PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, Βιολόγων, Γεωλόγων
(Συντονιστές:
nikolopol
,
giokspy
)
Σκέψεις Χημικών
Τελευταία νέα
Πρόσκληση εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών ΠΕ & ΔΕ για το σχολικό έτος 2024-2025
Συμπληρωματική μετάθεση, ανακλήσεις μετάθεσης και διορθώσεις μονάδων μετάθεσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης, έτους 2024
Tοποθέτηση εκπαιδευτικών με διετή θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία Δ.Ε για τα σχολικά έτη 2024-2025 και 2025-2026
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Η εγκύκλιος για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές/ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ./Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
4
5
6
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Σκέψεις Χημικών (Αναγνώστηκε 31634 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
giannisn1991
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 575
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Απ: Σκέψεις Χημικών
«
Απάντηση #70 στις:
Φεβρουάριος 10, 2024, 10:14:42 πμ »
Tweet
Ενημέρωση γονέων
Ως εκπαιδευτικός Λυκείου, Φυσικός, αισθάνομαι την υποχρέωση να ενημερώσω τους γονείς των μαθητών μου, ανοιχτά και δημόσια, για τα ακόλουθα:
1) Τα θέματα στα οποία θα διαγωνιστούν τα παιδιά σας τον Ιούνιο, τόσο στην Τράπεζα θεμάτων, όσο και στις Πανελλαδικές Εξετάσεις της Γ΄ Λυκείου είναι εξαιρετικά πιθανό ότι δε θα ανταποκρίνονται, τουλάχιστον στο σύνολο τους, στο επίπεδο της διδασκαλίας μου στο σχολείο. Προσπαθώ με κάθε τρόπο να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις, οι οποίες όμως είναι δυστυχώς συχνά ξένες προς την υπάρχουσα κατάσταση και μάλιστα είναι τόσο παράλογες γιατί ενυπάρχουν μέσα σε ένα σαθρό σύστημα με αναρίθμητες στρεβλώσεις και προχειρότητες σε βιβλία, προγράμματα σπουδών, απαιτούμενες ύλες, αναθέσεις ειδικοτήτων, καθυστερήσεις έλευσης εκπαιδευτικών, κ.λ.π., κ.λ.π.
2) Θλίβομαι ιδιαίτερα για την οικονομική αφαίμαξη που υφίσταστε και προσπαθώ, τόσο δια του μαθήματος μου όσο και δια της ενημέρωσης σας για τις παθογένειες του συστήματος, να αντισταθώ σε αυτή. Αισθάνομαι συχνά ότι η μάχη είναι άνιση, προσπαθώ όμως να μη συμβιβαστώ στη «δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία» της αδράνειας, στην οποία με σπρώχνουν με δύναμη οι πολιτικοί μου προϊστάμενοι.
3) Θέλω να σας ενημερώσω ότι την τελευταία διετία, το έργο μου δυσχεραίνεται ακόμη περισσότερο από μια επονομαζόμενη «αξιολόγηση», η οποία επέφερε μόνο άχρηστη γραφειοκρατία, διχόνοια και αναξιοπρέπεια. Συγκεκριμένα στο όνομα της παροιμιώδους αναποτελεσματικότητας του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, εκείνοι που το έφτιαξαν και παρακολουθούν αδιάφοροι την οικονομική σας αφαίμαξη, αποφάσισαν να … προσποιηθούν ότι αξιολογούν σχολείο κι εκπαιδευτικούς με στόχο τη βελτίωση τους.
Επιθυμώ να σας κάνω γνωστό ότι πρόκειται για διαδικασία ντροπιαστική για εμένα και τους συναδέλφους μου, καθώς θα μπουν στην τάξη μου και θα βαθμολογηθώ στο μάθημα μου από ανθρώπους οι οποίοι πολύ συχνά δεν έχουν μπει σε τάξη για πολλά χρόνια ή και δεκαετίες, δεν έχουν ποτέ αξιολογηθεί από τους υφισταμένους τους, δυστυχώς σε κάποιες περιπτώσεις είναι μόνο κατ’ επίφαση «συνάδελφοι» μου, σε κάποιες περιπτώσεις κομματικοί, ενώ σε κάθε περίπτωση αποδέχονται και υπηρετούν, απολύτως συμβιβαζόμενοι, μια δήθεν «αξιολόγηση», την οποία τους διατάζουν να εκτελέσουν οι νεκροθάφτες της Δημόσιας εκπαίδευσης. Αυτοί δηλαδή λόγω των οποίων πληρώνετε χιλιάδες ευρώ ετησίως για την εκπαίδευση των παιδιών σας.
4) Τέλος θέλω να γνωρίζετε ότι ο κόπος, το άγχος και η οικονομική επιβάρυνση που θα έχετε, θα οδηγήσει στην καλύτερη περίπτωση στην εισαγωγή σε μια καλή σχολή, την οποία θα τελειώσουν τα παιδιά σας με προσπάθεια, με πραγματική μόρφωση και με βαθμό 6 ή 7 ή άντε 8. Απέναντι τους στην αγορά εργασίας θα βρουν πτυχιούχους των ίδιων ειδικοτήτων από τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια, με βαθμούς προφανώς 8 ή 9 ή 10. Είναι εκείνοι που είχαν να πληρώσουν και που δεν πέρασαν στις εξετάσεις που πέρασαν τα παιδιά σας με τόσο κόπο και χρήματα. Αυτό το έφτιαξαν για … το καλό σας, οι ίδιοι που λέγαμε πριν, αυτοί που έφτιαξαν την εκπαίδευση που δε στέκεται χωρίς Φροντιστήρια.
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Σκέψεις Χημικών
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 16:39:37 »
ppil
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 334
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Σκέψεις Χημικών
«
Απάντηση #71 στις:
Φεβρουάριος 10, 2024, 10:06:46 μμ »
Τίμιο. Ας απολογηθούν και οι γονείς όμως.
Καταγράφηκε
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή
ernie
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 583
Φύλο:
gunga galunga
Απ: Σκέψεις Χημικών
«
Απάντηση #72 στις:
Φεβρουάριος 10, 2024, 10:17:35 μμ »
αυτό σε μπλουζάκι κάνει εύκολα και 50.000 πωλήσεις...
Καταγράφηκε
αν βγούμε από την κρίση σε λιγότερο από 100 χρόνια, εμένα να μην με λένε ernie
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
4
5
6
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, Βιολόγων, Γεωλόγων
(Συντονιστές:
nikolopol
,
giokspy
)
Σκέψεις Χημικών