*

Αποστολέας Θέμα: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!  (Αναγνώστηκε 6950 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 29, 2014, 06:50:12 μμ »
H ιδια η Φιλοσοφια "γέννησε" τις θετικες επιστημες.

Συμφωνώ με VICA πως η "απάτη" είναι γλωσσική. Αυτό κυρίως φαινεται στην δυσκολία επικοινωνία μεταξύ μας, για έναν και μονο λόγο: ο καθενας δινει διαφορετικο περιεχόμενο στην κάθε εννοια.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:58:56 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 29, 2014, 07:01:47 μμ »
Μα η Φιλοσοφία σήμερα είναι κατά βάσιν Μαθηματική.
Η τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι.
Έκανα πρόσφατα ένα πρόγραμμα μαθηματικής φιλοσοφίας στο coursera και είδα το φως το αληθινό.  ;D ;D
Το πρόβλημα στην επικοινωνία στη χώρα μας ξεκινάει από το ότι όλοι είμαστε ξερόλες και πρέπει σε κάθε διάλογο να έχουμε πει την τελευταία λέξη. Ακόμα και σωστά να είναι αυτά που λέει ο συνομιλητής μας, έχουμε μάθει να ξεκινάμε με το "Ναι, αλλα...(εγώ θα σου πω πώς έχουνε τα πράγματα)"

VICA γι' αυτό έγραφα στο άλλο νήμα (πριν μεταφερθεί) ότι χρειάζεται κατανόηση κειμένου και critical reasoning.
Κάτι τέτοιο ας πούμε (Συγνώμη για τα Αγγλικά):

Time and again it has been shown that students who attend colleges with low faculty/student ratios get the most well-rounded education. As a result, when my children are ready to attend college, I'll be sure they attend a school with a very small student population.
Which of the following, if true, identifies the greatest flaw in the reasoning above?

A. A low faculty/student ratio is the effect of a well-rounded education, not its source.
B. Intelligence should be considered the result of childhood environment, not advanced education.
C. A very small student population does not by itself, ensure a low faculty/student ratio.
D. Parental desires and preferences rarely determine a child's choice of a college or university.
E. Students must take advantage of the low faculty/student ratio by intentionally choosing small classes.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 29, 2014, 07:23:03 μμ »
Το πρόβλημα στην επικοινωνία στη χώρα μας ξεκινάει από το ότι όλοι είμαστε ξερόλες και πρέπει σε κάθε διάλογο να έχουμε πει την τελευταία λέξη. Ακόμα και σωστά να είναι αυτά που λέει ο συνομιλητής μας, έχουμε μάθει να ξεκινάμε με το "Ναι, αλλα...(εγώ θα σου πω πώς έχουνε τα πράγματα)"

Ετσι,...ετσι.... ;)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 29, 2014, 10:04:14 μμ »
Αυτό πάλι που ακούγεται, Γλώσσα με Λογοτεχνία μαζί, πώς θα συνδυαστεί ?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:58:56 »

