0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
γιατι θα πρεπει ενα παιδι εστω και με διαγνωση δυσλεξιας να παρακολουθει τμημα ενταξης?..προφανως κατι δεν γινεται σωστα μεσα στην ταξη απο τον εκπαιδευτικο και το παιδι αισθανεται μειονεκτικα .. το ιδιο θα μπορουσε να συμβει και με ενα αλλο παιδι πχ μπορει να φορουσε .. γυαλια αυτο που θελω να πω , για να μην παρεξηγησετε το υπεαπλουστευμενο παραδειγμα μου, ειναι οτι δεν εχει αντιμετωπιστει το θεμα με τον καταλληλο τροπο και βεβαιως ενα ΕΕΠ θα λυσει τα χερια του δασκαλου του , ο οποιος οφειλει να το ακολουθησει μεσα στην ταξη με τα υπολοιπα παιδια. η καταλληλη ψυχολογικη υποστηριξη του παιδιου γινεται και απο τους γονεις και απο τον δασκαλο .. το ιδιο πρεπει να καταλαβει οτι δεν υστερει σε τιποτα σεσχεση με τους αλλους που γραφουν περισσοτερα .. και τι εγινε δηλαδη? οσο μπορει ο καθενας..
η δυσλεξια δεν θεωρειται ΕΑ αλλα μαθησιακη δυσκολια.. και ως τετοια ,καθε περιπτωση μαθητη ειναι ξεχωριστη και ιδιαιτερη. Εγω τονισα , και το επαναλαμβανω, οτι δεν ειναι απαραιτητο να μπει σε τμημα ενταξης με αλλου ειδους ειδικες αναγκες..ΑΥΤΟ θα στιγματισει την ψυχολογια του παιδιου mitsy. Στο παραδειγμα με τα γυαλια ,που δεν καταλαβες το νοημα, εννοουσα οτι ο δασκαλος ΟΦΕΙΛΕΙ να προστατευει τους μαθητες του απο την καθε ειδους περιθωριοποιηση..ειτε εχει να κανει μετην εμφανιση τους, ειτε με τη φυλη , ειτε με την επιδοση τους.Αυτο δεν θελει και ιδιαιτερες γνωσεις ψυχολογιας..
εγω φοβαμαι την πρακτικη του θεματος ..ετσι οπως τα λες ξερω οτι πρεπει να γινονται ..ομως αυτος ο δ/ντης που τα διαχειριζεται θα πρεπει να κατεχει το θεμα..γιατι η εμπειρια μου αλλα μου λεει ..καποια στιγμη επεσε στην αντιληψη μου και η φημη οποια μαθησιακη δυσκολια γινεται αντιληπτη να προωθειται στα ειδικα σχολεια για να συνεχισουν να λειτουργουν...Ευτυχως που υπαρχει η ασφαλιστικη δικλειδα της απολυτης συναινεσης του γονεα..αλλιως τι θα εβλεπαν τα ματια μας.