*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17  (Αναγνώστηκε 277180 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vrouvy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« Απάντηση #742 στις: Οκτώβριος 14, 2016, 12:10:08 μμ »
Μάλλον διαφωνούμε και ίσως ζούμε σε παράλληλες πραγματικότητες και σίγουρα δε κατάλαβες τι είπα.....ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή
Είμαι μαθηματικός και δουλεύω για όγδοη χρονιά ειδική αγωγή και σχεδόν σε όλα τα σχολεία δούλευα με κυλιόμενο.
Κατά μέσο όρο δούλευα σε γυμνάσια με 13-15 τμήματα με κάθε τμήμα να έχει τουλάχιστον 1 μαθητή με γνωμάτευση. Το θέμα έχει δύο διαστάσεις. Πρώτα τη πρακτική πράγμα που σημαίνει αν ακολουθούσα μόνο τα μαθηματικά και με δεδομένο ότι υπάρχουν και επικαλύψεις στο μάθημα, δε μπορείς να αφιερώσεις περισσότερο από μία ώρα, δηλαδή η υποστήριξη είναι υποτυπώδης. Οπότε αναγκαστικά ομαδοποιείς από διαφορετικά τμήματα και αναγκαστικά παίρνεις κι από άλλα μαθήματα. Ποτέ όμως από μονόωρα, γυμναστική, καλλιτεχνικά κλπ
Πάμε στο ηθικό κομμάτι. Οι περισσότεροι μαθητές μου έχουν τουλάχιστον μέτρια δυσλεξία και μετά από τη δεύτερη ώρα αφού ο πίνακας έχει σβηστεί και ξαναγραφεί 4 φορές κοιτάνε το ταβάνι, άλλοι κάνουν φασαρία, άλλοι απλά υποφέρουν. Γι αυτούς τους μαθητές τι είναι εποικοδομητικότερο, να βλέπουν το ταβάνι η να κάνουν μαθηματικά ένταξη?
Κι επειδή πάνω από όλα μετράει η γνώμη τους, σας γνωστοποιώ ότι με κυνηγάνε για
κάνουμε μάθημα...
Προφανώς ζούμε σε παράλληλα σύμπαντα...
Και άλλαξε και λίγο το ύφος σου όταν συνδιαλέγεσαι με αγνώστους.....καταλαβαίνεις τι λες και τα λοιπά..
Λες τη γνώμη σου με επιχειρήματα...λέω τη δικιά μου και τέλος  απλά....αυτά τα ολίγα...


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:47:18 »

Αποσυνδεδεμένος muk

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« Απάντηση #743 στις: Οκτώβριος 14, 2016, 03:35:20 μμ »
Μάλλον διαφωνούμε και ίσως ζούμε σε παράλληλες πραγματικότητες και σίγουρα δε κατάλαβες τι είπα.....ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή
Είμαι μαθηματικός και δουλεύω για όγδοη χρονιά ειδική αγωγή και σχεδόν σε όλα τα σχολεία δούλευα με κυλιόμενο.
Κατά μέσο όρο δούλευα σε γυμνάσια με 13-15 τμήματα με κάθε τμήμα να έχει τουλάχιστον 1 μαθητή με γνωμάτευση. Το θέμα έχει δύο διαστάσεις. Πρώτα τη πρακτική πράγμα που σημαίνει αν ακολουθούσα μόνο τα μαθηματικά και με δεδομένο ότι υπάρχουν και επικαλύψεις στο μάθημα, δε μπορείς να αφιερώσεις περισσότερο από μία ώρα, δηλαδή η υποστήριξη είναι υποτυπώδης. Οπότε αναγκαστικά ομαδοποιείς από διαφορετικά τμήματα και αναγκαστικά παίρνεις κι από άλλα μαθήματα. Ποτέ όμως από μονόωρα, γυμναστική, καλλιτεχνικά κλπ
Πάμε στο ηθικό κομμάτι. Οι περισσότεροι μαθητές μου έχουν τουλάχιστον μέτρια δυσλεξία και μετά από τη δεύτερη ώρα αφού ο πίνακας έχει σβηστεί και ξαναγραφεί 4 φορές κοιτάνε το ταβάνι, άλλοι κάνουν φασαρία, άλλοι απλά υποφέρουν. Γι αυτούς τους μαθητές τι είναι εποικοδομητικότερο, να βλέπουν το ταβάνι η να κάνουν μαθηματικά ένταξη?
Κι επειδή πάνω από όλα μετράει η γνώμη τους, σας γνωστοποιώ ότι με κυνηγάνε για
κάνουμε μάθημα...
Προφανώς ζούμε σε παράλληλα σύμπαντα...
Και άλλαξε και λίγο το ύφος σου όταν συνδιαλέγεσαι με αγνώστους.....καταλαβαίνεις τι λες και τα λοιπά..
Λες τη γνώμη σου με επιχειρήματα...λέω τη δικιά μου και τέλος  απλά....αυτά τα ολίγα...