Αποσυνδεδεμένος Angel1ca

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 122
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #18 στις: Ιούνιος 01, 2014, 02:15:47 μμ »
Απλώς επιθυμώ να καταθέσω μία προσωπική εμπειρία και ίσως δώσει ένα έρεισμα στην κουβέντα. Καθηγήτρια Πανεπιστημίου (διδάσκουσα αρχαία ελληνική θεματογραφία) αξίωνε από τους φοιτητές να παρακολουθήσουν το γνωστικό αντικείμενο των πρακτικών μαθηματικών από το μαθηματικό τμήμα, προκειμένου να αντιμετωπίζουν οργανωμένα το αδίδακτο κείμενο. Την ευγνωμονώ, γιατί κατόρθωσε να μας δείξει τον τρόπο να προσεγγίζουμε πρακτικά-μαθηματικά τη θεωρητική επιστήμη μας. Προσπαθώ να το εφαρμόσω στους μαθητές μου, ομολογώ όχι πάντα με επιτυχία. Η έκθεση δεν είναι περιορισμός, δεν είναι πολτοποίηση εγκεφάλου, δεν είναι διάχυτη σκέψη. Εναπόκειται σε κανόνες, όπως ακριβώς και οι πρακτικές επιστήμες. Υπάρχουν τρόποι να βασιστείς, για να οργανώσεις ένα τεκμηριωμένο επιχείρημα, για να πείσεις. Απλώς η έκταση της θεματολογίας της είναι χαοτική... Μας έρχονται στην τάξη παιδιά που δεν μπορούν να επιχειρηματολογήσουν για τα βασικά. Στο πρώτο μάθημα τα "ψαρώνω" με άσχετες ερωτήσεις, π.χ. ποια ταινία που είδατε τελευταία σας άρεσε. Συνήθως ξεκινούν και αραδιάζουν ταινίες, αλλά στο επόμενο ερώτημα που ζητώ να με "ψήσουν", για να την δω, τα περισσότερα αποσβολώνονται. Δεν ευθύνεται η αγνοιά τους, διότι μόλις ρωτώ πιο συγκεκριμένα (π.χ. για τη σκηνοθεσία), ξεδιπλώνονται και ξεκινούν να αναφέρονται σε πλοκή, ηθοποιούς κ.τ.λ. Το στοίχημά μου είναι να τα ξεμπλοκάρω, να τους προσφέρω γνώση για πιο σύνθετες έννοιες, να εμπλουτίσω το λεξιλόγιό τους και το "μέρος" του μαθήματος να το μεταφέρουν στο "όλον" της ζωής. Ναι, σίγουρα, κάποια στιγμή θα αναγκαστούν να γράψουν και πράγματα που δεν τα υποστηρίζουν, αλλά, αν δεν ξέρεις την επιχειρηματολογία του αντιπάλου, ώστε, όταν χρειαστεί, να την ανασκευάσεις, σημαίνει ότι και η δική σου άποψη δε στηρίζεται σε γερά θεμέλια... Γιατί αγνοείς κάποια δεδομένα... Φυσικά δεν μπορείς να αναφερθείς υπερασπιστικά προς τη θανατική ποινή, διότι το Σύνταγμα την έχει "ξεράσει" ως έννοια... Σάμπως και στα μαθηματικά δεν υπάρχουν και περιπτώσεις που δε δίνεται το σύνολο των μονάδων, μολόνοτι ο μαθητής έχει καταλήξει στο σωστό αποτέλεσμα, επειδή χρησιμοποίησε μέθοδο που διδάσκεται σε άλλη τάξη και όχι στην Γ' Λυκείου; Ή γιατί η μέθοδος που ακολούθησε κρίνεται ως "ανορθόδοξη" ή "απλοϊκή"; Κάθε χρόνο στα βαθμολογικά κέντρα, ακούω τους μαθηματικούς να διαξιφίζονται περι των προαναφερθέντων...
Επομένως, καταλήγω ότι η έκθεση επιβάλλεται να υπάρχει ως γνωστικό αντικείμενο, αλλά εξίσου επιβάλλεται να αναθεωρηθεί ο τρόπος διδασκαλίας της

Αποσυνδεδεμένος Angel1ca

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 122
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #19 στις: Ιούνιος 01, 2014, 02:24:48 μμ »
Αυτό πάλι που ακούγεται, Γλώσσα με Λογοτεχνία μαζί, πώς θα συνδυαστεί ?

