Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - g.t

Σελίδες: 123 ... 130
1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Μάιος 14, 2024, 04:18:03 μμ »
Ακόμη περιμένω ώρες Β' Φάσης ανά ειδικότητα κι απόδοση οργανικού ενώ αθροιστικά δε βγαίνει -12. Ώρες Β' Φάσης. Όχι Α'. Μην τις μπλέκεις. Για προσπάθησε. Φωνάζεις με σεντόνια, αλλά δεν έχεις τι να πεις. 8)

ΥΓ: Επαναπροσδιορισμός ωρών δεν απαιτεί οργανική μεταβολή. Απλά μια επικοινωνία με το διευθυντή του σχολείου. Μπορεί συνάδελφος ν' άλλαξε ωράριο και να ενημερώθηκε τότε το σύστημα κτλ. Οπότε θέλω ώρες Β' Φάσης ξεκάθαρα με -11 ενιαίο κι απόδοση οργανικού. ::)
Σ έχω..
Απλα θα σε αφησω 2-3 μερες να κανεις προβες σαν ας πουμε ενας εκπροσωπος τυπου και το σαββατο το αργοτερο που θα επανελθω, θα προβεις σε δηλωσεις

2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Μάιος 14, 2024, 09:33:25 πμ »
Oι σχετικες δηλωσεις σου κατα χρονικη σειρα:

Για την οριστική τοποθέτηση ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο. Η οριστική τοποθέτηση θα γίνει στην επί μέρους ειδικότητα ΠΕ04 (01 ή 02 ή 04 ή 05) με τις περισσότερες ελλειμματικές ώρες. Αυτά αναφέρονται στις εγκυκλίους Παπαθεοδώρου προ δωδεκαετίας.
Οπότε η εγκύκλιος Κουλαϊδή αναφέρει τα σχετικά με τους ΠΕ04 κι όχι η του Παπαθεοδώρου όπως νόμιζα. Χρήσιμο. Δώδεκα ώρες σε σχολείο πολύ δύσκολα να προκύψουν (για τους γεωλόγους σχεδόν αδύνατον) οπότε απ' το να γίνονται συνέχεια φάσεις δίνονται μια και καλή οι τοποθετήσεις στους πιότερα ελλειμματικούς ΠΕ04 με την προϋπόθεση αθροιστικού 12ώρου για μια θέση 32ώρου για δυο κτλ.

 
Απήντησα ήδη. Στη Β' Φάση υπολογίζονται αθροιστικά οι ώρες. Κι άρα ενιαία (κάτι που το αρνιόσουν κατηγορηματικά κι έκανες λάθος και δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε τα λάθη μας).

1o ρεζουμέ των δηλωσεων σου:

Στη Β φαση

Α) οι τοποθετήσεις σε οργανικες δινονται με την προϋπόθεση απλα και μονο ενος αθροιστικού 12ώρου [βεβαια στις μετέπειτα αναρτησεις σου προσθεσες και την συνθηκη του 12αριου/ειδικοτητα, μετα βεβαια απο τις σχετικές μου αναρτησεις ] 
Β) υπολογίζονται αθροιστικά οι ώρες.

Ομως  για τα προαναφερομενα δεν φροντισες να κρατησεις πισινη οτι δηλ σε καποια πυσδε μπορει και να μη γινεται  με αυτον τον τροπο [πχ στην ανατ αττικη και οχι μονο]

Λες λοιπον

Πάμε άλλη μια (τελευταία ναι τελευταία το εννοώ). Σ' όλα τα ΠΥΣΔΕ (όπως και στον Πειραιά) δε γίνεται ξέχωρη αντιμετώπιση των ΠΕ04. Απ' τη στιγμή που ενιαία δε βγαίνει το -12 κενό δε δίνεται. Οπότε να το ένα λάθος σου.

2ο ρεζουμε=
 Σ' όλα τα ΠΥΣΔΕ δε γίνεται ξέχωρη αντιμετώπιση των ΠΕ04

[βεβαια στις τελευταιες αναρτησεις σου ανεφερες
Δε λέω ότι, σώνει και καλά, δεν υπάρχει. Απλά βρες το. :)

δηλ επιτελους αφησες τις μπαρουφες τυπου  «σε ολα τα πυσδε» και μιλησες ρεαλιστικα..Μαλλον θα φοβηθηκε το ματι σου. Εσυ θα μας  πεις ποιο ειναι αυτο το στοιχειο που εκανε το ματι σου να φοβηθει].

Συνεχιζω με δηλωσεις σου:

Η συνθήκη ενιαίας αντιμετώπισης είν' αναγκαία συνθήκη παντού και πάντα.. Μ' απλά λόγια το αθροιστικό, και μ ό ν ο ν αυτό, εξασφαλίζει οργανικό κενό στους ΠΕ04. Αυτή ακριβώς η ρήτρα συνιστά την ενιαία αντιμετώπιση.
 

Υπάρχει η βασική προϋπόθεση. Μίνιμουμ αθροιστικό δωδεκάωρο. Αλλιώς κενό γιοκ

3ο ρεζουμε: 

Α] μπαρουφα No2 = «Η συνθήκη ενιαίας αντιμετώπισης είν' αναγκαία συνθήκη παντού και πάντα» 
Β] το αθροιστικό, και μ ό ν ο ν αυτό, εξασφαλίζει οργανικό κενό στους ΠΕ04

 [ακομα περιμενω να μου πεις σε ποια νομοθεσια την εχεις δει γραμμενη αυτη τη συνθηκη]

Γ] Μίνιμουμ αθροιστικό δωδεκάωρο. Αλλιώς κενό γιοκ

Να ξαναδουμε την Ανατ αττικη λοιπον:

A  φαση
2ο γυμν αρτεμιδος
https://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2023/05/%CE%9F%CE%9B%CE%91-%CE%A4%CE%91-%CE%9F%CE%A1%CE%93.-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%91-%CE%A0%CE%9B%CE%95%CE%9F%CE%9D%CE%91%CE%A3%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%91-%CE%A5%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%98%CE%9C%CE%99%CE%95%CE%A3-%CE%93%CE%95%CE%9D.-%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93%CE%95%CE%9B%CE%9C..xlsx
https://ibb.co/cYZQtB3
φ=-7(Ω)
χ= 8(Ω)

β= 3(Ω)
γ= -15(Ω)
δηλ
-15+3=-12
και
+8-7=+1
συνολο [ενιαιο]= -11
 παρ ολα αυτα ομως

στη β φαση

https://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2023/06/%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%94_%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D_%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D_%CE%93%CE%95%CE%9D%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93_%CE%95%CE%9A%CE%A0._%CE%A4%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%9A%CE%9F-2023.xlsx

διατηρει το ατοφιο 15αρι

https://ibb.co/02D04vZ

 Τελικα συμπερασματα:

Στην ανατ αττικη=  2ο γυμν αρτεμιδας , στην Α φαση υπηρχε στο πε04 ενα αθροιστικο 11 ωρο και φυσικα, ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΩ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ και γω μαζι με αυτους
 {με βαση το συνολο των προηγουμενων αναρτησεων μου πχ εδω
https://www.pde.gr/index.php?topic=575.msg1211358#msg1211358
+

https://www.pde.gr/index.php?topic=575.msg1211262#msg1211262],
  δεν μπορουσε να δοθει κενο για ρυθμιση υπεραριθμιας, γιατι η χιλιοειπωμενη νομοθεσια επιβαλλει ενιαια αντιμετωπιση του κλαδου και φυσικα 12ωρο ενιαίο ελλειμμα
[ η οποια ομως παρ ολα αυτα ειναι μη συννομη «διασταλτικη» εφαρμογη της 84852 με βαση τα οσα λενε νομικοι υπευθυνοι ΠΔΕ+ΔΔΕ].

