Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kyra_daskala

Σελίδες: 1234 ... 49
15
Β/θμια / Απ: 2 καθηγητές παράλληλης στο ίδιο τμήμα
« στις: Οκτώβριος 04, 2021, 09:27:55 μμ »
Να επικοινωνήσεις άμεσα με το Κεσυ και τον συντονιστή της ειδικής.
 Δεν θυμάμαι τις νομοθεσίες διότι αλλάζουν, αλλά τα παιδιά με διάγνωση μοιράζονται στα τμήματα ισόποσα. Ακόμη ισχύει, ότι αν το ένα τμήμα έχει παιδί με παράλληλη και το άλλο όχι, μειώνεται ο αριθμός των μαθητών κατά 3 (εκτός και αν έχουν ήδη φτάσει το 25+10%).

16
Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Έχετε καταλάβει αν πρέπει να τηρηθεί απαραίτητα η σειρά των θεματικών ενοτήτων (Α, Β, Γ, Δ); Κάποιοι συνάδελφοι σκέφτονται να ξεκινήσουν από το Γ και Δ, γιατί έχουν ιδέες, και μας λένε ότι πρέπει να ξεκινήσουμε από το Α βάσει του ΦΕΚ. Ισχύει; Δεν το εντόπισα σαν πληροφορία στο ΦΕΚ..

Ευχαριστώ
Ομολογουμένως δεν το έχω διαβάσει το ΦΕΚ αλλά από την επιμόρφωση κατάλαβα ότι υπάρχει μια ευελιξία στη σειρά των θεματικών ενοτήτων. Όταν θέλεις να κάνεις στην Α ενότητα (περιβάλλον) κάτι που να έχει σχέση με τη θάλασσα, πιο λογικό είναι να το εντάξεις στο δίμηνο Απριλίου-Μαΐου παρά στο α' δίμηνο (Οκτώβρης -Νοέμβρης).

17
Με τις υγείες σας!
Εμείς ούτε πέρσι επιτρέψαμε γονείς μέσα, ούτε και φέτος φυσικά.
Ήταν στην πόρτα οι εφημερεύοντες μαζί με το διευθυντή/υποδιευθυντές, παραλάμβαναν τα παιδάκια από τους γονείς τους και μας τα έφερναν εκεί που περίμεναμε οι δακάλες της Α΄ στην αυλή του σχολείου. Ούτε κλάματα, ούτε γκρίνιες, ούτε όλο το σόι για κάθε παιδάκι...

Το μόνο που αλλάξαμε φέτος είναι ότι ειδοποιήσαμε ότι θα τα παραδώσουμε τελευταία για να τους δείξουμε  τις τάξεις τους και για να μην γίνεται χαμός στην πόρτα από τους γονείς, αφού θα έχουν φύγει όλα τα μεγαλύτερα.

18
Και στο δικό μου σχολείο, τα εργαστήρια δεξιοτήτων είναι των δασκάλων.
Εκτός από τους συναδέλφους/δάσκαλους που προτίμησαν να κατέβουν 2-3 ώρες στο ολοήμερο, οπότε έδωσαν αυτές τις ώρες σε ειδικότητα που δεν συμπλήρωνε ωράριο στο πρωινό.

19
Συνάδερφοι, η επιμόρφωση βοηθά ουσιαστικά στην υλοποίηση των εργαστηρίων; Ρωτάω εσάς που την έχετε ολοκληρώσει.

Εξαρτάται από που ξεκινάει ο καθένας μας και την ειδικότητά του. Ούσα δασκάλα, που έχω περάσει από άπειρες επιμορφώσεις από τότε που μπήκα στο δημόσιο και που όντως έκανα διαθεματικές δραστηριότητες στην ευέλικτη ζώνη και όχι συμπλήρωμα της ύλης, βαρέθηκα πολύ και άκουσα 1-2 projects που δεν τα ήξερα (ΟΟΕL και Κουστώ).