Μάρκο, δε γνωρίζω ακριβώς με ποιον τρόπο θα συνδυαστούν, αλλά κάποιος πάρεδρος του Παιδαγωγικού που τον άκουσα να μιλάει, έλεγε ότι έχουν ως πρότυπο τον τρόπο εξέτασης του μαθήματος, όπως αυτός διεκπεραιώνεται στην Κ ύπρο...
Εικάζω ότι θα δίνονται δύο κείμενα προς επεξεργασία (όπως γίνεται πλέον στην Α' Λυκείου), το ένα εκ των οποίων θα είναι λογοτεχνικό συναφούς θεματολογίας με το δεύτερο. Οι ερωτήσεις θεωρίας θα αφορούν ισότιμα και στα δύο κείμενα, ενώ η παραγωγή λόγου θα προκύπτει από τη θεματολογία τους. Τώρα πως θα προσαρμόσουν και τα σχολικά εγχειρίδια σε αυτόν τρόπο εξέτασης... Άγνωστον!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #20 στις: Ιούνιος 01, 2014, 05:22:25 μμ »
Angelica, αυτό ακουσα και γω. Εχει  δυσκολια στον συνδυασμό, φαντασου και ένα ποιητικο κειμενο οπου εκει η γλωσσα είναι διαφορετική!.... Ακούγεται όμως ενδιαφέρον, ετσι?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Angel1ca

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 122
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #21 στις: Ιούνιος 01, 2014, 09:41:57 μμ »
Ακούγεται και νομίζω ότι θα είναι κιόλας, Μάρκο  :) Υπό την προϋπόθεση ότι το Υπουργείο θα σεβαστεί το μαθητή και θα εκπαιδεύσει τον καθηγητή στον επαναπροσδιορισμό της διδακτικής του μεθόδου, ώστε να καταστεί το αντικείμενο προσιτό σε όλους... Ειδαλλιώς υποθέτω πως στο μέλλον θα βλέπουμε με το κυάλι μαθητές που θα έχουν διαβάσει πάνω από 3 βιβλία στη ζωή τους...

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #22 στις: Ιούνιος 01, 2014, 10:23:53 μμ »
Απλώς επιθυμώ να καταθέσω μία προσωπική εμπειρία και ίσως δώσει ένα έρεισμα στην κουβέντα. Καθηγήτρια Πανεπιστημίου (διδάσκουσα αρχαία ελληνική θεματογραφία) αξίωνε από τους φοιτητές να παρακολουθήσουν το γνωστικό αντικείμενο των πρακτικών μαθηματικών από το μαθηματικό τμήμα, προκειμένου να αντιμετωπίζουν οργανωμένα το αδίδακτο κείμενο. Την ευγνωμονώ, γιατί κατόρθωσε να μας δείξει τον τρόπο να προσεγγίζουμε πρακτικά-μαθηματικά τη θεωρητική επιστήμη μας. Προσπαθώ να το εφαρμόσω στους μαθητές μου, ομολογώ όχι πάντα με επιτυχία. Η έκθεση δεν είναι περιορισμός, δεν είναι πολτοποίηση εγκεφάλου, δεν είναι διάχυτη σκέψη. Εναπόκειται σε κανόνες, όπως ακριβώς και οι πρακτικές επιστήμες. Υπάρχουν τρόποι να βασιστείς, για να οργανώσεις ένα τεκμηριωμένο επιχείρημα, για να πείσεις. Απλώς η έκταση της θεματολογίας της είναι χαοτική... Μας έρχονται στην τάξη παιδιά που δεν μπορούν να επιχειρηματολογήσουν για τα βασικά. Στο πρώτο μάθημα τα "ψαρώνω" με άσχετες ερωτήσεις, π.χ. ποια ταινία που είδατε τελευταία σας άρεσε. Συνήθως ξεκινούν και αραδιάζουν ταινίες, αλλά στο επόμενο ερώτημα που ζητώ να με "ψήσουν", για να την δω, τα περισσότερα αποσβολώνονται. Δεν ευθύνεται η αγνοιά τους, διότι μόλις ρωτώ πιο συγκεκριμένα (π.χ. για τη σκηνοθεσία), ξεδιπλώνονται και ξεκινούν να αναφέρονται σε πλοκή, ηθοποιούς κ.τ.λ. Το στοίχημά μου είναι να τα ξεμπλοκάρω, να τους προσφέρω γνώση για πιο σύνθετες έννοιες, να εμπλουτίσω το λεξιλόγιό τους και το "μέρος" του μαθήματος να το μεταφέρουν στο "όλον" της ζωής. Ναι, σίγουρα, κάποια στιγμή θα αναγκαστούν να γράψουν και πράγματα που δεν τα υποστηρίζουν, αλλά, αν δεν ξέρεις την επιχειρηματολογία του αντιπάλου, ώστε, όταν χρειαστεί, να την ανασκευάσεις, σημαίνει ότι και η δική σου άποψη δε στηρίζεται σε γερά θεμέλια... Γιατί αγνοείς κάποια δεδομένα... Φυσικά δεν μπορείς να αναφερθείς υπερασπιστικά προς τη θανατική ποινή, διότι το Σύνταγμα την έχει "ξεράσει" ως έννοια... Σάμπως και στα μαθηματικά δεν υπάρχουν και περιπτώσεις που δε δίνεται το σύνολο των μονάδων, μολόνοτι ο μαθητής έχει καταλήξει στο σωστό αποτέλεσμα, επειδή χρησιμοποίησε μέθοδο που διδάσκεται σε άλλη τάξη και όχι στην Γ' Λυκείου; Ή γιατί η μέθοδος που ακολούθησε κρίνεται ως "ανορθόδοξη" ή "απλοϊκή"; Κάθε χρόνο στα βαθμολογικά κέντρα, ακούω τους μαθηματικούς να διαξιφίζονται περι των προαναφερθέντων...
Επομένως, καταλήγω ότι η έκθεση επιβάλλεται να υπάρχει ως γνωστικό αντικείμενο, αλλά εξίσου επιβάλλεται να αναθεωρηθεί ο τρόπος διδασκαλίας της