Ομως στη Β φαση η συγκεκριμενη δδε , που λειτουργει με παντελως διαφορετικο τροπο απο αυτον που εχεις στο μυαλο σου [βλ 60818+84852], απολυτως συννομα πεταει στα σκουπιδια τα αχρηστα + 3 +8 -7 [αφου δεν ειναι τουλαχιστον 12αρια] και κραταει το ατοφιο 15αρι δινοντας το ως κενο στον γεωλογο.

Οποτε, απο  τα παραπανω,  τεκμαιρεται οτι τα ρεζουμε  Νο 1, 2, 3, διαψευδονται κατηγορηματικα,εφοσον δε συμβαινουν σε ολα  τα πυσδε [σε επομενα επεισοδια  θα σου γραψω ποιες δηλωσεις σου διαψευδονται και απο ποια πυσδε ,ωστε να δουμε τελικα σε ποσα επιβεβαιωνονται].

 Πιο συγκεκριμενα
Α] Διαψευδεται κατηγορηματικα το

 «Σ' όλα τα ΠΥΣΔΕ (όπως και στον Πειραιά) δε γίνεται ξέχωρη αντιμετώπιση των ΠΕ04»
+
  «Η συνθήκη ενιαίας αντιμετώπισης είν' αναγκαία συνθήκη παντού και πάντα» ,αφου στην ανατ αττικη [και σε αλλες δδε οπως προανεφερα] εγινε διακριτη αντιμετωπιση, εφοσον δοθηκε το ατοφιο 15αρι ως κενο γεωλογου [δηλ πιστη τηρηση των 84852+60818]

Β]  Διαψευδεται κατηγορηματικα το

« στη Β φαση οι τοποθετήσεις σε οργανικες δινονται με την προϋπόθεση απλα και μονο ενος αθροιστικού 12ώρου» [οπως ελεγες στις πρωτες σου αναρτησεις],
μιας και στην αρτεμιδα [+ σε αλλα σχολεια ανα την ελλαδα] δοθηκε κενο στη Β φαση χωρις να υπαρχει αθροιστικο 12ωρο ελλειμμα

Γ] Διαψευδεται κατηγορηματικα οτι
« στη β Φαση υπολογίζονται αθροιστικά οι ώρες» μιας και στην ανατ αττικη αν υπολογιζονταν αθροιστικα δε θα δινονταν το 15αρι κενο στο γεωλογο

Δ] «το αθροιστικό, και μ ό ν ο ν αυτό, εξασφαλίζει οργανικό κενό στους ΠΕ04+ «Μίνιμουμ αθροιστικό δωδεκάωρο. Αλλιώς κενό γιοκ».

Μια απο τα ιδια δηλ διαψευση ΚΑΙ αυτων των «βαρυσημαντων» δηλωσεων σου, αφου στην αρτεμιδα [και σε αλλα σχολεια στην ελλαδα βλ πρεβεζα,  ιωαννινα κ.α που αναφερονται στην προσφατη σχετικη μου αναρτηση] δοθηκε κενο χωρις το αθροιστικο 12ωρο, παρα μονο με την υπαρξη του 12αριου/ειδικοτητα.

Συνεχιζω με τις πιο προσφατες αναρτησεις σου:


ΥΓ: Αν το Συν. Ωρ. δεν ήταν -12, αλλά -11 πες, τότε δε θα εμφάνιζε οργανικό κενό και δε θα 'παιρνε γεωλόγος τίποτα (κι ας είχε -12 ώρες έλλειμμα).
Διαψευδεται κατηγορηματικα διοτι στην αρτεμιδα εγινε μια απο τα ιδια με το προαναφερομενο σου παραδειγμα απ τη δδε πειραια και παρολα αυτα δοθηκε κενο γεωλογου δηλ ενω το αντιστοιχο «Συν.Ωρ» της αν αττικης στην αρτεμιδα ηταν -11
[που ομως δεν το εμφανιζε στον πινακα της Β φασης  γιατι εφαρμοζε τη μονη νομοθεσια που υπαρχει γι αυτο το ζητημα δηλ 60818+84852 και οι οποιες λενε οτι θα πρεπει  να γινει διακριτα και κατα ειδικοτητα η Β φαση και με 12ωρο Α αναθεσης],
παρολα αυτα εδωσε το κενο στη Β φαση ως οφειλε βασει της 84851.

Και ως προς τις πιο κατω ασχετοσυνες σου θα πω τα εξής:

Έπειτα αναφέρει ε π α ν α π ρ ο σ δ ι ο ρ ι σ μ ό ωρών. Αυτό σημαίνει πως έγινε επικαιροποίηση. Μάλιστα δεν αναφέρει τις επικαιροποιημένες ώρες.
Σε ολες τις δδε ειναι γνωστο το αρ 15 παρ 6 του πδ 50 και το οποιο λεει

« 6. Μετά τις τοποθετήσεις των υπεράριθμων εκπαιδευτικών, σύμφωνα με το άρθρο 14 του Π.Δ., τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, σε συνεδρίασή τους, αναμορφώνουν τους πίνακες των κενών οργανικών θέσεων κατά το μέρος που τροποποιούνται από τις τοποθετήσεις των υπεραρίθμων».
Οποτε ΜΗΝ ΤΡΟΜΑΖΕΙΣ, προκειται για τη γνωστη στις δδε αναδιαμορφωση των αρχικων πινακων  οπως αυτοι δοθηκαν πριν την  Α φαση, ωστε να αναρτηθει ο αναδιαμορφωμενος πια πινακας στην ιστοσελιδα και στη συνεχεια να  γινουν οι δηλωσεις της Β φασης.