Παντως  vrouvi, κι εγω που εθεσα το ερωτημα, δουλευω επισης 6 χρονια δτην ειδικη   Και ειμαι επιςης μαθηματικος και βλεποντας αυτο το κυλιομενο προγραμμα που προσπαθουν να εφσρμοσουν σε αυτο το σχολειο εχω εκνευριςτει..Ο  δε kynegiros εχει πολυ μεγαλυτερη εμπειρια και απο τις δυο μας... ενδιαφερον που καποιοι υποστηριζουν το κυλιομενο στη δευτεροβσθμια, εγω το μονο που βρισκω μεχρι στη στιγμης οτι κανει ειναι να σε βλεπουν οι μαθητες ως βοηθητικο προσωπικο και οχι ως καθηγητη τους.. ααα και να γλιτωνεις ωρες αν δεν σε ενδιαφερει να συμπληρωσεις στην πραξη το ωραριο σου. Παιδαγωγικα ομως δεν μπορω να καταλαβω που βοηθα ειλικρινα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 14, 2017, 01:39:37 μμ από muk »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« Απάντηση #744 στις: Οκτώβριος 14, 2016, 11:04:50 μμ »
Μάλλον διαφωνούμε και ίσως ζούμε σε παράλληλες πραγματικότητες και σίγουρα δε κατάλαβες τι είπα.....ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή
Είμαι μαθηματικός και δουλεύω για όγδοη χρονιά ειδική αγωγή και σχεδόν σε όλα τα σχολεία δούλευα με κυλιόμενο.
Κατά μέσο όρο δούλευα σε γυμνάσια με 13-15 τμήματα με κάθε τμήμα να έχει τουλάχιστον 1 μαθητή με γνωμάτευση. Το θέμα έχει δύο διαστάσεις. Πρώτα τη πρακτική πράγμα που σημαίνει αν ακολουθούσα μόνο τα μαθηματικά και με δεδομένο ότι υπάρχουν και επικαλύψεις στο μάθημα, δε μπορείς να αφιερώσεις περισσότερο από μία ώρα, δηλαδή η υποστήριξη είναι υποτυπώδης. Οπότε αναγκαστικά ομαδοποιείς από διαφορετικά τμήματα και αναγκαστικά παίρνεις κι από άλλα μαθήματα. Ποτέ όμως από μονόωρα, γυμναστική, καλλιτεχνικά κλπ
Πάμε στο ηθικό κομμάτι. Οι περισσότεροι μαθητές μου έχουν τουλάχιστον μέτρια δυσλεξία και μετά από τη δεύτερη ώρα αφού ο πίνακας έχει σβηστεί και ξαναγραφεί 4 φορές κοιτάνε το ταβάνι, άλλοι κάνουν φασαρία, άλλοι απλά υποφέρουν. Γι αυτούς τους μαθητές τι είναι εποικοδομητικότερο, να βλέπουν το ταβάνι η να κάνουν μαθηματικά ένταξη?
Κι επειδή πάνω από όλα μετράει η γνώμη τους, σας γνωστοποιώ ότι με κυνηγάνε για
κάνουμε μάθημα...
Προφανώς ζούμε σε παράλληλα σύμπαντα...
Και άλλαξε και λίγο το ύφος σου όταν συνδιαλέγεσαι με αγνώστους.....καταλαβαίνεις τι λες και τα λοιπά..
Λες τη γνώμη σου με επιχειρήματα...λέω τη δικιά μου και τέλος  απλά....αυτά τα ολίγα...

