0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
2ον Διαβάζω για κατανομές που επιτρέψτε με να πω δεν ευσταθούν με την πραγματικότητα των κενών στα σχολεία... στέκεστε στα κενά που δόθηκαν για τις μεταθέσεις .... όταν όλοι ξέρουμε τον τρόπο που δίνονται και πώς μαγειρεύονται από ΔΔΕ και Περιφερειακές Διευθύνσεις για να μην πω για την εκάστοτε πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου....και κάποιοι δεν βλέπετε τις αποσπάσεις που δόθηκαν σε διάφορες περιοχές... που είναι η μέρα με τα βαθιά μεσάνυχτα για κάποιες ειδικότητες ... π.χ. 0 μεταθέσεις Ιωάννινα για φιλολόγους, αλλά 30 αποσπάσεις φέτος ....
Τα οργανικα κενα ειναι συγκεκριμένα. Τα έχω παραθέσει σε προηγούμενο ποστ.. Είναι 10800 περίπου, και οι μονιμες προσληψεις θα είναι 10500..Επισης οι συνταξιοδοτησεις δεν λένε κάτι σημαντικό, από τη στιγμή που σε πολλες διευθύνσεις υπαρχουν υπεραριθμοι...Τα πραγματα ειναι απλά. Έχουμε 10800 οργανικα κενα για 10500 μονιμες προσληψεις.. Και μερικά ακόμα κενα που θα προστεθουν από συνταξιοδοτησεις, αλλα θα είναι λίγα.. Ελπίζουμε να βγει η κατανομη μέχρι Σεπτεμεβριο.
Οταν λες μερικά κενα; Οι φετινές αποχωρήσεις στην βθμια(2284) ειναι όσα και τα οργανικά κενα στην βθμια μεχρι σήμερα! Φέτος θα φανούν σαν λειτουργικά κενα αλλα απο του χρόνου θα ειναι οργανικά κενα. https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/324238_nkordis-2284-apohoriseis-os-tora-sti-deyterobathmia-pinakes-ana-klado-eidikotita
Τα οργανικά κενά δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες. Ενδεικτικά σου αναφέρω κάποιες κοινές ειδικότητες Α/Βάθμιας και Β/Βάθμιας όπως των εικαστικών και των πληροφορικών αλλά και των θεατρολόγων. Αυτή τη στιγμή εμφανίζονται οι εικαστικοί να έχουν 14 οργανικά κενά, οι πληροφορικοί 31 και οι θεατρολόγοι μόνο 1 (!!!!!!!). Την ίδια στιγμή, κάθε μία από αυτές τις τρεις ειδικότες κάθε χρόνο προσλαμβάνει περισσότερους από 500 αναπληρωτές στην Α/Βάθμια, ενώ και οι τρεις ειδικότητες στο σύνολο μπορεί να δίνουν έως και 2000 αναπληρωτές κάθε χρόνο. Οργανικά κενά δεν εμφανίζονται γιατί δεν έχουν συσταθεί ποτέ, όχι γιατί δεν υπάρχουν. Ο αριθμός των οργανικών θέσεων που συστάθηκαν έχει να κάνει με τον αριθμό των μετατάξεων που είχαν γίνει από Β/Βάθμια σε Α/Βάθμια πριν μερικά χρόνια, ουσιαστικά δηλαδή τα οργανικά κενά για τις τρεις αυτές ειδικότητες ήταν πάντα 0 ενώ οι ανάγκες πολλαπλάσιες. Προφανώς κάποιοι λίγοι συνταξιοδοτήθηκαν ή πήγαν αλλού και για τον λόγο αυτό εμφανίζονται αυτά τα ελάχιστα οργανικά κενά αυτή τη στιγμή. Το να γίνουν διορισμοί χωρίς να γίνει καταγραφή των αναγκών και σύσταση οργανικών θέσεων όπου υπάρχουν ανάγκες θα είναι έγκλημα και τεράστια αδικία για αυτές τις ειδικότητες. Κάποιους άλλους βέβαια τους βολεύει γιατί θεωρούν ότι η δικιά τους ειδικότητα θα έχει ενδεχομένως μεγαλύτερο κομμάτι στην πίτα αν παρακαμφθούν εκατοντάδες συναδέλφοί τους με τέτοιο αισχρό τρόπο.Γενικότερα θα πρέπει να υπάρξει πίεση από όλες τις πλευρές ώστε να γίνει σωστή καταγραφή και των αναγκών και η κατανομή των διορισμών να είναι όσο το δυνατόν πιο δίκαια και αναλογική
η ενασχόληση με τα κοινά επιβάλλεται εκ' των πραγμάτων...οι νόμοι υπάρχουν και διαμορφώνουν ένα πλαίσιο σε κάθε δραστηριότητα.στην εκπαίδευση οι νόμοι είναι σύνθετοι και ασαφείς πολλές φορές και είναι χρέος όλων μας να απαιτήσουμε, μέσα απ' τις συνδικαλιστικές ομάδες, να αλλάξουν και να προσαρμοστούν στην ανάγκη για βέλτιστη απόδοση του εκπαιδευτικού συστήματος.μερικοί συνάδελφοι ξεχνούν ότι οι νόμοι είναι δημιουργήματα του ανθρώπου και δεν είναι χαραγμένοι σε πέτρες. Ξεχνούν πως η απόλυτη προσήλωση στο γράμμα του νόμου είναι αδικία, αυτό που λέμε ότι η "άκρα δικαιοσύνη είναι άκρα αδικία". λέει ένας συνάδελφος παραπάνω για την βιολογία και τους δήθεν απατεώνες που κλέβουν τις ώρες της βιολογίας.