Η ανατ αττικη το λεει επαναπροσδιορισμο και αλλη δδε πχ το λεει αναμορφωση
https://ibb.co/NmtQp7W

Και δηλαδη ΤΙ θελεις να μου πεις με αυτο, πλην του οτι δειχνει ασχετοσυνη στις υπηρ μεταβολες  το να σου προκαλει εκπληξη οτι εγινε επαναπροσδιορισμος? Μηπως θελεις να πεις οτι σου περασε απο το μυαλο μια σκεψη του στυλ

«εσυ gt μου εδειξες εναν πινακα Α φασης που ειχε στην αρτεμιδα αρχικα
ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ   -7(Ω)
ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ   8(Ω)
ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ   3(Ω)
ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ   -15(Ω)
Και αθροισμα= -11

Και στη συνεχεια στι β φαση εναν πινακα
ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ   
ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ   
 
ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ   
ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ   -15(Ω)

Γιατι εξαφανιστηκαν οι ωρες των υπολοιπων ειδικοτητων {και οι οποιες βεβαια ηταν γνωστες σε ολους τους εκπους μιας και ειχαν ανακοινωθει στην Α φαση]?
Μηπως λογω καποιας ενδιαμεσης διαδικασιας,που δε γνωριζω ΑΛΛΑ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΨΩ, μηδενιστηκαν?
 ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΣΥΝΕΒΗ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ  ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΨΩ [ΚΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΘΑ ΚΑΝΩ], ΤΟΤΕ ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ gt ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤ ΑΤΤΙΚΗ, ΔΙΟΤΙ στην περιπτωση αυτη θα ηταν  λογικο να δοθει το μοναχικο- μετα τον αγνωστου ταυτοτητας μηδενισμο των υπολοιπων ωρων- 15ωρο γεωλογου.

Λοιπον ηρεμησε και ξεαγχωσου. Ολα βρισκονται στο αρ 15 του πδ 50/96 δηλ
 ΚΑΙ  ο επαναπροσδιορισμος ωρων, τον οποιο φαινεται ακουσες για πρωτη φορα και γι αυτο  σου προκαλεσε τοσο πολυ εντυπωση μιας και τονισες τη γραμματοσειρα ,
αλλά
ΚΑΙ  το οτι μεταξυ Α + Β φασης δε γινονται εξαφανισεις/μηδενισμοι ωρων, εφοσον δε μεσολαβει καποια αλλη ενδιαμεση οργανικη διαδικασια.
ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΣΤΟΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΠΙΝΑΚΑ ΑΦΗΣΑΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΝΕΡΓΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ [ΚΑΙ ΜΗ ΕΝΙΑΙΑ] ΚΕΝΑ.

[Αν θελεις μπορεις να ανατρεξεις στη σελ 39 της ιστοσελιδας ανατ αττικης και να ξεφυλλισεις τα περιεχομενα ωστε να διαπιστωσεις οτι δε μεσολαβησε καποια ενδιαμεση διαδικασια που να καταπιε αυτες τις ωρες. Βεβαια αυτη η διαδικασια ειναι  λιγο κοπιωδης και δεν ξερω αν εισαι διατεθειμενος να την κανεις].

Συνεχιζω με δηλωσεις σου:

Ούτε ένα παράδειγμα σχολειού δεν έχει δοθεί όπου να μην υπολογίζονται, μετά τις υπεραριθμίες, αθροιστικά οι ώρες για να βρεθούν τα κενά.
Λες λοιπον οτι μετά τις υπεραριθμιες  [=δηλ στη φάση Β] δεν εχει δοθει ουτε ενα παραδειγμα σχολειου όπου να μην υπολογίζονται,αθροιστικά οι ώρες για να βρεθούν τα κενά και γω σου βρηκα την αρτεμιδα [+ σχολεια της πρεβεζας, ιωαννινων/Γυμνασιο Πραμαντων+ Σκαλα ωρωπου+γελ αυλωνα κ.α] και στην οποια παρολο οτι το αθροιστικο ελλειμμα= -11 , εντουτοις στη Β φαση δοθηκε το 15αρι του γεωλογου δηλ δεν υπολογιστηκαν αθροιστικα οι ωρες

Βεβαια εσυ,
επειδη προφανως διαψευστηκες παταγωδως αλλη μια φορα, ειπες νεα μπουρδα δηλ

Στο 2ο γυμνάσιο Αρτέμιδος δε δόθηκε κανένα κενό με -11
Μα το 11αρι προεκυψε στην ενιαια  Α φαση! Απο που κι ως που να δοθει σε αυτη τη φαση ενιαιο ελλλειμα που να μην ειναι τουλαχιστον 12 ?? Ποιος ειπε κατι τετοιο? ΕΣΥ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΑΘΑΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΑΡΑΘΕΣΗ ζητησες να σου βρουμε ένα παράδειγμα σχολειού που να έχει δοθεί, μετά τις υπεραριθμίες δηλ στη Β φαση, οργανικο κενο  χωρις να υπολογιζονται αθροιστικά οι ώρες και γω σου βρηκα τετοιο σχολειο.

Απ την αλλη πάλι βεβαια κοκοροφωναζεις “ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΘΡΟΙΣΜΑ και να δινουν οργανικο κενο κι ενω το πραγματικο ελλειμμα ειναι -11».
Θεωρω λοιπον πως δεν ειναι δυνατον να φωναζεις με σθενος τη λεξη παρανομο και να μην εχεις δει πουθενα γραμμενο το νομιμο.

Ή μηπως δεν το εχεις δει γραμμενο [ που δεν το εχεις δει βεβαια] και απλα εννοεις να το παμε  μεταβατικα»? σα να  λες δηλ οτι ειναι παρανομο γιατι σε καποιες δδε γινεται το αντιθετο και για να γινεται το αντιθετο κατι θα ξερουν αυτες..

Και γω θα μπορουσα να πω «και γιατι να μην αναποδογυρισουμε αυτο το μεταβατικο σχημα?»

Επιπλεον γιατι  να ειναι νομιμο το να δινεται οργανικο κενο με ενιαιο ελλειμμα -12? Σε ποια διαταξη γραφεται οτι μπορει να δοθει οργανικο κενο με μαθηματα Α+Β αναθεσης?? Δηλ να παρει οργανικο κενο χημικος και να κανει φυσικη και βιολογια?  Μα ακριβως ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ της Β φασης και οχι το αντιθετο!

ΤΟ ΜΟΝΟ ΝΟΜΙΜΟ στη Β φαση λοιπον ΕΙΝΑΙ Η 84852 αι η 60818. Ολα τα αλλα ειναι πατεντες που δεν μπορουν να σταθουν σε οποιαδηποτε ενσταση ή προσφυγη του εκπκου και το γνωριζουν ολοι οσοι ειναι κοντα σε αυτες τις διαδικασιες.

Επανερχομαι ομως στις δηλωσεις σου:   

 
Βρες μου παράδειγμα με +1 φυσική -12 χημεία 0 βιολογία όπου να βγαίνει κενό για χημικό {σσ. Και προφανως εννοουσες στη Β φαση, οπως ειπες σε προηγουμενη αναρτηση, αλλωστε θα ηταν κουλό να το ζητας αυτο για την Α φαση, οπως προειπα] και θα σου πω "ναι έχεις δίκιο, εδώ το ΠΥΣΔΕ δεν υπολόγισε άθροισμα".

