Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - monogramma

Σελίδες: 1
1
Καλησπέρα συνάδελφοι,

υπάρχει κάποιος που έχει παρακολουθήσει το εν λόγω ΠΜΣ ή γνωρίζει κάποιον που να το έχει κάνει;
Το αναλυτικό πρόγραμμα φαίνεται πολλά υποσχόμενο αλλά προβληματίζομαι για το κόστος του καθώς και για τα έξτρα έξοδα μετακίνησης και διαμονής στο Βόλο κάθε Παρασκευο-Σαββατοκύριακο.

Ευχαριστώ

2
Σχολική ζώνη / Αλλαγες ωραριου Δημοτικου
« στις: Μάιος 27, 2016, 02:08:09 μμ »
Καλησπερα

Η αποφαση του Υπουργειου για σχολασμα ολων των ταξεων του Δημοτικου τη 1:15 κατα το νεο σχολικο ετος ειναι ψηφισμενη; Εχω μπερδευτει και χρειαζεται να γνωριζω τι γινεται το νεο ετος.

Ευχαριστω

3
Πανελλήνιες / Ηλεκτρονική Υποβολή Μηχανογραφικού
« στις: Ιούνιος 22, 2014, 01:19:33 μμ »
Συνάδελφοι καλημέρα,

αυτός δεν είναι ο σύνδεσμος για τα μηχανογραφικά σύμφωνα με το έγγραφο που ήρθε από το υπουργείο;
http://exams.it.minedu.gov.gr

Υποτίθεται ότι θα λειτουργούσε από τις 18/6 για επεξεργασία του μηχανογραφικού μέχρι την τελική οριστικοποίησή του στις 14/7. Εδώ και μέρες όμως η σελίδα φαίνεται να μη λειτουργεί. Ξέρει κανείς τι συμβαίνει;

4
Σχολική ζώνη / επαναληψη τάξης
« στις: Ιούλιος 17, 2013, 12:03:49 πμ »
Ένας μαθητής μου που τελείωσε την Α' Λυκείου με εξαιρετικούς βαθμούς θέλει να την επαναλάβει γιατί θέλει να δώσει εξετάσεις και να μπει σε μουσικό Λύκειο (στο οποίο όμως μπορείς μόνο αν περάσεις τις εξετάσεις και ξεκινάς από την Α' τάξη). Αυτο γίνεται; Μπορεί δηλαδή να επαναλάβει ένας μαθητής την τάξη την οποία έχει περάσει επιτυχώς;

5
Σχολική ζώνη / Επανάληψη τάξης
« στις: Ιούλιος 16, 2013, 08:38:49 μμ »
Ένας μαθητής μου που τελείωσε την Α' Λυκείου με εξαιρετικούς βαθμούς θέλει να την επαναλάβει γιατί θέλει να δώσει εξετάσεις και να μπει σε μουσικό Λύκειο (στο οποίο όμως μπορείς μόνο αν περάσεις τις εξετάσεις και ξεκινάς από την Α' τάξη). Αυτο γίνεται; Μπορεί δηλαδή να επαναλάβει ένας μαθητής την τάξη την οποία έχει περάσει επιτυχώς;

6
Καλησπέρα συνάδελφοι,

θα ήθελα με τη νέα σχολική χρονιά να παρακολουθήσω το σεμινάριο του Ε.Ι.Θ.Ε για μαθησιακές δυσκολίες αλλά δε μου απαντούν στα e-mail και όταν παίρνω τηλέφωνο λέει ότι αυτό το νούμερο δεν υπάρχει. Ξέρει κανείς τί συμβαίνει; Μήπως έχει κλείσει το Ινστιτούτο; Αν έκλεισε είναι κρίμα, έχω υπόψιν μου ένα πολύ καλό υλικό που παρείχαν για παιδιά με δυσλεξία και δεν ξέρω πού θα μπορούσα να το βρω  :'(

7
Πανελλήνιες / Υπολογισμός μορίων
« στις: Απρίλιος 24, 2013, 10:18:57 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα,