Κατά τα άλλα σου φεύγει το άγχος, διότι ακούς κάτι συντομογραφίες και αγγλικά τύπου 4Cs και soft skills, steam, ψηφιακή ιθαγένεια και 24 βασικές δεξιότητης σύμφωνα με την Ουνέσκο κτλ κτλ και αφού διαβάσεις ή δεις τα βίντεο συνειδητοποιείς ότι είναι πράγματα που τα έκανες ούτως ή άλλως στην τάξη.
Επίσης σε κάθε ενότητα έχει στο τέλος και μια "βιβλιοθήκη" εργαστηρίων έτοιμα και με τη θεωρία τους ώστε να τα αξιοποιήσεις αν δεν έχεις ξαναδουλέψει/καταθέσει ποτέ τέτοιο σχέδιο δράσης που απευθύνονται στις περισσότερες τάξεις.

Βέβαια κάτι άλλα είναι φαντασιώσεις και ευσεβείς πόθοι κάποιου που δεν έχει διδάξει στο ελληνικό δημόσιο σχολείο, που μου θέλουν ρομποτική και επιχειρηματικότητα από την Α δημοτικού, 3d printing και δεν ξέρω πόσα άλλα πράγματα που κοστίζουν.

Για να μην μιλήσω για το γεγονός ότι τα εργαστήρια δεξιοτήτων στηρίζονται στην ομάδα και την ομαδοσυνεργατική ενώ διανύουμε εποχή πανδημίας και προσπαθούμε να τα κρατήσουμε καθιστά στην καρέκλα τους και να μην μοιράζονται μεταξύ τους τα υλικά..

20
Καλημέρα! Για όσες/όσους έχετε εμπειρία (υπο)διευθυντή...αυτό εδώ το φιρμάνι για την καθημερινή ενημέρωση myschool προϋπήρχε;
Σαν πολύ φουριοζος να μπήκε αυτός ο Κόπτσης..
Δεν μπόρεσα να ανοίξω το αρχείο να το δω ακριβώς...
αλλά σε παλιότερο σχολείο που ήμουν προκειμένου να βοηθήσουμε την υποδιευθύντρια, περνούσε ο κάθε συνάδελφος καθημερινά τις απουσίες του τμήματός του στο myschool.

21
Α/θμια / Απ: Παράλληλη Στήριξη σε Επιθετικό παιδί
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2021, 05:27:30 μμ »
Λίγο με τρομοκράτησε αυτό που μου είπαν ότι σκαρφαλώνει τα κάγκελα για να βγει έξω. Σε αυτή την περίπτωση εγώ εκτός από να ενημερώσω τη διευθύντρια, τι μπορώ να κάνω? Να τον κυνηγάω στους δρόμους;

Είχα και "δραπέτη"  :) ( Α δημοτικού, με στοιχεία αυτισμού, χωρίς διάγνωση - παράλληλη)...
Σε πρώτη φάση είχα ενημερώσει την διευθύντρια και τον είχα σε θρανίο μακριά από την πόρτα, ώστε να μπορώ να τον προλάβω.  Αν τα κατάφερνε και μου το έσκαγε από την τάξη, πήγαινε η διευθύντρια να τον μαζέψει από τους θάμνους και να μου τον ξαναφέρει. Με τον καιρό κατάλαβα τι τον στρεσάριζε κάθε φορά και φρόντιζα να μην υπάρχουν οι πηγές στρες στην αίθουσα (φοβόταν τους κλόουν, τους δυνατούς θορύβους, δεν ήθελε να ακουμπάει καφέ μαλακά πράγματα, ήθελε να έχει σφιχτά δεμένα κορδόνια κ.α.) είχε γωνιά με μαξιλάρια στην τάξη που μπορούσε να πηγαίνει να κάνει ένα σύντομο διάλειμμα από το μάθημα, είχαμε ειδικό κώδικα για να ζητάει να βγει έξω για νερό χωρίς να το ακούει και η υπόλοιπη τάξη.
Εσύ που είσαι παράλληλη στήριξη, θα έχεις και μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων. Αν χρειάζεται, να βγαίνετε πιο συχνά,να του μειώσεις τον όγκο δουλειάς ή ό,τι διαπιστώσεις που του είναι απαραίτητο, ώστε να μην καταλήξεις να τον κυνηγάς στους διαδρόμους. Για τους δρόμους δεν μπορώ ούτε να το φανταστώ. Αν είναι τέτοια περίπτωση και το σχολείο πρέπει να  μεριμνήσει να μην είναι εύκολο για το κάθε παιδί να το σκάσει, και οι γονείς να έχουν ενημερωθεί για τη συμπεριφορά αυτή.