Περίπου έχεις δίκιο σε πολλά από αυτά που γράφεις. Μερικές παρατηρήσεις:

1) Όταν οι μαθηματικοί διαφωνούν, υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ πιθανότητα στο τέλος ο ένας να παραδεχθεί ότι κάνει λάθος. Σε οποιονδήποτε μπορεί να ξεφύγει κάτι, πόσω μάλλον στα Μαθηματικά κατεύθυνσης της Γ', που περιλαμβάνουν ύλη που σχεδόν σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο διδάσκεται στο πανεπιστήμιο. Στους φιλολόγους, πες μου εσύ πόσο πιθανό είναι αυτό. Στην έκθεση στο βαθμολογικό, δεν γίνεται κουβέντα για το πώς θα είναι η βαθμολόγηση; Τελικά ο καθένας κάνει ότι νομίζει, όμως. Ή, είναι η φύση του μαθήματος τέτοια, που δεν μπορούν να υπάρξουν στάνταρντς στη βαθμολόγηση και ο βαθμός εξαρτάται από μεταφυσικούς παράγοντες.

2) Το ότι δεν έχουμε άμεσο προϊστάμενο (που να επεμβαίνει στη δουλειά μας) είναι, μεν, από τα καλύτερα στοιχεία του επαγγέλματος, αλλά από την άλλη, γιγαντώνει τον εγωισμό μας. Ο κάθε ένας από εμάς έχει τη δική του κοσμοθεωρία για το πώς πρέπει να είναι τα πράγματα στην εκπαίδευση. Πολύ συχνά, ο καθένας παίρνει το μέρος της επιστήμης του (με ΤΡΑΝΟ παράδειγμα τις μπούρδες που έγραφαν οι Χημικοί όταν καταργήθηκε η Πληροφορική από πανελλαδικώς εξεταζόμενο) και αντιλαμβάνομαι ότι και εγώ δεν ξεφεύγω από αυτόν τον "κανόνα". Άρα, το να καταλήξει αυτή η κουβέντα σε κάποιο ευρέως αποδεκτό τρόπο διδασκαλίας και εξέτασης της Έκθεσης, είναι απίθανο. Τουλάχιστον, βρείτε τρόπο να διορθώσετε το 1, γιατί σε καλούς μαθητές Θετικής και Τεχνολογικής προκαλείτε τεράστια ανασφάλεια και αδικίες. Δεν γίνεται να είναι ρυθμιστής η έκθεση για το ποιοι περνάνε στις υψηλές σχολές θετικών επιστημών.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος Angel1ca