δεν ξέρω αν γράφω στο σωστό σημείο την απορία μου (αν έχω κάνει λάθος παρακαλώ να το μεταφέρετε στο σωστό μέρος). Πώς ακριβώς υπολογίζουμε τα μόρια με τα μαθήματα βαρύτητας; Έχω μπερδευτεί εντελώς  :(
Στη θεωρητική η βαρύτητα είναι με 1,3 στα αρχαία και 0,7 στην Ιστορία. Με την Έκθεση τί παίζει και την Ιστορία γενικής;
Σε μαθητή Θετικής αυτά τα δύο απλά δίνουν βαρύτητα στο Πεδίο ανθρωπιστικών επιστημών;

Έχω μπερδευτεί  :-\

8
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Μέθοδοι Teacch-Aba για αυτισμό
« στις: Φεβρουάριος 25, 2013, 12:32:18 πμ »
Καλησπέρα παιδιά,

γνωρίζει κανείς πού μπορεί να εξιδεικευτεί κανείς σε αυτές τις μεθόδους στην Αθήνα;

9
Δημοτικό / Πότε κλείνουν τα Δημοτικά φέτος;
« στις: Φεβρουάριος 19, 2013, 09:14:06 μμ »
Στις 15 Ιουνίου ή στις 22? Έχω μπερδευτεί  ::)

10
Καλησπέρα συνάδελφοι, ξέρει κανείς ποια είναι η διαδικασία και αν υπάρχει κόστος για να γίνει αξιολόγηση σε παιδί από το Εργαστηριο Νευροψυχολογιας  του Βόλου;

11
Α/θμια / Τμήμα Ένταξης ή Παράλληλη Στήριξη;
« στις: Οκτώβριος 19, 2012, 01:33:53 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι,

έχω ένα μαθητή Β Δημοτικού με ΔΕΠΥ κ σύνδρομο τουρέτ που έχει επαναλάβει την Α Δημοτικού. Εϊναι δηλαδή ένα χρόνο μεγαλύτερος από τα υπόλοιπα παιδιά. Βγήκε η διάγνωση από το ΚΕΔΔΥ και προτείνουν να έχει βοήθεια από ειδικό αγωγό στο σχολείο. Το σχολείο επειδή έχει κ άλλα παιδιά που έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μπορεί να του παρέχει Παράλληλη Διδασκαλία μόνο για 2 ώρες κάθε μέρα και δεν τον έβαλαν σε τμήμα Ένταξης.
Η ερώτησή μου είναι η εξής: κανονικά δε θα έπρεπε να μπει σε τμήμα ένταξης; Είναι αρκετό να έχει μόνο για 2 ώρες παράλληλη στήριξη στην τάξη;

Να προσθέσω εδώ ότι το παιδί το παρακολουθεί παράλληλα παιδοψυχίατρος από δημόσιο νοσοκομείο.

12
Σε πολλές αιτήσεις για Μεταπτυχιακά ζητά να συμπληρώσεις το εξής : Εργασιακή απασχόληση/ επαγγελματική εμπειρία μετά την αποφοίτηση ,Από - μέχρι , Φορέας , Ιδιότητα. Μπορεί κανείς να γράψει ότι δούλευε κανοντας ιδιαίτερα; Τί φορέα θα βάλει και πώς θα το αποδείξει?