Μα σου βρηκα!  το 2ο γυμνασιο αρτεμιδας {+ αναλογικα και τα υπολοιπα σχολεια που ειναι εδω
https://www.pde.gr/index.php?topic=29017.msg1211417#msg1211417}

 και το οποιο ενω ειχε αυτο ακριβως που ζητησες δηλ αθροιστικο ελλειμμα -11 και παρολα αυτα το ΠΥΣΔΕ δεν υπολόγισε άθροισμα.

Οποτε ποιο ειναι το μονο που απομενει να μου πεις?

"ναι έχεις δίκιο, εδώ το ΠΥΣΔΕ δεν υπολόγισε άθροισμα". Τότε δεσμεύομαι δημοσίως να σ' το πω.
Άιντε  λοιπον κανε την καρδια σου πετρα και αφησε το γαργαρο νερακι που κυλαει στο ποταμακι να παρει τη δηλωση σου και να μας την φερει στα ματια μας μπροστα..



3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Μάιος 13, 2024, 01:27:04 πμ »
...
Ούτε ένα παράδειγμα σχολειού δεν έχει δοθεί όπου να μην υπολογίζονται, μετά τις υπεραριθμίες, αθροιστικά οι ώρες για να βρεθούν τα κενά. Βρες μου παράδειγμα με +1 φυσική -12 χημεία 0 βιολογία όπου να βγαίνει κενό για χημικό και θα σου πω "ναι έχεις δίκιο, εδώ το ΠΥΣΔΕ δεν υπολόγισε άθροισμα". Τότε δεσμεύομαι δημοσίως να σ' το πω. Μέχρι τώρα τέτοιο παράδειγμα δε μου 'χεις δείξει. Δε λέω ότι, σώνει και καλά, δεν υπάρχει. Απλά βρες το. :)
ανατ αττικη και παλι
α φαση
ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ 2ο

https://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2023/05/%CE%9F%CE%9B%CE%91-%CE%A4%CE%91-%CE%9F%CE%A1%CE%93.-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%91-%CE%A0%CE%9B%CE%95%CE%9F%CE%9D%CE%91%CE%A3%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%91-%CE%A5%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%98%CE%9C%CE%99%CE%95%CE%A3-%CE%93%CE%95%CE%9D.-%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93%CE%95%CE%9B%CE%9C..xlsx

https://ibb.co/n6B8310
φ=-7(Ω)
χ= 8(Ω)

β= 3(Ω)
γ= -15(Ω)
δηλ
-15+3=-12
και
+8-7=+1
συνολο [ενιαιο]= -11
 παρ ολα αυτα ομως
στη β φαση
https://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2023/06/%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%94_%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D_%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D_%CE%93%CE%95%CE%9D%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93_%CE%95%CE%9A%CE%A0._%CE%A4%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%9A%CE%9F-2023.xlsx
διατηρει το ατοφιο 15αρι
https://ibb.co/02D04vZ
Μηπως ηρθε η ωρα για δημοσιες δηλωσεις?

[στη δικη μου ειδικοτητα λεμε οτι τζαμπα γευμα δεν υπαρχει..]





4
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Μάιος 13, 2024, 01:10:00 πμ »
Το συμπέρασμά σου ότι δεν υπήρχαν ελλείμματα ωρών σε φυσική είναι αυθαίρετο. Μ' ελλιπή στοιχεία συμπέρασμα δε βγαίνει.
Ανεφερα την
Ανατ αττικη
https://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2023/06/%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%94_%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D_%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D_%CE%93%CE%95%CE%9D%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93_%CE%95%CE%9A%CE%A0._%CE%A4%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%9A%CE%9F-2023.xlsx
και στην οποια ειδα
 
Λυκειο αυλωνα
2 κενα με 16 και 14 ωρες
και ΣΚΑΛΑΣ ΩΡΩΠΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ 1ο [2 κενα των 12 ωρων το καθενα]
και παρολα αυτα δεν σε καλυψε ο συγκεκριμενος πινακας διοτι ειχε ελλιπη στοιχεια
Σου δινω τωρα και την πληρη αναλυση ωρων οπως αναρτηθηκε στην φαση Α
Στο λυκειο αυλωνα και στο ΣΚΑΛΑΣ ΩΡΩΠΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ 1ο
https://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2023/05/%CE%9F%CE%9B%CE%91-%CE%A4%CE%91-%CE%9F%CE%A1%CE%93.-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%91-%CE%A0%CE%9B%CE%95%CE%9F%CE%9D%CE%91%CE%A3%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%91-%CE%A5%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%98%CE%9C%CE%99%CE%95%CE%A3-%CE%93%CE%95%CE%9D.-%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93%CE%95%CE%9B%CE%9C..xlsx
και για να μη χανεις χρονο
https://ibb.co/q0mmqwH
και απο οτι παρατηρεις διατηρει τα ατοφια προυπαρχοντα κενα
Σου καλυψα  λοιπον ενα ακομα κενο ενημέρωσης?



5
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Μάιος 12, 2024, 10:24:46 μμ »
Το συμπέρασμά σου ότι δεν υπήρχαν ελλείμματα ωρών σε φυσική είναι αυθαίρετο. Μ' ελλιπή στοιχεία συμπέρασμα δε βγαίνει.

βρες το τηλ και παρτους

ενω τα δικα σου συμερασμστα ειναι απολυτως τεκμηριωμενα.
βρες μου μια σου αναρτηση που να εμπεριεχει μια οποιαδηποτε τεκμηριωση  πλην  της " εγκυκλιου της με αρ πρωτ αποψεως σου"

6
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Μάιος 12, 2024, 10:20:54 μμ »
Στο 2ο ΓΕΛ Γέρακα που κοίταξα, μιας και το 'χεις πρώτο παράδειγμα, δεν αναφέρει τις ώρες σε φυσικό. Οπότε δε μπορεί να εξαχθεί συμπέρασμα πως δεν κοίταξε τ' αθροίσματα το ΠΥΣΔΕ. Αρκεί -2 σε φυσικό και βγαίνουν δυο κενά και τα δίνει σε χημικό και βιολόγο. Μ' ελλιπή στοιχεία δε μπορεί να εξαχθεί συμπέρασμα πως αγνοήθηκε η ενιαία αντιμετώπιση.
εσυ ακομα στην ενιαια αντιμετωπιση εχεις μεινει? αυτη διαψευστηκε, οπως θα σου ΞΑΝΑ αναλυσω απο  αυριο, με την προχθεσινη παραθεση του τι κανουν τα 27 πυσδε δηλ η μιση ελλαδα
Αν ηταν να εκαναν ενιαια αντιμετωπιση ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΤΟΥ 12αριου ανα ειδικοτητα , οπως οριζει η 84852, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΕΡΟ ΤΟΥ ΠΡΟΦΑΝΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΕΔΙΝΑΝ [ΑΥΤΑ ΤΑ 27 ΠΥΣΔΕ] ΣΕ ΔΙΑΚΡΙΤΑ ΚΕΛΙΑ ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ[ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΩΡΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΝ ΤΑ ΑΤΟΦΙΑ 12αρια] Θα επρεπε-οπως φανταζομαι οτι καταλαβαινεις- να τα ειχαν σε ενιαια κελια και ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΙΖΟΥΝ
Η σημερινη αναρτηση λοιπον σε αυτο το νημα ειχε ως σημειο αναφορας το αν δινουν ελλειμματα αποκλειστικα ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ Του 12αριου/ειδικοτητα ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟυ 32ΩΡΟΥ[πχ για 2 κενα] στον κλαδο δηλ μια ενεργεια των πυσδε που απεχει ακομα πιο πολυ απο τις δικες σου αποψεις