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 122
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #23 στις: Ιούνιος 01, 2014, 11:55:29 μμ »
Siobaras, θα συμφωνήσω μαζί σου σχετικά με το πρώτο σκέλος. Δυστυχώς οι φιλόλογοι δεν έχουμε το τσαγανό να βαθμολογούμε με τον πρέποντα τρόπο, γιατί οι ίδιοι αυτοαναιρούμαστε... Αφήνουμε πράγματα στην τύχη... Θα σε κατατοπίσω με ένα απλό παράδειγμα. Το σχολικό εγχειρίδιο αναφέρει ότι ο ορισμός ως τρόπος ανάπτυξης τεκμηριώνεται με αναφορά στην οριστέα έννοια, την έννοια γένους και την ειδοποιό διαφορά. Επίσης τονίζεται ότι υπάρχουν χαρακτηριστικές λέξεις ή φράσεις που παραπέμπουν στο συγκεκριμένο τρόπο, οι οποίες πρέπει να επισημανθούν. Ξέρεις ποια εντολή δίνεται εδώ και χρόνια στα βαθμολογικά κέντρα; Να λαμβάνεται ως σωστή η μονολεκτική απάντηση. Είναι ορισμός, τελεία και παύλα! Γιατί; Με αυτόν τον τρόπο παρακάμπτουμε το σημείο αναφοράς, το σχολικό βιβλίο. Άσε που ο βαθμολογητής δεν μπορεί να γνωρίζει αν η απάντηση του μαθητή είναι προϊόν τύχης ή εμπεδωμένης άποψης.
Ως προς το δεύτερο σκέλος, ναι η έκθεση οφείλει να υφίσταται ως εξεταζόμενο μάθημα. Αν πέσει και αυτό το τελευταίο οχυρό της γλώσσας, καήκαμε. Θέλεις να σου αναφέρω την κατάσταση που αντιμετωπίζουμε μέσα στην τάξη; Παιδιά να μας προτρέπουν να μιλάμε ... ελληνικά, γιατί δεν μπορούν να κατανοήσουν λέξεις όπως το "αναντίρρητα" ή φράσεις όπως το "ρίχνει καρεκλοπόδαρα"! Αναγνωρίζουν λέξεις, γιατί τις έχουν εντοπίσει σε μαθήματα (π.χ. ΑΟΔΕ), αλλά δεν ξέρουν τη σημασία τους. Απλώς τις παπαγάλισαν...
Όσον αφορά τους υποψηφίους της Θετικής και της Τεχνολογικής κατεύθυνσης, θα γίνω λίγο εριστική... Όχι ως προς τα παιδιά... Εξάλλου αυτά αναπαράγουν ότι ακούν... Από τους καθηγητές τους... Όχι όλους, αλλά στην πλειονότητά τους... Από μας τους φιλολόγους που δεν κατορθώνουμε να τα πείσουμε ότι η έκθεση δεν είναι μάθημα διάχυτης σκέψης ούτε τρικυμία εν κρανίω. Μαθαίνουν κανόνες τους οποίους θα χειρίζονται όπως τα αξιώματα στα μαθηματικά ή τους νόμους στη φυσική... Και από τους καθηγητές των πρακτικών επιστημών, οι οποίοι απαξιώνουν το μάθημα, διαβιβάζοντάς μας μέσω των παιδιών να μη δώσουμε ασκήσεις, γιατί θα γράψουν διαγώνισμα εφ' όλης της ύλης στη φυσική και επιβάλλεται να βρουν χρόνο να διαβάσουν, "ρίχνοντας" το λιγότερο σημαντικό μάθημα...
Θα διαφωνήσω σφόδρα για το ότι δημιουργούμε ανασφάλειες ή αδικίες... Στο κάτω κάτω της γραφής βάση του μαθήματος αποτελεί η μητρική τους γλώσσα. Κατ' εμέ περισσότερο άγχος δημιουργεί ο συντελεστής δυσκολίας των Μαθηματικών ή της Φυσικής Κατεύθυνσης, ο οποίος αυξομειώνεται πιάνοντας άκρα κάθε χρονιά. Και αντίστοιχα για τη θεωρητική το μάθημα των Αρχαίων ελληνικών...

