Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pap.pous

Σελίδες: 1234
1
κάπου σε κάποιο "χαρτί" λέει:
"...'Αρθρο 21: (Προστασία οικογένειας, γάμου, μητρότητας και παιδικής ηλικίας, δικαιώματα ατόμων με αναπηρίες)

1. H οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Kράτους.
2. Πολύτεκνες οικογένειες, ανάπηροι πολέμου και ειρηνικής περιόδου, θύματα πολέμου, χήρες και ορφανά εκείνων που έπεσαν στον πόλεμο, καθώς και όσοι πάσχουν από ανίατη σωματική ή πνευματική νόσο έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Kράτος.
3. Tο Kράτος μεριμνά για την υγεία των πολιτών και παίρνει ειδικά μέτρα για την προστασία της νεότητας, του γήρατος, της αναπηρίας και για την περίθαλψη των απόρων.
4. H απόκτηση κατοικίας από αυτούς που την στερούνται ή που στεγάζονται ανεπαρκώς αποτελεί αντικείμενο ειδικής φροντίδας του Kράτους.
5. O σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής, καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση του Κράτους.
6. Τα άτομα με αναπηρίες έχουν δικαίωμα να απολαμβάνουν μέτρων που εξασφαλίζουν την αυτονομία, την επαγγελματική ένταξη και τη συμμετοχή τους στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας."
Καληνύχτα Ελλάδα!

2
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Εκκαθαρισμένος πίνακας ΠΕ19-20
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2017, 12:12:00 μμ »
Ευχαριστώ για τις επισημάνσεις. Τα ονόματα των μόνιμα διορισθέντων αφαιρέθηκαν και στον αρχικό μπήκαν με κόκκινο χρώμα.

3
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Εκκαθαρισμένος πίνακας ΠΕ19-20
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2017, 10:10:50 πμ »
Μια πρώτη προσπάθεια εκκαθάρισης του πίνακα ΠΕ 19-20 για το σχολικό έτος 17-18 μετά την πρώτη φάση (6-9-17). Ενημερώστε παρακαλώ για τυχόν λάθη. Καλή δύναμη σε όσους και όσες προσλήφθηκαν. Καλό κουράγιο κι υπομονή στους υπόλοιπους (και τύχη ίσως;;). Καλή σχολική χρονιά.
https://drive.google.com/file/d/0B3aQN8Gy94jjdUg3b0dfNjhSSEE/view?usp=sharing

4
Ιδιωτικά σχολεία / Απ: Προυπηρεσία σε ιδιωτικό σχολείο
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2017, 02:29:18 μμ »
Σε περίπτωση παραίτησης, όσα χρόνια κι αν δουλεύει κάποιος/α, η προϋπηρεσία δεν μετράει. Σε περίπτωση μειωμένου ωραρίου, η προϋπηρεσία υπολογίζεται με αναγωγή του μειωμένου σε πλήρες (απλό παράδειγμα: αν κάποιος/α εργάζεται ως δάσκαλος/δασκάλα με 12 ώρες για ολόκληρο το σχολικό έτος, η προϋπηρεσία θα είναι ακριβώς η μισή από αυτή που θα είχε αν εργαζόταν με πλήρες ωράριο 24 ωρών). Η περίπτωση που δεν μετράει η προϋπηρεσία κάποιου που εργάζεται με μειωμένο ωράριο σχετίζεται με τη διετία. Αν κάποιος/α δουλεύει για 2 χρόνια (από 1η Σεπτεμβρίου μέχρι 31 Αυγούστου του μεθεπόμενου έτους) με μειωμένο ωράριο, ΔΕΝ συμπληρώνει διετία (με αναγωγή του μειωμένου σε πλήρες).