7
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Μάιος 12, 2024, 10:05:03 μμ »
Στο 2ο ΓΕΛ Γέρακα που κοίταξα, μιας και το 'χεις πρώτο παράδειγμα, δεν αναφέρει τις ώρες σε φυσικό. Οπότε δε μπορεί να εξαχθεί συμπέρασμα πως δεν κοίταξε τ' αθροίσματα το ΠΥΣΔΕ. Αρκεί -2 σε φυσικό και βγαίνουν δυο κενά και τα δίνει σε χημικό και βιολόγο. Μ' ελλιπή στοιχεία δε μπορεί να εξαχθεί συμπέρασμα πως αγνοήθηκε η ενιαία αντιμετώπιση.
ποιος σου ειπε οτι δεν μπορουν να εξαχθουν συμπερασματα? Απλα  εσυ μπορει να μη βγαζεις. ΕΦΟΣΟΝ μπηκε σε διαδικασια αναλυσης ωρων, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗ Γ ΦΑΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΩΣ ΕΝΝΟΟΥΜΕΝΟ ΟΤΙ δε υπηρχαν ελλειμματα σε φυσικο.
 Αν υπηρχαν θα τα εδινε προς ενημερωση των επκων και οι οποιοι προφανως υπο αλλο πρισμα θα δηλωναν αν ξερανε οτι θα βρουν 32+ ωρες και υπο αλλο με 30 ωρες
τελος παντων για να μη σου μεινει η απορια θα σου βρω το τηλ της δδε για να τους παρεις

8
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Μάιος 12, 2024, 09:11:47 μμ »
άλλα τα κενά πρέπει να είναι όσα πραγματικά "χωράνε" μέσα στο ωράριο που υπάρχει για τους ΠΕ04 συνολικά, αλλιώς όπως είπες δημιουργείται υπεραριθμία την επόμενη χρονιά και ευνοείται αυτός που θα την έχει για να προηγηθεί όλων στις οργανικές τοποθετήσεις!
Ειναι πολυ λογικο αυτο που λες και συμφωνει με την αποψη που σου ανεφερα και γω χθες. Οντως αν σε ενα σχολειο δοθουν 2 κενα στην περιπτωση που υπαρχει -12 φυσικη και -12 χημεια, τοτε ο ενας απο τους δυο του χρονου θα ειναι υπεραριθμος, γεγονος που ισως να τον βολευει κιολας μιας και με την προτεραιοτητα θα μπορεσει να παει σε ενα ισως προτιμοτερο γι αυτον σχολειο, εχοντας βεβαια προηγηθει εναντι των αλλων.
Ομως αυτη ειναι η μια πλευρα του νομισματος, γιατι αν συμβει αυτο θα συμβουν παρενεργειες οπως:
α. θα πρεπει το πυσδε να αγνοησει τη νομοθεσια και να επιδειξει διασταλτικοτητα δηλ να εφαρμοσει πατεντες και οι οποιες καλυπτουν τα κενα της νομοθεσιας. Απ την αλλη βεβαια θα μου πεις οτι  η διασταλτικη ερμηνεια της νομοθεσιας εκ μερους του πυσδε συμβαλλει στην εξοικονομηση πορων.
Και ειναι διασταλτικη η ερμηνεια εφοσον δεν υπαρχει καμμια απολυτως νομοθεσια που να επιτασσει να αντιμετωπιστουν ενιαια και αθροιστικα το -12 φυσικης και το -12 χημειας στη Β φαση δηλ να δοθει κενο με  μαθηματα Α+ Β αναθεσης [ γι αυτον που θα τοποθετηθει]. Αντιθετως αυτο που ισχυει ειναι το «Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ ΄ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεση»
Β. αν στο παραδειγμα που ανεφερα πριν  παρει πχ το κενο ο φυσικος, τοτε ευλογα θα διαμαρτυρηθει ο χημικος για ανιση υπηρεσιακα μεταχειριση, αφου θα  δει να του κλεβουν τις ωρες στερώντας του τη δυνατοτητα να πιασει οργανικη θεση και την οποια θα μπορουσε ισως να υπηρετησει με μαθηματα Γ  αναθεσης ή τυχον β ειδικοτητας.

Σε σχολείο με -12 ώρες σε έναν ΠΕ04.0Χ και -12 ώρες σε έναν ΠΕ04.0Ψ δεν γίνεται να βγούνε δύο οργανικά κενά στη β φάση, ενώ στην α και στη γ φάση θα βγει ένα μόνο κενό! Είναι πραγματικά υπερβολή, για αυτό και τα ΠΥΣΔΕ συνήθως δεν δίνουν 2 κενά στη β φάση, αλλά λένε ότι το μοναδικό κενό μπορούν να το διεκδικήσουν και οι δύο ειδικότητες. Έτσι κάνει και το ΠΥΣΔΕ στο οποίο ανήκω της Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Κοιτα εκτος της πρεβεζας την ιδια πρακτικη τηρουν και
Ανατ αττικη
https://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2023/06/%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%94_%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D_%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D_%CE%93%CE%95%CE%9D%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%93%CE%93_%CE%95%CE%9A%CE%A0._%CE%A4%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%9A%CE%9F-2023.xlsx
2ο   γελ γερακα
-1(18Ω)
 
-1(12Ω)
 