13
Μαθήματα κατ'οίκον / Αντιμετώπιση έφηβων μαθητών
« στις: Οκτώβριος 11, 2011, 07:40:11 μμ »
Παιδιά χρειάζομαι τη γνώμη σας σε ένα ζήτημα..
Έχω ένα μαθητή ’ Λυκείου, που του κάνω λίγες ώρες. 1 ώρα αρχαία και 1 έκθεση. Μέχρι τώρα είχα κυρίως μαθητές Γυμνασίου που ήταν πάντα ήρεμοι και συνεργάσιμοι σε γενικές γραμμές.. Ο νέος μου μαθητής έχει εκρήξεις θυμού ή αρνητικότητα και αυτό με φέρνει σε αμηχανία. Δεν ξέρω πώς να το χειριστώ.
Ο μαθητής μου σκοπευει να πάρει θετική κατεύθυνση και βαριέται πολύ τα θεωρητικά μαθήματα. Είχα ξεκαθαρίσει από την αρχή της χρονιάς με τη μητέρα του ότι αφού θα κάνουμε τόσο λίγη ώρα μάθημα, θα του βάζω αναγκαστικά πολύ δουλειά για το σπίτι και είχε συμφωνήσει.
Στο σχολείο στα αρχαία και στην έκθεση δεν έχουν μπει ακόμα στο βιβλίο.Εμείς ξεκινήσαμε και του παραδίδω με την ψυχή στο στόμα μία παράγραφο Ξενοφώντα τη φορά και δουλεύουμε θεωρία και κείμενα στην Έκθεση.
Λοιπόν, συνεχώς γκρινιάζει οτι του βάζω πολλά και κάνει τα μισά. Μετάφραση δε διαβάζει, ασκήσεις κάνει τις μισές (δεν του βάζω πολλές) ή τις αντιγράφει από τις λύσεις πίσω, και Έκθεση αντιγράφει κομμάτια του κειμένου για να γράψει περίληψη ενώ του έχω τονίσει 3 φορές ήδη να μην το κάνει. Για το σχολείο μου είπε πως δεν του κάνουν τα βοηθήματα που του είπα να αγοράσει γιατί δεν έχουν τις λύσεις του σχολικού.. Του είπα ότι αν για το σχολείο αντιγράφει τις λύσεις, θα καταστραφεί τελείως..δε θα γίνει δουλειά. Την προηγούμενη φορά τσαντίστηκε και άρχισε να μου τη λέει..
Δεν ξέρω πώς να τον αντιμετωπίσω. Φοβάμαι ότι στο τέλος δε θα τα πάει καλά και οι γονείς του θα ρίξουν το φταίξιμο σε μένα..Τί να κάνω? Πώς να μιλήσω στη μητέρα του? Πώς να τον ρίξω στο φιλότιμο ώστε να δουλευει?

14
Μαθήματα κατ'οίκον / Έκθεση ’ Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2011, 02:20:16 πμ »
Με προβληματίζει πολύ το πώς μπορώ να διδάξω αυτό το μάθημα.. Νομίζω πως έχω πελαγώσει... :(
Πού να δώσω βάση και πώς θα τα προλάβω όλα σε μία ώρα? Λεξιλογικές ασκήσεις, ανάγνωση κειμένου και συζήτηση πάνω σε αυτό, δομή και ομοιμορφία παραγράφων, και στο τέλος να φτιάχνω με το παιδί ένα σχεδιάγραμμα για την έκθεση..
Ακόμη αναρωτιέμαι..πώς επεξεργαζόμαστε αναλυτικά ένα κείμενο? Πώς βοηθάμε το παιδί να κρατήσει κάποια στοιχεία, ώστε να μπορεί αργότερα να γράψει μια έκθεση χωρίς όμως να παπαγαλίζει..?
Εν ολίγοις..πώς δομείτε συνάδελφοι το μάθημά σας? Πώς το δουλεύετε? Εγώ έχω ξεκινήσει με το θέμα της γλώσσας και της γλωσσομάθειας. Συζητήσαμε κάποια πράγματα και έχουμε κάνει δύο κείμενα. Είναι πρόθυμο παιδί και γράφει ωραία (2 μαθήματα έχουμε κάνει, το ανέλαβα φέτος) αλλά δε ξέρω πώς να κάνω το μάθημα ώστε να του δώσω όσα περισσότερα μπορώ..έχω την εντύπωση ότι το μάθημά μου δεν είναι πολύ οργανωμένο παρότι προετοιμάζομαι στο σπίτι πολλές ώρες πριν..  :-\

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160667
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 902
Σύνολο: 902

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.