5
Ιδιωτικά σχολεία / Απ: Προυπηρεσία σε ιδιωτικό σχολείο
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2017, 10:46:14 μμ »
Μπορείς να παραιτηθείς. Ως προς το μισθό πρέπει να είναι "τουλάχιστον όσος και ο μισθός ενός που διδάσκει στο δημόσιο". Κατά τα λοιπά (θεωρητικά) μπορεί να σου δώσει όσα θέλει (από αυτόν του δημοσίου και πάνω εννοείται). Στην πράξη, υπάρχει περίπτωση να σε πάρει με μειωμένο ωράριο κι έτσι ο μισθός σου να είναι κουτσουρεμένος. Η προϋπηρεσία αναγνωρίζεται εφόσον απολυθείς (και ΔΕΝ παραιτηθείς), αφού έχεις συμπληρωμένα 2 χρόνια προϋπηρεσίας πλήρους ωραρίου στο σχολείο. Αυτό σημαίνει ότι αν προσληφθείς με μειωμένο ωράριο και σε απολύσει στις 31-8-2019 (σε 2 χρόνια), η προϋπηρεσία ΔΕΝ μετράει. Ακόμη, αν σε προσλάβει στις 10 Σεπτεμβρίου με πλήρες ωράριο και σε απολύσει πάλι στις 31-8-2019 η προϋπηρεσία (κατά πάσα πιθανότητα) επίσης ΔΕΝ μετράει.

6
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Προσληψεις αναπληρωτων
« στις: Φεβρουάριος 18, 2017, 08:43:22 πμ »
Ναι.

7
Ο τρόπος διορισμού αλλά και προσλήψεων αναπληρωτών ορίζεται από το Νόμο 3848/2010,  είτε αυτός παραμείνει είτε τροποποιηθεί, είτε αντικατασταθεί, αυτό πρέπει να γίνει άμεσα και οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί αφενός η βιωσιμότητα του συστήματος και αφετέρου να δοθεί η δυνατότητα σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς ενός στοιχειώδους επαγγελματικού - ατομικού προγραμματισμού.
Εκτιμώ πως μετά το "από το Νόμο3848/2010" χρειάζεται τελεία και τα 3 είτε να χωρίζονται με κόμμα (επειδή είναι πάνω από 2). Δηλαδή:

Ο τρόπος διορισμού αλλά και προσλήψεων αναπληρωτών ορίζεται από το Νόμο 3848/2010. Είτε αυτός παραμείνει, είτε τροποποιηθεί, είτε αντικατασταθεί, αυτό πρέπει να γίνει...

8
Είπαμε ότι μπορεί να θέλει να υπογράψει και ένας μόνιμος.
Όσον αφορά το πρώτο (για την εκπαίδευση του οποίου, για του οποίου την εκπαίδευση) είναι και τα δύο σωστά.
+
Τα προβλήματα της εκπαίδευσης αφορούν όλους και όχι μόνο αδιόριστους/αναπληρωτές/wannabe αναπληρωτές. Προφανώς αφορούν και μόνιμους και γονείς (κυρίως) και όλη την κοινωνία.

9
Ως προς το νόμο, δεν έχω ολοκληρωμένη πρόταση. Απορία μου είναι το κατά πόσο έχει νόημα εμείς να θέτουμε θέμα αλλαγής νομοθεσίας. Αν καταλαβαίνω καλά, το πρόβλημά μας δεν είναι ότι εφαρμόζει έναν κακό νόμο που αφορά σε διορισμούς, αλλά το ότι δεν κάνει διορισμούς. Δεν είναι το μείζον ο νόμος (που μπορεί και να θέλει αλλαγή - δεν το κρίνω) αλλά οι διορισμοί. Φοβάμαι πως κάνοντας αναφορά σε αλλαγή νομοθεσίας δίνουμε λαβή για αποφυγή της ουσίας της συζήτησης (κάλυψη κενών με μόνιμους διορισμούς, που είναι το δεύτερο από αυτά που ζητάμε) και εστίαση από μέρους του υπουργείου στο 1ο, δηλαδή στη νομοθεσία και ενδεχόμενες αλλαγές που θέλουμε, άρα συζητήσεις, επιτροπές, καθυστερήσεις, αλλαγή υπουργού και πάει λέγοντας.
Δυστυχώς δεν έχω έτοιμη λύση. Ένα φόβο εκφράζω. Όχι πάντως μομφή (μην παρεξηγηθώ).