Λυκειο αυλωνα
2 κενα με 16 και 14 ωρες και ΣΚΑΛΑΣ ΩΡΩΠΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ 1ο [2 κενα των 12 ωρων το καθενα]
Λαρισα
https://dide.lar.sch.gr/site/2014-12-23-06-26-54/2015-01-08-09-05-43/download/7966_6a3cf963090f485912638367ff4fd5fc
ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - Λ.Τ. ΒΕΡΔΙΚΟΥΣΙΑΣ
[ 2 κενα των 17 και 12 ωρων]
Ιωαννινα
https://dide.ioa.sch.gr/wordpress/wp-content/uploads/2023/06/2023_06_-%CE%9A%CE%B5%CE%BD%CE%AC-2023.pdf
[ φαση βελτιωσεων στο γυμνασιο πραμαντων δινονται 3 κενα ΧΩΡΙΣ  ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΩΡΩΝ, αφου μονο στη γ Φαση οφειλουν να δηλωνουν αναλυση ωρων]

https://dide.ioa.sch.gr/wordpress/wp-content/uploads/2023/06/2023_06_21-%CE%9A%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%A3%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-2023-1.pdf
 Γ φαση εναπομειναντα οπου ΟΡΘΩΣ  στη φαση αυτη γινεται ενιαια και αθροιστικη αντιμετωπιση και τα 3 κενα των 17+12+13 ωρων γινονται 2
καβαλα
https://dide-new.kav.sch.gr/site/wp-content/uploads/2023/06/3.-%CE%95%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CF%8E%CE%BD-%CE%91%CE%84-%CE%9A%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CE%BB%CE%B1%CF%82.pdf
ΓΕΛ ΠΟΔΟΧΩΡΙΟΥ ΚΑΙ 2ο γυμνασιο χρυσουπολης
Ροδοπη
https://blogs.sch.gr/diderod/files/2024/04/kena-meta-2024.xlsx?x94384
γυμνασιο οργανης
βοιωτια
https://dide.voi.sch.gr/wp-content/uploads/2023/06/%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%91-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%91-%CE%93%CE%95%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%97%CE%A3-%CE%A0%CE%A1%CE%91%CE%9E%CE%97-%CE%A0%CE%A5%CE%A3%CE%94%CE%95-11-26-06-2023-2.xls
2 γελ θηβας
Ηλεια
https://dide.ilei.sch.gr/index.php/2023/05/19/8189/
Γελ βαρδας
Επιπλεον στην
Αιτωλακαρνανια
http://www.dide.ait.sch.gr/attachments/article/4369/%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%91%20%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%91%20%20%CE%93%CE%A0%202022%20%CE%92%CE%98_%CE%9F%CE%A4_%CE%9C%CE%A4%CE%98.XLS

Γυμνασιο με ΛΤ παλαιρου 3 κενα που δεν αναλυονται σε ωρες και εικαζω οτι μπορει  να μην εχει εχει 53 τουλαχιστον απαιτουμενες ωρες
Αναλογως
Κεφαλλονια +ευβοια με 2 κενα σε γυμνασια κωμοπολεων οπου εικαζω οτι ισως να μην εχουν πανω απο 32 ωρες γιατι θα απαιτουνταν να ειναι γυμνασια με πανω απο 8 τμηματα, γεγονος που το βλεπω χλωμο για τα συγκεκριμενα μερη
https://dide.kef.sch.gr/wp-content/uploads/2023/04/%CE%A0%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%91%CE%A3-1%CE%91.pdf
https://blogs.sch.gr/dideeyvo/files/2024/04/%CE%A0%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%91%CE%A3-%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D-%CE%91-%CE%92-%CE%95%CE%A5%CE%92%CE%9F%CE%99%CE%91%CE%A3-24-25-%CE%92%CE%95%CE%9B%CE%A4%CE%99%CE%A9%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D-%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%98%CE%95%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D.pdf?x48999




9
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 11, 2024, 08:19:25 μμ »
Επίσης, δίνει στο ΓΕΛ Λούρου κενό τοποθέτησης 13 ωρών για χημικό και 13 ωρών για βιολόγο. Εκεί τοποθετήθηκαν ένας χημικός και ένας βιολόγος;
Με 26 ώρες κενό δεν δικαιολογούνται 2 κενά, έπρεπε να είναι τουλάχιστον 32 οι διαθέσιμες ώρες.
Απο αυριο  θα μπορεσω να σου παραθεσω πιο αναλυτικα τον  συλλογισμο μου σχετικα με αυτο που γνωριζουμε λιγο πολυ ολοι μας, οτι δηλ καθε πυσδε κανει τα δικα του κολπα/πατεντες, επειδη το υπουργειο βαριεται να στρωσει τον κολο του κατω και να δωσει διευκρινησεις για ολο αυτο το συνονθύλευμα που λεγεται "υπηρεσιακες μεταβολες πε04" και το συνολο των πιθανων συνδυασμων που μπορουν να προκυψουν στις οργανικες μεταβολες του.
Ομως για το συγκεκριμενο που λες θα σου πω το εξης: και στο γελ καναλακιου βγαινανε 2 κενα, αφου υπηρχαν 48 ωρες . Δεν μπορω ομως να δεχτω οτι δε γνωριζαν και οι 5 ανθρωποι του πυσδε οτι υπαρχουν 2 κενα οταν εχουμε 48 ωρες,πλην ομως πιθανολογω οτι θα βρεθηκαν μπροστα σε ενα γνωστο, σε αυτες τις διαδικασιες, διλημμα που αντιμετωπιζουν τα μελη ενος πυσδε:
απο τη μια εχουν μπροστα τους την 84852 και την 60818 που τους λενε να δωσουν 3 κενα και απο την αλλη το οτι αν δωσουν 3 κενα θα δημιουργησουν βεβαιη υπεραριθμια την επομενη χρονια
Οποτε ή αποφασιζουν να  τηρησουν το γραμμα του νομου και να δωσουν 3 κενα ή να κινηθουν διασταλτικα για το ευρυθμο των σχολειων και να δωσουν 2 κενα .
Οι επομενες σκεψεις-προβληματισμοι τους ομως ισως να ηταν:
αν δωσω 2 κενα και τα παρει φυσικος και χημικος τι θα απαντησω σε μια πιθανη ενσταση ενος βιολογου [και του βομβαρδισμου εξωδικων της ένωσής τους που εχω δει να γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις] που του "εκλεψε" τις ωρες ο χημικος? θα του πω οτι ειχε περισσοτερα μορια"
μα θα μου πει και με το δικιο του "πατε καλε ρε μελη του πυσδε που μεταμορφωσατε με δικη σας πρωτοβουλια την Β φαση σε Α ενιαια φαση! ποια νομοθεσια σας εδωσε το δικαιωμα αυτο? μονο στην Α φαση γινεται ενιαια αντιμετωπιση"
και γω πιστευω οτι θα την κερδιζε την ενσταση
Μονο στην Α και στη Γ βασει της νομοθεσιας μπορουν να γινουν ενιαιες κρισεις Οτιδηποτε αλλο στη Β φαση ειναι πατεντα και νομιζω το γνωριζουν ολοι οι αιρετοι αυτο που λεω τωρα και θα συμφωνουσαν μαζι μου