Εδώ θα είμαστε να τα ξαναπούμε, αν χρειαστείς και κάτι άλλο.

22
Α/θμια / Απ: Παράλληλη Στήριξη σε Επιθετικό παιδί
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2021, 10:34:55 μμ »
Καλησπέρα!
Αρχικά, μην αγχώνεσαι χωρίς να έχεις γνωρίσει ακόμη το παιδί και να έχεις διαβάσει τα σχετικά έγγραφα με αυτό. Όσο καλή πρόθεση και να έχουν οι συνάδελφοι να σε ενημερώσουν, δεν έχουν πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία. Ζήτησε να διαβάσεις την έκθεση του Κεσυ που αξιολόγησε το μαθητή και του χορήγησε παράλληλη στήριξη, ζήτησε πληροφορίες από το συνάδελφο του τμήματος ένταξης (αν έχει το σχολείο) και τέλος ζήτησε να δεις την έκθεση του συναδέλφου που πέρσι ήταν παράλληλη στήριξη.

Δεν έχω δουλέψει ποτέ ως παράλληλη αλλά μου έχουν τύχει παιδιά στην τάξη με επιθετική συμπεριφορά (σχεδόν όλες τις φορές χωρίς καν παράλληλη στήριξη). Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι κάθε παιδί ήταν διαφορετικό, είχε διαφορετικούς λόγους να εκδηλώνει επιθετική συμπεριφορά και με διαφορετική μέθοδο αντιμετώπισα κάθε πρόκληση.

Αν παρόλα αυτά είναι όντως πολύ σκούρα τα πράγματα, επικοινωνείς με το σύμβουλο ειδικής αγωγής.

23
Σχολική ζώνη / Απ: Καινούργια βιβλία
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2021, 05:55:32 μμ »
Δεν έχω δει φέτος αν άλλαξε κάτι.
Οι τελευταίες αλλαγές που θυμάμαι έγιναν με τα βιβλία των θρησκευτικών και το βιβλίο μαθηματικών της Ε τάξης (το 2016 ή 2017)
Μήπως μπερδεύτηκες με το συγκεκριμένο topic διότι οι αναρτήσεις είναι παλιές (από το 2006).

24
Αν κρίνω από το γεγονός ότι στη Β Αθήνας έδωσαν σήμερα τα οργανικά κενά των μουσικών στους συναδέλφους που είναι στη διάθεση, δεν νομίζω ότι θα ξαναγίνουν μεταθέσεις φέτος.

25
Εγω πάσχω απο σοβαρες φραμακευτικες αλλεργιες και έκανα κανονικά και τις δυο δοσεις του Pfizer. Απλά μου έβαλαν πεταλουδα με ορο για να είναι ετοιμοι σε περιπτωση που κανω αλλεργικη αντιδραση, με κρατησαν μιση ωρα αντι για ένα τέταρτο και μου ειχαν συνέχεια σε αυτό το διαστημα συνοδο νοσοκόμα που δεν κουνησε απο διπλα μου

Χαρά στο κουράγιο σου!  Ούτε να την σκέφτομαι την αγωνία που πέρασες!

26
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: όρια σχολειων
« στις: Απρίλιος 18, 2021, 03:36:01 μμ »
Στην ουσία ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου ρωτάται από το δήμο και προτείνει τις αλλαγές, ανάλογα με το μαθητικό πληθυσμό που έχει.
 Η εμπειρία μου από τέτοιες συνεδριάσεις είναι ότι τα όρια μικραίνουν όταν το σχολείο έχει πλέον "φρακάρει" από μαθητές.

27
Πρωτοβάθμια β Αθήνας, ο τελευταίος ειδοποιηθέντας ήταν γεννημένος 12/5/1962.

28
Νηπιαγωγείο / Απ: Τηλεκπαιδευση
« στις: Φεβρουάριος 19, 2021, 10:20:39 μμ »
Επίσης, αν υπάρχει συννενόηση και με τους γονείς, μπορείς να κάνεις πρωινά μαθήματα/παρεμβάσεις με το παιδί που μπορεί να είναι πιο συνεργάσιμο και ξεκούραστο, ακολουθώντας την ύλη της δασκάλας.


Σελίδες: 1234 ... 49

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160731
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 384
Σύνολο: 396

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.