Σίγα μην ζούμε και στο Fringe
έγραψες κάτι που το θεωρώ ξεκάθαρα απαράδεκτο 
Παράθεση
γιατί αν δε γίνει έτσι δε θα μπορούμε να υποστηρίξουμε επαρκώς τους μαθητές κι εμείς θα πρέπει να τρέχουμε σε 3 σχολεία για να συμπληρώσουμε πρόγραμμα.
και σου είπα ότι σου είπα. Αν δεν σου αρέσει λυπάμαι. Τώρα αν έχεις επιχείρημα γιατί δεν πρέπει να συμπληρώσεις σε 3 σχολεία ενώ κάποιος άλλος πρέπει ευχαρίστως να το ακούσω. Για το ύφος μου αυτό είναι χρόνια τώρα στο φόρουμ, μια χαρά το βρίσκω, οκ δεν μπορώ να καλύψω όλα τα γούστα και είναι λογικό, αν θες μην με διαβάζεις.

Πάμε τώρα στα νέα που γράφεις. Επικαλείσαι ότι με βάση την πολυετή εμπειρία σου κάνεις το κυλιόμενο και όλα πάνε μια χαρά. Δυσκολεύομαι να σε πιστέψω... είμαι δύσπιστος.... με συγχωρείς.
Έχω μερικές ερωτήσεις,
1) στα σχολεία που δεν δούλεψες κυλιόμενο αλλά κανονικά δεν ήταν μια χαρά; τι έγινε, σε έστειλαν σε 2 σχολεία; 3; ποιο ήταν το πρόβλημα;
2) τι είναι η μέτρια δυσλεξία γιατί στα ελάχιστα χρόνια που έχω δουλέψει πρώτη φορά το ακούω... το κοντινότερο που έχω ακούσει σε αυτό ήταν κάτι για βαρείαν δυσλεξία, αλλά το λέγαμε μεταξύ μας στο κεδδυ για να περιπαίξουμε ορισμένους άσχετους που έδιναν τέτοιους χαρακτηρισμούς στη δυσλεξία.
3) το 13-15 τμήματα με τουλάχιστον 1 παιδί δεν το καταλαβαίνω... είχες π.χ 15 τμήματα και πόσες ώρες έκανες σε κάθε τμήμα 1 ή 2 γιατί αλλιώς δεν βγαίνει... για το 1 παιδί επίσης δεν το καταλαβαίνω.... πως γίνετε να έχεις 1 παιδί μέσα στο τμήμα....

Από όσα περιγράφεις είναι λογικό να μην σου βγαίνει πρόγραμμα... εμένα πάντα μου έβγαινε στα ΤΕ που δούλεψα είτε ως αναπληρωτής είτε ως μόνιμος και εγώ μαθηματικός, είχα 6-8 τμήματα και έκανα  3 ώρες το κάθε τμήμα. Όσο αφορά παιδιά είχα 3-6 παιδιά στο κάθε τμήμα. Φυσικά αυτό δεν έβγαινε έτσι απλά... υπήρχε δουλειά και καλή συνεργασία. Επίσης πάντα ζητούσα και 2 μαθηματικό για να πάρει τα υπόλοιπα παιδιά. Δεν θα έπαιρνα ποτέ παιδί που ήταν μόνο του, αν ήθελαν να το πάρω τότε έπρεπε να αλλάξει ο καθηγητής την ώρα του ώστε να συμπίπτει με του άλλου καθηγητή που έπαιρνα 3 μαθητές για μπει μαζί τους. Με άλλα λόγια εγώ έλεγχα και εγώ αποφάσιζα ποιος μπορεί και ποιος δεν μπορεί να υποστηριχθεί.
Όταν είσαι σε ένα μεσαίο γυμνάσιο με 12 τμήματα γενικής και κάνεις σωστά ανίχνευση 1-2-3 χρονιές και γίνετε καλή δουλειά με σύστημα τότε έχεις αρκετά παιδιά να υποστηρίξεις και μπορείς να φτιάξεις το ΤΕ όπως πρέπει. Τώρα αν έχεις λίγα παιδιά τότε να στα ομαδοποιήσουν σε λίγα τμήματα και να πας να συμπληρώσεις και σε άλλο σχολείο και να μην μένουν ΤΕ κλειστά, μιας και δεν καλύπτονται όλα.
Καταλαβαίνω και έχω ακούσει αρκετούς συναδέλφους να πηγαίνουν και να τους λένε να το πρόγραμμα σου και το κάνουν... τους λυπάμαι...
Αν εγώ είχα πρόβλημα να φτιάξω τμήματα, που δεν είχα ποτέ, και ήταν μετρημένες οι φορές στα δάκτυλα τους ενός χεριού που πήρα παιδί από άλλο μάθημα εκτός των μαθηματικών, θα πήγαινα να συμπληρώσω σε άλλο σχολείο παρά να κάνω κάτι που εγώ το θεωρώ κοροϊδία.