10
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 11, 2024, 07:44:44 μμ »
Απλά το 'δωσε σε ξεχωριστά ενώ έπρεπε σ' ενιαίο κελί. Μπορείς να τσεκάρεις αν πήγαν τρεις ΠΕ04 ή δύο τελικά; Εγώ δεν το 'ψαξα.
O αρχικος πινακας που παρεθεσα πριν ηταν απο τη β φαση του 2020
Την επομενη χρονια 2021 αναρτηθηκαν παρομοιως 3 κενα διοτι προφανως δεν ειχαν καλυφτει την προηγουμενη χρονια.
http://dide.pre.sch.gr/portal/index.php/2012-01-20-00-11-26/2012-01-22-14-40-59/3203-topothetiseis-ekpaideftikon-apo-arsi-yperarithmias-aitiseis-diloseis-protimisis-gia-topothetisi-ekpaideftikon-apo-metathesi-veltiosi-kai-oristiki-topothetisi-pinakas-organikon-kenon-s-m-e-a-e-kai-tmimaton-entaksis

http://dide.pre.sch.gr/portal/images/stories/eggrafa/PYSDE_NEW/ANAMORFOMENOS%20PINAKAS%20KENON%20-%20YPERARITHMON%202021-2022.pdf
την επομενη χρονια 2022
αναρτηθηκε στη Β φαση μονο 1 κενο φυσικου διοτι [οπως θα φανει στον επομενο πινακα της Γ φασης]  ειχαν μειωθει οι ωρες
http://dide.pre.sch.gr/portal/index.php/2012-01-20-00-11-26/2012-01-22-14-40-59/3478-topothetiseis-ekpaideftikon-apo-arsi-yperarithmias-aitiseis-diloseis-protimisis-gia-topothetisi-ekpaideftikon-apo-metathesi-veltiosi-kai-oristiki-topothetisi-pinakas-organikon-kenon-s-m-e-a-e-kai-tmimaton-entaksis-5-5-2022-anakoinopoiisi
http://dide.pre.sch.gr/portal/images/stories/eggrafa/PYSDE_NEW/5-5-2022/ANAKOINOPOIHSH%20ANAMORFOMENOS%20PINAKA%20ORGANIKON%20KENON-YPERARITHMION%202022-23.pdf

και στην Γ φαση ορθως εμφανιστηκε ενιαιο το κενο φυσικης+βιολογιας+χημειας [δηλ στη γ φαση εμφανιστηκαν ορθως οι ωρες βιολογιας χημειας ενοποιημενες  με τη φυσικη και οι οποιες δε συνιστουσαν αυτονομα οργανικα κενα για να δοθουν στη β φαση οπως τις αλλες χρονιες-   θα  ειχαν μειωθει οι ωρες λογω ελλειψης  προσανατολισμου υγειας]

http://dide.pre.sch.gr/portal/index.php/2012-01-20-00-11-26/2012-01-22-14-40-59/3485-organikes-topothetiseis-ekpaideftikon-pysde-prevezas-apo-veltioseis-oristikes-topothetiseis-metatheseis-pinakas-organikon-kenon-enapomeinanta-11-5-2022

http://dide.pre.sch.gr/portal/images/stories/eggrafa/PYSDE_NEW/11-5-2022/ANAMORFOMENOS%20PINAKAS%20ORGANIKON%20KENON%20YPERARITMION%202022-23.pdf
Δε βλεπω να ειναι κατι που δεν εχω καταλαβει
Σε ενιαιο κελι το δωσε στη Γ φαση οπως οφειλε να κανει

Tελικα αυτο που καταλαβες οτι δεν καταλαβα, το καταλαβες οτι δεν το καταλαβα επειδη το ειδες γραμμενο καπου ή ηταν μια υποθετικη σου σκεψη? ΚΑΙ ΤΟ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ

11
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 11, 2024, 06:28:15 μμ »
g.t. Δεν κατάλαβες τι συνέβη σε Καναλάκι και Πάργα. Με -48 ώρες βγαίνουν δύο οργανικά. Οπότε δίνεται το ένα σε φυσικό και τ' άλλο ε ί τ ε σε χημικό ε ί τ ε σε βιολόγο. Μπορούν, δηλαδή, να το δηλώσουν κι οι δυο ειδικότητες (ίδιες ελλειμματικές ώρες γαρ). Θα το πιάσει όποιος έχει τα πιότερα μεταθετικά μόρια.
https://ibb.co/tM2g7zx
δηλ το δινει σε ξεχωριστα κελια

12
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 11, 2024, 04:30:39 μμ »
lasid αρχικα θα σου πω οτι οσα ειπα για το συγκεκριμενο ζητημα κ γενικοτερα οσα λεω, προσπαθω να τα πλαισιωνω με οποια διαταξη γνωριζω . Σωστη ή λαθος αυτη η πλαισιωση ειναι αλλη συζητηση . Το μονο βεβαιο ειναι ομως οτι δεν ειναι η δικη μου αποψη. Απλα ειναι δικη μου η επιλογη των διαταξεων .
Ως προς το συγκεκριμενο:
H 84852 λεει οτι απαιτουνται 12 ωρες το ελαχιστο για οργανικο κενο.Ερχεται επιπλεον η 60818 και λεει οτι στη β φαση θα πρεπει να τοποθετηθουν κατα κλαδο και ειδικοτητα .Τα μελη του πυσδε τι θα πρεπει να κανουν οταν εχουν αυτον τον συνδυασμο διαταξεων πανω στο τραπεζι?
Όταν ιδρυεται ενα σχολειο και ξεκινα τη λειτουργια του με την εναρξη του σχολ ετους, εχει -οπως ειναι γνωστο- μονο προσωρινα τοποθετημενους. Κατα την πρωτη περιοδο οργανικων υπηρεσιακων μεταβολων δε θα εχει προφανως υπεραριθμους, ΑΛΛΑ στη φαση Β αυτο ακριβως το οξυμωρο θα βλεπες να συμβαινει σε ενα -επαναλαμβανω- νεοιδρυθεν σχολειο . ΟΜΩΣ στη Γ  φαση αυτου του σχολειου τα 4 αυτα κενα θα γινονταν δυο και ολο και καποιοι θα τα παιρναν . Απο την αλλη παλι και βασει διαφορετικων ωρολογιων μεταξυ αυτων των ειδικοτητων, θα πρεπει να συμβουν πραγματα και θαματα για να  φτασουμε σε αυτο το σεναριο που περιγραφεις
Παρ ολα αυτα δες το οξυμωρο σεναριο που αναφερεις , να εχει συμβει [σχεδον ετσι] στην πραγματικοτητα [ΓΕΛ καναλακιου+ ΓΕΛ ΠΑΡΓΑΣ οπου δοθηκαν προς καλυψη στη β φαση οργανικο σε φυσικο-βιολογο-χημικο] και αν ηταν και γυμνασιο ΘΑ συνεβαινε και στο 100%

http://dide.pre.sch.gr/portal/images/stories/eggrafa/organika-kena-yper-2020/pinakas-organika-kena-pleonasmata-May2020-anartisi-05-06-2020-meta-topoth.pdf

Ως προς τη συζητηση/διαφωνια των προηγ ημερων, δεν ηταν αυτο που ειπες το κυριο σημειο διαφωνιας μου , αλλα ηταν και αυτο ενα απο τα σημεια και τα οποια θα συμπυκνωσω σε επομενη αναρτηση

