Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 1234 ... 297
15
Αν η διεύθυνση (κι ο σύλλογος) δε ρίχνει αποβολές, ώστε να μένουν από απουσίες ή αλλαγή σχολείου, στα μπουμπούκια που πουλάν νταηλίκι (κατά κόρον ανήλικοι χρυσαυγίτες) τότε σε λίγο δε θα υπάρχει καν σχολείο. Φυσικά κατά κει πάμε. Όσον αφορά το υπουργείο αυτό μας έχει τελείως απροστάτευτους απέναντι σε μαινόμενους γονείς (κι οι ίδιοι χρυσαυγίτες συνήθως) νταήδων μαθητών. Όχι μόνον απροστάτευτους αλλά τους ενισχύει κιόλας να μας απειλούν θρασύτατα. Τα δε πρωτόκολλα να μην πω πού να τα βάλουν αυτοί οι ανεύθυνοι που τα συνέταξαν...

Το θέμα είναι ότι στην πρωτοβάθμια δεν υπάρχουν ποινές και στα παιδιά παγιώνονται αρνητικές συμπεριφορές και παρενόχλησης μαθήματος και βίας προς συμμαθητές και εκφοβισμού. Μετά είναι αργά. Έχουμε ενοχοποιήσει τόσο πολύ επίσης την έννοια της ποινής. «παιδαγωγικά μέτρα». Ντρεπόμαστε να πούμε και την λέξη. Δεν είναι παιδαγωγικά μέτρα. Είναι ποινές στις οποίες καταφεύγουμε όταν τα παιδαγωγικά μέτρα έχουν αποτύχει.
Υπάρχει και μερίδα εκπαιδευτικών του προοδευτικού χώρου, που ακούνε για ποινές και κανονισμούς και παθαίνουν αλλεργικό σοκ. Υποτίθεται ότι αυτά είναι μέτρα καταστολής και η καταστολή γεννα βία και τα παιδιά δεν είναι έτσι επειδή έτσι τα έμαθαν οι γονείς τους, αλλά η κακούργα κοινωνία και η ανεργία και οι πολλές ώρες εργασίας κλπ. Να πάρουμε λέει μέτρα πρόληψης και όλα θα φτιαχτούν. Τρελαίνομαι όταν τα ακούω. Λες και όποιος προτείνει 2-3 μέρες αποβολή είναι ψυχοπαθής βασανιστής παιδιών ας πούμε. Θα πεις στο 13χρονο ότι η συμπεριφορά του παραβιάζει τον κανονισμό του σχολείου, και χέστηκε, για να μην πω κάτι πιο βαρύ. Τόσα χρόνια ήξερε ότι αν κάνει κάτι, θα μιλήσουν με τους γονείς του οι οποίοι είτε θα τραμπουκίζουν, είτε θα πουλήσουν τρελίτσα «ενταξει παιδιά είναι, έτσι κάνουν τα αγόρια» ή θα βάλουν τα κλάματα γιατί τα έχουν δοκιμάσει όλα και «αχ το παιδί μου μέχρι πέρσι ήταν τόσο γλυκό και τρυφερό και δεν ξέρω τι έπαθε». Και δεν θα γίνει τίποτα. Αν δεν ζοριστεί ο γονιός του δημοτικού με συνέπειες της συμπεριφοράς του παιδιού του, δεν θα βάλει μυαλό. Έχουμε μια κοινωνία πιυ επι τούτου μεγαλώνει κακομαθημένα που μπορούν να λενε καθ να κάνουν ο,τι θέλουν, χωρίς κανεις να επιτρέπεται να τους κάνει παρατήρηση.

16
Έσπερος, αυτά στάλθηκαν σε σχολεία και πότε; εμείς δεν έχουμε ιδέα. Μήπως τα βγάλανε τώρα στις διακοπές για να προλάβουν τις αντιδράσεις, συνήθης τακτική, σαν το διαζύγιο Οικονομάκου ένα πράγμα...
Τώρα τα είδα στο esos. Αρμόδιος εκπαιδευτικός είναι να θεωρήσω ο Σύμβουλος Σχολικής Ζωής;
Λοιπόν, θα σας πω πώς λύθηκε στο δικό μου σχολείο ήπιο περιστατικό (που γίνεται όμως συχνά).
Μου το λέει ο μαθητής, το αναφέρω στον υπεύθυνο, ο υπεύθυνος καλεί τον μαθητή που κατηγορείται ότι κοροϊδεύει συμμαθητή του, ο μαθητής το αρνείται, το περιστατικό θεωρείται λήξαν.....