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #24 στις: Ιούνιος 02, 2014, 12:21:19 πμ »
Δεν έχει νόημα να γράψω κι εγώ άλλα τόσα ως απάντηση. Σύντομα:
Οι διακυμάνσεις στη βαθμολόγηση της Έκθεσης σαφέστατα καθορίζουν όχι μόνο πόλη, αλλά και σχολή.
Αυτό είναι άδικο.
Άρα η έκθεση (με την τωρινή μορφή) δημιουργεί αδικίες.
Έχω κάθε χρόνο κάποιους μαθητές που είναι κανόνια σε Μαθ.Κατ. και Φυσ.Κατ., 19+ σε Βιολογία και Χημεία, και τρέμουν την Έκθεση γιατί η σχολή που θέλουν έχει 18-19 χιλιάδες μόρια.
Άρα η έκθεση δημιουργεί ανασφάλειες.
Και η ανασφάλεια δεν πηγάζει από το επίπεδο θεμάτων σε Μαθηματικά και Φυσική, γιατί άμα τη φάνε εκεί, θα τη φάνε όλοι, αλλά άμα πέσεις σε βαθμολογητή έκθεσης που έχει άλλες απόψεις για το μάθημα από τον καθηγητή σου, τον ήπιες solo!
Δεν μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα, μάλλον γιατί δεν ήμουν καλός στην έκθεση!

Πάω για ύπνο, γιατί αύριο έχουμε 250 προφορικά εξεταζόμενους σε Μαθ.Κατ.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #25 στις: Ιούνιος 02, 2014, 06:36:48 πμ »
 Ευχαριστώ όσους με διόρθωσαν για την αρωγή;D
Σίγουρα δεν ξεχνιέται, αλλά ήμουν τυχερός που δεν ήμουν εξεταζόμενος εκείνη τη χρονιά, είμαι λίγο πιο παλιός και γι αυτό δεν το θυμόμουν καλά!

 @ Siobaras καλή δύναμη για τα προφορικά! Μεγάλος ο αριθμός των μαθητών που έχετε! (Από πόσους μαθητές έχει κάθε ομάδα εξεταστών;)
  

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #26 στις: Ιούνιος 02, 2014, 04:59:56 μμ »
Κάποιοι έκαναν 5-6, αλλά κάποιοι σίγουρα έκαναν παραπάνω, γιατί οι πρώτοι είναι αυτοί που έκαναν μόνο τα Σ-Λ και φεύγουν αμέσως.
Ευτυχώς ήρθε πολύς κόσμος και είχαμε πολλές επιτροπές.
Ευτυχώς, επίσης, που ήταν εύκολα τα θέματα, αλλιώς ακόμα εκεί θα ήμασταν!
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Η έκθεση ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές!
« Απάντηση #27 στις: Ιούνιος 04, 2014, 02:52:45 μμ »
Είτε ως Γλώσσα, είτε ως Έκθεση (Ιδεών) καλό θα είναι να υπάρχει ως μάθημα και να εξετάζεται.
Ας μην ξεχνάμε πως οι Γλώσσες-Γραμματικές είναι βασικό αντικείμενο των Εφαρμοσμένων Μαθηματικών-Θεωρητικής Πληροφορικής-Μηχανικών Υπολογιστών.
Formal Languages
Τυπική γλώσσα

Δείτε στον οδηγό σπουδών τα Θεωρητική Πληροφορική Ι και ΙΙ σελ 54
Αντίστοιχα μαθήματα υπάρχουν σε τμήματα Πληροφορικής και Μηχανικών Υπολογιστών.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 04, 2014, 02:55:47 μμ από dpa2006 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159961
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 720
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 700
Σύνολο: 707

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.