13
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 11, 2024, 02:57:00 μμ »
Δε μπορεί υπεράριθμος όμορης περιοχής να πιάσει κενό, ακόμη κι αν δεν ενδιαφερθεί κανείς γι' αυτό, στην άλλη ομάδα σχολείων παρά μόνο στην περίπτωση όπου δεν υπάρχει διαθέσιμο κενό στη δικιά του ομάδα.
κατανοω την προσπαθεια  να συνδραμεις στον εμπλουτισμο των γνώσεών μου στις υπηρεσιακες μεταβολες, αλλα εχει ηδη προλαβει να μου τις εμπλουτισει η προτερη υπηρεσιακη μου ενασχοληση σε τμημα πυσδε και η οποια μου εδωσε το εφοδιο της συγκεκριμενης γνωσης. Παρ ολα αυτα  ομως θα σε ευχαριστησω για τη φιλοτιμη προσπαθεια να μου παρασχεις πληροφορηση.
Επιπλεον θα πω οτι τη συγκεκριμενη διαταξη που ανεφερες μπορει να τη συναντησεις στις μισες- ισως- αναρτησεις μου σε αυτο το φορουμ.
Απλα ηθελα να συμπληρωσω τη πιο κατω παραθεση συναδελφου βλ για αλλη μια φορα κοκκινο σημειο) και δεν επεκταθηκα στο χιλιοειπωμενο "αν δεν υπαρχει βεβαια κενο στη δικη τους ομαδα"

Μετά το 2013, που έχουμε ρύθμιση σε νόμο, καταλαβαίνουμε ότι από τη διαπίστωση υπεραριθμίας μέχρι τη ρύθμισή της αντιμετωπίζονται ενιαία. Συμφωνούμε μέχρι εδώ νομίζω. Δηλαδή αν σε ένα σχολείο υπάρχουν 38 κενές ώρες ΠΕ04 και υπάρχουν 2 υπεράριθμοι ΠΕ04 στην ίδια ομάδα μπορούν να τοποθετηθούν ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ.


14
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 11, 2024, 01:03:55 μμ »

Μην ξεχνάς ότι μετά τις μεταθέσεις (και πριν τις υπεραριθμίες) το συμβούλιο έχει ΗΔΗ καθορίσει τα κενά ανά σχολική μονάδα ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ(δεν έχει σημασία πώς: με το -12 π.χ., όπως το θεωρήσουν αυτοί σωστό, σε μικρά μέρη βγαίνει και με -11).

Για το κοκκινο συμφωνουμε.
Για το υπολοιπο δηλ για την διαδικασια καταρτισης του πινακα κενων/υπεραριθμιων ενοψει των οργανικων υπηρεσιακων μεταβολων, με βαση αυτα που γνωριζω και εχω δει να γινονται στο πυσδε που ανηκω, θα πω το εξης:
Για την καταρτιση αυτου του πινακα, που θα χρησιμοποιηθει αρχικα στη Φαση Α [κριση/αρση υπεραριθμιων],  για το πε04 γινεται η πιο κατω διαδικασια:
Παραδειγμα ΓΕΛ =  +6 ωρες φυσικης [2 οργανικοι φυσικοι], + 14 χημεια [2 χημικοι], +1 βιολογια [ενας  23ω βιολογος] .
Το πυσδε βλεπει οτι συμπληρωνουν ωραριο οι αρχαιοτεροι  2 φυσικοι που ειναι ενας 18ω και ενας 20ω [το πυσδε αναγκαστικα , μιας κ οπως ειναι  φυσικο δεν εχουν γινει ακομα οι αιτησεις αρσης υπεραριθμιας, θεωρει οτι αν υπαρξει υπεραριθμια θα χαρακτηριστει υπεραριθμος ο νεοτερος στο σχολειο κι αν τελικα κατατεθουν αιτησεις άρσης ισως χρειαστει να γινει ανακοινοποιηση πινακων ως προς το σχολειο αυτο] και οι οποιο κλεινουν ωραριο, οπως επισης κλεινουν οι επομενοι 2 αρχαιοτεροι χημικοι [δυο 20αρηδες] και πλεοναζει ο νεοτερα τοποθετηθεις βιολογος. Οποτε στον συνολικο πινακα κενων/πλεονασματων της δδε και στη στηλη του σχολειου αυτου, θα σημειωθει το +1 υπεραριθμος.
Αν στο ιδιο παραδειγμα δεν υπηρχαν στο σχολειο οργανικα ο ενας χημικος και ο βιολογος τοτε θα εβγαινε στο πε04= -22.
 Στο σημειο αυτο γινεται αφενος ενιαιος υπολογισμος οργανικου κενου και αφετερου εφαρμοζεται η εγκυκλιος προσδιορισμου οργανικων κενων  με βαση την οποια υπολογιζονται τα κενα για τις μεταθεσεις και η οποια αναφερει οτι οργανικο κενο δημιουργειται με ελλειμμα 20 ωρων] , καθως και η 84582/δ2 [που αναφερει οτι οργανικο κενο δινεται κι οταν υπαρχει ελλειμμα  τουλαχιστον 12 ωρων  Α αναθεσης].
Οποτε διαιρειται το -22/20 και προκυπτει 1 οργανικο κενο [το οποιο μπορει να διεκδικηθει απο οποιαδηποτε ειδκοτητα με βαση τα περισσοτερα μορια μεταθεσης],  ενω το υπολοιπο διαιρεσης= 2 ωρες και οι οποιες δεν αρκουν για την καταγραφη 2ου κενου.
 Στον συνολικο πινακα κενων/υπεραριθιων της δδε αυτης και στη στηλη του συγκεριμενου σχολειου θα καταγραφει  ένα ελλειμμα, ΣΕ ΕΝΙΑΙΟ ΟΜΩΣ ΚΕΛΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ «ΠΕ04».
Οταν πλεον θα χουν γινει
Α) οι αιτησεις αρσης υπεραριθμιων,
Β)ο χαρακτηρισμός των ονομαστικά υπεράριθμων
Γ] οι τοποθετησεις των υπεραριθμων,
το πυσδε ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ [ΔΗΛ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΚΟΤΗΤΕΣ] ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ που θαχουν επελθει απο τις τοποθετησεις των υπεραριθμων ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΑΝΑΔΙΑΤΑΣΣΕΙ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ του ΠΕ04 κανοντας τις εξης κινησεις:
Α] διαχωριζει στον πινακα του εξελ τα κελια του πε04, σε κελια/ειδικοτητα και
β] προβαινει σε αναδιαμορφωση των ελλειμματων /σχολειο δηλ στο παραπανω παραδειγμα το ενιαιο κενο του -22 διαχωριζεται απο το πυσδε και καταγραφεται ανα ειδικοτητα που στην προκειμενη περιπτωση ηταν ελλειμμα αποκλειστικα βιολογιας δηλ θα γραφει στο εξελ στη στηλη του σχολειου και στο κελι του «πε04.04» ενα ελλειμμα

Σελίδες: 123 ... 130

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160526
  • Σύνολο θεμάτων: 19220
  • Σε σύνδεση σήμερα: 843
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 668
Σύνολο: 689

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.