Μα πώς αλλιώς θα λυνόταν περιστατικό σαν αυτό που αναφέρεις;αν η κοροϊδία δεν υποπέσει στην αντίληψη των εκπαιδευτικών, φυσικά θα το αρνηθούν. Εξάλλου αυτή είναι και η πιο ύπουλη μορφή εκφοβισμού, διότι δεν παρατηρείται εύκολα. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να σταματήσει μόνο αν μάθει το υπόλοιπο τμήμα να απομονώνει αυτούς που κοροϊδευουν.

17
1. Το έντυπο με τους ορισμούς, εξηγεί πολύ κατατοπιστικά τι ακριβώς είναι bullying σε σχέση κε άλλασ μορφες βίας καθ επιθετικότητας. Δεν κατανοώ όμως, γιατί από όλα αυτά, ασχολούμαστε μόνο με το bullying. Δηλαδή όλες οι άλλες συμπεριφορές δεν
απαιτούν σοβαρους χειρισμούς; Δηλαδή το βασικό πρόβλημα της συμπεριφοράς των παιδιών στα σχολεία ειναι το bullying?

2. Η κατηγοριοποίηση των περιστατικών ειναι σοκαριστική. Αυτά που αναφέρει ως μέτρια, ο κάθε φυσιολογικός άνθρωπος θα τα θωρούσε σοβαρα. Αυτά που αναφέρει ως σοβαρα,τα περισσότερα  ειναι εγκληματικές πράξεις και αλίμονο αν μείνουν στη δικαιοδοσία του σχολείου για να συζητάμε και να κάνουμε ψυχανάλυση του θύτη. Κανονικοποιουν αφύσικες και αντικοινωνικές συμπεριφορές υποβιβάζοντας τες σε μέτριας μορφής εκφοβισμο και απενοχοποιούν ακραίες πράξεις που κανονικά ειναι αρμοδιότητα άλλων αρχων, μετατρέποντας τες σε θέματα σχολικής διαχείρισης.

3. Τα μισά περιστατικά που αναφέρει γίνονται στο διαδίκτυο επομένως εκτός σχολείου. Τα παιδί έχουν γονείς, είτε ειναι θύτες, είτε ειναι θύματα. Ας τα φροντίσουν οι γονείς τους. Δεν γίνεται περιστατικά τξς ιδιωτικής ζωής των παιδιών, και μάλιστα αξιόποινες πράξεις, να απαιτούν διαχείριση του σχολείου.

4. Πουθενά δεν αναφέρεται καμία ποινή.

18
Ανοίγω αυτή η συζήτηση γιατί το θέμα είναι παρα πολύ σοβαρό.
Ανακοινώθηκαν τα πρωτόκολλα.
Τα διαβάζω σιγά σιγά.
Δεν σχολιάζω πριν έχω πλήρη εικόνα γιατί αυτά που είδα δεν μου άρεσαν και πολύ.

19
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 29, 2024, 10:59:29 πμ »
Μα το φοβερό με την μέθοδο αξιοόγησης που έχει επιλεχθεί είναι ότι αναγκάζει ανθρώπους με χρόνια εμπειρίας στην τάξη να είναι ανασφαλείς με τον εαυτό τους με αποτέλεσμα αυτά που ζούμε και ακούμε. Δεν βοηθάνε καθόλου οι φήμες για ποινές και άλλα φαιδρά που διαβάζουμε αριστερά και δεξιά. Θυμίζω, ότι αξιολόγηση με "1" σημαίνει απλά ότι παρακολουθείς ένα σεμινάριο. Ωστόσο, οι φήμες ότι θα συνδεθεί με μισθοδοσία και απολύσεις οργιάζουν. Σε αυτό το κλίμα δεν είναι εύκολο να... κρατήσεις χαρακτήρα γιατί η οικονομική επιβίωση είναι καταλυτικός παράγοντας.