και να τον ρωτήσω κάτι που πάντα είχα απορία. υπάρχουν χιλιάδες γυμναστές που γνωρίζουν άριστα φυσιολογία, ανατομία, διατροφή, τεχνικές πρώτων βοηθειών, και ένα σωρό άλλα. Αυτοί γιατί αποκλείστηκαν απ' την διδασκαλία του μαθήματος της βιολογίας; Χρειάζεται άραγε η εκπαίδευση, έναν βαρύγδουπο προφέσορα να κάνει ασκήσεις δήθεν γενετικής μηχανικής στον πίνακα; Παρακολουθώ έναν άλλο συνάδελφο χρόνια, που έδινε τον αγώνα για τον ΑΣΕΠ στην γραπτή μορφή του. Κάποιον KnKn, και αναρωτιέμαι πόσο αρνητικό ρόλο έπαιξε η εμμονή του για την "αξιοκρατία"; Παρασύρθηκαν χιλιάδες συνάδελφοι απ' τα γραφόμενά του, και το αποτέλεσμα ήταν η κατάργηση του γραπτού διαγωνισμού και η εισαγωγή του προσοντολογίου. Είχε κολλήσει η βελόνα στο πόσο αξιοκρατικός και δίκαιος και άγιος ήταν ο γραπτός διαγωνισμός. Ξέχασε όμως ότι όλοι, όσοι έχουν πάρει πτυχίο απ' το πανεπιστήμιο, είναι άριστοι εκπαιδευτικοί, αν τους διακρίνει το μεράκι για τα γράμματα. τόσο απλό. και τόσο διχαστική τόσα χρόνια η δικομανής ψυχολογία που διαρκώς μεταλλάσσεται σε νέες "αδικίες"..
Τα οργανικά κενά δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες. Ενδεικτικά σου αναφέρω κάποιες κοινές ειδικότητες Α/Βάθμιας και Β/Βάθμιας όπως των εικαστικών και των πληροφορικών αλλά και των θεατρολόγων.......Οργανικά κενά δεν εμφανίζονται γιατί δεν έχουν συσταθεί ποτέ, όχι γιατί δεν υπάρχουν.
Tα οργανικά κενά και ο αριθμός τους είναι μία κινούμενη άμμος....τι εννοώ..ο αριθμός τους συνεχώς μεταβάλλεται γιατί έχουμε ανακατατάξεις προσωπικού και ωραρίου... Κάποιοι αναφέρουν εδώ μέσα τα οργανικά κενά που δόθηκαν για τις μεταθέσεις, αλλά από τότε, Μάρτιο που υπολογίστηκαν, έχουμε .... : 1) αλλαγή ωρολογίου προγράμματος σε Γυμνάσια - Λύκεια, 2) Φυσικές αποχωρήσεις και δεν εννοώ συνταξιοδοτήσεις που φέτος θα φαίνονται λειτουργικά και του χρόνου οργανικά κενά, 3) Διάφορες μετατάξεις, όπως προχθές ως ΕΔΙΠ στα Πανεπιστήμια ...και διάφορα άλλα ....Οπότε α) Εύχομαι σε όλες τις ειδικότητες να δοθούν τόσα οργανικά κενά που ν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες τις εκπαίδευσης και να μην έχουμε φαινόμενα αρχών της δεκαετίας 2000 που για 10 οργανικά κενά προσλαμβάνονται υπερδιπλάσιοι εκπαιδευτικοί,
Συμφωνώ! Αντί να γίνεται μεγάλη συζήτηση για τα οργανικά κενά αυτή τη στιγμή θα ήταν πολύ πιο συνετό να μιλάμε γι αυτά στο επόμενο έτος. Η πιθανότητα να γίνουν τον Αύγουστο 2021 διορισμοί στη γενική είναι συντριπτικά μεγαλύτερη από το να γίνουν νωρίτερα. Τσάμπα κατά τη γνώμη μου γίνεται η συζήτηση αυτή τη στιγμή για κατανομή. Επιπλέον μπορεί να γίνουν εκ νέου αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα ή ακόμα και μέτρα που θα μπορούσαν π.χ. να ευνοήσουν την επαγγελματική εκπαίδευση. Μακάρι να γίνουν οι διορισμοί στη γενική το 2021 και 2022.
Τέτοιου τύπου ιδιαιτεροτητες καλά κάνετε και τις αναφέρετε για να ενημερωνομαστε όλοι. Για τους θεατρολογους συμφωνω και εγώ, ότι σίγουρα χρειάζεται σύσταση νέων οργανικών θεσεων. Για τους πληροφορικους από ότι έχω δει υπάρχουν πολλοί που πλεονάζουν...
Είναι άλλο πράμα επομένως η ανάγκη επικαιροποίησή τους όπου χρειάζεεται και άλλο να λές ότι δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες.
Από ότι έχεις δει πού; Καλό είναι να μην γράφουμε αυθαίρετα και να δημιουργούμε εντυπώσεις για τις διάφορες ειδικότητες. Έχεις δει τι ανάγκες υπάρχουν; Έχει δει πόσοι αναπληρωτές χρειάζονται και προσλαμβάνονται κάθε χρόνο; Το Υπουργείο πρέπει να πιεστεί ώστε να κάνει σωστά τη δουλειά του για όλους αδιακρίτως. Δεν χρειάζεται να κάνουμε διαχωρισμούς