10
Και κάτι που ξέχασα: "να εφαρμόζει ΚΑΙ να θεσπίζει".

11
Πρώτα απ' όλα κρίνω σκόπιμο να εκφράσω χαρά για την προσπάθεια να γίνει κάτι για όλους (και μακάρι από όλους).
Δυο παρατηρήσεις μόνο κάνω επί του περιεχομένου της επιστολής, που πιθανόν να μην είναι σημαντικές, αλλά συγχωρήστε με που "έχω χάσει επεισόδια" από το (άλλο) νήμα. Είναι επεισόδια πολλών σελίδων και πιθανώς αυτά που θα πω να έχουν ήδη απαντηθεί προηγουμένως.
1. Ποιος είναι ο παραλήπτης; Υπουργός ή κύριοι του Υπουργείου;
2. Θεωρούμε ασαφή τον υπάρχοντα νόμο ώστε να χρειάζεται αποσαφήνιση; Θέλουμε (και προτείνουμε) αλλαγή του; Θεωρώ πως αρκεί να ζητήσουμε την εφαρμογή των νόμων, που είναι υποχρέωση του υπουργείου. Το κατά πόσο χρειάζεται αλλαγή μήπως αφ'ενός δεν είναι της παρούσης και αφ'ετέρου "δίνει πάσα" να παν αλλού την κουβέντα για "δικές μας προτάσεις επί του τί θα έπρεπε να λέει ένας νέος νόμος" και να "κάνουμε τριμελείς επιτροπές από πέντε άτομα να το συζητήσουν" κοκ;
Ελπίζω να μην κούρασα. Καλή συνέχεια.

1ο τμήμα (παραλήπτ-ης/ες επιστολής)

Αξιότιμε κύριε υπουργέ,
[...]

4ο ( ανάδειξη ευθυνών του υπουργείου/κυβέρνησης )

Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να
[...]
5ο μέρος ( αιτήματα)

Ζητάμε κ.κ. να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό και σας καλούμε να προχωρήσετε:

1.    σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι υποχρέωση δική σας, αλλά και της Πολιτείας να εφαρμόζει ή να θεσπίζει νόμους. Νόμος υπάρχει (Ν.3848/2010) και αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του.


12
@victor123, Gianis90, anneta  κλπ...
Όντως, δίκιο έχετε για τα περί παρτακισμού. Δυστυχώς, όμως, αυτή είναι η πραγματικότητα. Και δεν αλλάζει. Και δεν θα αλλάξει.
Καληνύχτα Κεμάλ
 

13
Δεν έχω την ψευδαίσθηση ότι οι καθηγητές μου νοιάζονται για μένα. Και δεν το θέλω κιόλας. Όταν μείωσα το 1€, θα το έκανα πάση θυσία. Υπήρξαν καθηγητές που είπαν "το δέχομαι αδιαμαρτύρητα γιατί πρέπει να βοηθήσω να μείνει ανοιχτό το φροντιστήριο", ενώ εγώ αυτά τα ακούω βερεσέ. Γιατί αν χρειαστεί να κόψω ακόμη 80 λεπτά, για να πάμε στα 6,70, θα ξέρω ότι είναι θέμα επιβίωσης δικής μου. Δεν είμαστε φίλοι με τους καθηγητές, συνάδελφοι είμαστε.
Γνωρίζεις τι σημαίνει η λέξη "συνάδελφος"; Κι αν θέλεις να το ρωτήσω κι ανάποδα: με τον τρόπο που αναφέρεσαι στους καθηγητές "σου" μου δημιουργείται η απορία τι είναι για σένα "αντισυναδελφικό".

14
@aspinoulas
Θα έλεγα "πολύ ζουμερή και μεστή περιγραφή", αλλά μια και έκανες λόγο για καζάνια, μάγειρες και κουτάλες προτιμώ να πω:
ΕΓΡΑΨΕΣ!

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32320
  • Τελευταία: Lena11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161420
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 408
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 347
Σύνολο: 351

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.