Κοίτα να δεις, κι εγω αγχώνομαι στην
ιδέα να μπει κάποιος στην τάξη, όχι για το μάθημα μου, αλλά για τη συμπεριφορά των παιδιών. Δεν θέλω να θεωρήσεις κάποιος ότι δεν μπορώ να τα κρατήσω ησυχα. Όταν όμως έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις τμήμα και ώρα, αυτο εξισορροπείται. Αν δεν εχεις κανέναν μυστήριο σύμβουλο που να ζητάει τελείως ανέφικτα πράγματα, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να εκτίθεσαι. Δηλαδή αν κάνουν έτσι για τους συμβούλους, τι θα κάνουν για τους διευθυντές που είναι ο πραγματικός κίνδυνος αναξιοκρατίας, τιμωρίας, πιέσεων κλπ;

20
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 29, 2024, 08:18:00 πμ »
Καραγκιοζιλίκια κι απατεωνιές κάνουν εκείνοι που αποφεύγουν την τάξη και τα παιδιά. Όχι οι δάσκαλοι. Κι οι επίδοξοι Κλουζώ που μάθημα δεν κάνουν αλλά φορούν το καπέλο και τη ρεντικότα μ' ανασηκωμένο το γιακά και γυρεύουν να ξετρυπώσουν λουφατζήδες ας κοιταχτούν στον καθρέφτη. Θα τους εμφανίσει. Αμέσως.

Συγγνώμη, αλλά όποιος στήνει διδασκαλιες, εκμεταλλεύεται τη βοήθεια άλλου για να δείξει ένα διαφορετικό πρόσωπο, κάνει μάθημα προσυνεννοημένο και διαφορα άλλα φαιδρά, δεν είναι δάσκαλος. Μετά με τι μούτρα θα προσέχει τα παιδιά μην αντιγράψουν; Τέτοιους εκπαιδευτικούς θελουμε; Θα μου πεις αυτό το σύστημα, αυτούς βγάζει. Διορίζεσαι με αγορασμένες εργασίες, αυτό θα συνεχίσεις να κανεις και μετά.

21
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 28, 2024, 08:43:14 μμ »
Δε μας καίγεται καρφί, Έσπερε, τι λεν οι επιθεωρητές. Άμα μπορούν, να μπουν σε τάξη να κάνουν μάθημα. Άμα δε μπορούν, να παν σπίτι τους ή στον ιδιωτικό τομέα. Το δημόσιο δασκάλους χρειάζεται. Όχι παρασιτούντες.
Δεν μας ενοχλεί λοιπόν αυτός που κάνει καραγκιοζιλίκια και απατεωνιές. Μας ενοχλεί αυτός που το επισημαίνει.

22
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 28, 2024, 05:18:25 μμ »
Συνάδελφος μου πλήρωσε καθηγητή πληροφορικής για να του φτιάξει κάποια αρχεία διαδραστικά για το σχέδιο μαθήματος που ήθελε να παρουσιάσει στον Σύμβουλο στα πλαίσια της παρακολούθησης της διδασκαλίας!!! Τελικά τι γίνεται εδώ πέρα; Μήπως θα δίνουμε και φακελάκι στον Σύμβουλο όπως κάναμε παλιά για να μπούμε εντατική;

Πάντως, όσοι σύμβουλοι έχω ακούσει, καταλαβαίνουν ποιος προσπαθει να κάνει πρώτη φορά κάτι για εντυπωσιασμό ή ποιος δεν έχει ιδέα για το τι είναι αυτό που κάνει, τα σχολιάζουν και τα αναφέρουν ως αντιπαράδειγμα.

23
Σε γενικές γραμμές όλες οο οδηγίες που έχω δει (και συχνά οι σύμβουλοι παραπέμπουν σε αναλυτικές οδηγίες άλλων περιοχών) δεν έχουν καμία σχέση με την τυποποιημένη αυστηρή εξέταση όλων των μαθητών στα ίδια θέματα. Ή καλύτερα, η ιδέα των ομοιόμορφων εξετάσεων είναι παντελώς αντίθετη με τον σεβασμό των μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων του κάθε παιδιού. Όλοι οι σύμβουλοι είναι υπέρ της μεγάλης ελευθερίας στην εξέταση των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και ειδικά στα προφορικα, ενθαρρύνουν τα πάντα, αλλά δεν τα δίνουν πάντα γραπτώς.

Ακόμα και να μην γράφεται κάτι κάπου ρητά, οι γνωματεύσεις των περισσότερων παιδιών έχουν οδηγίες που απαιτούν κάποια παρέμβαση: κατάτμηση σε υποερώτηματα, απλούστευση ερωτημάτων, περισσότερος χρόνος. Αυτά όλα αφήνουν πολλά περιθωρια ερμηνειών.