Ξέρω είμαι εκνευριστικός γιατί δεν βολεύουν όσα λέω.... αλλά τι να κάνουμε.

Τελευταίο ερώτημα.... έχουμε κάποιον που καταφέρνει και παίρνει τα παιδιά από την αντίστοιχη ώρα μαθήματος και κάνει μια χαρά την δουλειά του και τα παιδιά όπως είπες τον κυνηγάνε.... και έχουμε έναν άλλο που κάνει κυλιόμενο και κάνει υπέροχα την δουλειά του και τα παιδιά τον κυνηγάνε αλλά χάνουν μαθήματα από τα άλλα αντικείμενα (με ότι σημαίνει αυτό).
Ποιο μοντέλο θα ακολουθούσε κάποιος από οποιοδήποτε παράλληλο σύμπαν;


Αποσυνδεδεμένος werm

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Οχι στην αιχμαλωσια των δελφινιων
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« Απάντηση #745 στις: Οκτώβριος 14, 2016, 11:23:26 μμ »
Στους φυσικους ΣΜΕΑΕ και ΤΕ υπαρχουν κενα αν γνωριζετε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:47:18 »

Αποσυνδεδεμένος smile02.50

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« Απάντηση #746 στις: Οκτώβριος 15, 2016, 12:22:54 πμ »
Μάλλον διαφωνούμε και ίσως ζούμε σε παράλληλες πραγματικότητες και σίγουρα δε κατάλαβες τι είπα.....ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή
Είμαι μαθηματικός και δουλεύω για όγδοη χρονιά ειδική αγωγή και σχεδόν σε όλα τα σχολεία δούλευα με κυλιόμενο.
Κατά μέσο όρο δούλευα σε γυμνάσια με 13-15 τμήματα με κάθε τμήμα να έχει τουλάχιστον 1 μαθητή με γνωμάτευση. Το θέμα έχει δύο διαστάσεις. Πρώτα τη πρακτική πράγμα που σημαίνει αν ακολουθούσα μόνο τα μαθηματικά και με δεδομένο ότι υπάρχουν και επικαλύψεις στο μάθημα, δε μπορείς να αφιερώσεις περισσότερο από μία ώρα, δηλαδή η υποστήριξη είναι υποτυπώδης. Οπότε αναγκαστικά ομαδοποιείς από διαφορετικά τμήματα και αναγκαστικά παίρνεις κι από άλλα μαθήματα. Ποτέ όμως από μονόωρα, γυμναστική, καλλιτεχνικά κλπ
Πάμε στο ηθικό κομμάτι. Οι περισσότεροι μαθητές μου έχουν τουλάχιστον μέτρια δυσλεξία και μετά από τη δεύτερη ώρα αφού ο πίνακας έχει σβηστεί και ξαναγραφεί 4 φορές κοιτάνε το ταβάνι, άλλοι κάνουν φασαρία, άλλοι απλά υποφέρουν. Γι αυτούς τους μαθητές τι είναι εποικοδομητικότερο, να βλέπουν το ταβάνι η να κάνουν μαθηματικά ένταξη?
Κι επειδή πάνω από όλα μετράει η γνώμη τους, σας γνωστοποιώ ότι με κυνηγάνε για
κάνουμε μάθημα...
Προφανώς ζούμε σε παράλληλα σύμπαντα...
Και άλλαξε και λίγο το ύφος σου όταν συνδιαλέγεσαι με αγνώστους.....καταλαβαίνεις τι λες και τα λοιπά..
Λες τη γνώμη σου με επιχειρήματα...λέω τη δικιά μου και τέλος  απλά....αυτά τα ολίγα...
Για να βγει το παράλληλο πρόγραμμα πρέπει να βοηθάει και ο προγραμματιστής του σχολείου έτσι ώστε να μην υπάρχουν αλληλοεπικαλύψεις. Αν δεν το κάνει, σε ένα μεγάλο σχολείο, ΔΥΣΤΥΧΩΣ η λύση του κυλιόμενου είναι ίσως αναπόφευκτη.

