. Είναι βίωμα το να μάθεις πως λειτουργούν οι αριθμοί, είναι βίωμα να αντιληφθείς γιατί μια σχέση δύναται να ονομαστεί 'νόμος', είναι βίωμα να ερμηνεύσεις μία συμπεριφορά ως κοινωνικό φαινόμενο με πολιτικές και οικονομικές προεκτάσεις, είναι βίωμα το να 'ξέρεις' πως να στήνεις δουλειές.. να μάθεις πως να μαθαίνεις.
Η δημόσια εκπαιδεύση δεν έχει φέρει τους καρπούς που πολλοί θα περίμεναν, ωστόσο δεν είναι αποτυχημένος θεσμός. Τουναντίον, είναι θεσμός που θέλει μεταρρυθμίσεις και βηματισμό που να ακολουθεί ή και να προηγείται των εξελίξεων. Ξέρεις, η ιδιωτική εκπαίδευση λειτουργεί πολύ καλά σε πολύ συγκεκριμένα πεδία που η αγορά χρηματοδοτεί και αναμένει απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα. Όλοι γνωρίζουμε από 'φτηνά' πτυχία και πιστοποιητικά, νόμιμα, καθόλα νόμιμα, δεν προωθούν όμως αυτό που μία ανταγωνιστική οικονομία θα ζητούσε.. Σε αντίθεση με τα πολύ καλάιδιωτικά σχολεία που το πτυχίο τους είναι μια εγγύηση για τις γνώσεις και τις ικανότητες του απόφοιτου. Και αυτά όμως, τα άριστα, ελέγχονται από το κράτος, από συλλόγους, από γραφειοκρατία δομημένη με τέτοιο τρόπο που βοηθά και στηρίζει όσους δραστηριοποιούνται.
Το θέμα είναι τα κίνητρα και οι δομές που στηρίζουν τη δραστηριότητα και αυτή δεν είναι πάντα κερδοσκοπική. Ένας καλός μαθητής, φοιτητής, εκπαιδευόμενος έχει στόχο το οικονομικό κέρδος ;! Ασφαλώς, τα χρήματα μπορούν να παίξουν ένα σημαντικό ρόλο, μία υποτροφία επιβραβεύει ένα καλό απόφοιτο, αλλά ο ακόμη καλύτερος θα πάρει περισσότερα ;!
Η ιδιωτική εκπαίδευση όταν λειτουργεί μέσα σε ρυθμιστικά πλαίσια και, ειδικά, όταν έχει τη μορφή μη κερδοσκοπικού οργανισμού με συμμετοχή ιδιωτών, φέρνει πολύ καλά αποτελέσματα και.. χρήματα από τα παιδιά των αστικών οικογενειών. Η δημόσια εκπαίδευση έχει πιο μαζικό χαρακτήρα, με αποτέλεσμα, να είναι πολύ πιο δυσκίνητη σε θέματα κριτηρίων και διαχείρισης πόρων. Τι κάνει, όμως, κάποια ιδρύματα να ξεχωρίζουν ; Η μαγιά των ανθρώπων που λειτουργούν μέσα σ' αυτά..
Ο ιδιωτικός χαρακτήρας εταιρείας ή οργανισμού είναι πάντα η κουλτούρα των λίγων που κάνουν τη διαφορά στην επικοινωνία, στην έρευνα και στην επιδίωξη του κέρδους.. Ο δημόσιος χαρακτήρας θέλει δομές! δομές με διαφάνεια, αξιολόγηση και ευελιξία. Η ανεξάρτητη και αυτοδιοίκητη αρχή, η ψηφοφορία, η δημοσίευση, η κατοχύρωση είναι δομές που όταν δεν λειτουργούν πίσω από κλειστές 'πόρτες', λειτουργούν καλά και φέρνουν χαμηλή ανεργία, υψηλά εισοδήματα, αίσθημα δικαιοσύνης, υγιή ανταγωνισμό, καινοτομία, χρηματοδότηση και
εξωστρέφεια, δηλαδή.. ανάπτυξη που έχει μόνιμο χαρακτήρα.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Εργασιακά
(Συντονιστές:
MARKOS
,
nikolopol
)
Πίνακας Ανάρτησης Άρθρων