Κατά τη γνώμη μου και με βάση την εμπειρία μου, το θέμα δεν είναι τι θέλει να κάνει η παράλληλη, αλίμονο αν δεν θέλει να εμπλακεί. Ως κατεξοχήν γνωστης των δυνατών και αδυνάτων σημείων του παιδιού, μεχρι το λύκειο θα έπρεπε να απαιτεί να εμπλακεί τουλάχιστον στην προφορική εξέταση, αν υπάρχει. Το θέμα είναι τι είναι πρόθυμος να δεχτεί ο εκπαιδευτικός της τάξης, κάτι που δεν είναι καθολου αυτονόητο. Επίσης μιας και αυτοί οι θεσμοί στοχεύουν εν τελει στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ενσωμάτωση των μαθητών στη γενική τάξη, κάτι που εφαρμοζεται στην Α Γυμνασίου δεν σημαίνει ότι πρέπει να εφαρμοστεί στη Γ Γυμνασίου. Φαντάζομαι ότι η δημιουργική ασάφεια υπάρχει και γι αυτό. Δεν έχουν όλα τα παιδιά τον ίδιο ρυθμό ούτε δουλεύουν σε όλους οι ίδιες λύσεις.

24
Δίνεται παράλληλη σε παιδιά στο λύκειο και ειδικά το επαλ; Σ εμάς δεν έχουν φέρει ποτέ και μάλιστα σε παιδιά πολύ ειδικών κατηγοριών ενώ δεν υπάρχει ειδικό σχολείο, οπότε είναι σαν να τιυς λενε ότι μετά το γυμνάσιο τέρμα το σχολείο…

25
Στη βθμια συνήθως οι εκπαιδευτικοί κάνουν ο,τι θέλουν (έως ο,τι τους κατέβει). Οπότε δεν έχει νόημα να καλλιεργηθούν στα παιδιά προσδοκίες, γιατί μέσα στην ίδια σχολική χρόνια πιθανότατα ο μαθηματικός θα θέλει το ένα, ο φυσικός το άλλο, και κ φιλόλογος πιθανότατα θα βγάλει όλη τη δυσκαμψία που μπορεί να βγάλει κανεις (εμπειρική διαπίστωση για τις συναδέλφους φιλολόγους). Γονείς και μαθητες πρέπει να ξέρουν ότι στο γυμνάσιο τα πάντα θα είναι αλλιώς και μάλλον άσχημα.

26
Στο σχολείο μου, μεγάλο γυμνάσιο νησιού χωρίς ειδικό σχολείο, παράλληλη έχουμε δει σε μαθητες με αυτισμό (από φυσιολογικός νοημοσύνης και λειτουργικότητας έως σχεδον μη λεκτικά), σε νοητική καθυστέρηση και σε ψυχιατρικής φύσεως δυσκολίες. Τα παιδιά που είχαν την τύχη να έχουν αποκλειστικότητα τους εκπαιδευτικούς, εξελίχθηκαν εξαιρετικά. Έχω δει παράλληλες να κάνουν φοβερή δουλειά σε μαθητες με τελείως δικό τους υλικό. Παιδιά που δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε απαιτήσεις της ηλικίας. Τώρα που έχουμε το ανάποδο, παιδιά να μοιράζονται τους εκπαιδευτικούς, ουσιαστικά δεν γίνεται τίποτα. Δεν
βοηθιούνται γιατί δεν μπορούν να βοηθηθούν στο πλαίσιο του γυμνασίου με τα πολλά αντικείμενα και τους πολλούς καθηγητές, όταν το καθένα έχει την
παράλληλη για 10 - 15 ώρες το πολύ.

Μου έχει τύχει και εκπαιδευτικός παράλληλης που εκμεταλλεύτηκε την ελευθερια που παραχώρησα κάνοντας απλα φύλαξη, για το οποίο έχω μετανιώσει και στο μέλλον θα είμαι πιο προσεκτική (αν κ δεν μου αρέσει η παρουσία ατόμων στην τάξη). Έχω δει αυτό που λέει η ppil, να κρατάνε σημειώσεις μανιωδώς ενώ το παιδί ζωγραφίζει, έχω δει διαφορα περίεργα γενικα, αλλά η φιλοσοφία μου είναι ότι οι τάξεις γενικής παιδείας είναι μια προβληματική σύλληψη με αυτές τις συνθήκες, οπότε αν κάποιοι μπορούν να έχουν εξατομικευμένη διδασκαλία, ας την έχουν, κι ας μην μάθουν την κανονική ύλη.