Αποσυνδεδεμένος dimkos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« Απάντηση #747 στις: Οκτώβριος 15, 2016, 10:37:28 πμ »
Καλημερα παιδια.ξερουμε ποτε θα εχουμε επομενη φαση παραλληλης;

Αποσυνδεδεμένος emily_

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 883
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« Απάντηση #748 στις: Οκτώβριος 15, 2016, 11:49:56 πμ »
Λένε για αρχές Νοέμβρη.

Αποσυνδεδεμένος dimkouk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος dimkouk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« Απάντηση #750 στις: Οκτώβριος 15, 2016, 02:25:47 μμ »
Αν δεν καταγγελθεί άμεσα ως παράνομο,αυτό θα είναι το μέλλον της ειδικης.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« Απάντηση #751 στις: Οκτώβριος 15, 2016, 03:15:29 μμ »
Αν δεν καταγγελθεί άμεσα ως παράνομο,αυτό θα είναι το μέλλον της ειδικης.

μα δεν είναι παράνομο, έγινε νόμιμο με την τροπολογία το καλοκαίρι. Τότε έπρεπε να τρέξουν και να διαμαρτυρηθούν οι συνάδελφοι αναπληρωτές, δεν έτρεξαν αφού προτίμησαν την νιρβάνα και τα μπάνια του καλοκαιριού, οπότε τώρα είναι αργά.

Παράθεση
NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4415 (ΦΕΚ 159/τ. Α’/06-09-2016)
Ρυθμίσεις για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και άλλες διατάξεις.

Άρθρο 48
Ρύθμιση θεμάτων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

4. Όταν δεν καλύπτονται τα κενά με μετάθεση ή διορισμό, δύνανται να αποσπώνται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και τις υφιστάμενες εκπαιδευτικές ανάγκες, σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ, Τμήματα Ένταξης, προγράμματα παράλληλης στήριξης, πρώιμης παρέμβασης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι, μόνιμοι εκπαιδευτικοί, ως ακολούθως:
.....
γ) Αν εξακολουθεί να συντρέχει αδυναμία πλήρωσης των κενών διατίθενται εκπαιδευτικοί χωρίς κανένα από τα ανωτέρω προσόντα ή χαρακτηριστικά. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί συμμετέχουν υποχρεωτικά κατά προτεραιότητα σε προγράμματα επιμόρφωσης και εξειδίκευσης που υλοποιούνται από τους αρμόδιους φορείς για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών».
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2016, 03:19:21 μμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« Απάντηση #752 στις: Οκτώβριος 16, 2016, 04:45:02 μμ »

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« Απάντηση #753 στις: Οκτώβριος 16, 2016, 06:04:38 μμ »
Η "τιμητική" σύμφωνα με το άρθρο μεταφράζεται σε 160 προσλήψεις παράλληλης, 180 ΣΜΕΑΕ, ΤΕ, 100 ΚΕΔΔΥ (που αφορά συγκεκριμένες ειδικότητες)..με το ψαλίδι που έχει πέσει στη γενική βέβαια μια χαρά ακούγονται!

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« Απάντηση #754 στις: Οκτώβριος 18, 2016, 04:47:45 μμ »

18-10-16 Προσλήψεις 77 εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ08, ΠΕ14.04, ΠΕ15, ΠΕ17.02 και ΠΕ18 Β/θμιας Εκπαίδευσης στην ΕΑΕ

http://minedu.gov.gr/eidiseis/24574-18-10-16-proslipseis-77-ekpaideftikon-kladon-eidikotiton-pe08-pe14-04-pe15-pe17-02-kai-pe18-v-thmias-ekpaidefsis-stin-eae-2

Αποσυνδεδεμένος taxi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 343
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« Απάντηση #755 στις: Οκτώβριος 18, 2016, 04:50:30 μμ »
Οι προσλήψεις εκπαιδευτικών για τα ΚΕΔΔΥ πότε τελικά; Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος να μας πληροφορήσει;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160723
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 335
Σύνολο: 341

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.