Αν και όπως είπα δεν μου αρέσει να είναι άλλος στην τάξη όταν κάνω μάθημα, αυτό που αφήνουν να εννοηθεί ως νέο πλαίσιο λειτουργίας και γις παράλληλη και για ένταξη, με δεύτερο εκπαιδευτικό μέσα στην τάξη, πιστεύω ότι θα μπορούσε να είναι λειτουργικό. Έχω δει να το εφαρμόζουν στην ένταξη άτομα με όρεξη και έχει ωραία αποτελέσματα για όλη την τάξη. Φυσικά όλα αυτά θα αποφεύγονταν αν εξαρχής ήταν όλα τα τμήματα μικρότερα.

@leon σίγουρα η τηλεκπαίδευση έπαιξε ρόλο. Οι συνέπειες στα παιδιά που έκαναν webex στο δημοτικό φαίνεται ότι δεν έχουν εξομαλυνθεί, φυσικά είναι και η απροθυμία των γονέων να ασχοληθούν, και το πώς έχουν
συνηθίσει να απασχολούνται με παιχνίδια και κινητά…

@ppil τις διαφορετικές ομάδες δεν τις κατάλαβα ποτέ. Ούτε καν μεταξύ τμημάτων δεν βάζω τελείως διαφορετικά θέματα. Ακριβώς επειδή είναι διαβαθμισμένα, θέλω να υπάρχει η ίδια δομή και φιλοσοφία οπότε μπορεί απλώς να αλλάξω 1-2 ερωτήσεις. Στους αδύναμους αυτήν ακριβώς τη βοήθεια δίνω: τους υποδεικνύω ποιες ερωτήσεις μπορούν να απαντήσουν ώστε να πάρουν κάποιες μονάδες, αντί να πελαγώνουν με ολόκληρο το διαγωνισμα.


27
Τα τελευταία 2-3 χρόνια εγω έχω αρχίσει να βοηθάω όλα τα αδύναμα παιδιά στα διαγωνίσματα, ασχετωσ γνωματεύσεων. Όχι να λέω απαντήσεις αλλά να τους οργανώνω τη σκέψη. Πχ υποδεικνύω μια πιο εύκολη ερώτηση να ξεκινήσουν ή δίνω μια λέξη-κλειδί για να θυμηθούν κάτι. Τα παιδιά όλα είναι σαν χαμένα πλέον. Αν τα αφήσεις, πελαγώνουν.

28
Καλησπέρα συνάδελφοι. Είμαι ΠΕ70 παράλληλη σε μαθητή Ε δημοτικού. Με αφορμή το γεγονός ότι αν με πάρουν στο ίδιο σχολείο, κατά 99% θα πάρω τον ίδιο μαθητή, θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα γενικά για το Γυμνάσιο. Θα ηθελα να ρωτήσω πιο συγκεκριμένα τι κάνουν οι καθηγητές παράλληλης στο κομμάτι των διαγωνισματων και των εξετάσεων. Εξηγούν τα θέματα και τέλος; Βοηθάνε κιόλας κατά τη διάρκεια του διαγωνίσματος; Ο μαθητής μου έχει πολύ μεγάλο θέμα με τα διαγωνίσματα και ζητάει συνεχώς βοήθεια είτε από μένα είτε από τον δάσκαλο της τάξης, αν λειπω. Οπότε θα ήθελα να ξέρω πώς ακριβώς λειτουργεί η παράλληλη στο γυμνάσιο, ώστε αν τον έχω του χρόνου, να τον προετοιμάσω αναλόγως.

Εξαρτάται από την κατάσταση του μαθητή. Είναι σε θέση να γράφει τα διαγωνίσματα της γενικής τάξης; Η γνωμάτευση γενικα θα έχει οδηγίες εξέτασης που λογικά θα περιλαμβάνουν τα συνηθισμένα, περισσότερος χρόνος, κατακερματισμός ερωτήσεων κλπ, που κάποιος πρέπει να τα κάνει. Το άλλο θέμα είναι ποσα παιδιά θα μοιράζονται την παράλληλη στο γυμνάσιο. Για αυτό βασικά πρέπει να ετοιμαστεί το παιδί. Ότι δεν θα έχει κάποιον δίπλα του συνέχεια. Τα υπόλοιπα είναι κ θέμα συνεργασίας ή έλλειψης αυτής. Εγω παραχωρώ πλήρη ελευθεροα σε παράλληλη και ένταξη. Άλλοι στο σχολείο μου το θεωρούν αναξιοκρατικο και άδικο προς τους υπόλοιπους, αυτό που κάνω εγω.

Σελίδες: 1234 ... 297

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160022
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 683
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 340
Σύνολο: 347

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.